Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier kan je het zien
||
Citaat:
||
Citaat:
mijn pinkpop beleving: ZONDAG Trein gemist, taxi gepakt speciaal om soia te zien, 5 minuten te laat( stuk gerend nog), kaartje gekocht, werd ik bij poorten naar een of andere camping gestuurd voor een polsbandje, daar aangekomen 15 min. moeten wachten -omdat het slecht geregeld was- en daarna bleek dat het polsbandje helemaal niet nodig was, godverdomme. Snel naar binnen gespurt, naar soia. daar gewoon PRECIES op tijd voor de wall of death, fake en tiq tegengekomen, was gaaf. Toen ff wat rondgelopen, shirtjes/cd's gekocht, en naar the frames gaan kijken. Wat was dat goed zeg, ik ben normaal niet zo onder de indruk van die indie-achtige bandjes die ik niet ken en dan voor het eerst live, maar dit was gewoon goed, ze gaven een goeie show, en de energie kwam gewoon over(klopt dit?), wat ik bij veel bands miste. daarna naar de heideroosjes gegaan, omdat ik daar met fake had afgesproken, anders was het echt niet in mijn hoofd opgekomen. Ik dacht dat soia hard was, maar HOE HARD WAREN DE HEIDEROOJES. gvd, ik vond nooit zo veel aan die band, op een paar nummers na, maar ik heb nog nooit zoveel blauwe plekken aan een optreden overgehouden. Gewoon keihard, floorpunches, halve spinning kicks, ik merkte echt dat ik een kutconditie heb. ![]() Op een gegeven moment ook nog een mislukte circlepit, meer de polonaise, maar dan wat heftiger, in plaats van rondjes te rennen langs de middenmast, gingen ze in de pit vooraan rondjes rennen, waardoor iedereen half doodgedrukt werd. toen met fake en aanhang naar the prodigy gegaan. Ze begonnen met their law, wat wel gaaf was. Maargoed, ze wisten de energie niet altijd vast te houden, waardoor het bij vlagen saai was. Sommige nummers waren wel erg vet (Out of space, Spitfire, Memphis Bells) maar voor de rest een beetje gewoontjes. Erg vreemd was dat ze de beukers als No good/Girls/Speedway/Full Throttle niet speelden. Ook het ontbreken van materiaal van experience en music for the jilted generation(op 3 nummers na) was jammer. Firestarter speelden ze in een alternatieve versie, niet echt noemenswaardig. wel lekker gedanst, maar ik had stiekem meer verwacht van the prodigy. verder waren die lompe kut BOEREN echt tyfus irritant. trein naar huis gepakt, en gaan slapen. VERDER GEZIEN (van een afstand) Beef: saai Within temptation: kutband, nuff said, Molotov gemist, moest gaaf zijn volgens fake. Maandag Opstaan met een flinke kater en lekker weer. Trein gepakt naar landgraaf etcetera. Triggerfinger helaas gemist (presidents of the USA ook), kaisers chiefs gezien, wat wel leuk klonk. Cake kon niet lang boeien. Begin Golden Earring gekeken, ik vind het een redelijke kutband, maar ik moet zeggen, die gasten hebben het wel nog steeds. Het rockte gewoon en ze kregen het publiek feilloos mee, best knap voor een stel hoogbejaarden. En toen Bloc Party, eerste optreden op nederlandse bodem. Wat een optreden, wat een band. Gave zanger ook, al was 'ie af en toe een beetje slecht te verstaan met zijn londens accent. Fake nog tevergeefs zitten zoeken, ook niet echt superdruk btw. Daarna stukje kane van een afstand(ZZ). Wel grappig om te vertellen dat ze gelijk met die die actuele top 40 hit begonnen, om de sfeer er een beetje in te krijgen, voor zover dat mogelijk is bij die band. wat een troep. ![]() Daarna naar een tankstation kunnen lopen, omdat je alleen maar bij je eigen bank meerdere keren op een dag kan pinnen. erg lame. ![]() Daarna faithless, was eigenlijk niet van plan om te gaan kijken, toch maar gegaan. Was in het begin erg gewoontjes, maar toen het opeens donker werd hakte de sfeer er opeens keihard in. ![]() Lekker gedanst. Verder gezien Novastar: van een afstand, wel oke. Di-rect : geen woorden voor Thirtheen senses: weinig van meegekregen. Al met al, best een geslaagde pinkpop editie. Veel bier, lekker eten, en blauwe plekken. Relaxte sfeer (wel wat minder dan vorige jaren), het weer zat ook mee, vooral vandaag. Niet al te druk, wat aan de ene kant wel fijn was. Jan Smeets sloot af met een quote die hij op een heleboel shirts had zien staan: 'Het programma boeit niet, want wij zijn het festival'
||
Citaat:
![]() Nog een reden waarom je niet naar apocaliptica bent gegaan? was Uber ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Freek ik heb jou maandag nog zitten zoeken, een vriend belde me om half 10 's ochtends op of we gingen. ![]() IK MOET GEWOON HET HELE OPTREDEN VAN SICK OF IT ALL ERGENS ZIEN! ![]() op 3voor12 staan alleen maar de eerst liedjes die ze speelden, en ik was er pas na 20 min. ![]() iemand een idee waar ik kan kijken?
|
3 voor 12 zijn de magische woorden
http://www.3voor12.nl
||
Citaat:
daar ben k wel benieuwd naar.... en hoelaat was dat op tv? k heb een deel opgenomen..hopen dat block party erbij zat....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (foto's: www.3voor12.nl)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wel onduidelijk, maar goed, ik sta erop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() leek wel op een bepaalde forummer trouwens, maar weet niet wie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |