Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 18:19
metallica
metallica is offline
Bah, kut hulpverleners.... en nu zit ik er dus de hele dag mee opgescheept..... ah, ik ben blij als alles voorbij is. Waarom lopen de dingen nou niet zoals ik wil dat ze lopen. Waarom laat hij nou niets van zich horen. Ik ben gek....jah, maar ik wil niet meer in therapie. Het is echt nodig ik begin het steeds meer te merken. Ik word gek van de chaos en stemmen in mn kop. Maar wat kan zo'n hulpverlener dan voor me doen. Ik heb het gevoel ven niets. Medicatie misschien ja, maar daar heb ik echt geen zin in. Weer vreetbuien, weer aankomen, weer duf voelen en weer niet tegen alcohol kunnen, dat is het me niet waard. Ik weet het niet, ik weet het echt niet meer.
Oud 07-01-2005, 20:37
Fantôme
Fantôme is offline
ik nam net een kijkje op het forum.
Omdat ik hier niet meer zo vaak ben had ik al deze ongeruste reacties niet verwacht. ik wil dolce's & leonoor's bericht bevestigen. Ik ben niet in Phuket of omgeving geweest en op het moment van de ramp zat ik in het vliegtuig van Bankok naar Chiang Rai (noord Thailand). Sorry dat ik niet eerder iets op scholieren.com heb gemeld...

Als er nog mensen zijn die vrienden en familie vermissen of die al weten dat zij zijn omgekomen: heel erg veel sterkte!!!

groetjes, fantome
Oud 07-01-2005, 20:46
malaika
malaika is offline
wat moet je doen als je weet dat het slecht gaat met een hele goede vriendin die niet wil toegeven dat er wat is en het allemaal in zich opkropt... ik bedoel± ik wil dr wel helpen maar ze wil niet geholpen worden.
Oud 07-01-2005, 20:46
malaika
malaika is offline
( ± weg)
Oud 08-01-2005, 00:02
Verwijderd
Citaat:
malaika schreef op 07-01-2005 @ 21:46 :
wat moet je doen als je weet dat het slecht gaat met een hele goede vriendin die niet wil toegeven dat er wat is en het allemaal in zich opkropt... ik bedoel± ik wil dr wel helpen maar ze wil niet geholpen worden.
Ja zo jammers, een goede vriend van me ook... Ik sta machteloos omdat hij niet wil inzien dat hij zich naar de klote helpt, z'n nieuwe 'vrienden' hebben de macht over hem, drugs maakt veel kapot ! zwaar minder
Oud 08-01-2005, 00:33
bradio8
bradio8 is offline
eenzaamheid mja om half 2 wat verwacht je. best stom als je niemand in je leven hebt om iets tegen te zeggen.
zij is vast uit ofzo. wat gebeurd er als ze dit leest? of als ze het niet doet? geen idee welke eigenlijk erger zou zijn.
truste
Oud 08-01-2005, 01:25
WolterB
WolterB is offline
kloteburen....
Hebben vanaf een uur of half 1 keiharde muziek aanstaan, tril hier zowat mn kamer uit
Denk ik even op een normale manier aan te geven dat ik last van ze heb door op de muur te kloppen, zetten ze nog harder, gaan ze de huistelefoon bellen, gaat de muziek nóg harder.

Mn bed, de muren en de grond trillen hier gewoon

Morgen even met mn huisgenoten overleggen wat hieraan gedaan moet worden, want dit is al de tweede keer dat ze zoiets flikken in anderhalve week tijd.
Vorige keer hielden ze wel op na dat kloppen, nu dus niet....
Oud 08-01-2005, 02:12
Stefanie
Stefanie is offline
Don't you cry tonight
I still love you baby
Oud 08-01-2005, 02:28
WolterB
WolterB is offline
Zijn ze eindelijk stil, val ik bijna in slaap, gaan ze de ruiten van onze flat bekogelen met eieren
Mja, dan schik je wakker om kwart over drie en om dan weer in slaap te komen wordt lastig
Oud 08-01-2005, 06:31
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-01-2005 @ 21:37 :
Omdat ik hier niet meer zo vaak ben had ik al deze ongeruste reacties niet verwacht. ik wil dolce's & leonoor's bericht bevestigen. Ik ben niet in Phuket of omgeving geweest en op het moment van de ramp zat ik in het vliegtuig van Bankok naar Chiang Rai (noord Thailand). Sorry dat ik niet eerder iets op scholieren.com heb gemeld...

Als er nog mensen zijn die vrienden en familie vermissen of die al weten dat zij zijn omgekomen: heel erg veel sterkte!!!

groetjes, fantome
Wendy!

Vannacht best goed geslapen.
Ik dacht, ga maar eens wat eerder je nest in
En vandaag heb ik er wel weer zin in
Oud 08-01-2005, 08:39
WolterB
WolterB is offline
Klotenacht gehad, kan nu al niet meer slapen, heb hoofdpijn, voel voor het eerst sinds tijden een flinke mate van argessie bovenkomen, voel me machteloos en ontzettend kwaad tegelijk. Hopen dat hier een oplossing voor te vinden is, want naast zulke mensen wens ik niet langer te leven als ze zo blijven doen
Oud 08-01-2005, 08:44
Nijn*
Nijn* is offline
Half 8 op, dodelijk. En dan naar de bushalte lopen, je voicemail afluisteren en horen dat je eerste twee lesuren zijn uitgevallen. Ik had nu pas op gehoeven..
Aw well, volgende keer beter. Had ik m'n voicemail maar eerder moeten afluisteren.

Ik heb klote geslapen, ontzettend onrustig, kon m'n agressie niet kwijt en kreeg angstaanval Dinsdag ga ik naar Marjolein toe, vertellen dat ik stop. Ik kan dit niet meer aan, het is gewoonweg te zwaar voor me. Ik kan het niet meer trekken, ik sla te pletter tegen het plafond van mijn eigen kunnen.

Oud 08-01-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-01-2005 @ 21:37 :
Ik had inmiddels ook nog een bericht van je tante gelezen op de site van de nos (wel per op 5 januari, maar ik wist het natuurlijk al (gelukkig) ), zij had contact gehad met jullie reisorganisatie en zei ook dat jullie er niet in de buurt waren geweest (gelukkig maar). 'k ben blij dat alles goed met je (en met je familie) is.

Verder: druk, druk, druk. Maar het is weekend en het is heerlijk weer en we hebben het huis opgeruimd. Morgen nog een dagje vrij en maandag ook nog (maar CJ niet, dus dat is niet "echt") en dan dinsdag weer naar school en stagegesprek, wat dus hopelijk wat wordt...anders weet ik het ook niet meer.
Oud 08-01-2005, 13:26
Nona
Nona is offline
@ Wen: fijn dat alles goed is (maar had eigenlijk niet anders verwacht )

Goed geslapen vannacht, vandaag verjaardag voor familie etc. Op zich wel leuk, maar vanavond wordt het stervensdruk (iedereen komt vanavond, niemand vanmiddag). Ahwell, niet te veel stressen, desnoods pakken ze zelf maar te drinken uit de koelkast. Is bij K. ook altijd zo, dat bevalt best.
Hmmmmmmmm...
Oud 08-01-2005, 14:35
aLackofColor
aLackofColor is offline
GODVERDOMMEEUWWH
Oud 08-01-2005, 14:45
Verwijderd
waarom keert iedereen zich tegen mij? opeens ben ik een hoer omdat ik 1 sekspartner heb gehad oehhhh
Oud 08-01-2005, 14:53
Quiana
Quiana is offline
Nieuwe schoenen, nieuwe portemonnee, nieuwe spijkerbroek en
een nieuw vestje.

Geld moet rrrrollen.

Nee, niet altijd. Maar winkelen is leuk. En een vrouw kan nooit genoeg kleren en schoenen hebben enzo. (a)

Oud 08-01-2005, 18:28
Gothic
Gothic is offline
pff ik ben kapot.

Net 2 wedstrijden gespeeld. Eén gelijk en één gewonnen, maar pff. Goed voor m'n conditie, maar ja...

Nu maar lekker douchen en hopen dat het goed komt met m'n krullen
Oud 08-01-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-01-2005 @ 19:28 :
Nu maar lekker douchen en hopen dat het goed komt met m'n krullen
Ik wil nog steeds een foto zien.

Verder: waarom is de vakantie weer bijna voorbij...? Ik heb helemaal geen zin om weer dingen te moeten die vanuit anderen opgelegd worden en ik heb geen zin om me weer volgens het verwachtingspatroon van anderen te moeten gedragen...
Oud 08-01-2005, 18:55
Verwijderd
Heb je het ene probleem opgemerkt, zie je alweer een volgende. Het houdt niet op ben ik bang. En dit gaat mij niet eens direct persoonlijk aan.

Ik geloof dat ik onderhand aardig mijn eigen probleem begin in te zien. Waarom het steeds fout gaat. Hoewel dat eigenlijk helemaal niet logisch is waardoor alles komt. En het valt niet op te lossen. Door niemand. En niet uit te leggen denk ik. En ik zou ook niet weten aan wie ik dat moest doen.

Ik heb ook nog steeds mijn ouders niet gesproken. Ruzie gemaakt gisteren. Stom eigenlijk, want daardoor kon ik niet slapen. Ze moeten ook niet zo zeiken vind ik.

De woorden alleen en eenzaam begin ik steeds meer te snappen lijkt het wel. Ik kan me zo gruwelijk alleen voelen in mijn gedachtes. Er zijn zoveel mensen om mij heen, maar niemand kan ik écht vertellen wat ik wil, niemand waarbij ik echt de dingen kwijt kan die ik kwijt moet.

Waarom wil ik alsmaar verder,
als ik ergens ben?
Wat maakt het onbekende beter
dan al hetgene dat ik ken?

Waarom ben ik nooit compleet gelukkig
met wat er hoort bij mij?
Waarom moet er toch steeds weer iets bij?
Waarom nooit eens een keer
ietsje minder dan meer,
wanneer laat dat verlangen mij vrij?
Oud 08-01-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 08-01-2005 @ 19:55 :

Waarom wil ik alsmaar verder,
als ik ergens ben?
Wat maakt het onbekende beter
dan al hetgene dat ik ken?
Heb je dat zelf geschreven? Ik vind het echt geweldig.
Oud 08-01-2005, 19:06
metallica
metallica is offline
Bah, ik haat het. Hoe kan je nou uitgaan als je om 12 uur binnen moet zijn.... Ik haat de kleine lettertjes van een contract.... Kut jeugdzorg
Oud 08-01-2005, 20:04
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-01-2005 @ 20:04 :
Heb je dat zelf geschreven? Ik vind het echt geweldig.
Dat komt uit het nummer 'de Wens' van Marco Borsato. Heel mooie tekst idd.
Oud 08-01-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 08-01-2005 @ 21:04 :
Dat komt uit het nummer 'de Wens' van Marco Borsato. Heel mooie tekst idd.
Ik dacht al dat ze vaak stukjes van nummers onder haar post zette, die herken ik dan, maar dit dus niet.
Oud 08-01-2005, 20:16
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-01-2005 @ 21:05 :
Ik dacht al dat ze vaak stukjes van nummers onder haar post zette, die herken ik dan, maar dit dus niet.
Ik deze dus toevallig wel, maar ook lang niet altijd

OT: Deze avond valt nog best wel mee. Morgen nog één dagje vrij en dan weer naar school, geen zin in, druk druk. Alweer bijna de profielwerkstukpresentaties, 'k ben benieuwd..
Oud 08-01-2005, 20:40
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik lees je msn-naam en denk bij mezelf: Als het kon, deed ik het meteen.
Oud 08-01-2005, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 08-01-2005 @ 15:53 :
Vier nieuwe truitjes en een nieuwe broek

Geld moet rrrrollen.

Nee, niet altijd. Maar winkelen is leuk. En een vrouw kan nooit genoeg kleren en schoenen hebben enzo. (a)

Verder gaat het ....

Maandag tentamen en ik heb er amper iets aan gedaan, ga het niet halen. t leren lukt gewoon niet. Geen goed excuus Kirsten; je had gewoon moeten leren.

Oud 08-01-2005, 20:50
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn geld is opper dan op ..
Allemaal skikleren gekocht, sokken, beenwarmers, danskleding, make-up, bladen en nog een hoop crap. En tevreden dat ik ben!
Oud 08-01-2005, 21:42
marrel
marrel is offline
*ramt hoofd op tafel* ik ga naar bed want dit gaat niet goehoed zo
ik ben aan het zeuren en kwets mensen bah stom stom kind dat je bent marloes
Oud 08-01-2005, 22:16
Mennuz
Mennuz is offline
Ik mag niet meer schelden van Leonoor.
Daardoor is deze post korter dan aanvankelijk bedoelt
Het gaat Ku..spleetje
Oud 08-01-2005, 22:39
$un$hine
$un$hine is offline
*zucht*.. ik wil slapen want ik ben moe maar t lukt niet.. en dat is niet de eerste keer de laatste tijd.. wat is dat toch? Kan ik niet gewoon een keer binnen 5 minuten in slaap vallen zoals sommige mensen?
Oud 08-01-2005, 22:57
Freestyler*
Freestyler* is offline
can't see how anybody could ever love me

don't have the looks
don't have the beautiful mind
Oud 08-01-2005, 23:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
$un$hine schreef op 08-01-2005 @ 23:39 :
*zucht*.. ik wil slapen want ik ben moe maar t lukt niet.. en dat is niet de eerste keer de laatste tijd.. wat is dat toch? Kan ik niet gewoon een keer binnen 5 minuten in slaap vallen zoals sommige mensen?
Mensen liggen bijna altijd minstens 15 minuten wakker voordat ze in slaap vallen. Slechts een enkeling kan sneller in slaap vallen.
En met je computer aan gaat in slaap vallen ook niet zo makkelijk denk ik
Oud 08-01-2005, 23:47
Verwijderd
Hoe moet ik dit ooit gaan uitleggen en vertellen, ik wil het niet
Oud 08-01-2005, 23:49
rare kwast
rare kwast is offline
gemiddeld valt een mens na 7 minuten in slaap (zo staat het in mijn agenda iig)

verder gaat het redelijk geloof ik..
gister een onwijze woede aanval gehad en vandaag proberen te praten met een vriendin..
half gelukt maar ze gaat iig hulp zoeken
Oud 09-01-2005, 00:08
Verwijderd
Hmm.. maar weer eens een keer hier dan.

Ik word er een beetje hopeloos van dat het aan de ene kant heel goed gaat, maar het aan de andere kant niet veel slechter kan gaan. Tweestrijd.
Ik zit nogsteeds hier, en wil nogsteeds terug naar mn oude omgeving. Ik denk dat ik dat wel waar kan gaan maken, maar dat heeft even heel veel inzet nodig en ik ben me aan het voorbereiden op het voorbereiden op de inzet en de moed bij elkaar schrapen. Ja. Met andere woorden; het gaat me een hell of a lot moeite kosten.

Ik zit nogsteeds in een eeuwige, non-verbale discussie met een vergane/op pauze-gezette relatie. Daar word ik ook meer en meer hopeloos van. Er is een vrachtwagenlading aan hoop want er is gisternacht eindelijk keihard uitgekomen dat hij mij net zo hard wil als dat ik hem wil, maar het kómt maar niet. Waarom niet? Omdat hij bang is zich te geven. Er kunnen complicaties ontstaan, hij kan zn concentratie op school verliezen blablabla. Elke keer dezelfde shit.
En ik geef 'm alle tijd van de wereld, want ik ben er nu toch wel achter dat ik niets anders wil, maar het feit dat ik bereid ben zoveel te geven, betekent niet per definitie dat ik het ook werkelijk aan energie kan missen. En dat wil dus nog weleens fout gaan, finaal fout.

Ik slaap hele nachten niet, ik 'moet' van mezelf maar blijheid uitstralen en lief blijven tegen alles en iedereen, ik blijf mensen maar helpen (waarvan ik nog niet eens de helft terug krijg) en ik blijf bwvs maar staren naar een stilstaand beeld. Andere mensen om me heen die me voor gek verklaren, vertellen hem te laten lopen etcetc. Nee.
Ik vertik het. Soms weet je gewoon wat je wel en niet los kan laten, ik weet dat ik daar later enorm veel spijt van ga krijgen, dus ik wacht nog wel even... een jaar, 2 jaar. Misschien gelukkig maar tot deze zomer, of iets later; totdat ik weer in die omgeving zit.
Zoiets eet je op van binnenuit.

Zo, dat is eruit.
Oud 09-01-2005, 00:36
bradio8
bradio8 is offline
pfoe ik ben aan het uitstellen. het huiswerk, het sporten en het aan haar vertellen. eenzame boel hier. en ik kan er wat aan doen maar ik doe het niet. ik vraag mezelf niet eens meer af waarom. ik moet naar een boerderij bij marseille...
Oud 09-01-2005, 08:47
$un$hine
$un$hine is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-01-2005 @ 00:28 :
Mensen liggen bijna altijd minstens 15 minuten wakker voordat ze in slaap vallen. Slechts een enkeling kan sneller in slaap vallen.
En met je computer aan gaat in slaap vallen ook niet zo makkelijk denk ik
Haha nee dat is waar Maar ik lag alweer drie kwartier wakker, dus ik dacht laat ik dan nog maar even achter de pc gaan dat helpt ook nooit, maar deze keer toch redelijk wel

ontopic: Vakantie bijna voorbij.. Hard werken voor school de komende tijd. Nog even volhouden dan is dat weer voorbij.
Oud 09-01-2005, 08:59
Redhair
Redhair is offline
Wauw, ik ben blij. What the fuck, ik wist bijna niet meer wat dat was. Gister uit, zag ik die ontzettend leuke jongen van de ah daar ook. Ik tegen mijn vriendin zeggen dat ik m leuk vond. Even later ging ik drinken halen. Kom ik terug, staat ze met hem te praten. Ze had gevraagd wat hij van mij vond. Na heel veel zenuwachtige minuten, watje dat ik ben, kwam hij bij ons staan. Aaargh, we bleven maar gezellig praten, hij wilde mijn nummer en mail adres, zei dat ie me altijd in de ah zag en dat ie me een leuk meisje vind. Ik zijn nummer gekregen, en misschien volgende week dinsdag naar de film. Ag, ik ben verliefd. . Toen ik weggging zei ie tot morgen en ging ie aan me haar zitten en me arm strelen en ik werd niet bang!
Oud 09-01-2005, 10:40
I-alone
I-alone is offline
Hij is gewoon de meest sexy jongen ever! Ik hoop zo dat hij me een keer wil zien, afspreken, whatever! Als ik dat lekkere koppie en lichaam maar weer snel mag zien
Oud 09-01-2005, 13:10
metallica
metallica is offline
Oke, bier en wiet gaan niet samen. Vooral als je niet heel erg goed tegen beide kunt...Ik heb me vannacht echt kut gevoelt en zorgen gemaakt over mir. Ik blow echt nooit meer terwijl ik uit ga...
Oud 09-01-2005, 13:53
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 09-01-2005 @ 14:10 :
Oke, bier en wiet gaan niet samen. Vooral als je niet heel erg goed tegen beide kunt...Ik heb me vannacht echt kut gevoelt en zorgen gemaakt over mir. Ik blow echt nooit meer terwijl ik uit ga...
tja... maar misschien komt het omdatik ook nog medicijnen slik. iig gebruik ik het nu nooit meer tegelijk.
Oud 09-01-2005, 13:59
metallica
metallica is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-01-2005 @ 14:53 :
tja... maar misschien komt het omdatik ook nog medicijnen slik. iig gebruik ik het nu nooit meer tegelijk.
afgesproken het was echt eng, maar het was echt kut, ik moest weg anders zou ik zeik krijgen, niet dat me dat zoveel boeit, maar ik kon gewoon niet meer helder nadenken en dat was het vervelendste. *durft nooit meer in dat cafe te komen*
Oud 09-01-2005, 15:47
Miracle
Miracle is offline
Hele - diepe - zucht.

Thuis.
Oud 09-01-2005, 15:51
WolterB
WolterB is offline
Hele drukke dagen achter de rug, morgen weer beginnen met t 'normale' leven
Geen zin in
Oud 09-01-2005, 16:56
Stefanie
Stefanie is offline
Je mag alleen van iets genieten als je beloofd dat je het ook voorbij laat gaan. Vandaag gedaan

*stiekem een beetje trots voelt*
Oud 09-01-2005, 17:09
kroot
kroot is offline
Morgen weer naar school
Oud 09-01-2005, 17:55
Envy
Envy is offline
Is er een recordpoging meeste huilen op een dag?
Zo ja, dan heb ik vandaag een poging gedaan.

En waarom? Om niets. Of om alles, eigenlijk.
Oud 09-01-2005, 18:08
morango
morango is offline
he bah, de hele dag al n beetje sip.
wat een eikel is het ook...
Oud 09-01-2005, 18:25
Stefanie
Stefanie is offline
Hij dacht dat het een grap was, maar ik was bloedserieus. Ben benieuwd wat hij ermee gaat doen...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten