Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
ik vind everwood niet meer zo heel veel aan.. zo'n beetje alles met Andy interesseert me niks meer.. zoveel gezeik. Maar Hannah ![]() gelukkig was ze veel in beeld dinsdag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens heb ik het gelijk maar even voor je opgezocht op www.imdb.com en bij de writers credits staan 10 mannen en 7 vrouwen, dus daar gaat je mooie theorie ![]() Ok, ontopic weer. Ik vond het afgelopen dinsdag een leuke aflevering, vooral de scenes tussen Hannah en Bright! (eerst vond ik haar niet zo, maar inmiddels wel ![]() ![]() Ps. mensen, pas op als je weer een reclamefilmpje ziet over Everwood ziet (ofwel zappen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 'Het valt me op dat jij hier op het forum altijd aan het zeuren bent of aan het afzeiken ![]() ===> Je argumentatie is niet echt denderend. Ik zou nu juist heel erg goed moeten weten waar ik het over heb, dan ? ![]() Overigens zeik ik hier niets af, ik stel dat Everwood bestaat uit gezeur. En een knappe jongen die dat durft te ontkennen, want ik zal het nog sterker zeggen, de REDEN dat jij en iedereen naar Everwood kijkt is dat gezeur! En zoals ik al eerder heb gezegd kijk ik het - om een mij duistere reden - zelf ook, dus niet zeuren he. |
![]() |
||
Citaat:
Weer zo'n leuk grapje. Haha 0_o Nee je zeikt niks af, maar je zeurt wel over gezeur ![]() ![]() Maar goed, voordat dit een eindeloze discussie wordt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat eigenlijk gewoon kinderachtig is dat jullie bijna allemaal een beetje die puberale 'fanboy'-attitude hebben en niet in staat ook maar een beetje kritiek op je favoriete serie te krijgen ![]() Als iemand nou gewoon kansloos kraakt, maar ik geef gewoon een normale mening en geef weer wat ik observeer. Daar is een forum toch óók voor? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk is daar een forum voor. Daarom reageer ik ook weer. Maar ik vind het wel vermoeiend dat jij schijnbaar niet gewoon kan aannemen dat iemand een serie gewoon leuk vindt? ![]() "Niks kan in die serie gewoon normaal gaan, al gaat het even goed, gaat het 5 min later weer fout (etc)" wat je hier beschrijft geldt zowat voor elke serie, soap en film, en toch kijken we allemaal. Rara hoe kan dat. Je zegt het zelf al: tis vermakelijk. Ik vind dus ook niet dat ik oogkleppen op heb, want ik wéét dat het een serie is, daarbij fictie, daarbij dus niet echt, en daarbij dus wat meer drama dan gebruikelijk.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *haalt weer normaal adem* ![]() En Bright met zn lijstje ex-vriendinnetjes was echt heel cool, hij wordt nu echt een beetje man .. ![]() En toen Amy ook concludeerde dat hij die exen ook niet echt miste enzo, zei hij later dat hij wel Hannah miste, en alleen met haar naar die film wou, dus volgens mij komt daar binnenkort een koppeltje aan ![]() En echt geniaal dat Madison toevallig in New York was.. ![]() Verder heb ik Jake gemist ![]() En die oma vond ik ook echt geniaal hoe ze deed ook, ben ff dr naam kwijt.. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 21:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig maar, aangezien ik wel wil weten wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren tussen Ephram en Madison. Ik heb Jake trouwens ook gemist. ![]()
||
![]() |
Citaat:
het ging er om dat ephram nu in new york zit met zijn vader. en daar komt hij madison tegen in het centrum. andy spreekt met madison af, en zegt haar dat hij graag wil dat ze het aan ephram vertelt, omdat hij fout was geweest. maar in deze aflevering is het nog niet verteld aan ephram. amy is niet meer mee naar new york, omdat ze zich niet lekker voelt over het feit dat hij ene kind heeft! ze wil het hem geloof ik wel vertellen maar ze doet het niet. verder ging bright aan alle meisjes die hij 'gehad' heeft zijn excuses aanbieden..
||
Citaat:
En Hannah was naar familie toe en Bright misste haar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sommige mensen zijn nu 1maal van nature lui ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: