Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 09:39
Thompie
Thompie is offline
ow ja das waar.......

Maja als Andy erachter komt dat Nina gevoelens voor hem had, dan zal die relatie met Amanda wel zo voorbij zijn.
Oud 09-06-2005, 10:00
Lente
Lente is offline
omg wat kan Amy drammen

en ik wil trouwen met Bright <3
Oud 10-06-2005, 14:16
zus en zo
zus en zo is offline
over dinsdag:
Spoiler
Oud 11-06-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 10-06-2005 @ 15:16 :
over dinsdag:
Spoiler
Spoiler

ik vind everwood niet meer zo heel veel aan.. zo'n beetje alles met Andy interesseert me niks meer.. zoveel gezeik.

Maar Hannah
gelukkig was ze veel in beeld dinsdag
Oud 12-06-2005, 20:40
Flowtje
Flowtje is offline
Everwood vind ik ook steeds minder worden, het enige leuke eraan zijn dokter Jake en Hannah (en Bright ook wel )

Spoiler
Oud 12-06-2005, 20:47
Briseïs
Briseïs is offline
hannah is wel een leuk nieuw element ja
Oud 12-06-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 12-06-2005 @ 21:40 :
Everwood vind ik ook steeds minder worden, het enige leuke eraan zijn dokter Jake en Hannah (en Bright ook wel )

Spoiler
Nog eenmaal: Het is Everwood. En Everwood bestaat enkel en alleen uit gezeur. Het staat gelijk aan gezeur. Ik zou als scriptschrijver gek worden van al het gezeur. Het moeten wel vrouwen zijn die dat script schrijven...
Oud 13-06-2005, 07:54
Solid
Solid is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 12-06-2005 @ 23:37 :
Nog eenmaal: Het is Everwood. En Everwood bestaat enkel en alleen uit gezeur. Het staat gelijk aan gezeur. Ik zou als scriptschrijver gek worden van al het gezeur. Het moeten wel vrouwen zijn die dat script schrijven...
Het valt me op dat jij hier op het forum altijd aan het zeuren bent of aan het afzeiken dus waar heb je het over.

Overigens heb ik het gelijk maar even voor je opgezocht op www.imdb.com en bij de writers credits staan 10 mannen en 7 vrouwen, dus daar gaat je mooie theorie

Ok, ontopic weer. Ik vond het afgelopen dinsdag een leuke aflevering, vooral de scenes tussen Hannah en Bright! (eerst vond ik haar niet zo, maar inmiddels wel) echt goed dat ze die test gaat doen
Ps. mensen, pas op als je weer een reclamefilmpje ziet over Everwood ziet (ofwel zappen) want het bevat zeker weer spoilers!! (en ik heb 't gezien)
Oud 13-06-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 13-06-2005 @ 08:54 :
Het valt me op dat jij hier op het forum altijd aan het zeuren bent of aan het afzeiken dus waar heb je het over.

Overigens heb ik het gelijk maar even voor je opgezocht op www.imdb.com en bij de writers credits staan 10 mannen en 7 vrouwen, dus daar gaat je mooie theorie
. Haha. Dat was natuurlijk deels een geintje, maar bedankt voor je moeite hoor.

'Het valt me op dat jij hier op het forum altijd aan het zeuren bent of aan het afzeiken dus waar heb je het over.'
===> Je argumentatie is niet echt denderend. Ik zou nu juist heel erg goed moeten weten waar ik het over heb, dan ?.

Overigens zeik ik hier niets af, ik stel dat Everwood bestaat uit gezeur. En een knappe jongen die dat durft te ontkennen, want ik zal het nog sterker zeggen, de REDEN dat jij en iedereen naar Everwood kijkt is dat gezeur!

En zoals ik al eerder heb gezegd kijk ik het - om een mij duistere reden - zelf ook, dus niet zeuren he.
Oud 13-06-2005, 15:30
Solid
Solid is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-06-2005 @ 13:09 :
. Haha. Dat was natuurlijk deels een geintje, maar bedankt voor je moeite hoor.

'Het valt me op dat jij hier op het forum altijd aan het zeuren bent of aan het afzeiken dus waar heb je het over.'
===> Je argumentatie is niet echt denderend. Ik zou nu juist heel erg goed moeten weten waar ik het over heb, dan ?.

Overigens zeik ik hier niets af, ik stel dat Everwood bestaat uit gezeur. En een knappe jongen die dat durft te ontkennen, want ik zal het nog sterker zeggen, de REDEN dat jij en iedereen naar Everwood kijkt is dat gezeur!

En zoals ik al eerder heb gezegd kijk ik het - om een mij duistere reden - zelf ook, dus niet zeuren he.
Nou dan kwam het dus niet als 'geintje' over.

Weer zo'n leuk grapje. Haha 0_o

Nee je zeikt niks af, maar je zeurt wel over gezeur Dus. En dan zo'n stomme opmerking, wat zogenaamd een geintje is. Tja hilarisch. Overigens vind ik persoonlijk Everwood helemaal geen gezeur en dat is ook zeker niet de reden dat ik kijk. Ik vind het gewoon een hele leuke serie en samen met mij vele forummers in dit topic. Enigszins kortzichtig om het dan zo te stellen vind je zelf ook niet. Over argumentatie gesproken.

Maar goed, voordat dit een eindeloze discussie wordt dinsdag weer en in zn totaal nog 8 afleveringen te gaan
Oud 13-06-2005, 16:11
Verwijderd
Vind je dat echt? Niks kan in die serie gewoon normaal gaan, al gaat het even goed, gaat het 5 min later weer fout. In de relaties is er constant sprake van miscommunicatie, de simpelste kutdingetjes worden uitgesproken alsof het wereldzaken betreft, alles wordt opgeblazen, alles herhaalt zich keer op keer, omdat schijnbaar niemand iets leer daar in Everwoord, de papa is altijd heel wijs en goed als hij zijn zoon toespreekt, maar zelf verknalt ie alles elke weer, ook krijgt hij elke aflevering ruzie met Ephram, maar aan het einde maken ze het weer goed en zijn ze allemaal weer blij....

Om in de volgende aflevering weer opnieuw te beginnen.

^als je dat wilt ontkennen, heb je gewoon oogkleppen op. Je mag het van mij zo leuk vinden als je wil, maar ga nu niet ontkennen dat Everwood drijft op een gróót meer van... gezeur.
Oud 13-06-2005, 16:14
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja lekker boeiend dat everwoord gezeur is..

ik bedoel...

DAN KIJK JE TOCH GEWOON NIET?
Oud 13-06-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 13-06-2005 @ 17:14 :
ja lekker boeiend dat everwoord gezeur is..

ik bedoel...

DAN KIJK JE TOCH GEWOON NIET?
O nee hoor, vind het af en toe wel vermakelijk.

Wat eigenlijk gewoon kinderachtig is dat jullie bijna allemaal een beetje die puberale 'fanboy'-attitude hebben en niet in staat ook maar een beetje kritiek op je favoriete serie te krijgen .
Als iemand nou gewoon kansloos kraakt, maar ik geef gewoon een normale mening en geef weer wat ik observeer. Daar is een forum toch óók voor?
Oud 14-06-2005, 09:33
Solid
Solid is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-06-2005 @ 17:20 :
O nee hoor, vind het af en toe wel vermakelijk.

Wat eigenlijk gewoon kinderachtig is dat jullie bijna allemaal een beetje die puberale 'fanboy'-attitude hebben en niet in staat ook maar een beetje kritiek op je favoriete serie te krijgen .
Als iemand nou gewoon kansloos kraakt, maar ik geef gewoon een normale mening en geef weer wat ik observeer. Daar is een forum toch óók voor?
Waar haal je die puberale fanboy attitude vandaan dan, waar baseer je dat op? totaal onlogisch.

Tuurlijk is daar een forum voor. Daarom reageer ik ook weer. Maar ik vind het wel vermoeiend dat jij schijnbaar niet gewoon kan aannemen dat iemand een serie gewoon leuk vindt?
"Niks kan in die serie gewoon normaal gaan, al gaat het even goed, gaat het 5 min later weer fout (etc)" wat je hier beschrijft geldt zowat voor elke serie, soap en film, en toch kijken we allemaal. Rara hoe kan dat. Je zegt het zelf al: tis vermakelijk. Ik vind dus ook niet dat ik oogkleppen op heb, want ik wéét dat het een serie is, daarbij fictie, daarbij dus niet echt, en daarbij dus wat meer drama dan gebruikelijk.
Oud 14-06-2005, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 14-06-2005 @ 10:33 :
Waar haal je die puberale fanboy attitude vandaan dan, waar baseer je dat op? totaal onlogisch.
Sommige mensen...

Citaat:
Je zegt het zelf al: tis vermakelijk. Ik vind dus ook niet dat ik oogkleppen op heb, want ik wéét dat het een serie is, daarbij fictie, daarbij dus niet echt, en daarbij dus wat meer drama dan gebruikelijk.
jaja tis al goed .
Oud 15-06-2005, 21:26
zus en zo
zus en zo is offline
Rose is wel ouderwets; Bright maakt de naam van zn vader ten schande omdat hij zich immoreel opstelt... Wat dacht je ervan als hij gewoon zichzelf ten schande maakt

en mja, verder...ik heb het hele seizoen al gezien dus ik ga er verder niets over zeggen
Oud 17-06-2005, 18:27
Verwijderd
zaten mooie stukjes in..

john, met amanda en andy en charlie
blijdschap van bright voor hannah
hannah en dr. abbott

vond dit wel weer een leuke ep
Oud 21-06-2005, 20:28
Mara
Mara is offline
Wat was dat nou voor stom einde
Oud 21-06-2005, 20:30
zus en zo
zus en zo is offline
toen deze aflevering in amerika is geweest, moesten we 4 of 5 weken wachten, dat was echt niet leuk maar ja, nu weet ik al wel wat er gaat gebeuren, dus ik zou zeggen; volgende week vooral kijken
Oud 21-06-2005, 20:32
Verwijderd
Heerlijk deze aflevering. Weer heerlijk ouderwets. Heb genoten vandaag. Kijk uit naar volgende week.
Oud 21-06-2005, 20:32
Verwijderd
O shit, dan ben ik niet thuis. Kan iemand me zeggen welke aflevering volgende week is?
Oud 21-06-2005, 20:33
Meninna
Meninna is offline
Is t niet de laatste aflevering?
Ik vond t einde helemaal niet leuk... Had eigenlijk moeten aflopen dat Madison net kwam aanlopen met een baby in dr armen.. hehe
Oud 21-06-2005, 20:35
zus en zo
zus en zo is offline
@Loontjuh: volgende week de aflevering Fate Accomplis
Oud 21-06-2005, 20:47
Flowtje
Flowtje is offline
Was dit de laatste aflevering? In dat geval vind ik het een stom einde.

En anders kijk ik uit naar volgende week!
Hehe, Bright met zijn lijst..
Oud 21-06-2005, 21:00
zus en zo
zus en zo is offline
dit is verre van de laatste aflevering... er komen er nog 6 of 7...
Oud 21-06-2005, 21:04
Meninna
Meninna is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 21-06-2005 @ 22:00 :
Oeeeeewhaaaaaaaaaaieee beter!
*haalt weer normaal adem*

En Bright met zn lijstje ex-vriendinnetjes was echt heel cool, hij wordt nu echt een beetje man ..
En toen Amy ook concludeerde dat hij die exen ook niet echt miste enzo, zei hij later dat hij wel Hannah miste, en alleen met haar naar die film wou, dus volgens mij komt daar binnenkort een koppeltje aan

En echt geniaal dat Madison toevallig in New York was..
Verder heb ik Jake gemist en Delia ook..

En die oma vond ik ook echt geniaal hoe ze deed ook, ben ff dr naam kwijt.. Maar vond t wel lief op t einde toen ze weer bij elkaar waren

Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 21:08.
Oud 21-06-2005, 21:10
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 21-06-2005 @ 22:00 :
Jeeej!

Gelukkig maar, aangezien ik wel wil weten wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren tussen Ephram en Madison.

Ik heb Jake trouwens ook gemist. Oh, en Hannah ook.
Oud 21-06-2005, 21:17
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
IK HEB GEWOON DE AFLEVERING GEMIST.. er niet eens aangedacht..

wrom herlaat net5 everwood nooit..

naja

iemand een kleine samenvatting?
Oud 22-06-2005, 12:30
hola
hola is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 21-06-2005 @ 22:17 :
IK HEB GEWOON DE AFLEVERING GEMIST.. er niet eens aangedacht..

wrom herlaat net5 everwood nooit..

naja

iemand een kleine samenvatting?

het ging er om dat ephram nu in new york zit met zijn vader. en daar komt hij madison tegen in het centrum.
andy spreekt met madison af, en zegt haar dat hij graag wil dat ze het aan ephram vertelt, omdat hij fout was geweest. maar in deze aflevering is het nog niet verteld aan ephram.
amy is niet meer mee naar new york, omdat ze zich niet lekker voelt over het feit dat hij ene kind heeft! ze wil het hem geloof ik wel vertellen maar ze doet het niet.

verder ging bright aan alle meisjes die hij 'gehad' heeft zijn excuses aanbieden..
Oud 22-06-2005, 13:57
Meninna
Meninna is offline
Citaat:
hola schreef op 22-06-2005 @ 13:30 :
het ging er om dat ephram nu in new york zit met zijn vader. en daar komt hij madison tegen in het centrum.
andy spreekt met madison af, en zegt haar dat hij graag wil dat ze het aan ephram vertelt, omdat hij fout was geweest. maar in deze aflevering is het nog niet verteld aan ephram.
amy is niet meer mee naar new york, omdat ze zich niet lekker voelt over het feit dat hij ene kind heeft! ze wil het hem geloof ik wel vertellen maar ze doet het niet.

verder ging bright aan alle meisjes die hij 'gehad' heeft zijn excuses aanbieden..
En die oma van Amy, die had eerst een relatie met die donkere man Irf (?), en toen gingen ze 2 weken geleden uit elkaar.. omdat hij meer rust wou ofzo, en nu zijn ze weer bij elkaar. En die Irf (?) heeft zijn boek afgekregen en hij heeft ook een uitgeverij er voor gevonden.

En Hannah was naar familie toe en Bright misste haar
Oud 22-06-2005, 18:24
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Ik vond het een goede aflevering, alleen dat einde, baalde echt dat het toen al afgelopen was (dat is waarschijnlijk ook precies de bedoeling van de regisseur, maar ok...)

Vind het altijd minder leuk als Madison erin zit, weet niet waarom maar irriteer me al vanaf het begin aan haar!
Ik ben wel 'blij' dat de waarheid nu eindelijk naar boven komt, want het is zo pijnlijk om te zien dat iedereen het eigenlijk al weet behalve Ephram zelf... En waarom nou perse een ontbijtafspraak om bij te kletsen (voor de auditie) en niet erna. Zij weet toch ook dat dat juist niet het moment is om dat allemaal te vertellen, grrr, frustrerend om te zien...

Maar goed, genoeg over haar. Bright was echt briljant met z'n lijst en z'n verbaasde gezicht toen een van z'n exen zei dat ie niet het 'settelende' type was
En wat hij allemaal over Hannah zei was natuurlijk ook lief <3
Oud 24-06-2005, 07:15
BCR
BCR is offline
Ik ben erg benieuwd hoe t volgende week verder gaat
Oud 24-06-2005, 09:57
Verwijderd
Weet Amy nu dat Madison zwanger is geweest van Ephram? Ik heb een paar ep's gemist namelijk, en ze reageerde afgelopen dinsdag alsof ze 't wist
Oud 24-06-2005, 10:00
zeep007
zeep007 is offline
ja, ze weet het. Haar vader heeft het verteld aan haar. Ze heeft besloten het toch niet tegen Ephram te zeggen, want ze wist ook dat hij het nog niet wist.
Oud 24-06-2005, 10:28
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
kut man.. ik zit in canada volgende week...

hmm misschien word t daar ook wel uitgezonde.. ( ff chekken)
Oud 24-06-2005, 11:13
Hayden
Hayden is offline
Kan iemand misschien kort samenvatten wat er afgelopen dinsdag is gebeurd in Everwood? Ik heb het gemist!
Oud 24-06-2005, 11:15
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Hayden schreef op 24-06-2005 @ 12:13 :
Kan iemand misschien kort samenvatten wat er afgelopen dinsdag is gebeurd in Everwood? Ik heb het gemist!
In de bovenstaande posts staat alles al uitgelegd
Oud 24-06-2005, 11:36
Hayden
Hayden is offline
sorry.. idd
had geen zin de hele thread te lezen, maar ben er toch uit gekomen..
Oud 24-06-2005, 11:54
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Hayden schreef op 24-06-2005 @ 12:36 :
sorry.. idd
had geen zin de hele thread te lezen, maar ben er toch uit gekomen..
ja dat hoeft ook niet.. als je nu alleen de 6 post boven je had gelezen.. maar goed

sommige mensen zijn nu 1maal van nature lui
Oud 24-06-2005, 11:57
Hayden
Hayden is offline
Tsjonge
Oud 24-06-2005, 12:12
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 24-06-2005 @ 11:00 :
ja, ze weet het. Haar vader heeft het verteld aan haar. Ze heeft besloten het toch niet tegen Ephram te zeggen, want ze wist ook dat hij het nog niet wist.
Ah, ok, ze reageerde wel fijn dinsdag, vond ik. Rustig, beetje afwachtend, maar niet afkeurend ofzo. Dat is wel prettig Ik ben zo benieuwd hoe 't verder zal gaan (Ik heb weer een Everwood-kick gekregen )
Oud 24-06-2005, 16:11
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-06-2005 @ 13:12 :
Ah, ok, ze reageerde wel fijn dinsdag, vond ik. Rustig, beetje afwachtend, maar niet afkeurend ofzo. Dat is wel prettig Ik ben zo benieuwd hoe 't verder zal gaan (Ik heb weer een Everwood-kick gekregen )
Ik ook, vond het een tijdje helemaal niet leuk meer. Ook veel afleveringen niet meer gezien en nu begin ik weer uit te kijken naar de dinsdagavond en ben ik benieuwd hoe het verder gaat.
Oud 27-06-2005, 18:32
Verwijderd
Edna en Irv <3
Die uitbarsting van Edna

Ben benieuwd hoe het verder gaat als Madison Ephram vertelt over haar zwangerschap. En ik ben heeeel benieuwd of ze het kindje gehouden heeft. Volgens teletekst
Spoiler

Maar ze gaat hem het nieuws dus voor zijn auditie vertellen? Lijkt me ook niet het slimste plan..
Oud 28-06-2005, 14:57
Verwijderd
Hij zal toch wel bij Amy blijven en niet halsoverkop terug gaan naar Madison om vadertje en moedertje te spelen ?
Dan kan hij die hele Julliard wel vergeten, al wordt hij vast niet aangenomen doordat hij net Het Nieuws krijgt te horen..
Oud 28-06-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
mala schreef op 28-06-2005 @ 15:57 :
Hij zal toch wel bij Amy blijven en niet halsoverkop terug gaan naar Madison om vadertje en moedertje te spelen ?
Dan kan hij die hele Julliard wel vergeten, al wordt hij vast niet aangenomen doordat hij net Het Nieuws krijgt te horen..
Natuurlijk gaat hij niet naar Madison, dat zou echt nergens op slaan.

Vanavond
Oud 28-06-2005, 19:53
Verwijderd
omg... dit is pijnlijk

Wat vreselijk moeilijk voor Ephram
(Ik kan niet rechtstreeks kijken, te pijnlijk )
Oud 28-06-2005, 20:15
Verwijderd
Shocked.

*moet zeggen dat ik ephram een goede acteur vindt. andy minder..*
Oud 28-06-2005, 20:44
Gruppie
Gruppie is offline
pfffffffffff

en dan hoort hij natuurlijk 'volgende week' dat heel de familie Abbot het allang weet.... weer een klap in zijn gezicht!

(De stukjes van Bright waren wel fijn voor de afwisseling)

Ik ben benieuwd of Amy toch nog is aangenomen op Princeton!
Oud 28-06-2005, 20:50
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 28-06-2005 @ 21:44 :
Ik ben benieuwd of Amy toch nog is aangenomen op Princeton!
Huh? Daar had ze zich toch helemaal niet voor aangemeld? Ik vond de aflevering wel apart
Oud 28-06-2005, 20:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 28-06-2005 @ 21:50 :
Huh? Daar had ze zich toch helemaal niet voor aangemeld? Ik vond de aflevering wel apart
ephram had haar er stiekem voor opgegeven dacht ik

Regels voor berichten