Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gister ging het geloof ik wel goed. Ik ben niks vergeten enzo. ![]() ![]() ![]() Alleen moeheid. Nog twee dagen, zondag écht rust. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En stiekem een klein vraagje: hoe gaat het met het profielwerkstuk? ![]() ![]() Ontopic: Vannacht voor het eerst sinds weet-ik-het-hoe-lang weer eens een beetje doorgeslapen...wel twee keer wakker geworden, maar dat is iig minder dan voorheen. Vandaag lekker vrij, wel huiswerk dat ik wil doen, maar dat kan in mijn eigen tempo en ook gewoon hangend ipv netjes zittend ed. En ik heb de inloggegevens van intranet van mijn stage, dus ik kan tenminste ook iets meer doen dan voorheen (daar heb ik dus informatie voor nodig die op intranet staat). |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat redelijk. We zijn aardig klaar, maar de leraar bedenkt steeds nieuwe proefjes. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Straks jeugdzorg. Ik vind het eng, ik wil niet, ik ga niet. Ik weet toch niet wat ik moet zeggen. Laat maar allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ze meteen maar alles verteld... ![]() Ben er inmiddels weg, thank god... sturen ze me nog een uitnodiging of ik mee wil doen aan de jubileumfietstocht ter ere van het 5jarig bestaan. Terwijl ik officieel geen post meer van ze mag ontvangen.. Ze zouden mijn dossier sluiten, heb nooit een brief gehad, die me wel beloofd is... Nee, geloof niet dat ik zo te spreken ben over dat klote ggz |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus ff een excuus verzinnen...pff ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Of je verteld het "gewoon"? Scheelt een hoop gelieg en gedoe. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
({)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja. Had zo'n raar gevoel daarna. Alsof ik elke moment zou breken, zo kwetsbaar. Ofzo. En ik had er gelijk spijt van... |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Niet eens zo moe, niet zoveel zin om te gaan slapen. Weinig zin in morgen, wel veel zin in de vakantie. ![]() Wedden dat.... ![]() ![]()
||
Citaat:
nutteloos nutteloos nutteloos
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterkte iig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |