Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
JAAAAAAAA SUPER SUPER SUPER
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar hopelijk gaan ze natuurlijk ook gewoon door met aflevering 3 ![]()
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja, gewoon niet selecteren ![]() gister was de rory-jess-tuinsproei-scene ![]() ik baalde dat ik hem had gemist bij de vorige herhalingen, maar nu eindelijk weer eens gezien! Ik las trouwens op de Net5 site dat ze in augustus waarschijnlijk weer beginnen met nieuwe afleveringen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, maar wel DE SCENE!!! ![]() super trouwens, als ze in augustus weer beginnen!!! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn moeder vraagt ook constant: waarom zenden ze het nou elke dag weer op een ander tijdstip uit? Dan weer 5 minuten later, vervolgens 10 minuten vroeger... tja mam, dat is nou NET 5 ![]() Maar stiekem is m'n hoop nu toch wel gestegen, want bij Net 5 is het ook altijd nog een optie dat ze helemaal niet verder gaan met het uitzenden van een serie! (zie dawson's creek)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stoppen met uitzenden zou idd ook nog kunnen.. maar daar ga ik maar niet vanuit.. anders moet ik alles gaan downen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tip :: www.gilmore-forum.tk ...
www.gilmoreglory.tk ... Ik ben ook Gilmore Girls fan ![]() En de cast van GG heeft een contract getekend t/m seizoen 7... Dus het gaat nog wel even door lijkt me ^^ En over dat trouwen.. Ik hoop toch echt NIET dat Rory met Dean gaat trouwen.. Hij is gewoon veel minder leuk dan Jess ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die 2e site.. aka DE gilmore fansite?? lijkt me niet ik weet wel goede site's maar die zijn allemaal te spoilerig voor jullie ![]() @ flowtje ( alweer ![]()
Spoiler
iemand btw al de promo gezien van 520 ??/ ![]() ![]()
|
weet niet of het jullie al bekend is, maar Alexis Bledel (Rory dus) speelt in Sin City!!
![]() Ze ziet er echt, nouja niet-Rory-achtig uit ![]() http://img96.exs.cx/img96/843/sincity8cu.jpg en http://www.alexisbledelfan.com/4imag...ia/188/006.jpg eigelijk moet je even de trailer bekijken op http://www.sincitythemovie.com want daar komt ze ook in voor ![]()
Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 18:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb Sin City al gedownload en hij is echt super gaaf. Wel heel gewelddadig. Alexis heeft ook wel een leuk rolletje
![]() DysEnchanted heb ik niet gezien, dat plaatje kende ik wel al, ![]() Alexis speelt dit jaar ook in de film 'Sisterhood of the Traveling Pants': ![]() The Sisterhood of the Traveling Pants, based on Ann Brashares' best-selling novel, tells the story of one very special summer in the lives of four lifelong friends who are separated for the first time. On a shopping trip together, the young women find a pair of thrift-shop jeans that fits each of them perfectly and they decide to use these "magic" pants as a way of keeping in touch over the months ahead, each one wearing the jeans for a week to see what luck they bring her before sending them on to the next. Though miles apart, the four friends still experience life, love and loss together in a summer they'll never forget. Trailer: http://playlist.yahoo.com/makeplayli...tw=640&qth=400 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil ook weleens zien of ze ook wat anders kan! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik ben haar echt zo gewend als rory, en op die plaatjes ziet ze er helemaal niet meer zo lieflijk uit.. ben er ook benieuwd naar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik haar in de eerste paar afleveringen ook niet echt super geloofwaardig vond als Rory, zo weinig mimiek in haar gezicht enzo ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gezocht: vrouwen die schepijs eten Verwijderd | 26 | 10-03-2009 09:32 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [3] ikaruz | 500 | 10-02-2004 19:52 |