![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij gaan ze soms ook los maarja ze zitten dan iig niet te strak ![]() ff kijken hoe ik dit ga uitleggen ![]() het beste kun je met extra sterk siersteekborduurgaren ( kun je halen invan die naaiwinkeltjes) is verkrijgbaar in allerlei kleuren. je hebt een stuk garen. Dan doe je een stukje vrijlaten en de rest draai je dan strak om je dread heen en die 2 uiteinden knoop je dan aan elkaar. ( sorry voor de vage uitleg maar) de andere manier is dat je met een weave naald ( bij zo'n naald loopt de punt in een boog zoat je jezelf niet in je kop prikt ![]() om te voorkomen dat je touwtjes snel uit zakken kun je je dreads het beste knopen nadat je ze gewassen hebt en ze net droog zijn, dan is je dread wat zachter. De touwtjes kan je eruit halen met een scherp nagelschaartje of een tornmesje. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mijne blijven er mooi aan ( anders gaat mijn vriend het uitmaken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ik krijg altijd dat mijn dreads dan heel raar gaan staan drom doe ik er iets in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2 kappers, en 2 medewerkers van kappersgroothandels zeiden precies hetzelfde.. ![]() Ik kon het niet bleken omdat poreuse delen beter pakken, en het dus nooit helemaal bleekt.. En idd, het kan afbreken omdat het te sterk is voor dreads.. Terwijl ik juist het idee heb dat mijn haar meer aankan als normaal haar.. ![]()
||
Citaat:
maar wil je je haar anders bleken dan? kan toch alleen met peroxide ![]() of zeg ik nu iets doms ![]() edit: en kun je niet gewoon veel blondspray gebruiken en dan in de zon liggen ? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het ook nog niet zeker...ik ben een twijfelaar. Net zoals dat ik heel vaak denk dat ik ze eruit haal...maar dan doe ik het toch maar niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en misschien is er geen verf in precies jouw kleur en komt het daardoor? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dreads zijn trouwens enorm veel lichter geworden door de permanent vloeistof icm zon. Ik kan nu precies zien hoe veel mijn haar al gegroeid is sinds ik dreads heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dreads zonder elastiekjes veel mooier, anders zijn het net staartjes ofzo. Alleen bij de echt wanhopige gevallen doe ik wel hier en daar een elastiekje om de boel even bij elkaar te houden of te voorkomen dat ze aan elkaar groeien (mijn achterhoofd heeft bij bijwerken de laagste prioriteit en komt daarom noooit aan de beurt..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en een gave kleur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kun je me even mailen over die afspraak prinses_prullaria@hotmail.com ik ben niet zon grote fan van die pm's soms krijg ik namelijk geen melding enz enz
||
Citaat:
![]() ja dat kan ik niet ruiken ![]() maar ik mail je wel ff
||
Citaat:
![]() ![]() de uiteinden zijn wel wat los, ik ben aan het overwegen om mijn puntjes om te haken, sommige heb ik al gedaan, maar kan niet kiezen. laats het ik mijn haar weer eens gewaxt (laten doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat die van jou al veel ouder waren joh ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Vooral op je lengte, mijn zijn nog zo kort (achter over me schouders, voor willen ze niet zo hard groeien..) Over een maand zijn me dreadjes jarig, dan worden ze 2 jaar! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadtopic, deel 18! Qamra | 500 | 29-10-2006 19:40 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel....... the exploding boy | 500 | 17-03-2006 21:13 | |
Lifestyle |