![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Probleem bij mij is dat ik hartstikke goed weet wat ik doe, waarom ik 't doe enzovoorts. Maar 't is soms net als of m'n hersens niet meer willen luisteren, 'stik maar' mentaliteit wanneer ik me kut voel ![]() Ik denk dat ik maar 's moet beginnen met wekelijkse een planning voor elke dag te maken, ook met boodschappen doen, kom ik niet voor verrassingen te staan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder had je beter een extra boterham kunnen nemen. Ja, dat bolletje is meer dan een boterham, maar die cracker weer veel minder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kop op meid!! *schouderklopje*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en tegen het afvallen zou je ook vruchtensap en frisdrank kunnen drinken; dat is niet echt gezond (of goed voor je tanden), maar het is wel een makkelijke manier om calorieën binnen te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Goed dat er aan je problemen wordt gewerkt, want als je niet oppast heb je er straks een serieus eetprobleem bij en dat raad ik je niet aan...
||
Citaat:
![]() Het lijkt trouwens of ik heel erg een buikje heb maar dat valt wel mee maar dat komt door die rits van het shirtje.
||
Citaat:
![]() ![]() 2 jaar terug ![]() bijna een jaar terug (zie datum) ![]() vlak na kerst met nieuwe coupe ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf ook zo'n vestje (met rits) aan.
||
Citaat:
![]() Mja, de kwaliteit van die foto's met de webcam is niet geweldig en ik heb hier geen scanner maar ik kan nog kijken of ik nog betere foto's vind. Ik zag het staan in de folder en ik hoopte voor je dat je wel een Blokker in de buurt had. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik doe zelf altidj gewoon een hele in mn yoghurt, daarom vond ik het 'raar'. qua brood is het dan wel redelijk als je dat idd zo doet... maar ik had die kwark omgeruild met de lunch van 3 uur, maar ja, als je toen nog heel vol zat, kan het ook wel zo...
||
Citaat:
Lasagne hoeft helemaal niet zo 'verkeerd' te zijn... ik weet niet precies wat jullie er allemaal in doen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom klopt het wel dat jij niet aankomt met 1800 kcal per dag. Je behoefte is gewoon verlaagd. Je lichaam voldoet nu hiermee, terwijl t voorheen waarschijnlijk met meer voldeed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mn moeder had ooit een keer mn vetpercentage gemeten en toen had ik 6% Maar volgens mij zei ze expres een lager getal om mij te plezieren ![]() En t lijnen gaat nog steeds kut. Ik blijf weer haken. Was laatst 2 kilo kwijt maar er zit alweer een kilo bij. Argh. En nu heb ik al 5 dagen continu buikpijn en gaat mn stoelgang ook totaal níet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vraag me toch nog sterk af waar jouw gewicht vandaan komt... Je ziet er echt niet zo zwaar of dik uit! Snap wel je frustratie wel (ook over de jongens)... Je wilt jezelf gewoon vrouwelijk voelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, een vrouw met een normaal postuur (niet te dik, niet te dun) heeft een vetpercentage van ong. 25% en een man met een normaal postuur heeft een vetpercentage van ong. 15%. De meeste (vrouwelijke) anorexia-patiënten, met een BMI 16 of iets dergelijks hebben meestal nog wel een vetpercentage van 8 a 10%. Dus 6% lijkt me wel erg laag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar hebben jullie die percentages/massa's laten berekenen als ik vragen mag? |
![]() |
|