Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi geschreven.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Geniet van het leven
De laatste sneeuw en de eerste, warme zomerdag versmelten samen tot lente o zo mooi. Kale takken worden groen, nog voor bloesem gekleurd en vrolijk, van de bomen vallen mag. Het leven gaat van komen en gaan om plaats te maken voor anders, in een circeltje rond. Geniet van alles, want het is zo voorbij, het goede, maar ook het slechte! Dus ga door in je circeltje, altijd terugkomend daar waar jij wilt zijn.
|
Opgesloten in een wereld
Voor vele onbekend Achtervolgd door mijn angsten Sommige nog nooit gekend Ik wil er uit en gaan kijken Ook al is het me ontvreemd Ik wil de bomen zien en ruiken En dat vooral niet alleen Haal me uit deze wereld Achter deze gesloten deur Ik wil geen verpleegkundige zien En ook zeker geen gezeur
|
heel onopvallend bouwt ze,
steen voor steen een muur tegen gevaren heel dicht om haar heen niets wat er nu nog doorkan geen gevaar maar ook geen geluk. Dus maakt ze heel voorzichtig Dat muurtje maar weer stuk ---------------------------- nog een stap tot de put, en ze begint te zweten. ze heeft de emmer weggehaald, want dat was ze eerst vergeten de emmer ving haar op tijdens haar lange val dus heeft ze hem verwijdert, zodat ze het zeker weten zal. die laatste stap, die is het zwaarst maar ze weet dat hij wel gaat niemand die haar nu nog tegenhoud, want daarvoor is het te laat |
![]() |
|
geen toekomst,
alleen een verleden. niet vooruit kijkend, amper levend in het heden. het verleden altijd aanwezig. in dingen nog zo klein. er achter zit een groot verhaal en iedere herinnering doet pijn. iedere dag een gevecht, om maar te blijven staan. diep van binnen stiekem verlangend, om voor altijd weg te gaan. de toekomst onzeker, angst groeit met de dag. maar niemand die dat ziet. want het zit verstopt achter mijn lach. straks eindelijk rust niet meer levend in het heden. geen toekomst meer.. alleen nog een verleden.
|
![]() |
Een fakkel van hoop
brandt daar in het bos op zoek naar liefde op zoek naar vreugde alleen maar hoop Een fakkel van hoop steekt het hele bos in brand het is wanhoop ongelofelijke wanhoop hielp het maar ----------------------------------------------------- Dansende spoken roven 1 voor 1 mijn gedachten springen er op neer maken het duister duister en donker ik begrijp mezelf niet meer nu dwaal ik door het niets op zoek naar enige vorm van begrip toch blijf ik eeuwig dwalen dwalen in het niets ----------------------------------------------------- Dit gedicht heb ik geschreven in de sepereer, ik was ene beetje in de war. Roze wolken zwemmen in de zee blauwe voeten schaatsen door de branding alles zoekt de weg door de straten tot de sterren beginnen te twinkelen in de lucht de maan schijnt haar glans over alle mensen de rust keert neer in alle lichamen en hoofden toen was ik gelukkig.
|
Zinloos denkend aan het leven
nu de realiteit vervaagd. Verleden overschaduwd heden doffe tinten van verdriet Zinloos verlangend naar licht terwijl het duister me bedekt. Wereld gekleurd door verleden donkere mist van gevoelens.
|
Vallen (ik zou jou moeten laten)
Ik zou jou moeten laten vallen, laten vallen als een baksteen vallen, vallen in de afgrond… Tot je *kei* hard op de grond ketst. Ik zou je hand los moeten laten, loslaten zodat ik weg kan van jou jouw hand, los, vijf vingers zodat je giga op je bek gaat. Jij hebt me toch niet nodig, naja, ben slechts nodig als het klote gaat nodig, als je alleen bent zodat ik weer tranen om jou kan laten. Ik heb jou niet vast, jij hebt mijn handen gegrepen, gegrepen zodat ik niet meer los kan en ik, afhankelijk ben van jou
|
als dertienjarig meisje de hel gezien
eerst miserie met school, daarna een zware operatie bovendien de schoolmiserie is te lang om te vertellen maar dŕt had me al bijna gekraakt. toen kwam dus de operatie maandenlang revalideren leverde nix op nu, zoveel jaren later omwille van een ander probleem trug opgenomen in het ziekenhuis dan komt alles weer boven, te veel pijnlijke herrinneringen kgeef toe, fysiek heb ik er nooit helse pijnen aan overgehouden maar psychisch zal ik het nooit helemaal verwerken mensen begrijpen dat niet zij weten niet wat ik heb meegemaakt en ja, je probeert het een plekje te geven en of je het nu wil of niet, het leven gaat door maar toch komen soms de herrinneringen boven en kan je er niet tegen vechten en die nieuwe ziekenhuiservaring doet me opnieuw mn trauma herbeleven verplicht me opnieuw de boel te proberen verwerken intussen had ik ook nog op het thuisfront heel wat problemen ik ben nu thuis, lichamelijk herstellende van mijn huidige probleem psychisch heb ik nog een lange weg te gaan toch heb ik met deze nieuwe ervaring 1 ding geleerd ik ben nu 19, en heb dus nog een heel leven voor de boeg een leven waarin ik moet proberen genieten van mooie dingen een leven waarin je gezondheid toch echt 1 van de belangrijkste dingen is als je niet gezond bent kun je veel minder dingen uit het leven halen ik zie nu in dat ik een nieuwe kans heb gekregen dat mijn leven door deze ervaring herbegint en dat ik moet proberen alles er uit te halen ik heb nu een béétje de kracht om dat in te zien en ik ga ze gebruiken ook ------------------------------------------------------------------------------- Dit heb ik een tijdje geleden geschreven. Misschien niet echt een gedicht ma kwou het hier toch even plaatsen. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2006 om 08:38. |
![]() |
|
Zit heel veel gevoel in, oceangirl!
Waar is iedereen Voel me alleen Echo in mijn hoofd Van gevoel beroofd leegte in mij voelend als een zware kei erosie ligt op de loer overleven is een hele tour leeglopende ziel zonder behoedzaam ventiel tornado zonder wind waardoor ben ik verblind
|
this night there will be an angel
which will dry your tears so forget your problems and please don’t fear your fears soon will change your life and in times you can’t forget your fears remember there is an angel, which will allways dry your tears ------------------------------- mijn engels is niet zo goed dus.. let daar maar niet op ![]() maar wat vinden jullie? |
![]() |
|
Let me out
A wall surrounding me Built with much precision I built it on my own Built it to protect me Protect me from the world Nobody can reach me I am surrounded by a wall A wall without an exit A wall that locked me up Locked me from the world Nobody knows who I am Behind that bricked thick wall The wall I hate so much I hope someone can break it Break it, and let me out ---------------------------------------- |
![]() |
|
Dokter kunt u mij vertellen
Welke weg ik in moet slaan Bij welke stoplichten ik moet stoppen En bij welk zebrapad ik kan gaan Dokter kunt u mij vertellen Welke berg ik beklimmen moet Bij welke grotten ik moet blijven kijken En welke struik me vergiftigen doet Dokter kunt u mij vertellen Waar het einde is, zo ver Dat er iemand op me zal wachten Met tussenstops her en der
|
Verwijderd
|
ik zag het gebeuren
langzaam werd je gesloopt snel ging je achteruit gelukkig werd je van de pijn verlost maar dat ging anders dan ik had gehoopt altijd zal het me blijven betreuren maar keer op keer kan ik er niet meer tegen dan wordt het me te veel het sloopt me nogsteeds en dat doet zeer ik sta niet voor gesloten deuren leren moet ik het uitten van mijn gevoel ookal is het moeilijk en doet het pijn zo kan het niet langer meer dan pas bereik ik mijn doel ik moet verder en gelukkig zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
(gedicht wat k voor n vriendin heb geschreven, omdat dr vader niet lang meer te leven heeft...
![]() Diep in je hart is een plek van liefde. Een plek waaraan je samen hebt gebouwd. Er liggen vele herinneringen van wat je samen hebt beleefd met de mensen van wie je houdt. Nu is een tijd aangebroken van veel verdriet en veel pijn. Een tijd waarin je, tot het laatste moment, zoveel mogelijk bij elkaar wil zijn. Diep in je hart blijft altijd deze plek waarin veel liefde is gekomen. En onthoud goed dat deze plek door niemand zal worden afgenomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wens je vriendin maar veel sterkte en jij natuurlijk ook! (K) |
![]() |
|
Gedachter van een verkrachter
Ik sleur je van je fiets Je kijkt me aan vol angst In mijn ogen zie je niets Zo zijn ze op hun bangst Ik wil je penetreren ook al schreeuw je van de pijn die mij niet kan deren ik wil in je zijn Op je wang druk ik een zoen jullie zullen mij nooit meer zien ik zal het nooit meer met jou doen maar een andere misschien
Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja. Ik weet niet of psychologie de geschikte plaats is voor dit gedicht. Het is erg provocerend en denk dat het naast mij wel meer mensen zal triggeren.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En tja, het is ook weer eens wat anders dan die standaard liefdesgedichten. Dat deed ik hier en niet op dansen op papier, omdat hier het niveau lager is en mijn niveau dat ook is. Immers, op rijm na heb ik geen andere stijlfiguren.
||
Citaat:
ten tweede heb ik ook wel eens op dansen op papier gepost en mijn niveau ligt ook laag.. ten derde is het hier niet de bedoeling mensen die gevoelens te gaan geven lijkt mij..
||
Citaat:
dat andere is blauw ik ken zelfs dit gedicht niet hoe kan ik zeggen dat ik van je hou? 2) Omdat ik iets niet doet moet jij het ook niet doen, zoiets heet een drogreden 3) Als dit mensen triggert, dan zouden die gasten later sowieso getriggert worden door, ik noem maar wat, the box.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Is er een FB in da house?
Laat Magican nou maar met zijn gedicht. Laten we het topic gebruiken waar het voor bedoeld is. Ik weet niet of er al iemand een FB had gepm't, anders doe ik dat straks wel even. Die kunnen het beste beoordelen of dat soort gedichten hier wel of niet thuishoren. Enig meningding dat ik dan wel nog eraan toe wil voegen. Am berichten mogen niet, want die triggeren. Ik zou het op zijn minst vreemd vinden als dit soort gedichten hier dan wel mogen.
||
Citaat:
ik bedoelde dat er hier niet alleen liefdesgedichten staan.. het grootste deel heeft toch een andere achtergrond..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sperma tussen mijn tanden
het plakt aan mijn handen waarom kan ik nou niet slikken hij lijkt het niet te pikken velen bezitten dit talent mijn keeltje is het niet gewend ik ben de kamer uitgerend Relatie naar de klote hij had niet eens zo'n grote Ik zit hier erg mee in mijn maag ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
zoals jij Cherry Springs | 40 | 04-09-2005 11:49 |