Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 14:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 22-06-2005 @ 15:39 :
lalalalalala ik ben arrogant
nou en
Da's juist iets om trots op te zijn! Tenminste, als het met reden is, dan. M'n zusje is ook heel arrogant, maar ze is gewoon een domme breezah-doos, dus zonder reden.

On-topic:
Het is warm. Ik moet zo gaan werken. Daa ris het nóg warmer. Nu al geen zin.
Voel me sowieso al kut. Goh, what else is new?
Advertentie
Oud 22-06-2005, 15:44
moon
moon is offline
Ze kunnen me opvegen zo ongeveer, ik ben gesloopt door dat herexamen. Het was echt zo ongeloofelijk moeilijk, nog 10 keer zo moeilijk als het eerste examen. Niet te doen gewoon. Voelde op dat examen echt dat tranen opkomen, ook omdat mijn eco. leraar zo zijn best had gedaan om het me uit te leggen en ineens maakte het idee dat ik na 7 lange jaren op deze school, van deze school af zou gaan...me ook heel somber. Ik zou het jaar nog een keer over kunnen doen op deze school, dat lijkt me heel fijn. Alle leraren weten van mijn problemen en zouden rekening met mij houden, de school is voor mij ook vertrouwd en gezellig en als ik op 1 school zou willen slagen, dan is het deze wel. Toch blijf ik niet op deze school, want dan kom ik in de klas met leerlingen die 3 jaar jonger zijn dan ik, en dat zie ik echt niet zitten. Toch maar het volwassenonderwijs. bah!
Oud 22-06-2005, 15:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
moon schreef op 22-06-2005 @ 16:44 :
Ze kunnen me opvegen zo ongeveer, ik ben gesloopt door dat herexamen. Het was echt zo ongeloofelijk moeilijk, nog 10 keer zo moeilijk als het eerste examen. Niet te doen gewoon. Voelde op dat examen echt dat tranen opkomen, ook omdat mijn eco. leraar zo zijn best had gedaan om het me uit te leggen en ineens maakte het idee dat ik na 7 lange jaren op deze school, van deze school af zou gaan...me ook heel somber. Ik zou het jaar nog een keer over kunnen doen op deze school, dat lijkt me heel fijn. Alle leraren weten van mijn problemen en zouden rekening met mij houden, de school is voor mij ook vertrouwd en gezellig en als ik op 1 school zou willen slagen, dan is het deze wel. Toch blijf ik niet op deze school, want dan kom ik in de klas met leerlingen die 3 jaar jonger zijn dan ik, en dat zie ik echt niet zitten. Toch maar het volwassenonderwijs. bah!
Ik stond vorig jaar ook heel lang op zakken en ik wou ook absoluut nog niet van school, wou zooo graag nog een jaartje blijven omdat ik gewoon nog niet toe was aan iets nieuws enzo. Ik ben toch geslaagd, voor mij best onverwachts en toen was ik er eigenlijk best blij mee. De tijd dat ik niet meer dagelijks op school kwam rondom de examens heeft bij mij wel de doorslag gegeven en met mijn diploma-uitreiking hoefde het ook allemaal niet meer zo nodig voor me.

Echt ontzettend zonde voor je als je het niet gehaald hebt na je herexamen maar volwassenenonderwijs is ook geen ramp. Tuurlijk is het anders dan je eigen, vertrouwde school, zeker als je daar nog niet weg wilt maar een vriendin van me heeft ook volwassenenonderwijs gedaan en vond dat ook best gezellig
Oud 22-06-2005, 16:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jahoor, net als ik heb uitgezocht hoe dat in Belgie zit met krukken huren enzo heb ik natuurlijk minder last van mijn voet

Twijfel zo of ik ze nou wel of niet zou halen, heb het gevoel dat ik me zo aanstel als ik met krukken ga lopen hoewel ik het nog een beetje een eng idee vind om op mijn voet te lopen terwijl er iets gebroken is. Mijn huisgenootje had ook wel gelijk toen ze zei dat ik beter nu ff een weekje met krukken kan lopen zodat ik er dan iig in mijn vakantie geen last van heb. Moeilijk, wat zouden jullie aanraden?
Oud 22-06-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 17:00 :
Jahoor, net als ik heb uitgezocht hoe dat in Belgie zit met krukken huren enzo heb ik natuurlijk minder last van mijn voet

Twijfel zo of ik ze nou wel of niet zou halen, heb het gevoel dat ik me zo aanstel als ik met krukken ga lopen hoewel ik het nog een beetje een eng idee vind om op mijn voet te lopen terwijl er iets gebroken is. Mijn huisgenootje had ook wel gelijk toen ze zei dat ik beter nu ff een weekje met krukken kan lopen zodat ik er dan iig in mijn vakantie geen last van heb. Moeilijk, wat zouden jullie aanraden?
Aanvragen die krukken. Beter nu een week met krukken iets te overdreven en voorzichtig bezig zijn, dan straks een of andere afwijking doordat je bot niet goed aan elkaar gegroeid is. Ofzo. /
Oud 22-06-2005, 16:22
rare kwast
rare kwast is offline
diploma's bijna op zak...iedereen vol aan t solliciteren of hebben al een baan en ik?!?!
ik hups dr weer vrolijk achter aan...
oke laat dat vrolijk maar weg...

I feel an emptiness inside
A part of me already died
Oud 22-06-2005, 16:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Pfieuw.. Heb zojuist het contract op m'n nieuwe school ondertekend, Hell waar ben ik aan begonnen. Anyway ik heb er zin in: Nieuwe omgeving, nieuwe mensen, nieuwe leraren, een nieuw uiterlijk en een nieuwe motivatie. Tis wat
Oud 22-06-2005, 16:41
bindmiddel
bindmiddel is offline
En had ik maar meer geleerd, ging voor mn gevoel super, maar kwam thuis en weer net op dat verdomde randje. Weer leuke kans dat ik het verdomme net niet haal ik heb zo'n tyfus hekel aan dat gedoe. Het hoeft nie meer zo......
5.5 word het ongeveer en wat moet ik een 5,7 weer leuk gedaan jonge...
Ik wil verd*mme een knuffel van iemand...........
Oud 22-06-2005, 16:42
moon
moon is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 22-06-2005 @ 17:41 :
En had ik maar meer geleerd, ging voor mn gevoel super, maar kwam thuis en weer net op dat verdomde randje. Weer leuke kans dat ik het verdomme net niet haal ik heb zo'n tyfus hekel aan dat gedoe. Het hoeft nie meer zo......
*knuff* echt rot voor je. Hoop echt dat je het gehaald hebt!
Oud 22-06-2005, 16:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 22-06-2005 @ 17:41 :
*give hug* kop op he
Oud 22-06-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 17:00 :
Moeilijk, wat zouden jullie aanraden?
Zie reactie op L&G.

@bindmiddel: ik zal voor je duimen.
Oud 22-06-2005, 18:05
Miracle
Miracle is offline
Gatverdamme, waarom kan ik niks vinden over vwo op een niet reguliere school?
Dat bestaat toch wel?
Oud 22-06-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 22-06-2005 @ 19:05 :
Gatverdamme, waarom kan ik niks vinden over vwo op een niet reguliere school?
Dat bestaat toch wel?
Wat bedoel je precies met 'een niet reguliere school'? Dan blijven alleen particuliere scholen over, toch? Of bedoel je bv volwassen onderwijs? (Kijk dan eens op sites van ROC's.)
Oud 22-06-2005, 18:14
George
George is offline
Woehoe, ode aan mijn spookhuid, ik lijk wel een stuk marsepein nu. Rood van achter, wit van voren.
Oud 22-06-2005, 18:40
potlood&pen
potlood&pen is offline
ik heb het idee dat ik helemaal achter in de rij van mensen staan.
terwijl ik het er altijd mee eens ben dat mensen niet achter elkaar, maar naast elkaar staan.

ik heb het gevoel dat ik alles voor anderen over moet hebben (dit gevoel komt uit mij, niet door anderen) zonder dat ik het terugverwacht. omdat ik zoveel minder waard ben.

ik denk dat iedereen slecht over mij praat, maar dat, als een spel, voor mij verzwijgen.

ik denk dat ik wil ontsnappen...
... maar niet mag, omdat ik er voor anderen moet zijn...
... en bovendien niet aan alles wil ontsnappen, maar geen andere weg zie.

dit is vaag ja. sorry daarvoor.
Oud 22-06-2005, 18:55
indelebile
indelebile is offline
ruzie, omdat ik zenuwachtig ben en omdat jij moe bent.
ik huil, omdat jij niet kunt voelen dat ik niks voor hem voel, omdat jouw woorden mij zo raken.
ik mis, het bij je liggen ookal is het niet lang geleden en wakker worden van je stem.
ik zou willen, dat ik nu naar je toe kon komen en nooit meer weg hoefde.
het spijt me zo, ik bedoelde het allemaal zo.
Oud 22-06-2005, 18:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
Zucht. Begint ie weer met zn lieverd blablabla. Laat m een eind oprotten.

*zegdanookniksterugtrut *
Oud 22-06-2005, 19:04
Verwijderd
Ik weet dat ik naar de dokter moet, maar wat kan hij doen? Zeggen "ja, je bent ziek"...mjah, dat kan ik zelf ook wel verzinnen...heeft dan niet echt een meerwaarde dat hij het me ook nog eens verteld, toch?
Oud 22-06-2005, 19:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 19:06 :
Wat bedoel je precies met 'een niet reguliere school'? Dan blijven alleen particuliere scholen over, toch? Of bedoel je bv volwassen onderwijs? (Kijk dan eens op sites van ROC's.)
Is een niet-reguliere school niet een Dalton-school ofzo?
Oud 22-06-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 20:05 :
Ligt er aan wat je precies onder een reguliere school verstaat. Of iig wat het onderwerp is waar je het over hebt (ik kan het ff niet goed uitleggen ), maar Dalton ed is idd ook niet echt regulier.

Maar ze bedoelde VAVO of iig zo iets.
Oud 22-06-2005, 19:29
WolterB
WolterB is offline
Sinds zondag gezelligheid om me heen, voelt heerlijk.
En ik heb zin in de komende dagen
Oud 22-06-2005, 19:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 20:05 :
Ik bedoelde vwo op een andere manier dan op een gewone school en het liefste ook sneller.

Ontopic:
*diepe zucht* Ik kom hier echt niet uit.
Niks is geweldig, ben ik positief, vind m'n moeder het weer niks.
Ik weet het gewoon echt niet.
Oud 22-06-2005, 19:50
rare kwast
rare kwast is offline
voel me leeg, verdrietig en moe

waarom ben je dan ook zo stront eigenwijs
Oud 22-06-2005, 19:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 22-06-2005 @ 20:47 :
Ik bedoelde vwo op een andere manier dan op een gewone school en het liefste ook sneller.
Ah okee

Wil je nog vwo gaan doen?

In dat geval heb ik misschien wel een opleiding voor je die je leuk zult vinden
Oud 22-06-2005, 19:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat word ik toch altijd depressief als ik de krant lees...
Oud 22-06-2005, 21:10
Dolores
Dolores is offline
Zucht.. stoppen de tranen ooit?

Verder wel een leuke dag gehad vandaag.. afleiding helpt
Oud 22-06-2005, 21:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dolores schreef op 22-06-2005 @ 22:10 :
Zucht.. stoppen de tranen ooit?
t zou leuk zijn
Oud 22-06-2005, 21:17
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-06-2005 @ 22:12 :
t zou leuk zijn
idd..
k wist serieus niet dat een mens zoveel kon huilen
Oud 22-06-2005, 21:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dolores schreef op 22-06-2005 @ 22:17 :
idd..
k wist serieus niet dat een mens zoveel kon huilen
verbaas ik me ook wel eens over ja...
denk je dat t over is komt er nog meer

*gives big hug*
Oud 22-06-2005, 21:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 20:55 :
Wat word ik toch altijd depressief als ik de krant lees...
En wat word ik toch altijd weer vrolijk van Sinatra!
Oud 22-06-2005, 21:51
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-06-2005 @ 22:19 :
verbaas ik me ook wel eens over ja...
denk je dat t over is komt er nog meer

*gives big hug*
Mja, wat doe je eraan he..
*knuffel terug*

Citaat:
Thoughtful schreef op 22-06-2005 @ 22:24 :
Ik wilde dat ik wat vaker kon huilen.

Niet nu, trouwens.
Hm ik kan het ook heel vaak niet.. maar nu wel.
Oud 22-06-2005, 22:03
Nijn*
Nijn* is offline
Heerlijke vakantie, vandaag weer dagje gewerkt bij m'n oom en tante, weer 40 euro in the pocket.. Morgen lekker gaan varen met vriendinnen en vrijdag borrelen met de redactie, hou van dit leven..
Oud 22-06-2005, 22:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline

Goh, ik lijk wel een achtbaan...
Oud 22-06-2005, 22:06
Skilly
Skilly is offline
Op de manege was het leuk. Maar er is een meisje die een pony zo mishandeld. Hele les te sjorren,aansporen en tikkwen geven.

Aansporen dat de hele benen omhoog gaan
En bij mij deed het dier gewoon normaal galopeerde dood gewoon. En dat was nog voor haar.

Ik was even aan het kijken maar ik kreeg zo de zenuwen kreeg. Want ik weet als ik me mond opentrek dat ik de hele baas van de manege over me heen krijgt. Dat het dier niet wilt. Maar zij kan niet rijden want waarom zou ze bij mij anders zijn?

Morgen heb ik intekengesprek op Zadkinde. Ik ben toch wel een beetje zenuwacvhtig. Hoop dat ik niet rood wordt ofzo Of dichtklap. Heb ik namelijk altijd dan praat ik weer op zo'n geforceerde manier dat ik onbeschoft,onbeleefd overkom

Maar ik weet dat ik rustig moet blijven want wat valt er te vrezen? Niks. Dus....

Ik ben nu helemaal overeen. Ik weet echt niet wat ik ooit in die persoon zag Hahaha ik lach er soms zelfs om. Na 2 jaar heb ik het eindelijk ingezien. Ik wist wel dat er iets niet klopte. Gelukkig had ik het ook nooit verteld
Oud 22-06-2005, 22:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Die tiefus, Tiefus, TIEFUS buikpijn.. ik ben moe, maar kan gewoon niet slapen. Verdomd.
Oud 22-06-2005, 22:17
Verwijderd
Goed, ik leef nog. Vraag niet hoe. Het is vermoeiend. Het is vermoeiend om de hele dag koppijn te hebben, de hele dag beroerd te zijn. Het is vermoeiend als iedereen dan aan je kop gaat lopen zeuren. Ben dus niet naar ckv geweest. Uit principe. Franse luistertoets. Bah. Morgen weer zo'n baggerdag gokje. Maargoed.

Plek in mijn hals is nu nagenoeg weg. Op mijn voorhoofd nog niet. Bij mijn oor en in mijn liezen ook niet. Bah, wat voel ik me smerig ook vooral.
En ik moet nog twee uur wakker blijven. Kut.

With no loving in our souls and no money in our coats.
We can't say we're satisfied.
You can't say we never tried.

I hate that sadness in your eyes.
I still love you, baby
Remember all those nights we cried.
Oud 22-06-2005, 23:00
Verwijderd
Bah, het is een eventjes goed gegaan, ik had mn harnas weer gepakt en me van alles nix aangetrokken, tenminste dat dacht ik... maarja, kennelijk heb ik toch weer alles weggestopt.
En nu voel ik dat het er weer allemaal uit gaat komen...
Ik voel me echt klote.
Eigenlijk zat het er ook wel al 2 dagen aan te komen, aangezien ik een beetje chagrijnig ben...
Oh ik vind mezelf zo irritant waarom komt het nou weer terug?
Ik ga strax echt in huilen uitbarsten...
Oud 22-06-2005, 23:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
M'n ogen branden, de hoofdpijn wordt steeds erger... En als m'n ogen dan eindelijk langzaam dichtvallen en ik bijna slaap, verkramp ik weer van de pijn in m'n buik. Schieten de tranen in m'n ogen en kan ik alleen nog maar huilen.

Nu al zo'n 2 weken last van, en eigelijk moet ik ermee naar de dokter... Maar ik wil niet, of nee: ik durf niet. En nu?

Ik verveel me dood, wens een knuffel, wat te drinken.. en.. blegh.
Oud 22-06-2005, 23:04
Meninna
Meninna is offline
Waarom hebben mijn buren zo`n wilde nacht, zodat ik van de schrik niet kan slapen
Het moest verboden worden
Oud 22-06-2005, 23:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
[edit] en waarom is er nu niemand online om me van de verveling af te helpen? [/edit]
Oud 22-06-2005, 23:25
Meninna
Meninna is offline
Ze houden maar niet op
Oud 22-06-2005, 23:43
Verwijderd
Godverdegodver... ik heb er geen zin meer in...
Alles begint weer door mn hoofd te malen...
blurghhh
Oud 23-06-2005, 02:47
moon
moon is offline
'k kan niet slapen. Of nou ja...ik heb tot nu toe alleen nog maar de hele nacht gedroomd over dat economie examen en werd echt panisch wakker zo ongeveer. Ik snap het niet helemaal, zo erg is het nou ook weer niet dat ik dat examen niet gehaald heb. Verder voel ik me verward en voel ik me eenzaam. Heb ook echt nergens zin in.
Oud 23-06-2005, 07:26
WolterB
WolterB is offline
Optijd wakker, ruim optijd klaar en ontzettend veel zin in vandaag
Oud 23-06-2005, 07:32
Metal
Metal is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-06-2005 @ 08:26 :
Optijd wakker, ruim optijd klaar en ontzettend veel zin in vandaag
Oud 23-06-2005, 07:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ohjeee.. zometeen naar de kapper, help!
Oud 23-06-2005, 07:57
Verwijderd
Zo naar school. Ik heb er een puinzooi van gemaakt daar, moet nog heel veeldoen en morgen laatste schooldag en dan tentamens. Oh my god, ik durf niet.

Maar, vanmiddag date hij is zo lief leuk sexy nou ja goed
alleen een btje te oud, maar dat boeit nu ff niet
Oud 23-06-2005, 08:20
$un$hine
$un$hine is offline
Ik ben zenuwachtig .. Ik hoop dat het goed gaat straks..
Oud 23-06-2005, 09:17
Aithne
Aithne is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 22-06-2005 @ 13:17 :
tuurlijk
vraag maar aan vrienden ofzo, die kunnen zoiets meestal beter inschatten dan jij zelf
Thnx, en ja ik heb mn propedeuse gehaald Nu ben ik blij..
Oud 23-06-2005, 09:50
Bill Gates
Bill Gates is offline
Ben een vriend verloren, hij kreeg een betonnenplaat op z`n hoofd (hij werkte in de bouw als vakantiebaantje)

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten