Advertentie | |
|
![]() |
|
ikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeih etikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikze ihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetik zeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihet ikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeih etikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikze ihetikzeihetikzeihetikzeihet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
VOLGENDE WEEK:
Maandag 20 januari Charlie komt oog in oog te staan met haar stalker. Stefano neemt voorgoed afscheid van Roxy. Robert komt bij Laura met slecht nieuws over Dennis. Ludo vindt zijn leven niet veel meer waard nu hij blind is. Barbara is radeloos als Charlie verdwenen is. Dinsdag 21 januari Daantje kan het niet uitstaan als Laura zich blijft opdringen aan Dennis. Yasmin heeft grote plannen voor een date met Stefano. Milan breekt in in een hotelkamer. Laura krijgt schokkend nieuws over haar toekomst . Woensdag 22 januari Charlie zet alles op alles om Barbara ervan te weerhouden om de politie in te schakelen tegen de stalker. Milan wordt betrapt en moet zich verantwoorden voor de inbraak. Janine baalt ervan dat de verloofde van Simon zo’n leuke vrouw is. Donderdag 23 januari Charlie maakt bekend wie de stalker is. Ludo is diep teleurgesteld als zijn dochter niets meer van hem wil weten. Stefano is overrompeld als Yasmin hem open en eerlijk vertelt dat ze verliefd op hem is. Ondertussen papt haar broer Tony ook met Stefano aan. Vrijdag 24 januari Jef is opgetogen bij de verschijning van een onaangekondigde gast. Simon prest Janine om hem te vertellen wie haar geheime liefde is. Yasmin vlucht de stad uit vanwege haar broer Tony, maar die laat het er niet bij zitten. Ludo’s handicap kost hem klanten.
|
haha, goeie dat Nina Ludo niet meer wil zien! al is het wel jammer dat hij Roxy niet had vermoord, want dan had hij eindelijk echt een goeie daad gedaan! En waren we van dat duf mens af! maar hoe kwam in hemelsnaam die verminkte foto van charlie in Milan's box?!
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die Isabella, we wisten het wel
![]() Ludo speelde echt eng toen ie dat spul in zn oog kreeg. ![]() Roxy gaat toch voorlopig uit de serie? Ik hoop het echt, ik haat dat mens, vooral nu ze Ludo heeft verminkt ![]() Milan en Charlie moeten weer samen komen! En verderrrr, de verhaallijn van Yasmin is saai ![]()
||
Citaat:
Dennis heeft een ongeluk gehad en ligt nu in het ziekenhuis en kan verlamd blijven. Daantje en Laura waren aan het ruzieën in het ziekenhuis over Dennis Isabella had Charlie vast gemaakt en op een bed gedaan, toen kwam ze binnen en dacht Charlie dat ze gered zou worden dus het water (met verdovend middel erin) nam ze gretig aan, toen viel ze diep in slaap en even later lag ze bij Isabella in de auto vastgebonden en ze zijn ergens heen gereden. Op een gegeven moment viel Isabella in slaap en wist Charlie te ontsnappen. Die rende weg maar later kwamen ze elkaar toch tegen en toen kregen ze natuurlijk ruzie, want Isbella liep steeds maar te blaten, dat ze van Charlie houdt etc. Maar goed toen gingen ze vechten en Charlie sloeg Isabella en die hangt nu aan een brug te slingeren en die moet gered worden, want anders valt ze diep naar beneden. Verder nog wat.. Ja Stefano is bij Roxy geweest en die heeft hem verteld wat er gebeurd was en toen ging hij naar Ludo en werd heel boos op Ludo. Ludo wil absoluut geen hulp ook al is hij nu blind dus hij liet Rosa naar huis gaan zonder dat het echt kon. Uhm ik hoop dat ik niets vergeten ben..
|
![]() |
damn die scene met isabella en charlie was echt nep
![]() ![]() maja blijft een soap he maar toch zou ik het anders hebben gedaan..hmja dat is tic van mij ofzo, bedenk altijd hoe ik het zou doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik trouwens niet begrijp: Waarom is Charlie bang voor Isabella? Is Isabella nu zoveel sterker dan Charlie? Helemaal als Charlie vanuit de achterbank makkelijk Isabella kan kelen. ![]() ![]() Het was beter geweest als ze waren gaan vechten en Isabella zo over de railing was gedonderd... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En anders verzinnen ze wel iets... net als met die leveroperatie van Daantje en Milan. ![]()
|
Hmm... van wie zal dat kind zijn? van dennis of van robbert? Ik denk van Dennis.. Dat is meer soaperig, als het van Robbert zal zijn is het te simpel om ze maar weer bij elkaar terug te brengen.. Als het kind van Dennis is zal het voor meer complicaties zorgen
![]() Het zal me ook nix verbazen als het kind dood geboren wordt.. ofzo.. echt iets voor gtst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vond die actie van nina onder de tafel wel lollig ![]() wel een kutkind overigens...die nina...laatst bij yasmin en stefanö: "mijn vader is ook heel rijjjjjk" *kots* walgelijk ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 | |
Films, TV & Radio |
Yeah! Gt/st begint weer! BrunetJuh | 59 | 12-10-2002 17:25 | |
Films, TV & Radio |