Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 19:52
Sarsefras
Sarsefras is offline
nouuuuuuuu kwas heel moe dus ik was in slaap gevallen!!!!! na friends... khad nog wel de wekker gezet om 8 uur maar hij ging gewoon niet af dus heb ik het begin gemist!!!!!!!! Ach ja, dan moet ik het morgen maar opnemen......
Het eerste wat ik keek toen ik wakker werd was Ludo int ziekenhuis met die ogen....
argh maar als ik het morgen opneem kan ik het pas zondag zien want ik moet het wknd weg!!! aaargh ik ben echt chagrijnig!!!!!
Advertentie
Oud 16-01-2003, 20:32
Shibby
Shibby is offline
Wie wat bewaard die heeft wat Spannend joh! kun jij het gewoon zondag zien... wij hebben het al gezien .. heb jij fun op zondag

Het was wel een arm met een blauwe mouw die die rookbom in de lift legde... en had Milan nou niet net een blauw vest aan *jaws muziekje* Nee ik denk dat het Isabella is
Oud 16-01-2003, 20:39
Sarsefras
Sarsefras is offline
*gaat zondag goed op de arm met blauwe mouw en milan's vest letten *
Oud 16-01-2003, 20:40
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
*gaat zondag goed op de arm met blauwe mouw en milan's vest letten *
uhm ik weet t niet zeker hoor (dus val me niet gelijk aan alst niet zo is), maar had 'de arm'' niet iets van een wegwerkersgeval aan. Zo'n reflecterend iets??
Oud 16-01-2003, 20:45
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
M*girl schreef:
uhm ik weet t niet zeker hoor (dus val me niet gelijk aan alst niet zo is), maar had 'de arm'' niet iets van een wegwerkersgeval aan. Zo'n reflecterend iets??
ja, net kleren die vuilnismannen aanhebben (het was geel/blauw ofzo met grijze reflecterende strepen)
Oud 16-01-2003, 20:46
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
ja, net kleren die vuilnismannen aanhebben (het was geel/blauw ofzo)
Jaaaaaaaa, idd!! zie je wel, zo achterlijk benk nog niet
Oud 17-01-2003, 13:58
Shibby
Shibby is offline
het was een blauwe mouw.. met gele handschoen.. ik heb niks reflecterends gezien
Oud 17-01-2003, 17:02
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Shibby schreef:
het was een blauwe mouw.. met gele handschoen.. ik heb niks reflecterends gezien
soort van dan??
Oud 17-01-2003, 17:12
DarkRaven
DarkRaven is offline
We zien het vanavond wel
Oud 17-01-2003, 17:39
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
We zien het vanavond wel
Nou wie weet . Zou dat ffkes fijn zijn he. Is er weer een heel mysterie uit deze wereld geholpen..
Oud 17-01-2003, 19:17
Martijn
Martijn is offline
ikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeih etikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikze ihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetik zeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihet ikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeih etikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikze ihetikzeihetikzeihetikzeihet
Oud 17-01-2003, 19:17
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
oh my, tis dus bekend: Isabella is de stalker
Vind het nog steeds een beetje raar :/
Oud 17-01-2003, 19:47
Martijn
Martijn is offline
jaloezie
wraak
etc
Oud 17-01-2003, 19:59
M*girl
M*girl is offline
jaaaaaaaaa, kwist t wel . Jeeeeeeeeeeej!!!!!! (toch wel jammer dat we t nu weten he)
Oud 17-01-2003, 22:06
DarkRaven
DarkRaven is offline
Oud 18-01-2003, 08:49
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
M*girl schreef:
jaaaaaaaaa, kwist t wel . Jeeeeeeeeeeej!!!!!! (toch wel jammer dat we t nu weten he)
ik vond het wel tijd worden...
Oud 18-01-2003, 11:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
iehhhhhhhhhh, Isabella de stalker!! (tsja, had ut gisteren niet gezien!) yo, ech wel he? uhm, had ik niet verwacht eigenlijk...
Oud 18-01-2003, 12:16
Thomas
Thomas is offline
Ik kijk nooit GTST.
Oud 18-01-2003, 12:55
MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
ikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeih etikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikze ihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetik zeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihet ikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeih etikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikzeihetikze ihetikzeihetikzeihetikzeihet
Oud 18-01-2003, 12:57
MissEvil
MissEvil is offline
VOLGENDE WEEK:

Maandag 20 januari
Charlie komt oog in oog te staan met haar stalker. Stefano neemt voorgoed afscheid van Roxy. Robert komt bij Laura met slecht nieuws over Dennis. Ludo vindt zijn leven niet veel meer waard nu hij blind is. Barbara is radeloos als Charlie verdwenen is.

Dinsdag 21 januari
Daantje kan het niet uitstaan als Laura zich blijft opdringen aan Dennis. Yasmin heeft grote plannen voor een date met Stefano. Milan breekt in in een hotelkamer. Laura krijgt schokkend nieuws over haar toekomst .

Woensdag 22 januari
Charlie zet alles op alles om Barbara ervan te weerhouden om de politie in te schakelen tegen de stalker. Milan wordt betrapt en moet zich verantwoorden voor de inbraak. Janine baalt ervan dat de verloofde van Simon zo’n leuke vrouw is.

Donderdag 23 januari
Charlie maakt bekend wie de stalker is. Ludo is diep teleurgesteld als zijn dochter niets meer van hem wil weten. Stefano is overrompeld als Yasmin hem open en eerlijk vertelt dat ze verliefd op hem is. Ondertussen papt haar broer Tony ook met Stefano aan.

Vrijdag 24 januari
Jef is opgetogen bij de verschijning van een onaangekondigde gast. Simon prest Janine om hem te vertellen wie haar geheime liefde is. Yasmin vlucht de stad uit vanwege haar broer Tony, maar die laat het er niet bij zitten. Ludo’s handicap kost hem klanten.
Oud 18-01-2003, 14:02
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik vond het wel tijd worden...
Ja ik ook wel aan de ene kant, maar nou ist weer doogewoon saai als anders zeg maar
Oud 18-01-2003, 14:28
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
*...*
Ludo is diep teleurgesteld als zijn dochter niets meer van hem wil weten.
*...*
dochter
Oud 18-01-2003, 15:13
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
dochter
Nina?
Oud 18-01-2003, 15:14
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
haha, goeie dat Nina Ludo niet meer wil zien! al is het wel jammer dat hij Roxy niet had vermoord, want dan had hij eindelijk echt een goeie daad gedaan! En waren we van dat duf mens af! maar hoe kwam in hemelsnaam die verminkte foto van charlie in Milan's box?!
Oud 18-01-2003, 15:18
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
haha, goeie dat Nina Ludo niet meer wil zien! al is het wel jammer dat hij Roxy niet had vermoord, want dan had hij eindelijk echt een goeie daad gedaan! En waren we van dat duf mens af! maar hoe kwam in hemelsnaam die verminkte foto van charlie in Milan's box?!
Ehm...had Isabella gedaan
Oud 18-01-2003, 15:50
BCR
BCR is offline
Die Isabella, we wisten het wel

Ludo speelde echt eng toen ie dat spul in zn oog kreeg.

Roxy gaat toch voorlopig uit de serie? Ik hoop het echt, ik haat dat mens, vooral nu ze Ludo heeft verminkt

Milan en Charlie moeten weer samen komen!

En verderrrr, de verhaallijn van Yasmin is saai
Oud 19-01-2003, 15:22
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Nina?
ew ja die heb ik lang nie meer gezien
Oud 19-01-2003, 15:24
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:

Roxy gaat toch voorlopig uit de serie? Ik hoop het echt, ik haat dat mens, vooral nu ze Ludo heeft verminkt
maandag is ze voor het laatst te zien
Oud 19-01-2003, 16:38
BCR
BCR is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
maandag is ze voor het laatst te zien
Yay
Oud 20-01-2003, 22:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
Zal Charlie Issabella redden?
Oud 20-01-2003, 23:28
Sarsefras
Sarsefras is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Zal Charlie Issabella redden?
vast wel, en dan zal ze wel naar huis gaan en isabelle in een psychiatrisch centrum stoppen ofzo (hoop ik)
Oud 21-01-2003, 11:06
snoopy
snoopy is offline
wat is er gebeurd gisteren? *heeft het gemist, en is nieuwsgierig geworden van al deze posts.*
Oud 21-01-2003, 11:14
marlies
marlies is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
wat is er gebeurd gisteren? *heeft het gemist, en is nieuwsgierig geworden van al deze posts.*
Uhm even in mijn geheugen graven.

Dennis heeft een ongeluk gehad en ligt nu in het ziekenhuis en kan verlamd blijven. Daantje en Laura waren aan het ruzieën in het ziekenhuis over Dennis

Isabella had Charlie vast gemaakt en op een bed gedaan, toen kwam ze binnen en dacht Charlie dat ze gered zou worden dus het water (met verdovend middel erin) nam ze gretig aan, toen viel ze diep in slaap en even later lag ze bij Isabella in de auto vastgebonden en ze zijn ergens heen gereden. Op een gegeven moment viel Isabella in slaap en wist Charlie te ontsnappen.
Die rende weg maar later kwamen ze elkaar toch tegen en toen kregen ze natuurlijk ruzie, want Isbella liep steeds maar te blaten, dat ze van Charlie houdt etc.
Maar goed toen gingen ze vechten en Charlie sloeg Isabella en die hangt nu aan een brug te slingeren en die moet gered worden, want anders valt ze diep naar beneden.

Verder nog wat.. Ja Stefano is bij Roxy geweest en die heeft hem verteld wat er gebeurd was en toen ging hij naar Ludo en werd heel boos op Ludo.

Ludo wil absoluut geen hulp ook al is hij nu blind dus hij liet Rosa naar huis gaan zonder dat het echt kon.

Uhm ik hoop dat ik niets vergeten ben..
Oud 21-01-2003, 11:19
Evito
Evito is offline
Ze kunnen Ludo moeilijk zijn hele leven lang blind laten.
Ik vraag me af hoe ze dat oplossen. Als je hele hoornvlies weg is, is de kans op volledig herstel echt niet aanwezig. Naja, tenzij er een experimentele hoornvlies behandeling plaatsvindt ofzo.
Oud 21-01-2003, 11:50
scala
scala is offline
damn die scene met isabella en charlie was echt nep...you can run but you can't hide hoe afgezaagd?? en tuurlijk lag daar zómaar een stok en charlie slaat en gelijk is isabella overboord?en natuurlijk hangt daar een opeens een touw? pffrrt..

maja blijft een soap he maar toch zou ik het anders hebben gedaan..hmja dat is tic van mij ofzo, bedenk altijd hoe ik het zou doen
Oud 21-01-2003, 11:55
Evito
Evito is offline
Citaat:
scala schreef:
damn die scene met isabella en charlie was echt nep...you can run but you can't hide hoe afgezaagd?? en tuurlijk lag daar zómaar een stok en charlie slaat en gelijk is isabella overboord?en natuurlijk hangt daar een opeens een touw? pffrrt..

maja blijft een soap he maar toch zou ik het anders hebben gedaan..hmja dat is tic van mij ofzo, bedenk altijd hoe ik het zou doen
Ja je hebt helemaal gelijk.
Wat ik trouwens niet begrijp: Waarom is Charlie bang voor Isabella? Is Isabella nu zoveel sterker dan Charlie? Helemaal als Charlie vanuit de achterbank makkelijk Isabella kan kelen.
Het was beter geweest als ze waren gaan vechten en Isabella zo over de railing was gedonderd...
Oud 21-01-2003, 11:55
Evito
Evito is offline
(Ik was trouwens graag met Isabella meegegaan hoor.)
Oud 21-01-2003, 12:16
scala
scala is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ja je hebt helemaal gelijk.
Wat ik trouwens niet begrijp: Waarom is Charlie bang voor Isabella? Is Isabella nu zoveel sterker dan Charlie? Helemaal als Charlie vanuit de achterbank makkelijk Isabella kan kelen.
Het was beter geweest als ze waren gaan vechten en Isabella zo over de railing was gedonderd...
precies wat ik denk! dat was allemaal logischer geweest...nouja en ik zat ook al van: waarom zou ze bang zijn voor d'r, als ze nou een pistool had oid... nouja diepte punt van de scenario schrijvers dan maar
Oud 21-01-2003, 15:04
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ze kunnen Ludo moeilijk zijn hele leven lang blind laten.
Ik vraag me af hoe ze dat oplossen. Als je hele hoornvlies weg is, is de kans op volledig herstel echt niet aanwezig. Naja, tenzij er een experimentele hoornvlies behandeling plaatsvindt ofzo.
Je kunt toch een donorhoornvlies krijgen?

En anders verzinnen ze wel iets... net als met die leveroperatie van Daantje en Milan.
Oud 21-01-2003, 15:05
scala
scala is offline
Citaat:
M@rco schreef:

En anders verzinnen ze wel iets... net als met die leveroperatie van Daantje en Milan.
of de hartoperatie van Arthur en Jessica errrug ongeloofwaardig maja soap he
Oud 21-01-2003, 15:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
M@rco schreef:
psies. dat dacht ik dus ook.
Oud 21-01-2003, 19:34
Evito
Evito is offline
Zie je: ze is zwanger
LAURA!
Oud 21-01-2003, 19:38
M*girl
M*girl is offline
Whaaaaaa, dit gaat nog heel ingewikkeld worden met Charlie, Isabella en Milan. Geweldig!!!!
En Laura is dan zwanger van Robbert toch?? Nou nou, ze zijn nog wel vruchtbaar op die 'hoge leeftijd' he
Oud 21-01-2003, 19:39
Evito
Evito is offline
Robert of Dennis.

Als ze zwanger is van Dennis, krijgt Daantje een stiefkind. Als ze zwanger is van Robert, krijgt Daantje een broer/zus.
Oud 21-01-2003, 19:45
Sarsefras
Sarsefras is offline
hahaha laura zwanger!!!!
toen ik teletekst las waarin iets stond van: laura krijgt iets te horen over haar toekomst, dacht ik dat ze misschien kanker zou hebben of een andere enge ziekte.. maar ZWANGER!? vreemd...
Oud 22-01-2003, 14:10
snoopy
snoopy is offline
Maar Laura is toch al 50 ofzow? Dan zal ze wel een gehandicapt kind krijgen, ofzow (die kans is toch groter als je ouder dan 40 bent?)
Oud 22-01-2003, 14:32
Evito
Evito is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
Maar Laura is toch al 50 ofzow? Dan zal ze wel een gehandicapt kind krijgen, ofzow (die kans is toch groter als je ouder dan 40 bent?)
Op die leeftijd is die kans best wel groot...
ik denk dat Laura in de serie 48 is ofzo
Oud 22-01-2003, 21:13
Sarsefras
Sarsefras is offline
Hmm... van wie zal dat kind zijn? van dennis of van robbert? Ik denk van Dennis.. Dat is meer soaperig, als het van Robbert zal zijn is het te simpel om ze maar weer bij elkaar terug te brengen.. Als het kind van Dennis is zal het voor meer complicaties zorgen
Het zal me ook nix verbazen als het kind dood geboren wordt.. ofzo.. echt iets voor gtst
Oud 23-01-2003, 21:47
marlies
marlies is offline
Er heeft nog niemand gereageerd over vandaag. Maar ja ook niet veel boeiends gebeurd. Ik ben wel benieuwd wat die broer van Yasmin van plan is.
Oud 23-01-2003, 21:52
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
Het zal me ook nix verbazen als het kind dood geboren wordt.. ofzo.. echt iets voor gtst
ach ja, alle kinderen van Laura gaan dood, dus waarom deze niet

ik vond die actie van nina onder de tafel wel lollig

wel een kutkind overigens...die nina...laatst bij yasmin en stefanö: "mijn vader is ook heel rijjjjjk" *kots* walgelijk

Regels voor berichten