Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2005, 16:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
True, maar met de selectie die ze hebben is dit wel het niveau dat je er van mag verwachten
Oud 23-10-2005, 16:11
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
baas schreef op 23-10-2005 @ 16:57 :
Normale niveau behaalT? Je bedoelt zijn normale niveau ontstijgt! Hoevaak zijn die gasten nou kampioen geworden de afgelopen 15 jaar?
ik doelde op de wedstrijd tegen rkc
Oud 23-10-2005, 16:42
Verwijderd
ik vond het geen schwalbe. Het is wel degelijk zo dat emanuelson hem licht toucheerde.
En ja een speler met zo'n snelheid kan dan naar de grond gaan. Gewoon een beetje dom van Emanuelson.
Oud 23-10-2005, 18:45
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 23-10-2005 @ 17:42 :
ik vond het geen schwalbe. Het is wel degelijk zo dat emanuelson hem licht toucheerde.
En ja een speler met zo'n snelheid kan dan naar de grond gaan. Gewoon een beetje dom van Emanuelson.
tja ik heb net de beelden 3x gezien,maar zag toch echt geen contact tussen die 2.
Oud 23-10-2005, 19:07
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 23-10-2005 @ 19:45 :
tja ik heb net de beelden 3x gezien,maar zag toch echt geen contact tussen die 2.
idd, het was 100% geen penalty, iedereen die dat wel vind moet zich laten nakijken bij de oogarts, er was geen contact.
toch kan ik de belissing van de scheids begrijpen omdat emanuelson op het moment van de vermeende aanraking zijn rechtervoet richting farfan bewoog, waardoor het uit het zicht van de scheidsrechter een trap kon lijken. maar het is natuurlijk niet goed te praten dat een scheidsrechter een wedstrijd weer op zo'n manier beslist.
Oud 23-10-2005, 19:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 23-10-2005 @ 17:42 :
Geen contact/penalty
Oud 23-10-2005, 19:41
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Dat er mensen nog serieus op Pibbo ingaan, die komt hier aleen maar om anti Ajax dingen te roepen
Oud 23-10-2005, 20:22
tss
tss is offline
ach, ajax mag ook een keer genaaid worden
Oud 23-10-2005, 20:23
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Trouwens echt weer iets voor die Psv fans om Marco van Basten uit te fluiten. Wat een dombo's.
Oud 23-10-2005, 21:04
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Omdat?

En het was een 100% schwalbe, maar daar stond tegenover dat zowel Pienaar (natrappen) als Sneijder (of meteen rood bij die tackle van achter op Afellay, of tweede geel bij schwalbe) rood verdienden. Al met al dus gewoon slecht gefloten.
Oud 23-10-2005, 21:21
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 23-10-2005 @ 21:23 :
Trouwens echt weer iets voor die Psv fans om Marco van Basten uit te fluiten. Wat een dombo's.
Echt te triest ja.. wat een fan ben je dan zeg
Ik ben fan van Ajax, maar wat kan het mij in godsnaam schelen of - ik noem maar wat- De Jong in Oranje speelt? Als we maar gewoon winnen met Van Basten.
'Marco moet weg' tss.. hij is tot nu toe een van de beste trainers die we ooit gehad hebben. Tss wat een sukkels
Oud 23-10-2005, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het was geen penal bij PSV-Ajax. En ik denk dat Pienaar en misschien ook nog wel Sneijder nog wel eens gestraft kunnen worden door de tuchtcommissie.

Feyenoord komt weer in het oude vaarwater (hetzelfde zoals vorig seizoen en de jaren hiervoor). Zo gaat het wedstrijden lang goed en zo gaan ze de boot in bij eedstrijden die je op papier vrij makkelijk kunt winnen.

En die Grandèl toch...
Oud 23-10-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-10-2005 @ 20:41 :
Dat er mensen nog serieus op Pibbo ingaan, die komt hier aleen maar om anti Ajax dingen te roepen
Ik zoek daarom ook geen vriendin die fanatiek ajax aanhanger is
Oud 24-10-2005, 01:08
b.beetje
b.beetje is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 23-10-2005 @ 21:23 :
das niet gek

marco van basten heeft ook een hekel aan psv
Oud 24-10-2005, 07:01
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-10-2005 @ 22:23 :
Het was geen penal bij PSV-Ajax. En ik denk dat Pienaar en misschien ook nog wel Sneijder nog wel eens gestraft kunnen worden door de tuchtcommissie.
pienaar zal zeker weten nog gestraft worden achteraf, scheids heeft nix gezien, dus wordt het tuchtcommissie.

Sneijder daarentegen, waarvoor zal die achteraf gestraft kunne worden? Wat betreft overtreding op affelay (wat op zich ook rood kon zijn ja) kan dat niet, want de scheids heeft het al waargenomen en dan is er de kromme regel dat het niet kan.
Oud 24-10-2005, 10:17
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McDuck schreef op 23-10-2005 @ 22:21 :
Echt te triest ja.. wat een fan ben je dan zeg
Ik ben fan van Ajax, maar wat kan het mij in godsnaam schelen of - ik noem maar wat- De Jong in Oranje speelt? Als we maar gewoon winnen met Van Basten.
'Marco moet weg' tss.. hij is tot nu toe een van de beste trainers die we ooit gehad hebben. Tss wat een sukkels
Hahaha, wat een bullshit.

Natúúrlijk interesseert het je welke van de spelers van je favoriete club in oranje staan. Zeker als van Basten ook nog eens zo verschrikkelijk kut selecteert.
Oud 24-10-2005, 12:17
one.
one. is offline
Citaat:
tss schreef op 23-10-2005 @ 21:22 :
ach, ajax mag ook een keer genaaid worden
Tweede keer.
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-10-2005 @ 22:23 :
Hij heeft al geel gehad, dus kan dat niet meer. Dat vind ik best een vreemde regel.
Oud 24-10-2005, 15:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-10-2005 @ 11:17 :
Hahaha, wat een bullshit.

Natúúrlijk interesseert het je welke van de spelers van je favoriete club in oranje staan. Zeker als van Basten ook nog eens zo verschrikkelijk kut selecteert.
ja, wie selecteert nou Denneboom

nog ff dit:

Volders: 'Janssen legt iedereen in de luren'

RBC-doelman Mark Volders moest zaterdag in het duel met Vitesse (0-3) al voor rust van het veld. Hij kreeg rood nadat hij de doorgebroken Theo Janssen had gevloerd. "Janssen heeft iedereen in de luren gelegd", zei de keeper naderhand. "Hij kwam op mij af en ging handig liggen. Ik heb hem niet geraakt, denk ik. Janssen deed het professioneleren dan ik. Ik had in mijn doel moeten blijven."

Janssen erkende dat hij bewust had gekozen voor de rode kaart. "Hij raakte me wel, maar niet hard", zei de nummer acht. "Ik koos voor de rode kaart. De keuze was er. Het was ver van de goal. Waarschijnlijk had ik hem erin kunnen schieten, of breed kunnen leggen op Amoah. Maar het ging door mijn hoofd dat ik moest gaan liggen. Dat is geen aansmeren van een rode kaart. Moet hij me maar niet raken."

hahaha ltijd lachten met Theo
Bron: De Gelderlander 24-10-2005
Oud 24-10-2005, 18:51
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 24-10-2005 @ 16:25 :
ja, wie selecteert nou Denneboom
Toen was dat niet zo raar gezien de keuzes van van Basten. Nu vraag ik me echter af hoe hij er ooit bij gekomen is.
Oud 24-10-2005, 19:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 24-10-2005 @ 13:17 :
Tweede keer. Hij heeft al geel gehad, dus kan dat niet meer. Dat vind ik best een vreemde regel.
Sorry, dat had ik dan ff gemist.
Oud 24-10-2005, 20:04
Gimme more beer
Citaat:
SnakeZ schreef op 24-10-2005 @ 13:17 :
Hij heeft al geel gehad, dus kan dat niet meer. Dat vind ik best een vreemde regel.
Sneijder heeft geel gehad ja, maar Pienaar niet.
Oud 24-10-2005, 22:05
Verwijderd
Dat is geen aansmeren van een rode kaart. Moet hij me maar niet raken."

hehe
Oud 24-10-2005, 22:19
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 24-10-2005 @ 23:05 :
Dat is geen aansmeren van een rode kaart. Moet hij me maar niet raken."

hehe
ja, wat een knul is die Theo toch
Oud 28-10-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 24-10-2005 @ 23:19 :
Ik ben wel een Theo liefhebber. Theo gaat naar Feyenoord
Oud 30-10-2005, 15:50
Wawl
Wawl is offline
De uitslagen van deze speelronde:
Code:
Vrijdag:                               

Ajax            0 sc Heerenveen   0 

Zaterdag:                              

ADO Den Haag    0 AZ              2 
Vitesse         5 Heracles Almelo 1 
RKC Waalwijk    4 NAC Breda       1 
FC Twente       0 PSV             1 

Zondag:                                

NEC             0 Sparta R'dam    0 
Willem II       1 Feyenoord       3 
FC Groningen    1 Roda JC         0 
FC Utrecht      4 RBC R'daal      1
Oud 30-10-2005, 17:08
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Wawl schreef op 30-10-2005 @ 16:50 :
De uitslagen van deze speelronde:
Code:
Vrijdag:                               

Ajax            0 sc Heerenveen   0 

Zaterdag:                              

ADO Den Haag    0 AZ              2 
Vitesse         5 Heracles Almelo 1 
RKC Waalwijk    4 NAC Breda       1 
FC Twente       0 PSV             1 

Zondag:                                

NEC             0 Sparta R'dam    0 
Willem II       1 Feyenoord       3 
FC Groningen    1 Roda JC         0 
FC Utrecht      4 RBC R'daal      1
dit blijft me goed doen

Over Vitesse:
Het was gisteren bij vlagen zelfs mooi voetbal, dat was heeeeeel lang geleden. De oorzaak van dit alles: de geblesseerden.
Vd Berg en Knopper zijn beide afwezig, en zeker de laatste moet van Sturing spelen. Gevolg is dat mensen uit hun positie voetballen, nu is dat niet zo Sturing heeft immers geen betere spelers

Theo Janssen en Hersi lijken herboren te zijn en zeker de eerste is 3 wedstrijden in wereldvorm

Om de euforie te dempen: vitesse kennende verneuken ze het toch op het eind en ook komende 2 wedstrijden
Oud 30-10-2005, 17:26
Verwijderd
Feyenoord nu 9 punten voor op Ajax. Volhouden
Oud 30-10-2005, 17:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bij Twente word ook zowaar goed gevoetbald, nu nog wat punten pakken
Oud 30-10-2005, 17:35
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vrees alleen dat ons verdedigingsduo niet meer compleet zal zijn aan het eind van het seizoen. Majstorovic/Zomer is het beste centrale duo in de eredivisie op het moment. Majstorovic is na Ajax nu ook al in verband gebracht met PSV als opvolger van Alex
Oud 30-10-2005, 21:02
peaceflower
peaceflower is offline
Weer Groningen he
Oud 30-10-2005, 22:25
Gimme more beer
Godverdomme.
Oud 31-10-2005, 11:35
Verwijderd
Pierre moet z'n bek eens houden over de supporters

we hebben vorig jaar al een heel jaar wanprestaties en waardeloze tactieken van oa. Ton Lokhoff aan moeten zien.

Met de selectie van dit seizoen moet de top 5 een doelstelling zijn gvd, maar nee... volgens pierre doet TL alles goed..

ook al is het je maat, je bek houden over de supporters "pi-air" :/
Oud 31-10-2005, 13:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik kan best begrijpen dat tijden veranderen maar ik denk dat Pierre niet echt weet wat voor seizoen wij vorig jaar hebben gehad, elke andere trainer had er allang uitgelegen.

Zo blijft het aanmodderen, hopelijk verliezen we met 7-0 van Roda dan kan Lokhoff eindelijk zijn biezen pakken.
Oud 31-10-2005, 14:40
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 24-10-2005 @ 23:19 :
Ik gok een kleine 135 kilo schoon aan de haak! In Klarendal houden ze wel van lekker eten of niet?
Oud 31-10-2005, 16:18
baas
baas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-10-2005 @ 18:35 :
Majstorovic/Zomer is het beste centrale duo in de eredivisie op het moment.
Ja dat zit wel goed daar, maar ik denk toch niet dat deze heren kunnen tippen aan Alex/Ooijer of Alex/Reiziger.

Overigens verbaas ik me er iedere week weer over dat het nóg slechter kan met mijn clubje Willem II. Volgende week Twente-uit, wederom 0 punten is een zeer realistische voorspelling. Maaskant zal t niet heel lang meer uithouden zo.
Oud 31-10-2005, 18:03
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 31-10-2005 @ 15:40 :
Ik gok een kleine 135 kilo schoon aan de haak! In Klarendal houden ze wel van lekker eten of niet?
hahaha, weer over het gewicht hoe origineel huhuhuhuhuuhuhuh

ach boeiend als ie al te dik is, hij doet het gewoon goed
Oud 31-10-2005, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, die Sjakie Polak gister bij Talpa!
Ajax heeft al 3 competitiewedstrijden op rij niet meer gewonnen... zelfs niet meer gescoord.
Oud 31-10-2005, 18:49
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-10-2005 @ 18:35 :
Majstorovic/Zomer is het beste centrale duo in de eredivisie op het moment.
Ik zie Alex/Ooijer eigenlijk wel als veel beter duo. En ik zie ook liever Wisgerhof/Olsson dan Majstorovic/Zomer, gewoon omdat die twee aanvallend zo veel extra brengen (en dat hebben we nodig) en echt "fair" spelen. Maar goed, ik zou ook geen nee zeggen tegen Majstorovic als hij zou kunnen komen, dat geef ik toe
Oud 31-10-2005, 19:13
Ketjing
Ketjing is offline
Knol - Dingsdag, dat is pas een superduo
Oud 31-10-2005, 19:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Knol is net terug van een blessure en Olsson moet nog wat meer spelen waardoor ze beiden nog niet zo goed op elkaar ingesteld zijn als Maestro/Zomer denk ik. Hoewel ik ben ook wel fan van Dingsdag ben en Wisgerhof viel me tegen Twente ook wel positief op. Alleen met Heubach of Loumpoutis op links en Rahim die de voorkeur krijgt boven Schuurman op rechts, win je de playoffs niet..

Zoveel verdedigend talent (centraal) en als je dan kijkt wat er bij Ajax en Feyenoord de 16 staat te verdedigen zou je haast denken dat de subtop niet meer zo makkelijk leeggekocht word. Helaas is het meer een gebrekkige scouting vrees ik..
Oud 31-10-2005, 21:07
Ketjing
Ketjing is offline
Psv moet Peter van de Berg kopen
Oud 31-10-2005, 21:07
Stom Konijn
Stom Konijn is offline

En dan lees je in de pers:

'kinderachtig gedrag bij de fans'
'enige minpunt aan de wedstrijd..'

Gullit: dat die mensen zich daar druk om maken!

Nee want hij is precies van het zelfde soort, niet zoals VOH die te horen krijgt; 'Jantje heeft zijn shirtje nog!'

word je toch moe van...

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 21:16.
Oud 31-10-2005, 21:22
vreselijke fout
Vond het wel een leuke actie.

Al vind ik niet dat je Culina kwalijk kan nemen dat hij naar PSV vertrekt terwijl het seizoen al bezig is. Dat is gewoon positieverbetering voor hem.

Dat hij gelijk al zijn Twente spullen weggooit wel.
Oud 01-11-2005, 10:13
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-10-2005 @ 22:07 :
[afbeelding]

En dan lees je in de pers:

'kinderachtig gedrag bij de fans'
'enige minpunt aan de wedstrijd..'

Gullit: dat die mensen zich daar druk om maken!

Nee want hij is precies van het zelfde soort, niet zoals VOH die te horen krijgt; 'Jantje heeft zijn shirtje nog!'

word je toch moe van...

Gullit...
Die hing z'n Feyenoord shirt in de boom toen die naar Eindhoven vertrok. Altijd leuk een foto!
Oud 01-11-2005, 14:11
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-10-2005 @ 20:46 :
Knol is net terug van een blessure en Olsson moet nog wat meer spelen waardoor ze beiden nog niet zo goed op elkaar ingesteld zijn als Maestro/Zomer denk ik.
Je had ze tegen Sparta moeten zien spelen dit weekend, was echt gewoon genieten, zo goed. En ook nog de flanken op rennen om voorzetten te geven hè. Fantastische wisselwerking. Dat de aanval belabberd was, is een ander verhaal.
Oud 01-11-2005, 19:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kunnen we nog een ludieke actie verwachten van Grunn of Heerenveen, aangezien ze zondag tegen elkaar moeten spelen?
Oud 06-11-2005, 10:17
vreselijke fout
Opvallend:

Pieckenhagen scoorde nadat hij iedereen opzij duwde.

Rahim werd massaal toegezongen bij Twente-Willem 2

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 10:22.
Oud 06-11-2005, 12:47
nochtans
nochtans is offline
rahim vind ik zo'n slechte voetballer omg :')
ik heb trouwens niets gezien van het voetbal gisteren, maar ik had dat doelpunt van pieckenhagen wel willen zien
Oud 06-11-2005, 13:07
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha Rahim, tja het sarcasme droop er wel een beetje van af. Maar eerlijk is eerlijk, hij speelt de laatste tijd best sterk.
Oud 06-11-2005, 16:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, Ajax staat slechts 3 punten van plaats nr. 15 af. Ajax degradatie!
En eindelijk weer eens een keeper die scoort in de laatste minuut, altijd leuk vind ik als zoiets gebeurt.
Feyenoord laat net als AZ 2 dure punten liggen, en Heerenveen wint de strijd van het noorden van Grunn.

Regels voor berichten