Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2006, 16:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat heeft Milan toch een prachtig team...

Het enige Italiaanse team dat bijna elke wedstrijd aantrekkelijk speelt.
En Seedorf blijft een fenomeen... Jammer van het gedoe rond hem en het Nederlands Elftal. Maar intussen is er zoveel over gezegt door beide partijen dat het idd beter is om hem buiten de selectie te houden.
Oud 05-04-2006, 17:31
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Villarreal, dat verwacht je toch niet, "Baas" heeft het goed gezien
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 20:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-04-2006 @ 17:35 :
Wat heeft Milan toch een prachtig team...

Het enige Italiaanse team dat bijna elke wedstrijd aantrekkelijk speelt.
En Seedorf blijft een fenomeen... Jammer van het gedoe rond hem en het Nederlands Elftal. Maar intussen is er zoveel over gezegt door beide partijen dat het idd beter is om hem buiten de selectie te houden.
Huh?! Sorry maar dit is wel zulke bullshit, Milan speelt helemaal niet prachtig voetbal, verre van zelfs. Het is in Italië Juventus (en Fiorentina) dat wekelijks mooi voetbal laat zien en de rest speelt gewoon het Camacho-voetbal wat de Italianen al jaren laten zien. Kijk nu Barcelona-Benfica, dát is mooi voetbal, twee ploegen die 90 minuten lang proberen te scoren en niet wachten tot de tegenstander wat doet of een foutje maakt.
Oud 05-04-2006, 21:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Barca door, Arsenal door, mooi zo, allebei spelen ze leuk voetbal. Laat dat ook maar de finale worden.
Oud 05-04-2006, 22:20
PV
PV is offline
Barcelona creerde ook wel véél meer kansen dan Benfica zeg Welverdiend verder De samenvatting van Arsenal helaas niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 22:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vond Barça over de gehele wedstrijd genomen maar matig. Wel beter dan Benfica natuurlijk
Oud 06-04-2006, 11:14
kalinho
kalinho is offline
Eboue kwam goed weg trouwens, met die elleboog
Oud 06-04-2006, 13:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Benfica Lissabon heeft bij de Europese Voetbalbond een klacht ingediend tegen het lange traject dat het team woensdag moest afleggen van het hotel naar het Camp Nou-stadion voor de partij tegen Barcelona. Dat meldt een woordvoerder van de club. Benfica werd woensdag door Barça uitgeschakeld in de kwartfinales van de Champions League.

"De politie heeft het traject van het hotel naar het stadion met twintig minuten verlengd. Ze heeft haar werk niet correct gedaan", klinkt het bij de Portugezen, die menen dat de Catalaanse politie zo hoopte de spelers uit hun concentratie te brengen. Barcelona haalde het woensdag van Benfica met 2-0 in de terugwedstrijd van de kwartfinales. De heenwedstrijd in Lissabon was vorige week op 0-0 geëindigd. In de halve finales neemt Barcelona het op tegen AC Milan.
Oud 06-04-2006, 14:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het viel me wel op dat de scheids gister ernstig de neiging had in het voordeel van Barca te fluiten...
En de commentator mag ook wel iets objectiever zijn. Het was iets te duidelijk dat ie een zwak voor Barca heeft.
Oud 06-04-2006, 14:36
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-04-2006 @ 15:12 :
Het viel me wel op dat de scheids gister ernstig de neiging had in het voordeel van Barca te fluiten...
En de commentator mag ook wel iets objectiever zijn. Het was iets te duidelijk dat ie een zwak voor Barca heeft.
ja maar dat was dinsdag ook, die commentator hoopte ook erg dat lyon het zou volhouden
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 14:48
Verwijderd
Citaat:
nochtans schreef op 06-04-2006 @ 15:36 :
ja maar dat was dinsdag ook, die commentator hoopte ook erg dat lyon het zou volhouden
kan ik me wel iets bij voorstellen. Barcelona en Olympique zijn allebei clubs waar veel mensen van vinden dat ze het ondertussen verdienen om ver te komen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 15:12
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2006 @ 22:41 :
Barca door, Arsenal door, mooi zo, allebei spelen ze leuk voetbal. Laat dat ook maar de finale worden.
Oud 06-04-2006, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2006 @ 22:41 :
jep, zeker weten, met dat spel wat arsenal thuis liet zien tegen Juve moet dat ook wel lukken, en Barcelona moet gewoon op de goede vorm hopen, want Milan is altijd moeilijk.

P.s.: is dat trouwens dit jaar dat de winnaar niet meer automatisch geplaatst is, want volgens mij was Liverpool de laatste ploeg waar een uitzondering voor werd gemaakt
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 18:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
mltinus schreef op 06-04-2006 @ 16:13 :
jep, zeker weten, met dat spel wat arsenal thuis liet zien tegen Juve moet dat ook wel lukken, en Barcelona moet gewoon op de goede vorm hopen, want Milan is altijd moeilijk.

P.s.: is dat trouwens dit jaar dat de winnaar niet meer automatisch geplaatst is, want volgens mij was Liverpool de laatste ploeg waar een uitzondering voor werd gemaakt
In June 2005 UEFA decided that the defending cup-holder always takes part. If the defending cup-holder does not finish in a qualifying place in their domestic competition they will come in at the expense of the last-placed side of that association. But there will be a special exemption in the unlikely event of a country with one Champions League spot winning the competition but failing to win their own domestic league. In August 2005 this uefadirect article states that this will only increase the number of places that an association has in the UEFA competitions if the title-holders do not qualify for these competitions through their domestic league or if their association has only one Champions League berth.
Oud 06-04-2006, 18:23
Verwijderd
haha ok, dan had ik het dus precies verkeerd om
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 14:33
Bram
Bram is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-04-2006 @ 21:42 :
Huh?! Sorry maar dit is wel zulke bullshit, Milan speelt helemaal niet prachtig voetbal, verre van zelfs. Het is in Italië Juventus (en Fiorentina) dat wekelijks mooi voetbal laat zien en de rest speelt gewoon het Camacho-voetbal wat de Italianen al jaren laten zien. Kijk nu Barcelona-Benfica, dát is mooi voetbal, twee ploegen die 90 minuten lang proberen te scoren en niet wachten tot de tegenstander wat doet of een foutje maakt.
hahaha Juve die mooi voetbal speelt in Italie en Milan niet, you must be kidding en camachovoetbal ? Bedoel je geen Catenacciovoetbal
Oud 15-04-2006, 12:45
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Bram schreef op 14-04-2006 @ 15:33 :
hahaha Juve die mooi voetbal speelt in Italie en Milan niet, you must be kidding en camachovoetbal ? Bedoel je geen Catenacciovoetbal
Ghehe Camacho.. die was n aantal jaren geleden toch nog bondscoach van Spanje? dat dikke ventje?
Oud 15-04-2006, 18:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 15-04-2006 @ 13:45 :
Ghehe Camacho.. die was n aantal jaren geleden toch nog bondscoach van Spanje? dat dikke ventje?
Ja joh, hij was altijd zo onrustig langs de lijn dat-ie overal zweetvlekken op zijn kleren kreeg.
Oud 16-04-2006, 15:02
Bram
Bram is offline
Citaat:
Guissie schreef op 15-04-2006 @ 13:45 :
dat klopt ja, maar Camachovoetbal als term heb ik nog nooit gehoord
Oud 16-04-2006, 16:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Bram schreef op 14-04-2006 @ 15:33 :
haha Camacho voetbal
Oud 25-04-2006, 21:40
Verwijderd
Wat een schandalig spel van Arsenal

Ben in de finale iig tegen Arsenal, zelfs als de tegenstander Barcelona is ... wat een schijtclub
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 21:46
Strever
Strever is offline
Gelukkig dat die penal gemist werd. Het was ook zo`n ontrechte penalty
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 23:16
nnnn
nnnn is offline
Ik had het wel wat gevonden, Villarreal in de CL-finale
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 23:33
Verwijderd
Arsenal speelt altijd al op de counter, maar meestal op een leuke manier met vlot combinatiespel. Nu speelden ze niet eens op de counter, ik heb nauwelijks serieuze pogingen tot uitbraken van ze gezien. Dit ging echt nergens meer over, jammer dat die penalty gemist werd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 12:13
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
bootz schreef op 25-04-2006 @ 22:40 :
Wat een schandalig spel van Arsenal

Ben in de finale iig tegen Arsenal, zelfs als de tegenstander Barcelona is ... wat een schijtclub
wat had je dan verwacht? dat ze op de aanval gingen
Oud 26-04-2006, 15:03
one.
one. is offline
Ontzettend vervelend dat Villareal niet scoorde gisteren, ik vind dat Arsenal best wat had mogen doen om in de finale te komen, erg jammer.
Oud 26-04-2006, 15:19
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 26-04-2006 @ 13:13 :
Nee, maar zelfs als ze op de counter er uit konden komen deden ze niks. Henry stond helemaal alleen voorin.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Arsenal (eindelijk eens) finalist in de CL!
Al is het wel moeizaam gegaan gisteren en had Villareal de beste kansen en waren ze ook beter. Maar toch had ik het liefste gehoopt op Arsenal, een club van naam, in de finale en de hoop is uitgekomen.

Nu Barca nog vanavond.
Oud 26-04-2006, 18:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik ga r even goed voor zitten vanavond... Hopen op een snelle goal van Milan, zodat het een flink open wedstrijd wordt.
In dat geval geef ik Milan de meeste kans. Die zijn zo geslepen in de counters. Een steekpass van Kaka of Seedorf op Sjevtjenko en het is gebeurd.
Oud 26-04-2006, 19:43
Guissie
Guissie is offline
Kut Arsenal gister, dat je voor resultaat gaat spelen begrijp ik, maar dit . Schande! ook wel on-arsenal eigenlijk...

Vanavond gaat barca winnen.
Oud 26-04-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 26-04-2006 @ 20:43 :
Kut Arsenal gister, dat je voor resultaat gaat spelen begrijp ik, maar dit . Schande! ook wel on-arsenal eigenlijk...

Vanavond gaat barca winnen.
Komt gewoon door die Wenger. Echt een schijterd. Ik heb ook een pest hekel aan Barca, maar ik hoop toch echt dat ze over Arsenal heen walsen in de finale.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 17:36
Strever
Strever is offline
Citaat:
bootz schreef op 26-04-2006 @ 23:06 :
Komt gewoon door die Wenger. Echt een schijterd. Ik heb ook een pest hekel aan Barca, maar ik hoop toch echt dat ze over Arsenal heen walsen in de finale.
3-0 wordt het, in het voordeel van Barca
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Barca door, mooi. Al was het niet sprankelend wat ze lieten zien, vooral de tweede helft was niet om aan te zien. Maar toch vind ik het zeer positief dat ze de finale hebben gehaald, want Barca speelt wel het mooiste voetbal van Europa dit seizoen. En anders, bijna het mooiste.
Oud 27-04-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 26-04-2006 @ 13:13 :
Dat had Wenger wel aangekondigd. Om dan met 10 man op eigen helft te gaan spelen is wel erg overdreven. Ik denk bovendien dat Arsenal het zichzelf daarmee veel lastiger dan nodig heeft gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 16:12
NilsHolgersson
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 23-02-2006 @ 16:10 :
Ik denk niet dat Chelsea de schade nog kan herstellen.. Barca maakt een dikke kans om die CL eindelijk weer eens te winnen
Het wordt nu al wel weer duidelijk wie er kijk op het spelletje heeft
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 16:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 20-05-2006 @ 17:12 :
Het wordt nu al wel weer duidelijk wie er kijk op het spelletje heeft
Je bent idd 1 van de 5.000.000.000.000 mensen op de wereld die goed voorspelde dat Barca dit seizoen een kans had om de CL te winnen... Gefeliciteerd!!!
Oud 20-05-2006, 16:58
NilsHolgersson
Maar ik voorspelde ook dat Griekenland het Ek ging winnen, dat doe je me niet na!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 18:25
Strever
Strever is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 20-05-2006 @ 17:58 :
Maar ik voorspelde ook dat Griekenland het Ek ging winnen, dat doe je me niet na!
Achteraf dingen zeggen kan iedereen. Ik voorspelde dat David di Tommaso dood zou gaan op 29 november 2005. Jij gelooft me nu zeker ook

Laatst gewijzigd op 20-05-2006 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 18:33
NilsHolgersson
Had je rattengif in z'n voer gedaan?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ok als niemand meer wat nuttigs te vertellen heeft mag er wel een slot op
Oud 20-05-2006, 20:19
Gimme more beer
Juist, kappen of slotje.

Het is trouwens wel écht zo dat ik 75 euro heb verdiend met het goed voorspellen van de uitslag van de eerste wedstrijd tussen Griekenland en Portugal
Oud 21-05-2006, 20:27
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-05-2006 @ 21:19 :
Juist, kappen of slotje.

Het is trouwens wel écht zo dat ik 75 euro heb verdiend met het goed voorspellen van de uitslag van de eerste wedstrijd tussen Griekenland en Portugal
LOL, welke site?
Oud 21-05-2006, 22:05
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 21-05-2006 @ 21:27 :
LOL, welke site?
De V6-toto.

SLOTJE NU!

Reageren

Regels voor berichten