Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2005, 14:40
Glory
Glory is offline
oh my, ik heb ook bij de post gewerkt en ik word er alweer ellendig van als ik er over lees ik moest nog een stom dingetje maken voor school en aangezien ik as maandag naar polen vertrek ben ik daar nu mee bezig. Het gaat over Nan Goldin en ik ga er zowaar velvet underground van luisteren pfff
Oud 10-08-2005, 14:47
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
cut_off schreef op 09-08-2005 @ 14:40 :
Je kunt nog altijd aan de hard drugs!
dat wil ik wel maar hoe pak je dat aan
Oud 10-08-2005, 14:50
Glory
Glory is offline
Citaat:
terror koe schreef op 10-08-2005 @ 15:47 :
dat wil ik wel maar hoe pak je dat aan
ja dat wil ik ook weten want ik kom uit de achterhoek
Oud 10-08-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-08-2005 @ 15:40 :
oh my, ik heb ook bij de post gewerkt en ik word er alweer ellendig van als ik er over lees ik moest nog een stom dingetje maken voor school en aangezien ik as maandag naar polen vertrek ben ik daar nu mee bezig. Het gaat over Nan Goldin en ik ga er zowaar velvet underground van luisteren pfff
Nan Goldin is cool!

Ok ik heb gesolliciteerd en nu ga ik flyeren voor sugarfactory, verder heb ik een kater en maak ik plannen om rigoureus te gaan sporten, en straks komen otis en bertbart bij me eten
Oud 10-08-2005, 15:04
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-08-2005 @ 15:50 :
ja dat wil ik ook weten want ik kom uit de achterhoek
in een witte villa heb ik weleens gehoord maar toen wilde mijn vriendje geen cocaine voor ons halen want dat leek hem ongezond
Oud 10-08-2005, 15:13
Glory
Glory is offline
Citaat:
terror koe schreef op 10-08-2005 @ 16:04 :
in een witte villa heb ik weleens gehoord maar toen wilde mijn vriendje geen cocaine voor ons halen want dat leek hem ongezond
ooo in doetichem de zanzibar uh?

@hermoine ja ik vind nan ook leuk! ken je haar film ook? I'll Be your Mirror!
Oud 10-08-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ach gezond gezond... de maatschappij vertelt ons wat gezond of niet is... onzin.
Oud 10-08-2005, 15:17
Glory
Glory is offline
Citaat:
ik luister nu 'heroine' van Velvet Underground
Oud 10-08-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-08-2005 @ 16:13 :
ooo in doetichem de zanzibar uh?

@hermoine ja ik vind nan ook leuk! ken je haar film ook? I'll Be your Mirror!
nee ken ik niet, ik heb een tentoonstelling van haar gezien in parijs een paar jaar geleden,en toen was ik fan!
Oud 10-08-2005, 15:19
Glory
Glory is offline
Citaat:
Hermione schreef op 10-08-2005 @ 16:18 :
nee ken ik niet, ik heb een tentoonstelling van haar gezien in parijs een paar jaar geleden,en toen was ik fan!
er was laatst ook een een expo van haar in haarlem dacht ik maar die heb ik gemist die film is zeker wel een aanrader, maar niet vrolijk.
Oud 10-08-2005, 15:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 10-08-2005 @ 15:08 :
Hiervoor maak ik een uitzondering. , , .
BREAKING THE EDGE
Oud 10-08-2005, 15:34
Verwijderd
Wowwww ik werd door een uitzendbureau gebeld dat ik vrijdag op sollicitatiegesprek mag voor een mediabureau.
Oud 10-08-2005, 15:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tentamen gemaakt, ging wel goed naar mijn gevoel.
Eindelijk ben ik er van af. Eindelijk ff die studieboeken in de kast laten liggen, nog de komende weken een beetje werken en verder genieten van de vakantie.
Oud 10-08-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 10-08-2005 @ 16:34 :
Wowwww ik werd door een uitzendbureau gebeld dat ik vrijdag op sollicitatiegesprek mag voor een mediabureau.
Goedgoed!
Ik heb juist een uur in de bus gezeten in totaal om mijn contract te tekenen Weer 120 euro binnenkort
Oud 10-08-2005, 16:10
Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-08-2005 @ 16:34 :
Friek! Woo! Ik hoop voor je dat het leuk is en goed gaat enzo
Oud 10-08-2005, 16:29
Verwijderd
Thxxx ja ik ook.

Em omg omg ik deed net mijn lens in terwijl ie nog in de schoonmaak vloeistof zat en dat doet PIJNNNNNNNN.
Oud 10-08-2005, 16:44
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ging vandaag opstaan en toen ging ik een broodje hamburger eten als ontbijt.

rara hoe komt het toch dat ik dichtgroei

verder ging ik eventjes naar de stad om een cadeau t ekopen voor me bazin. en toen ging ik langs mijn werk en toen kreeg ik te horen dat ik zondag bij de 2ehands markt, die ook van me baas is ,achter de bar staan met allemaal sjonny's en anita's aan de bar. dat word leuk zeg. oh ja jullie horen er nog wel over
Oud 10-08-2005, 17:27
Verwijderd
ik werd wakker met mijn kleren nog aan op mijn bank, toen ben ik mijn bed in gekropen, met kleren aan, en ben ik nog een uur door gaan maffen. vervolgens bloeimiddel gehaald voor mijn planten en daarna ben ik een bbq gaan organiseren voor vrijdag.
Oud 10-08-2005, 23:20
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga op vakantie ! dag allemaal
Oud 10-08-2005, 23:21
Back Door Man
Back Door Man is offline
ohja, ik ben wel net gruwelijk hard op mijn bek gegaan , en nu heb ik een zielig strak oma ding om mijn enkel en ik moet kei veel auto rijden met die voet
Oud 10-08-2005, 23:28
Verwijderd
Ik moest vanavond werken en toen had een domme collega het overvalsalarm in gedrukt, hilariteit alom.
Oud 10-08-2005, 23:29
Verwijderd
Oh fijne vakantie back door man!
Oud 10-08-2005, 23:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 11-08-2005 @ 00:20 :
ik ga op vakantie ! dag allemaal
veel plezier!\o/
Oud 10-08-2005, 23:35
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Mijn dag begon bij de kapper, het was zeer enerverend
Oud 10-08-2005, 23:37
ZerO
ZerO is offline
uh daarnet gewerkt ohjeeh en ik kreeg een pm van iwan222 over naakt poseren he

nu ga ik heerlijk slapen en fantaseren
Oud 10-08-2005, 23:45
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-08-2005 @ 17:29 :
Em omg omg ik deed net mijn lens in terwijl ie nog in de schoonmaak vloeistof zat en dat doet PIJNNNNNNNN.
jaaaah, dat had ik ook eens

Vanavond gewerkt en het was best gezellig. Verder heb ik niet echt iets gedaan.
Oud 11-08-2005, 07:29
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 11-08-2005 @ 00:37 :
[afbeelding]
Ik klikte op die link en ik kwam terecht bij Microsoft

En nu ga ik eten, en dan werken
Oud 11-08-2005, 07:56
niene
niene is offline
hmmmm ik moet vandaag toch echt eens beginnen met t leren van 2 hertentamens....
en dat in de vakantie......
Oud 11-08-2005, 09:59
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik ben net wakker. Nu ben ik heel benieuwd wat deze frisse & fruitige dag mij gaat brengen
Oud 11-08-2005, 10:20
Broeder
Broeder is offline
Ik ben ook net wakker maar heb niet het idee dat deze fris en fruitige dag mij iets gaat brengen
Oud 11-08-2005, 10:34
Jolene
Jolene is offline
Ik ben de hele nacht ziek geweest en nu heb ik een kater Zoveel heb ik niet eens gedronken.Maar het was wel leuk gisteravond met mijn billies.Volgende week donderdag ga ik op vakantie maar ik ga zometeen mn koffer al inpakken want ik ben een kindje
Oud 11-08-2005, 10:37
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb gisteren loos gelopen door de stad in breda en verder loos gehngen en 's avonds heb ik twee uur lang samen met m'n moeder en een vriendin zitten beeldhouwen maar dat was wel leuk want ik kan dat schijnbaar heel goed
Oud 11-08-2005, 10:39
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik werd wakker toestrax en ik weet niet wat te doen
Oud 11-08-2005, 11:02
Verwijderd
ik ben gister naar de zomerfeesten geweest en daar heb ik intwine gezien en michiel huijsman en ik wist niet dat ie kon zingen, maar dat kan ie ook niet haha!

en nu heb ik een hele erge blaar onder mijn voet die alleen maar erger wordt en ik moet straks weer werken en dat gaat lekkerrr pijn doen ben ik bang.

verder is een van mijn beste vriendinnetjes gister thuis gekomen van vakantie en ik ben blij dat ze er weer is. en ik ben verliefd aan het worden en dat moet ik helemaal niet doen want dan kan ik niet meer normaal functioneren.

oh en ik heb medelijden met Mr.Ed. want hij verveeld zich volgens mij de pleuris
Oud 11-08-2005, 11:12
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 11-08-2005 @ 12:02 :
[B
oh en ik heb medelijden met Mr.Ed. want hij verveeld zich volgens mij de pleuris [/B]
klopt
Oud 11-08-2005, 11:31
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 11-08-2005 @ 12:02 :
ik ben gister naar de zomerfeesten geweest en daar heb ik intwine gezien en michiel huijsman en ik wist niet dat ie kon zingen, maar dat kan ie ook niet haha!

en nu heb ik een hele erge blaar onder mijn voet die alleen maar erger wordt en ik moet straks weer werken en dat gaat lekkerrr pijn doen ben ik bang.

verder is een van mijn beste vriendinnetjes gister thuis gekomen van vakantie en ik ben blij dat ze er weer is. en ik ben verliefd aan het worden en dat moet ik helemaal niet doen want dan kan ik niet meer normaal functioneren.

oh en ik heb medelijden met Mr.Ed. want hij verveeld zich volgens mij de pleuris
heeft die michiel nog van dat florishaar?
Oud 11-08-2005, 12:06
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 11-08-2005 @ 00:37 :
[afbeelding]
haha omg.
Oud 11-08-2005, 12:10
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben allemaal hyves aan het maken over muzikanten hahaha wie wil er in m'n elliott smith-hyve
Oud 11-08-2005, 13:09
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik wilde iets gaan eten, maar er is niets
Oud 11-08-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 11-08-2005 @ 14:09 :
Ik wilde iets gaan eten, maar er is niets
ja hier hetzelfde
Oud 11-08-2005, 13:31
Verwijderd
Vanochtend ben ik eerst langs het postkantoor geweest om te kijken of ik toevallig m'n pakket al op kon halen, maar dat was er nog niet Toen heb ik lekkere taart besteld voor mijn verjaardag morgen. Daarna heb ik de rest van de boodschappen voor m'n verjaardag gedaan, en heb ik het huis schoongemaakt. Nu ben ik aan het niksen, maar ik wil naar de stad En ik vind het niet leuk dat mijn ouders en broertje op mijn verjaardag op vakantie zijn en ik wil mijn Silverado tas En ik wil mijn fiets terug zodat ik naar de stad kan fietsen aangezien mijn vriend de auto mee heeft
Oud 11-08-2005, 13:47
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Vanochtend opgestaan met een brakke kop en slaap tekort. Vervolgens maar eventjes werken. En nu zit ik thuis.
Zometeen wat rommelen in mijn kamer en wat slapen. En vanavond langs een vriend om te drinken en te feesten
Oud 11-08-2005, 14:24
Verwijderd
Ik heb uit het raam gestaard en bij de brievenbus gekwijld en toen kwam mijn nieuwe foon binnen whoehoeeeee. Nu zit ik al uren op alle knopjes te drukken en foto's te maken tot grote ergernis van iedereen thuis. (L)
Oud 11-08-2005, 14:24
Verwijderd
Deze dag wordt niet veel meer dan stofzuigen, tas inpakken en eh.. niets ?
Oud 11-08-2005, 14:41
Broeder
Broeder is offline
Ik blies net tegen een mug en toen viel het beestje op de grond Verder heb ik een brief afgegeven en kocht ik voor mezelf yoghurt om deze enorme prestatie te vieren. Nu ga ik een vork in de la leggen
Oud 11-08-2005, 15:08
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-08-2005 @ 13:10 :
ik ben allemaal hyves aan het maken over muzikanten hahaha wie wil er in m'n elliott smith-hyve
elliott smith
Oud 11-08-2005, 15:09
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
oh en ik ben weer langs m'n werk geweest en toen kreeg ik gratis eten wat tevens mijn ontbijt was. en toenet hoor ik dat vanavond precies hetzelfde eet, en k ga vroeg eten want k ga vanavond weer vissen
Oud 11-08-2005, 16:05
Verwijderd
net de afwas gedaan van de afgelopen week en mijn kamer even opgeruimd, nu zit ik met wat dudes om mijn kamer te hangen.
Oud 11-08-2005, 16:16
Stevill
Stevill is offline
Vanochtend mijn ouders uitgezwaaid en naar kantoor gefietst waar ik vervolgens een lullig aantal orders binnengeboekt heb.
Tussendoor ff uurtje de stad ingeweest gezien niemand me toch zou missen.
Na de lunch de was vd monteurs afgeboekt enne werk( ) voor morgen klaargelegd om vervolgens de boel af te sluiten.
Dit alles werd natuurlijk afgewisseld door zo nu en dan op het forum te kijken.
Oud 11-08-2005, 16:33
Jolene
Jolene is offline
Ik ben zo verdomde brak en lui dat ik vandaag alleen maar discovery channel heb gekeken en gecomputerd.Nu ga ik voor het eerst vandaag wat eten .Mn mutti is alweer een paar dagen bij haar stupide vriendje,en ik kan al heel goed op mezelf wonen<3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten