Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2005, 17:42
nexjes
nexjes is offline
het blijft een kut woord \m/
Oud 28-08-2005, 18:17
Verwijderd
Fijn.. zo fijn. Duurden weekenden maar voor eeuwig.
Oud 28-08-2005, 19:14
Custom
Custom is offline
Voel me beetje untouchable, niemand raakt me nog ècht, zeg maar. Mis "het" gevoel wel.
Oud 28-08-2005, 19:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmmm, heerlijk. Vandaag alweer 15 maanden samen
Oud 28-08-2005, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
roosmar schreef op 28-08-2005 @ 14:37 :
ik voel me rot omdat hij zei dat hij tegen vrienden dingen zegt als: 'kijk... lekker wijf'. Doen nou echt alle jongens dat? Ik snap dat dus niet. Kijk... dat het je opvalt: fine. Maar waarom moeten ze dat zo nodig zéggen tegen elkaar...
Ik vraag me ook af waarom je op zo'n manier bezig moet zijn met andere vrouwen. Maar goed... zal wel weer aan mij liggen.
Tja, das jongens onder elkaar he. Ze doen het misschien niet allemaal, maar de meesten wel. Echter, als ze dat tegen elkaar zeggen in het bijzijn van hun vaste vriendin, dan is dat natuurlijk niet leuk. En zeker op de manier waarop ze het zeggen: "Lekker wijf"... Als je zegt: "Mooi meisje" dan komt het ook nog eens anders over. Ik zou zoiets eerder tegen vrienden zeggen als mijn vriendin er niet bij zou zijn (heb geen vriendin op dit moment, maar stel he... ).
Tja, en over dat "bezig zijn met andere vrouwen": ze kijken alleen maar en zeggen het alleen maar tegen elkaar. Tja, dan is er nog niet zo veel aan de hand. Kijken mag, maar handjes thuishouden, dan gaat het goed...
Oud 28-08-2005, 20:58
Mindfields
Mindfields is offline
Leuk meisje klinkt al heel wat anders, mijn vriend zegt iig nooit meer lekker wijf (in het verleden wel, voor zijn relatie met mij). Hij vindt het zoiets een beetje gek om het te zeggen, je hoeft toch iemand niet zo je mening te vertellen. Ik vind het ook niet erg als hij andere meisjes ziet als 'leuke/mooi meisjes', maar lekker wijf, nee, dat komt er bij mij niet in. En als een vriend tegen hem zegt 'lekker wijf', reageert hij met 'jahoor', als ik hem mag geloven.
Oud 28-08-2005, 21:18
Toet0r
Toet0r is offline
mijn vriendje heeft het nooit over andere meisjes, iig niet op die manier en hij zegt ook nooit wat als hij op straat een leuk meisje ziet..en als hij dat wel deed moest hij het ook zelf weten, ik zeg ook wel eens dat ik andere jongens er leuk uit vind zien..

ot: vandaag naar het strand geweest met de familie, maar wel lekker gesmst met vriendje
Oud 28-08-2005, 21:28
Gadje
Gadje is offline
Niet zo goed, we vallen elkaar de hele tijd aan (op msn) met stomme opmerkingen en daar wordt de sfeer ook niet beter op...
Oud 28-08-2005, 21:29
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 28-08-2005 @ 22:18 :
mijn vriendje heeft het nooit over andere meisjes, iig niet op die manier en hij zegt ook nooit wat als hij op straat een leuk meisje ziet..en als hij dat wel deed moest hij het ook zelf weten, ik zeg ook wel eens dat ik andere jongens er leuk uit vind zien..

ot: vandaag naar het strand geweest met de familie, maar wel lekker gesmst met vriendje
Logisch, maar met zijn vrienden of vriendinnen. Ik vind 't ook niet erg als hij het wel zou zeggen tegen een vriend, maar dus wel 'leuk meisje' en niet 'lekker wijf'. Vlees is lekker, friet is lekker, maar mensen?
Oud 28-08-2005, 21:37
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
kan niet beter enzo

(ik probeer even uit of het werkelijk fijn is; zogenaamd je hart luchten in topics als deze)

edit; neh
Oud 28-08-2005, 21:41
bumblebee
bumblebee is offline
. Kunnen 3 jaren dan zo snel beëindigd worden? Heel slecht.
Oud 28-08-2005, 22:27
Verwijderd
ok even afwegen:

ik vwo 6 , hij al 3 jaar niets doent/alles verpestend. nu net aan het werk en moet nog opleiding kiezen.
Goed kletsen kunnen we maar gesprekken over echt meer zie ik er niet uit komen.
Afstand van +- 100 km, dik uur reizen, waardoor we elkaar heeel weinig zien.
Hij neemt het veel serieuzer dan dat ik doe met toekomst plannen ed. We hebben nu 2 maanden hij wil in Utrecht gaan wonen om hier een opleiding te doen maar ook dichter bij mij te zijn.
ik zie dit niet meerz itten, ik wil een pauze, hoe vertel ik dit hem... zonder dat hij weer in een afgrond stort..

pfff dit is moeilijk
Oud 28-08-2005, 22:43
Tox
Tox is offline
heel goed, we hebben overmorgen een maandje
Oud 28-08-2005, 22:53
Methuselah
Methuselah is offline
Damn, ik begin verliefder en verliefder te worden, maar zij houdt voorlopig de boot af, ze is supergraag bij me en al wat ge wilt zei ze, maar ze is nog niet verliefd, want ze concentreert zich nu op haar examens... Nu ja, 't blijft tof voorlopig, hopelijk wordt 't nog toffer na onze examens...
Oud 28-08-2005, 23:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-08-2005 @ 23:53 :
Damn, ik begin verliefder en verliefder te worden, maar zij houdt voorlopig de boot af, ze is supergraag bij me en al wat ge wilt zei ze, maar ze is nog niet verliefd, want ze concentreert zich nu op haar examens... Nu ja, 't blijft tof voorlopig, hopelijk wordt 't nog toffer na onze examens...
OMG dat gaat snel zo met muchacha.
Oud 28-08-2005, 23:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Marcade schreef op 29-08-2005 @ 00:03 :
OMG dat gaat snel zo met muchacha.
rofl

Nee, als je hier wat aandachtiger zou gelezen hebben, zou je weten dat ik al 'n maand of twee hetzelfde meisje (dat niet Muchacha is ) erg leuk vind en leuker vindt worden...
Oud 29-08-2005, 06:04
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-08-2005 @ 21:49 :
Tja, das jongens onder elkaar he. Ze doen het misschien niet allemaal, maar de meesten wel. Echter, als ze dat tegen elkaar zeggen in het bijzijn van hun vaste vriendin, dan is dat natuurlijk niet leuk. En zeker op de manier waarop ze het zeggen: "Lekker wijf"... Als je zegt: "Mooi meisje" dan komt het ook nog eens anders over. Ik zou zoiets eerder tegen vrienden zeggen als mijn vriendin er niet bij zou zijn (heb geen vriendin op dit moment, maar stel he... ).
Tja, en over dat "bezig zijn met andere vrouwen": ze kijken alleen maar en zeggen het alleen maar tegen elkaar. Tja, dan is er nog niet zo veel aan de hand. Kijken mag, maar handjes thuishouden, dan gaat het goed...
het was niet in mijn bijzijn, hoor. Dat zou ik echt te ver vinden gaan. En ik vind idd een heel verschil tussen 'mooi meisje' en 'lekker wijf'. Als je iemand een mooi meisje vindt kijk je naar het totaalplaatje, maar als je iemand een 'lekker wijf' noemt dan gaat dat over tieten en de kont. Ik walg daar van, echt waar.
Hij zei wel dat het idd 'jongens onder elkaar' is. Dus waarschijnlijk vindt ie t gewoon een mooi meisje, en noemt ie dat een lekker wijf voor z'n vriend ofzo
Oud 29-08-2005, 10:56
Verwijderd
het gaat weer goed...

lang leve onverwacht elkaar zien én blijven slapen..
Oud 29-08-2005, 11:52
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 28-08-2005 @ 22:29 :
Logisch, maar met zijn vrienden of vriendinnen. Ik vind 't ook niet erg als hij het wel zou zeggen tegen een vriend, maar dus wel 'leuk meisje' en niet 'lekker wijf'. Vlees is lekker, friet is lekker, maar mensen?
haha ja dat is waar
maar mijn vriendje zou zoiezo nooit 'lekker wijf' zeggen

haha ik lig echt in een deuk om die laatste zin
Oud 29-08-2005, 12:36
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 29-08-2005 @ 12:52 :
maar mijn vriendje zou sowieso nooit 'lekker wijf' zeggen
mja... dat dacht ik dus ook Mijn vriend is daar ook helemaal geen type voor...
Oud 29-08-2005, 14:32
Lugosi
Lugosi is offline
is het nou echt zooo erg als je vriend iemand 'lekker' vindt? het klinkt enigzins walgelijk, maar kom op hee. beetje flauw vind ik.
Oud 29-08-2005, 14:59
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
Lugosi schreef op 29-08-2005 @ 15:32 :
is het nou echt zooo erg als je vriend iemand 'lekker' vindt? het klinkt enigzins walgelijk, maar kom op hee. beetje flauw vind ik.
nee, het vinden vind ik dus niet zo erg. Maar dat je het per se tegen je vrienden moet zeggen, en dan nog op zo'n manier... Tsja... k heb altijd zo'n hekel gehad aan jongens die 'lekker wijf' zeggen, en nou doet m'n vriend het
Oud 29-08-2005, 15:10
Verwijderd
Ik weet nu al dat ik van mijn ov ga houden.
Oud 29-08-2005, 15:56
ST*R
ST*R is offline
hm kweenie

miss zie ik m te vaak (elke dag), maar ik vind m nog wel érg leuk en heb zin in vanavond
Oud 29-08-2005, 16:07
yavanna
yavanna is offline
veerrry confused...
Oud 29-08-2005, 16:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-08-2005 @ 16:10 :
Oud 29-08-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-08-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
wen er maar niet teveel aan ik heb de mijne pasgeleden moeten afgeven

OT; morgen weer!
Oud 29-08-2005, 16:33
Gothic
Gothic is offline
tja, valt weinig over te zeggen, denk niet aan hem, mis hem niet, heb hem alleen nog wel...
Oud 29-08-2005, 16:41
Toet0r
Toet0r is offline
we zijn op dit moment weer een sms sessie aan het houden

jammer dat hij altijd zo moe is als hij klaar is met werken.. ik wil hem deze week echt nog heel graag zien, voordat het volgende week allemaal echt begint!
Oud 29-08-2005, 17:18
Verwijderd
Ik geloof goed, maar toch ben ik daar op sommige momenten niet zeker van..
Oud 29-08-2005, 17:20
Loezzel
Loezzel is offline
Na een iets mindere periode gaat het nu weer helemaal fantastisch!
Oud 29-08-2005, 18:55
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Hmm, waarom is ze zo verlegen, nooit geweten dat het zo lastig kon zijn, nu moet ik altijd beginnen met gesprekken, knuffelen enz.
Maar ik ben ook niet de meest spontane gek die er is, dus tja, verdorie.
Oud 29-08-2005, 19:52
T!ne
T!ne is offline
ik ben blij dat ik heb besloten van het een kans te geven.. Het is het echt waard.. Voel me trg gelukkig
Oud 29-08-2005, 20:15
snoopy
snoopy is offline
n stuk beter. Dat rotgevoel is zo'n beetje weg, en ik weet ook gewoon dat het goed zit tussen ons. Juist door de 'dipjes' realiseer ik me dat des te beter.
Oud 29-08-2005, 20:36
Ymaeel
Ymaeel is offline
Vandaag woont ie officieel in Enschede waar hij zijn opleiding zal volgen. Uurtje met de trein vanaf hier. Best moeilijk wel. Iemand tips?
Oud 29-08-2005, 20:50
Verwijderd
Ohh, wat slaapt zijn overhemd lekker en zo is hij toch nog een beetje bij me.
Oud 29-08-2005, 21:06
Flowtje
Flowtje is offline
T gaat kut.
Oud 29-08-2005, 21:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed Heb vandaag geen mogelijkheid gehad om hem op msn te spreken en omdat het toch wel een dag vol nieuwe dingen was hebben we twee keer ff gebeld en dat was ook wel leuk
Oud 29-08-2005, 21:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ymaeel schreef op 29-08-2005 @ 21:36 :
Vandaag woont ie officieel in Enschede waar hij zijn opleiding zal volgen. Uurtje met de trein vanaf hier. Best moeilijk wel. Iemand tips?
Stel je erop in dat hij niet direct bij je is en dat je het een tijdje zonder hem zal moeten doen. Met dat idee overleef ik dat soort tijden vaak beter.
Oud 29-08-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ymaeel schreef op 29-08-2005 @ 21:36 :
Nou ja dat went wel. In het begin zal het nog wel raar zijn, om hem minder te zien (tenminste ik neem aan dat jehem minder gaat zien), maar ook daar vind je weer je ritme in.
Verder leef gewoon door, en verheug je extra om hem weer te zien .
Oud 29-08-2005, 21:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
Als je iemand (niet je vriendje, maar je beste vriendje c.q. ex) een sms stuurt met een belangrijke vraag, is het dan abnormaal om een sms terug te verwachten?
Ik word gewoon pissig (al laat ik dat niet graag merken) als iemand dan niks terugstuurt.
Oud 29-08-2005, 22:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 29-08-2005 @ 22:58 :
Als je iemand (niet je vriendje, maar je beste vriendje c.q. ex) een sms stuurt met een belangrijke vraag, is het dan abnormaal om een sms terug te verwachten?
Ik word gewoon pissig (al laat ik dat niet graag merken) als iemand dan niks terugstuurt.
Da's niet abnormaal, maar je moet er aan denken dat er zoveel redenen zijn waarom iemand niet kan antwoorden (beltegoed is op, batterij is leeg, is z'n gsm kwijt, nog geen tijd gehad... ).
Oud 29-08-2005, 22:43
Verwijderd
Hij is geweldig! Nog steeds ja
Ik kwam vandaag thuis naar de hele dag de hort op te zijn geweest, had hij het hele huis opgeruimd, eten gekookt, schoongemaakt... Hij is lief lief liefderlief...

en onwijs lekker
Oud 30-08-2005, 09:31
Joostje
Joostje is offline
goed

nieuwe ronde, nieuwe kansen
Oud 30-08-2005, 14:08
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-08-2005 @ 23:33 :
Da's niet abnormaal, maar je moet er aan denken dat er zoveel redenen zijn waarom iemand niet kan antwoorden (beltegoed is op, batterij is leeg, is z'n gsm kwijt, nog geen tijd gehad... ).
Wat denk je van de reden 'Ik was moe en had de hele dag nergens zin in.' Dan kan je toch nog wel laten weten dat je die avond niks wil afspreken (omdat je dus verrot bent)

Want dan hoef ik er ook geen rekening mee te houden.
Oud 30-08-2005, 14:14
Lynn
Lynn is offline
Opzich goed, zij het dat ik meer voor iemand voel dan ik zou horen te voelen.
Oud 30-08-2005, 14:18
Verwijderd
verward
Oud 30-08-2005, 15:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 30-08-2005 @ 15:08 :
Wat denk je van de reden 'Ik was moe en had de hele dag nergens zin in.' Dan kan je toch nog wel laten weten dat je die avond niks wil afspreken (omdat je dus verrot bent)

Want dan hoef ik er ook geen rekening mee te houden.

Hey hey, ik antwoordde alleen maar op je vraag of 't normaal was om 'n antwoord terug te verwachten, heel de andere cirque errond wist ik niet eh.
Oud 30-08-2005, 15:51
yavanna
yavanna is offline
nog meer confused...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten