Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2005, 00:00
Bloem
Bloem is offline
Ik heb mijn valtaf verandert, www.mrie.valtaf.nl is het nu, voor degene die het interesseert

En idd, mijn buik is 's ochtends soms wel een beetje plat, maar 's avonds standaard heel erg bol, dusdanig dat ik geregelt na het eten een wijdere broek aantrek, omdat de kleren die 's ochtends nog goed zaten, na het avondeten zowat knappen Probeer maar om me er niet teveel meer van aan te trekken, verander je toch niks aan.
Oud 09-09-2005, 07:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-09-2005 @ 01:00 :
Ik heb mijn valtaf verandert, www.mrie.valtaf.nl is het nu, voor degene die het interesseert

En idd, mijn buik is 's ochtends soms wel een beetje plat, maar 's avonds standaard heel erg bol, dusdanig dat ik geregelt na het eten een wijdere broek aantrek, omdat de kleren die 's ochtends nog goed zaten, na het avondeten zowat knappen Probeer maar om me er niet teveel meer van aan te trekken, verander je toch niks aan.
Waarom wil je naar de 56? Je zit nu tegen ondergewicht aan, je bent als hardstikke mager/slank en dan heb je ondergewicht . Ik vind overgens ook dat je erg weinig eet. Erg weinig vezels. Je weet zelf de rijtjes wel, maar dit komt niet echt in de buurt vind ik.

Wat is overgens ook niet snap en is verder ook geen aanval. Je post je link niet voor niets.
Waarom zorg je niet gewoon zo goed mogelijk voor je lichaam? Je bent niet 100% gezond, dan snap ik niet dat je niet alles doet om je lichaam zo goed mogelijk van alles te voorzien, ipv eindeloos blijven afvallen.

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 08:05.
Oud 09-09-2005, 07:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
11568 schreef op 08-09-2005 @ 17:41 :
Als ik bijvoorbeeld iets enorm vets eet [in een grote hoeveelheid], dan kan ik dat dus serieus zien/merken aan mijn broeken de volgende dag.

Dat heb ik niet als ik dus bijvoorbeeld iets eet wat alleen erg calorierijk is. Misschien wel op de lange termijn, maar het hakt er niet zo in als vet.
Dat komt misschien omdat je buik opgezwollen is (eerder je darmen dus) door de hoeveelheid vet die je gegeten hebt? Ik eet zo min mogelijk echt vette dingen en probeer steeds kleine beetjes, verspreid over een dag, te eten... Dat helpt. Als ik dit een paar dagen volhou, is mijn buik niet meer opgezet. Zodra ik weer zondig, is t weer terug.
Oud 09-09-2005, 08:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-09-2005 @ 08:46 :
Dat komt misschien omdat je buik opgezwollen is (eerder je darmen dus) door de hoeveelheid vet die je gegeten hebt? Ik eet zo min mogelijk echt vette dingen en probeer steeds kleine beetjes, verspreid over een dag, te eten... Dat helpt. Als ik dit een paar dagen volhou, is mijn buik niet meer opgezet. Zodra ik weer zondig, is t weer terug.
Bij mij maakt het dus niet uit wat ik eet, zodra ik eet is mn buik opgezwollen. Soms wat meer, maar hij blijft opgezwollen. Is gewoon persoonsgebonden, doe je vrij weinig aan. Je kunt namelijk niet alle vetten of suikers of waar het ook van komt mijden, dan krijg je andere problemen.
Oud 09-09-2005, 08:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2005 @ 09:04 :
Bij mij maakt het dus niet uit wat ik eet, zodra ik eet is mn buik opgezwollen. Soms wat meer, maar hij blijft opgezwollen. Is gewoon persoonsgebonden, doe je vrij weinig aan. Je kunt namelijk niet alle vetten of suikers of waar het ook van komt mijden, dan krijg je andere problemen.
Mja, als ik dus "veel" eet van wat dan ook, dan is mijn buik ook opgezet. Als ik bijv. veel chocola, patat oid eet, dan al helemaal. Dus mijn oplossing is dat laatste vermijden en kleine beetjes van t andere te eten... Als ik lijn, is mijn gezwollen buik helemaal weg. Maar ik kan moeilijk de rest van me leven gaan lijnen...

Het is inderdaad iets wat nooit weg zal gaan. Helaas

Vetten krijg ik overigens wel binnen hoor. Ik eet bijv. vaak chocoladepasta (dat is niet zoveel als wanneer ik chocola zou eten). Verder eet ik ook nog gewoon koeken ed.

Ow, en vlees is een killer. Vooral bijv. biefstuk. Dan kan ik de rest van de week een opgezette buik houden... En buikpijn.
Oud 09-09-2005, 11:10
Bloem
Bloem is offline
Ik heb vlees geschrapt sinds ik erachter kwam dat ik daardoor al jaren elke week een paar keer heel erg buikpijn en diarree had, sinds ik geen vlees meer eet heb ik dat alleen nog maar als ik heel veel vet eet. (Maar mijn buik blijft opgeblazen )
Oud 09-09-2005, 20:04
Maija
Maija is offline
Morgen weer op de weegschaal :$
Oud 09-09-2005, 20:56
phink
phink is offline
Citaat:
Maija schreef op 09-09-2005 @ 21:04 :
Morgen weer op de weegschaal :$
Ik ook.....
Oud 09-09-2005, 21:16
Bloem
Bloem is offline
Ja dat zijn echt nuttige mededelingen Dit ook niet, maar volgens mij is bovenstaande nou net niet de bedoeling van 'het nieuwe' topic.
Oud 09-09-2005, 21:25
phink
phink is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-09-2005 @ 22:16 :
Ja dat zijn echt nuttige mededelingen Dit ook niet, maar volgens mij is bovenstaande nou net niet de bedoeling van 'het nieuwe' topic.
ohwjah, sorry
Oud 09-09-2005, 21:49
Verwijderd
vandaag 2102.50 gegeten is dat nuttig of nuttig
Oud 09-09-2005, 23:00
blurred
blurred is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 09-09-2005 @ 22:49 :
vandaag 2102.50 gegeten is dat nuttig of nuttig
Hardstikke nuttig
Oud 10-09-2005, 07:39
Maija
Maija is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-09-2005 @ 22:16 :
Weet ik sorry , ik moest het even kwijt

57.9. ik blijf alleen maar omhoog gaan
Oud 10-09-2005, 08:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Maija schreef op 10-09-2005 @ 08:39 :
57.9. ik blijf alleen maar omhoog gaan
gelukkig maar. Er komt namelijk een tijd dat je je gewicht maar moet accepteren. Je bent geen 12 meer namelijk. Ga sporten en genoeg eten.
Oud 10-09-2005, 11:43
Halflight
Halflight is offline
Eerste keer dat het in één keer goed ging op de sportschool. Netjes 400 kcal verbrand en vanavond ook nog een uur fietsen. Moet ik dat ook (voor de helft) compenseren met eten?
Oud 10-09-2005, 12:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Halflight schreef op 10-09-2005 @ 12:43 :
Eerste keer dat het in één keer goed ging op de sportschool. Netjes 400 kcal verbrand en vanavond ook nog een uur fietsen. Moet ik dat ook (voor de helft) compenseren met eten?
natuurlijk. Tenzij je verder bedliggend bent. Je lichaam heeft een hoop energie verbruikt en heeft dus nieuwe nodig, die moet je dus weer aanvullen.
Oud 10-09-2005, 18:08
Maija
Maija is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-09-2005 @ 09:38 :
gelukkig maar. Er komt namelijk een tijd dat je je gewicht maar moet accepteren. Je bent geen 12 meer namelijk. Ga sporten en genoeg eten.
Oke, als je het nog niet doorhad, ik eet genoeg volgens jullie schema's waar jullie zo heilig om zijn..

dus begin me nu niet meteen zo af te zeiken ja..
Oud 10-09-2005, 20:59
XsharonX
XsharonX is offline
vandaag:

1cracker lichtgewicht kaas onbijt

3 boterhammen met ham lunch

1 bord spaghettie avondeten

handje chips

Ik moet er bij vertellen dat ik vandaag niks heb uitgevoerd.
Oud 10-09-2005, 21:00
Mara
Mara is offline
Ga weg.
Oud 10-09-2005, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
blondemiep schreef op 10-09-2005 @ 21:59 :
vandaag:

1cracker lichtgewicht kaas onbijt

3 boterhammen met ham lunch

1 bord spaghettie avondeten

handje chips

Ik moet er bij vertellen dat ik vandaag nik heb uitgevoerd.
wat wil je hiermee zeggen?
Opscheppen hoe weinig je eet?
Wil je afvallen, aankomen?
Wil je een gezond eetpatroon en wil je tips?
Wil je op gewicht blijven?
Hoe oud ben je, hoeveel weeg je, hoe lang ben je?
Wat vind je er zelf van?
Niets uitvoeren, betekent dat dat je de hele dag op bed gelegen hebt?
Oud 10-09-2005, 21:14
XsharonX
XsharonX is offline
Het is de bedoeling dat ik afval en ik moest wo naar de dietiste en toen was ik 1,5 kilo aangekomen, daar was ik dus niet blij mee. Ik weeg 92 +/- kilo. Ik ben 1.85 cm. En ik had gister veel gegeten omdat ik naar walibie was geweest. Dus doe ik een dagje rustig aan. Ik zou graag een gezond eetpatroon willen bij mijn lengte. Ik beweeg elke dag mintses een half uur (wandelen) Hierbij zwem ik een 2 keer een uur per week bij. En het is uiteraard niet de bedoeling om op te scheppen wat ik eet ofzo.

Wat ik touwens raar vind in de krant stond (telegaaf een advertentie) dat ik tussen 72-75 hoor te wegen, dat is toch weinig?
Oud 10-09-2005, 21:15
Verwijderd
waarom doen jullie altijd zo onaardig
Oud 10-09-2005, 21:18
Mara
Mara is offline
Ik vertrouw mensen met 88 posts die zoiets posten niet zonder dat ze ook maar enigszins uitleggen. Daar komt bij dat elk figuur weet dat dat veel te weinig is.
Oud 10-09-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-09-2005 @ 22:18 :
Ik vertrouw mensen met 88 posts die zoiets posten niet zonder dat ze ook maar enigszins uitleggen. Daar komt bij dat elk figuur weet dat dat veel te weinig is.
aha , oke...
Oud 10-09-2005, 21:21
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
blondemiep schreef op 10-09-2005 @ 22:14 :
Het is de bedoeling dat ik afval en ik moest wo naar de dietiste en toen was ik 1,5 kilo aangekomen, daar was ik dus niet blij mee. Ik weeg 92 +/- kilo. Ik ben 1.85 cm. En ik had gister veel gegeten omdat ik naar walibie was geweest. Dus doe ik een dagje rustig aan. Ik zou graag een gezond eetpatroon willen bij mijn lengte. Ik beweeg elke dag mintses een half uur (wandelen) Hierbij zwem ik een 2 keer een uur per week bij. En het is uiteraard niet de bedoeling om op te scheppen wat ik eet ofzo.

Wat ik touwens raar vind in de krant stond (telegaaf een advertentie) dat ik tussen 72-75 hoor te wegen, dat is toch weinig?
Je eet alsnog veel te weinig, als je dan naar een dietiste gaat vraag dan wat je moet eten om gezond te doen? want dit is echt niks.
Oud 10-09-2005, 21:27
XsharonX
XsharonX is offline
Ik moet van de dietiste bij gaan houden wat ik eet. Het is ook heel irritant wat bijv we aten spaghetti en dan is het zo van shep je niet te veel op want je bent op dieet. Willen ze dat ik anorexia krijg ofzo.
Oud 10-09-2005, 21:32
Mara
Mara is offline
Nee, maar je moet idd niet teveel opscheppen (gewoon een normale portie) en de rest van de dag ook genoeg eten. Overdag weinig en groot avondeten is net zo slecht als overdag goed eten en klein avondeten. Je moet de balans vinden.
Oud 10-09-2005, 22:04
XsharonX
XsharonX is offline
Op een normale schooldag eet ik:

Ontbijt 2 bruine botterhammen kaas/worst

tussendoor 2 ligakoeken=1 zakje

Lunch 2-3 botterhammen kaas/worst (brood altijd zonder boter lust ik namelijk niet)

Tussendoor 1 banaan

Avondeten normale portie (aardappelen , vlees , groente)

Tussendoor 1 koekje of een paar snoepjes of een stuk fruit.

Als ik sport eet ik meer.

Is dit genoeg?
Oud 10-09-2005, 22:25
Verwijderd
te weinig denk ik
Oud 10-09-2005, 22:28
Bloem
Bloem is offline
Beetje te weinig, nog een boterham en een stuk fruit erbij, dan zit je wel goed denk ik. (Er van uitgaande dat je volle kaas eet, en niet alleen de magerste vleeswaren.)
Oud 11-09-2005, 01:10
Verwijderd
Citaat:
blondemiep schreef op 10-09-2005 @ 23:04 :
Op een normale schooldag eet ik:

Ontbijt 2 bruine boterhammen kaas/worst

tussendoor 2 ligakoeken=1 zakje

Lunch 2-3 boterhammen kaas/worst (brood altijd zonder boter lust ik namelijk niet)

Tussendoor 1 banaan

Avondeten normale portie (aardappelen , vlees , groente)

Tussendoor 1 koekje of een paar snoepjes of een stuk fruit.

Als ik sport eet ik meer.

Is dit genoeg?
Als de worst en de kaas niet mager zijn, dan zou ik ze vervangen voor mager worst en 30+ kaas (ofzo), dat scheelt een hoop in de vetten (niet dat je die niet binnen moet krijgen, maar goed). Misschien niet alle keren, maar bv. op de helft van je boterhammen mager beleg en op de andere helft gewoon beleg.

Verder zou je 's middags tussendoor een extra boterham kunnen eten en misschien die banaan eens vervangen voor een ander fruitiets.

Het koekje of een paar snoepjes tussendoor zou ik vervangen voor een stuk fruit of wat yoghurt.

'Avondeten' is nogal vaag...als je groente met wat aardappelen en mager vlees eet dan is het heel anders dan wanneer je bv. pasta met gehakt eet.
Oud 11-09-2005, 09:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-09-2005 @ 02:10 :
'Avondeten' is nogal vaag...als je groente met wat aardappelen en mager vlees eet dan is het heel anders dan wanneer je bv. pasta met gehakt eet.
Je eet natuurlijk niet elke dag hetzelfde Maar elke dag groenten is wel belangrijk
Oud 11-09-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-09-2005 @ 10:49 :
Je eet natuurlijk niet elke dag hetzelfde
Ik bedoel ook dat als je elke avond gewoon groente/gekookte aardappelen/vlees eet anders is dan elke avond pasta, lasagna, pizza, gefrituurde dingen, dingen met veel saus, enz. Het soort eten dus, zeg maar.
Oud 11-09-2005, 12:01
Laloeske*
Laloeske* is offline
Mijn moeder en ik lijken qua lichaam erg op elkaar... Zij is stevig gebouwd, en ik ook... Zij heeft door de jaren heen een 'grote' kont gekregen, en een strakke buik (voor zover je het nu nog strak kunt noemen )

Zij weet, en ik ook, dat ik later dus qua lichaam op haar ga lijken.. Maar: dat wil ik dus niet... Ik wil niet zo worden als mijn moeder...

Nou let ik al TIJDEN aardig op wat ik eet en drink, wat soms goed gaat, maar soms ook echt niet....

Ik pak net een glaasje cola (het is zondag=weekend, dus het mag) Zegt ze: "let je wel op je gezondheid? Ik wil niet dat je zo dik wordt hoor! Ik zeg het niet om je te pesten, ik wil alleen maar dat je gewoon eet en drinkt!" Alsof ik dat niet de hele tijd aan het doen ben! Ik heb gewoon het gevoel dat ze me opjaagd... Ik weet dat ik als ik ga afvallen geen KILO kwijt raak, dus ik begin er ook maar niet aan... maar zo langzamerhand (iedere keer dat ze zoiets zegt) heb ik het idee dat ik dan maar anorexia moet gaan 'kweken', maar dan alleen maar voor haar.. Dat ze kan zien dat ik niet dik ben, en dat ik dat kan bewijzen...! Ik vat de dingen die ze zegt gewoon niet heel nuchter op.. Ik ben huilend de douche in gelopen, en heb me opgesloten..

Ik wil absoluut niet met anorexia spotten! Ik vind het alleen heel vervelend dat mijn moeder zo doet tegen me... Ik krijg gewoon iedere keer als ik bv een koekje eet, een schuldgevoel.. Als ik een strakke broek aan heb, voel ik dr kijken... (en ik heb ook gezien dat ze keek)

Ik weet niet wat ik hiermee verder aan moet... iemand tips? Graag serieuse reacties....

Alvast bedankt!
Oud 11-09-2005, 12:06
Maija
Maija is offline
Ik had hetzelfde totdat ik echt een eetprobeelm ontwikkelde
Oud 11-09-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Laloeske* schreef op 11-09-2005 @ 13:01 :
Ik weet niet wat ik hiermee verder aan moet... iemand tips?
Je moeder dit vertellen?
Oud 11-09-2005, 12:09
Hagel
Hagel is offline
ik denk dat je moeder het niet vervelend bedoelt, ze wil gewoon op je letten. Zeg tegen haar dat het averrechts werkt en dat je er ongelukkig van wordt.

misschien stom maar ben je ook te dik? dan is het misschien wat logischer dat je moeder datz egt
Oud 11-09-2005, 12:09
Laloeske*
Laloeske* is offline
Citaat:
Maija schreef op 11-09-2005 @ 13:06 :
Ik had hetzelfde totdat ik echt een eetprobeelm ontwikkelde
Precies.... En ik wil geen eetproblemen, maar ze moet gewoon niet zeiken! Ze kan toch wel zien dat ik zelf ook wel op men eetgewoontes let!?

Mijn vriend zegt nu al dat ik te weinig eet... Ik eet 'sochtends 2 broodjes, in men pauze liga, in men pauze 2 droge broodjes + 2 x pakje drinken... Als ik thuis kom eet ik meestal een paar crakers en drink ik wat... Om half 6 eet ik warm...

Men vriend klaagt voornamelijk om de droge broodjes....

Wat voor een eetprobleem heb je/had je.. Als ik vragen mag??
Oud 11-09-2005, 12:11
Laloeske*
Laloeske* is offline
Citaat:
Hagel schreef op 11-09-2005 @ 13:09 :
ik denk dat je moeder het niet vervelend bedoelt, ze wil gewoon op je letten. Zeg tegen haar dat het averrechts werkt en dat je er ongelukkig van wordt.

misschien stom maar ben je ook te dik? dan is het misschien wat logischer dat je moeder datz egt
Ik ben niet EXTREEM dik... geen vetrollen enzo... Ik heb gewoon een normale buik.., iets heupen, en verder een grote kont en grote bovenbenen...

Ik ben 1,67, en heb van boven maat 36/38 en van onder maat 38/40
Oud 11-09-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Laloeske* schreef op 11-09-2005 @ 13:09 :
Mijn vriend zegt nu al dat ik te weinig eet... Ik eet 'sochtends 2 broodjes, in men pauze liga, in men pauze 2 droge broodjes + 2 x pakje drinken... Als ik thuis kom eet ik meestal een paar crakers en drink ik wat... Om half 6 eet ik warm...

Men vriend klaagt voornamelijk om de droge broodjes....
Je eet inderdaad niet echt gezond (boterhammen zijn beter dan broodjes, je kunt er best beleg op doen als je voor gezond beleg kiest (dit is zelfs beter dan geen beleg) en je eet geen fruit), lees dit topic eens door voor tips.

Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 12:13.
Oud 11-09-2005, 12:15
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Laloeske* schreef op 11-09-2005 @ 13:11 :
Ik ben niet EXTREEM dik... geen vetrollen enzo... Ik heb gewoon een normale buik.., iets heupen, en verder een grote kont en grote bovenbenen...

Ik ben 1,67, en heb van boven maat 36/38 en van onder maat 38/40
je bent niks te dik, niet eens een klein beetje aan je maten te zien. Ga een gesprekje aan met je moeder en zeg dat je gewoon niet te dik bent en ook niet van plan bent dat te worden. Een glas cola, wat maakt dat nou uit... Je moet wel gezonder gaan eten trouwens, want het is wel weinig
Oud 11-09-2005, 14:04
Verwijderd
Ik heb besloten om iig voorlopig maar even genoegen te nemen met wat ik nu weeg (het schommelt een beetje tussen de 66 en de 67). Als ik nu normaal eet (minstens 1800 kcal per dag) dan blijft het daaromheen schommelen, dus dat zal dan wel het gewicht zijn wat op dit moment bij me past. Ik baal alleen nog een beetje van m'n opgezette buik, maar daar verander ik toch weinig aan door minder te gaan eten.

Alles wat ik nog afval is mooi meegenomen, maar ik ga me niet uithongeren om die paar kilo's nog kwijt te raken.
Oud 11-09-2005, 17:00
11568
11568 is offline
Citaat:
Hagel schreef op 11-09-2005 @ 13:15 :
je bent niks te dik, niet eens een klein beetje aan je maten te zien. Ga een gesprekje aan met je moeder en zeg dat je gewoon niet te dik bent en ook niet van plan bent dat te worden. Een glas cola, wat maakt dat nou uit... Je moet wel gezonder gaan eten trouwens, want het is wel weinig
Maten zeggen ook niet alles.
Oud 11-09-2005, 18:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
11568 schreef op 11-09-2005 @ 18:00 :
Maten zeggen ook niet alles.
die zeggen wel een stuk meer dan gewicht en maten zijn wel objectief.
Wil jij zeggen dat maatje 36 ooit dik is?
Oud 11-09-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-09-2005 @ 19:09 :
Als je 1.10m bent en maat 36 heb, dan weet ik niet of je dan nog slank bent. (Ik ben het btw met je eens, hoor, maat 36/38 kan bij een gemiddelde lengte niet dik zijn. )
Oud 11-09-2005, 18:33
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Dik zou ik niet willen zeggen, maar ik was bijvoorbeeld met maatje 36 mollig (ben dan ook wel extreem klein maar goed). Met mij gaat het overigens best goed, ik eet weer wat meer (medicatie aan het afbouwen dus meer eetlust). Ben weer iets afgevallen, het gaat langzaam maar dat vind ik wel prettig vooral nu ik pas nieuwe kleren heb gekocht! Alleen voor sporten vind ik niet veel tijd, druk schema nu met mijn nieuwe opleiding.
Oud 11-09-2005, 18:47
ikkuh15
ikkuh15 is offline
heej,
ben 20 kg afgevallen en weeg nu dus 47 kg en ben 1.78m. Is dit gezond gewicht? Iedereen vind wel dat ik wat dun ben, maar ik eet gewoon normaal volgens mij.
Ben niet meer ongesteld enzo maar moet ik meer gaan eten dan? Dan vind ik mezelf echt te dik...wil zo zijn als in de clips dat je ook je heupbotten ziet enzo..
Oud 11-09-2005, 18:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 11-09-2005 @ 19:47 :
heej,
ben 20 kg afgevallen en weeg nu dus 47 kg en ben 1.78m. Is dit gezond gewicht? Iedereen vind wel dat ik wat dun ben, maar ik eet gewoon normaal volgens mij.
Ben niet meer ongesteld enzo maar moet ik meer gaan eten dan? Dan vind ik mezelf echt te dik...wil zo zijn als in de clips dat je ook je heupbotten ziet enzo..
OMG je moet echt naar de dokter meisje... je hebt echt serieus ondergewicht en dat is heel slecht voor je gezondheid. Zeker als je menstruatie ermee opgehouden is, is dat een belangrijk teken dat je lichaam heel veel tekort komt. Het is heel belangrijk dat je hulp zoekt, omdat je een onrealistisch zelfbeeld hebt en zeer waarschijnlijk een eetprobleem. Het is belangrijk dat je weer gaat eten totdat je minstens 60 kilo weegt, en hopelijk komt je menstruatie terug.

Stap 1 is praat hier met iemand over. Want het is heel wat om je zo rot te voelen en jezelf te dik te vinden. Ook is het niet goed dat je geen menstruatie meer hebt. Ik zou je aanraden om wat je hier verteld hebt, aan je moeder, vader, tante, lerares ofzo te vertellen, zodat ze je kunnen steunen...
Oud 11-09-2005, 18:55
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 11-09-2005 @ 19:47 :
heej,
Ik durf te wedden dat anderen jouw heupbotten zien, maar jij niet. Maargoed, als je wilt weten wat ik bedoel moet je me maar een pm sturen. En kijk verder maar op E&D wat ik gepost heb.
Oud 11-09-2005, 19:02
11568
11568 is offline
Citaat:
Kind, ik heb 36-38 wat betreft broeken en shirtjes, en toch heb ik meer dan genoeg vet.
Topic gesloten

Regels voor berichten