Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2007, 21:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het écht zonde dat ze de orcarina hebben weggelaten in het spel. Het was gewoon echt een cool deel van zelda om die liedjes te verzamelen en te spelen.

Ik vind de warp dan wel weer een fijne toevoeging, het scheelt een hoop dat je niet die hele stukken hoeft te lopen. (of met paard moet rennen )

Verder vind ik de manieren om Epona te roepen op alle mogelijke manieren te kort schieten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-02-2007 @ 22:47 :
Ik vind het écht zonde dat ze de orcarina hebben weggelaten in het spel. Het was gewoon echt een cool deel van zelda om die liedjes te verzamelen en te spelen.

Ik vind de warp dan wel weer een fijne toevoeging, het scheelt een hoop dat je niet die hele stukken hoeft te lopen. (of met paard moet rennen )

Verder vind ik de manieren om Epona te roepen op alle mogelijke manieren te kort schieten.
Het eendje dat je ophaalde bij A Link To The Past nadat je op de ocarina floot.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 12-02-2007 @ 18:18 :
Ik ben nu al weer bezig met mijn derde playthough, maar ik blijf me irriteren aan het feit dat er geen sun's song/song of passing in dit spel zit. Heel irritant dat wachten tot het nacht wordt als je net lekker op spokenjacht bent...
Ook irritant is dat je een grasje moet gaan zoeken als je je paard nodig hebt. Die rotdingen staan nooit waar je wil.
Spoiler
3e playthrough?? Dude..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 23:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 13-02-2007 @ 00:26 :
3e playthrough?? Dude..
Ik heb ocarina of Time minstens 15 keer doorgespeeld dus dan is 3 nog niks.
Oud 13-02-2007, 02:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, maar in tegenstelling tot Twilight princess, was OOT ook zéér herspeelbaar. Die heb ik ook tig keer gedaan. Bij TP ben ik blijven steken op 1 keer uitspelen en 0 replays..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 13-02-2007 @ 00:51 :
Ik heb ocarina of Time minstens 15 keer doorgespeeld dus dan is 3 nog niks.
Heb je niks beters te doen?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 04:49
Verwijderd
fuck die gast die de poe souls wilt

EN FUCK DE 89247589426395432695 VERZAMELDE RUPEE'S VOOR DAT LAATSTE PAK
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Rode Panda schreef op 14-02-2007 @ 05:49 :
fuck die gast die de poe souls wilt

EN FUCK DE 89247589426395432695 VERZAMELDE RUPEE'S VOOR DAT LAATSTE PAK
Die Poe Souls moeten geen probleem zijn toch, in ieder geval zeker niet de eerste 20. De beloning die je voor alle 60 krijgt
Spoiler

En rupees vind je echt in overvloed, je hoeft maar een willekeurige steen om te keren of er vallen 100 rupees uit
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 09:27
Verwijderd
Je hoeft al die rupee's niet te verzamelen voor dat pak. Je moet die winkel door iemand anders laten overnemen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 10:08
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
@rne schreef op 14-02-2007 @ 10:27 :
Je hoeft al die rupee's niet te verzamelen voor dat pak. Je moet die winkel door iemand anders laten overnemen.
Ja inderdaad, zoveel rupees passen helemaal niet in de portomonnee
Oud 14-02-2007, 11:39
Verwijderd
Neemt niet weg dat dat ook rupees kost..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 12:11
Aine
Aine is offline
= Ieke

Citaat:
Eye of Sauron schreef op 14-02-2007 @ 11:08 :
Ja inderdaad, zoveel rupees passen helemaal niet in de portomonnee
Meerdere keren terugkomen? Je hoeft het niet in 1 keer te storten. Ik heb het volledige bedag betaalt en dat was best te doen.

Alleen mis ik nog 2 insecten. De slak geloof ik, die ene schein te te kunnen vinden als je je masterzwaard haald, maar ik heb daar toen niet gezocht. Kan ik er nog terug?
Ik wil die grote wallet hebben. Mijn 600 zitten nu telkens vol
Oud 14-02-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Aine schreef op 14-02-2007 @ 13:11 :
= Ieke

Meerdere keren terugkomen? Je hoeft het niet in 1 keer te storten. Ik heb het volledige bedag betaalt en dat was best te doen.

Alleen mis ik nog 2 insecten. De slak geloof ik, die ene schein te te kunnen vinden als je je masterzwaard haald, maar ik heb daar toen niet gezocht. Kan ik er nog terug?
Hij bedoelt niet Kakariko Village.
Ja, daar kan je nog terug komen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Aine schreef op 14-02-2007 @ 13:11 :
= Ieke

Ik bedoelde idd niet kakariko village, er was iemand die probeerde om genoeg rupees te sparen om het magic armor aan te schaffen zonder de winkel van eigenaar te laten veranderen. En da's onmogelijk...

Je kunt, zoals @rne al zei, idd terugkeren daar, maar pas veeel later.
Spoiler
Oud 14-02-2007, 23:13
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 14-02-2007 @ 21:49 :
Ik bedoelde idd niet kakariko village, er was iemand die probeerde om genoeg rupees te sparen om het magic armor aan te schaffen zonder de winkel van eigenaar te laten veranderen. En da's onmogelijk...

Je kunt, zoals @rne al zei, idd terugkeren daar, maar pas veeel later.
Spoiler
Ok, ik ben nu net bij snowpeak. Ik hoef nog maar 2 van die beestjes dus ik wil ze graag hebben.
Oud 14-02-2007, 23:19
Verwijderd
Serieus?
ik heb het spel al zo ongeveer bijna uit(nog 2 tempels ofzo gok ik), en ik heb echt pas iets van 9 van die beestjes..
Hm ik kijk zeker met mn neus, ik ga er nog wel ff voor zoeken, want je verdient er wel een aardig fortuin mee
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 23:31
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-02-2007 @ 00:19 :
Serieus?
ik heb het spel al zo ongeveer bijna uit(nog 2 tempels ofzo gok ik), en ik heb echt pas iets van 9 van die beestjes..
Hm ik kijk zeker met mn neus, ik ga er nog wel ff voor zoeken, want je verdient er wel een aardig fortuin mee
Die beestjes zijn echt makkelijk te vinden. Een beetje rondrijden en op gouden lichtjes letten was voor mij voldoende...
Die spoken: kijk dat is alweer een stuk lastiger, omdat die krengen alleen 's nachts verschijnen.
Oud 15-02-2007, 13:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-02-2007 @ 00:19 :
Serieus?
Ik had geld nodig voor die winkel (en ik had dus niet door dat het ook goedkoper kon ), dus ik ben naar ze opzoek gegaan voor het geld. In zo ongeveer ieder gebied op de velden heb je een mannetje en vrouwtje zitten. Dus je hebt ze opzich zo gevonden.

Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-02-2007 @ 00:31 :
Die beestjes zijn echt makkelijk te vinden. Een beetje rondrijden en op gouden lichtjes letten was voor mij voldoende...
Die spoken: kijk dat is alweer een stuk lastiger, omdat die krengen alleen 's nachts verschijnen.
Ik vond het geluid ook fijn om op af te gaan. Als je met Epona door het veld rijdt dan kan je het ook goed horen.
Oud 21-08-2007, 19:07
freakinaround
freakinaround is offline
weet iemand waar ik snel veel rupees kan halen?
Oud 22-08-2007, 12:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 21-08-2007 @ 20:07 :
weet iemand waar ik snel veel rupees kan halen?
Ongeveer overal in het spel? Als iets géén probleem is imo is om rupees te halen.

Nou goed; in elke willekeurige dungeon, als je kevertjes vangt kan je die naar de bugcollecter brengen, er zijn een aantal plaatsen met kistjes met veel rupees, enzovoorts.
Oud 22-08-2007, 19:36
Verwijderd
Of, als je alle Poe spirits al heb, kun je oneindig vaak naar Jovani gaan iedere keer als je door je Rupee's heen bent. Dan krijg je elke keer 200 Rupee's.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:38
foefighter
foefighter is offline
ik zit nog steeds in die dungeon in the sky en ik ben ooit ergens middenin gestopt maar het is echt zo'n kutdungeon om weer terug te komen op het stuk waar je was. Dus ik ben niet meer verder gegaan
echt slecht
Oud 23-08-2007, 01:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
foefighter schreef op 22-08-2007 @ 22:38 :
ik zit nog steeds in die dungeon in the sky en ik ben ooit ergens middenin gestopt maar het is echt zo'n kutdungeon om weer terug te komen op het stuk waar je was. Dus ik ben niet meer verder gegaan
echt slecht
Sky geval is ECHT een saai kutstuk.
Oud 24-08-2007, 11:31
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 23-08-2007 @ 02:12 :
Sky geval is ECHT een saai kutstuk.
Ach op zich valt die dungeon wel mee. Het probleem is dat je er heen gaat met verkeerde verwachtingen (de eerste keer dan): je verwacht een stad om te verkennen waar dan ook wel ergens een dungeon in zal liggen, maar je krijgt alleen een dungeon. De stad IS de dungeon, en die kip gevallen zeggen geen stom woord.
Reageren

Regels voor berichten