Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2005, 13:02
Louel
Louel is offline
Ik heb net echt een hele mooie nijntje paraplu gekocht. =)
Advertentie
Oud 25-10-2005, 13:12
idontcare
idontcare is offline
awww

ik heb euhh nog niet zoveel gedaan, ik werd wakker en draaide me nog een keer om. toen muziek geluisterd, gekeken of m'n salaris er al was (nee dus ) gedouched, en nu doe ik weer lekker niks
Oud 25-10-2005, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De hele nacht had ik niet geslapen, want ik had pijn en moest constant pissen en toen ik eindelijk sliep ging mijn wekker, want ik moest de dokter bellen en dat kan alleen tussen 9 en 10.
Afspraak gemaakt, potje ingeleverd en wachten op het resultaat.
In de tussentijd maar naar de supermarkt geweest, DVD's gekeken en met m'n zus gebept.
Uiteindelijk gebeld voor de uitslag en ja hoor, hiep hiep hoera, ik heb een blaasontsteking. Dus medicijnen gehad, en nou maar afwachten...
En nu ben ik om de tijd te doden maar chocolatechip cookies aan't bakken met m'n schwester.
Oud 25-10-2005, 16:30
Glory
Glory is offline
ik heb de hele dag gefrustreerd aan een opdracht gewerkt en het wil niet
Oud 25-10-2005, 16:49
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag stage gelopen en we moesten gaan filmen voor ons programma en dat was leuk en ging goed. Morgen nog meer filmen en monteren.

Nu zit ik thuis en drink ik hele smerige port. En probeer nog kaartjes te krijgen voor Theo Maassen maar ik weiger €45 te betalen.
Oud 25-10-2005, 16:50
Glory
Glory is offline
en gisteren sloopte ik de 350 euro 24-135 mm lens van mijn snollie woohooo ik ben een goed mens
Oud 25-10-2005, 17:00
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-10-2005 @ 22:59 :
jaa dat vind ik ook, ze is mijn krullie<3

heb jij je hitsage haar nog?
Nee, het ging er die avond al uit.
Oud 25-10-2005, 18:13
Jolene
Jolene is offline
Stage was echt verschrikkelijk.De huisoma werd een beetje eng en hysterisch en toen kreeg ik geen hulp meer en verveelde ik me.Ik voel me al de hele dag een beetje emotieloos echt wazig .Nu ben ik forum look-a-likes aan het suchen en zometeen komt een vriend langs en dan gaan we lekka roddelen en films kijken
Oud 25-10-2005, 19:11
vixen
vixen is offline
Ik had enorm rot gedroomd, dus mn dag begon niet zo leuk. Daarna kreeg ik een ei en ruzie. Toen kwam het weer goed en ging ik naar mn zus. Dat was heel gezellig en ook daar kreeg ik ei. Nu ben ik thuis en eet ik worstenbroodjes. Ook is mn aansteker zoek, maar het is ok, want straks ga ik nog even naar de stad.
Oud 25-10-2005, 20:01
Haligh
Haligh is offline
lui geweest, broken sword gespeeld en mijn stage verslag eindelijk afgemaakt.
Oud 25-10-2005, 22:30
Hagel
Hagel is offline
Vandaag met veel moeite uit bed gerold en naar school gegaan, daar me met moeite met veel koffie wakker kunnen houden tijdens saaie lessen. Hoewel in 1 les ik mijn energie moest leren voelen en moest denken aan een boom . Mijn verrotte gedachten gingen gelijk uit naar een kerstboom dus de oefening lukte niet. Saai hoorcollege daarna en ik hoorde dat ik donderdag vrij ben dus nu ben ik aan het plannen wat ik dan ga doen en ik zit aan een bak koffie en wil zo gaan slapen en volgens mij gaat dat niet samen
Oud 25-10-2005, 22:44
Verwijderd
Hehehehe
Mja same as above. Maar moe.. thee houdt je dus echt niet wakker.

Morgen mediteren... geen zin in.
Oud 25-10-2005, 22:50
Verwijderd
Ik heb vandaag allerlei nuttige dingen gedaan als schoonmaken en sollicitatiemails versturen.
En mijn zorgtoeslag formulier ingevuld, nu nog opsturen huhuh.

En gewerkt 's avonds.
Oud 25-10-2005, 23:01
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Mentu schreef op 25-10-2005 @ 23:44 :
Hehehehe
Mja same as above. Maar moe.. thee houdt je dus echt niet wakker.

Morgen mediteren... geen zin in.
het wordt vast een enerverend dagje
Oud 25-10-2005, 23:35
*oma*
*oma* is offline
Afgelopen zaterdag had ik een personeelsfeestje en dat was heel erg gezellig. Zijn eerst naar een discotheek geweest (gewonnen bij een cocacola actie) en daar gedronken en geswinged met z'n allen. Toen ben ik nog met drie anderen gaan poolen en om 7.30 was is thuis, dus het was leuk. Jammer genoeg moest ik om 13.00 alweer werken
Gisteren ook gewerkt en daarna met vriendje en vrienden uiteten geweest en toen nog nagezetn tot 4.30 en toen ging ik vandaag uitslapen tot 16.30 en toen moest ik om 18.00 werken.
Oud 26-10-2005, 01:55
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 25-10-2005 @ 23:50 :
En mijn zorgtoeslag formulier ingevuld, nu nog opsturen huhuh.
Ik ben de mijne officieel kwijt.

Vandaag heb ik geschilderd (OLIEVERF RRR <3) en mijn bureau opgeruimd of nouja, eigenlijk meer troep van de ene kant van de kamer naar de andere verplaatst. En ook nog Morrowind gespeeld en Desperate Housewives gekeken want daar word ik hitsig van.
Oud 26-10-2005, 02:56
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 25-10-2005 @ 21:01 :
lui geweest, broken sword gespeeld en mijn stage verslag eindelijk afgemaakt.
broken sword spelen is ALTIJD goed
Oud 26-10-2005, 05:41
Verwijderd
Ik kan niet slapen, dus ik denk dat ik maar opblijf tot kwart over zeven want dan heb je FAIRLY ODD PARENTS op Nickelodeon.
Oud 26-10-2005, 05:44
Verwijderd
En ik ben een test aan het doen op www.colorquiz.com maar nu moet ik 120 seconden wachten voor ik verder mag.
Oud 26-10-2005, 05:45
Verwijderd
Nog 23!
Oud 26-10-2005, 05:45
Verwijderd
WTF DE TELEFOON GING NET

EN HET IS MIDDEN IN DE NACHT

[edit] IN HOOFDLETTERS, BITCH

Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 05:50.
Oud 26-10-2005, 08:25
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben extra vroeg opgestaan om te leren maar ik ben te moe
Oud 26-10-2005, 08:41
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 26-10-2005 @ 03:56 :
broken sword spelen is ALTIJD goed
ha, je weet!
Oud 26-10-2005, 09:14
Verwijderd
Ik werd wakker omdat mijn neus verstopt zit gdvrdmm en nu maak ik mijn profielschets voor school af en luister ik spinvis enn eh ik ga om half drie naar school en daar heb ik presentatie en dan mag ik pas om half negen weg maar ik ga eerder weg want ik wil de herhaling van idols zien
Oud 26-10-2005, 09:18
ZerO
ZerO is offline
ik ben al 3 uur op en ik moet een kut opdracht maken en ik snap er NIKS van ik voel me zo dom
oh en zometeen een vergadering met mijn groep en dat zal op ruzie uitlopen
Oud 26-10-2005, 11:03
Jolene
Jolene is offline
Ik werd wakker en las mn boek uit.Nu ben ik aan forummen,msnen en een boodschappenlijstje aan het maken want ik ben van nu tot zondag alleen thuis
Oud 26-10-2005, 11:17
Wammus
Wammus is offline
Ik werd om 10 uur wakker en ben toen verder gegaan waar ik gisteravond ben geeindigd. Met Quake 4 dus . O ja en thee gezet en een beetje geforumd. Nu weer thee zetten en zometeen dat zorgtoeslag ding maar eens invullen. Ik moet ergens deze week ook nog aan m'n schoolwerk anders komt dat er weer niet van.
Oud 26-10-2005, 13:09
nexjes
nexjes is offline
ik heb echt een slaapziekte en anders moet ik m'n wekker maar gaan zetten, want dit schiet niet op
Oud 26-10-2005, 13:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had een date vanavond maar hij belde met net op zo van
"ja het is uit tussen mn beste vriendin en het meisje met wie hij anderhalf jaar had en ik moet hem steunen en blabla vrienden gaan voor blabla"
stel ik voor om dit weekend af te spreken zegt ie "ja mn weekend zit al volgepland. volgende week heb ik pas weer tijd"

Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 13:18.
Oud 26-10-2005, 13:50
qghp
qghp is offline
Ik werd wakker en toen ging ik douchen en toen ging ik ontbijt en avondeten kopen en toen ging ik leren en toen ging ik eten en nu ga ik even forummen en daarna ga ik weer leren en dan ga ik eten koken en dan ga ik weer leren en dan ga ik voetballen en dan ga ik weer leren en dan ga ik slapen!
Oud 26-10-2005, 14:10
capibara
capibara is offline
Schoolwerk, wat opdrachten voor school, en wat werk voor school.

Ondersteund door een paar neue tekmixen.
Oud 26-10-2005, 14:22
Verwijderd
ik werd door mijn moeder mijn bed uitgeschreeuwd en toen ging ik maar douchen en computeren hiehieh
Oud 26-10-2005, 14:23
kuik
kuik is offline
omg ik heb net alle nummers van mijn broers ipod gewist omdat ik wat nummers van zijn ipod op mijn computer wou zetten en nu staan mijn afspeellijsten op die van hem en ooooooh nee hij gaat me vermoorden. ter voorbereiding heb ik maar alvast een smsje gestuurd, nu maar hoop dat hij minder boos is.
Oud 26-10-2005, 14:31
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik ga zo een groentepakket en heel veel bier kopen. Er was niets meer en dat is zo lastig met opstaan
Oud 26-10-2005, 14:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
kuik schreef op 26-10-2005 @ 15:23 :
omg ik heb net alle nummers van mijn broers ipod gewist omdat ik wat nummers van zijn ipod op mijn computer wou zetten en nu staan mijn afspeellijsten op die van hem en ooooooh nee hij gaat me vermoorden. ter voorbereiding heb ik maar alvast een smsje gestuurd, nu maar hoop dat hij minder boos is.

herkenbaar...
Oud 26-10-2005, 15:20
Verwijderd
Citaat:
kan toch ook niet tenzij je er een speciaal programmatje voor download?
Oud 26-10-2005, 15:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vandaag een vet makkelijk tentamen verneukt en nu voel ik me een mislukkeling

net even naar m'n huisje geweest en het wordt zooo geweldig <3
nu ga ik leren voor m'n tentamen grammatica voor morgen en straks komt m'n zus eten.
Oud 26-10-2005, 15:34
Jolene
Jolene is offline
Ik ging net met mn vader boodschappen doen en hij wou perse een kroket bij de snackbar en dat werden er 2.Toen ging ik tegen m zeiken omdat ie heel langzaam en neuriend eet en daar kan ik niet tegen,kan vandaag trouwens nergens tegen.Onderweg naar de deka ging mn vader tegen mij kankeren omdat ik te snel loop volgens hem en dat is niet gezellig.Ik zei "ja gezellig naast elkaar lopen en niks zeggen" blaa toen werd ie boos gaf ie me 50 euro om boodschappen te doen en liep hij naar huis.Lekker in mn eentje chill eten gehaald taco's ohyeah<3.Eindelijk alleen thuis en zometeen koken en me vol vressen.Ik ben een beetje onuitstaanbaar vandaag
Oud 26-10-2005, 15:56
Sjoerd
Sjoerd is offline
Oo wat een geweldige dag. Het leek een kutdag te worden maar hij is koel!
eerst geschiedenis en toen ging die man voorlezen over zo'n man en een rijke vrouw die arm werd ofzo doordat iemand iets had gezegd wat uitkwam omdat ze last had van hebzucht en hoogstand . Maar toen kreeg ik gewoon een 8.4 voor so terug! goed begin van geschiedenis. Maarja, daarna wiskunde > RAMP! want daar heb ik altijd onvoldoendes voor, maar het was deze keer gewoon een 5.8 en ik was heel er blij! naja mentorles, ze hadden leerlingbespreking gehad en hij begon over dat ik niet meer in kwt bij wiskunde bij zo'n man mocht en dat dat nu wel weer mocht maar dat was ik niet, niet dat ik me dat kwt-uur niet misdragen had, maar hij heeft tegen mij niks gezegd, alleen tegen een vriendin die niks deed en een vriendin die het ergst was, maargoed boeie. Er was gezegd dat wiskunde beter ging, ja whoehoe weetik en natuurkunde wist de man niet waar het kwartje zou vallen en engels ging redelijk. achja. Toen kwt en zo'n vrouw ging zeueren omdat we na een kwartier ngo niet in ene lokaal zaten maar toen zijn we gevlucht en bij een stomme meneer gaan zitten die me vorig jaar de domste brugklasser noemde omdat ik de enige onvoldoende had in bio. nou pauze enzo. toen muziek moesten we een commercial maken, en we hadden nog een 7 ook het was allemaal een beetje vaag en we konden er geen kont van en toen was ik uit en toen kwam er een man voor de computer zodat internet het weer deed toen ging ik frans leren over Le passé composé, met stam + é, etre, avoir, eu, été, fait, enzo. maar dat ging allemaal en m'n moeder ging het me uitleggen en ik werd niet driftig en duits woordjes heb ik geleerd en uitgangen met uitzonderingen enzo maarja boeie komt wel goed. nu ga ik een broodje ei maken, engels leren en msn-en en ik heb gewoon weer een fuckin lang verhaal getypt.
Oud 26-10-2005, 16:03
Lady Jane
Lady Jane is offline
Echt een kdag, we moesten een gast van multimedia interviewen en filmen, dat ging opzich allemaal goed. Weer terug naar stage om het bandje te bekijken staat het er gewoon niet op! En het is niet eens de eerste keer dat het bij mij gebeurd, arg echt een vloek ofzo. Maarja gelukkig waren die mensen van dat bedrijf erg chill dus mogen we morgen weer komen.
Nu zit ik thuis en zometeen komt mijn boy hier eten. Daarna ga ik naar een vriend en Theo Maassen kijken, gelukkig nog iets leuks.
Oud 26-10-2005, 16:04
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-10-2005 @ 14:16 :
ik had een date vanavond maar hij belde met net op zo van
"ja het is uit tussen mn beste vriendin en het meisje met wie hij anderhalf jaar had en ik moet hem steunen en blabla vrienden gaan voor blabla"
stel ik voor om dit weekend af te spreken zegt ie "ja mn weekend zit al volgepland. volgende week heb ik pas weer tijd"

je had toch net een nieuwe vriend?
of ben ik nu in de war

oh ja en mijn dag: ik had alleen gym en een blokuur engels. gym was stom want we moesten met zo'n handstanden op elkaar staan en pyramides bouwen en dat was stom. met engels gingen we teksten maken, dus ik heb een uur zitten niksen.
thuis ging ik aan mn debat werken en een nederlands boek lezen, en kinder buenos eten <3
vanavond naar toneel en nog wat hausarbeiten en dan ist schluss jawohl scheisseschule etc.
Oud 26-10-2005, 16:17
Maija
Maija is offline
Vandaag was een saai dagje, mijn vriend is tot 7 uur weg, en ik verveel me want ik had maar weinig school, (en als hij weinig heeft heb ik veel)
En daarna ging ik winkelen en alweer lingerie kopen (verslaafd ),
En het waait (of waaide) hard en ik wil zeilen,
Oud 26-10-2005, 16:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 26-10-2005 @ 17:04 :
je had toch net een nieuwe vriend?
of ben ik nu in de war

oh nee joh meid, dat was allang al passé

ja het is erg ik weet het..
Oud 26-10-2005, 16:24
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben naar school geweest met de tram en ik ben boos daarom want mn fiets is lek en ik haat trams en bussen.
les fotografie gehad en mn leraar was tevreden over mijn werk en ik was erg opgelucht want de beoordeling komt eraan en ik schijt nu al in mn broek.
thuis ben ik gaan schilderen (huiswerk) en nu drink ik gezellig een kopje bouillon en ik ga zo even naar de supermarkt om dingen te halen voor bij de pannekoeken die ik vanavond ga eten met huisgenootje.
oh en daarna ga ik verslagen schrijvenzzzz
Oud 26-10-2005, 17:11
Verwijderd
ik heb net een klachtenbrief van twee A4tjes naar apple gemaild over de apple centre in utrecht. Ik hoop dat ik een ipod nano cadeau krijg
Oud 26-10-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 26-10-2005 @ 18:11 :
ik heb net een klachtenbrief van twee A4tjes naar apple gemaild over de apple centre in utrecht. Ik hoop dat ik een ipod nano cadeau krijg
haha
lezen!
Oud 26-10-2005, 17:32
Verwijderd
dat ik grote macfan ben, maar dat ik diep teleurgesteld ben in de service van de apple centre te Utrecht en dat ik het kennisniveau van de verkopers beneden pijl vind. Met als afsluiter dat er geen kopjes koffie worden aangeboden wanneer je een uur in die winkel staat te kutten
Oud 26-10-2005, 17:36
matt trakker
matt trakker is offline
haha heb je dat er serieus ingezet <3
Oud 26-10-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
en dat is de reden dat ik ipods (ja rox in combinatie met pc's ) niet kan uitstaan
Oud 26-10-2005, 17:41
Boas
Boas is offline
Vakantiedag:
In je bed liggen tot 12 uur
Monkey Island spelen
Buiten chillen
Pizza in de oven

.. en straks bij wat vrienden bier drinken en onze saaie levens vergelijken

Regels voor berichten