Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag heb ik geschilderd (OLIEVERF RRR <3) en mijn bureau opgeruimd of nouja, eigenlijk meer troep van de ene kant van de kamer naar de andere verplaatst. En ook nog Morrowind gespeeld en Desperate Housewives gekeken want daar word ik hitsig van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik ben een test aan het doen op www.colorquiz.com maar nu moet ik 120 seconden wachten voor ik verder mag.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() herkenbaar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of ben ik nu in de war ![]() oh ja en mijn dag: ik had alleen gym en een blokuur engels. gym was stom want we moesten met zo'n handstanden op elkaar staan en pyramides bouwen en dat was stom. met engels gingen we teksten maken, dus ik heb een uur zitten niksen. ![]() thuis ging ik aan mn debat werken en een nederlands boek lezen, en kinder buenos eten <3 ![]() vanavond naar toneel en nog wat hausarbeiten en dan ist schluss jawohl scheisseschule etc.
||
Citaat:
![]() ja het is erg ik weet het..
||
Verwijderd
|
Citaat:
lezen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Lifestyle |
Welke doldwaze avonturen heb jij vandaag beleefd? Tom Violence | 499 | 22-12-2005 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin van een verhaal] Flipje het Kipje | 4 | 25-05-2003 22:55 |