Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 11:13
berlin
berlin is offline
ik voel me zo verdomd alleen
Advertentie
Oud 17-11-2005, 13:59
langejongen
langejongen is offline
De zaterdag komt dichter en dichterbij!!! Zou er niet aan moeten denken om nog een week te wachten, want dat gaat steeds minder goed lukken.En wat stuurt ze een leuke, lieve smsjes!!!
Oud 17-11-2005, 15:05
Verwijderd
Hij is zó lief. Waaah. Is het mogelijk om na een jaar verliefder te zijn dan in het begin, of slaat dat nergens op?
Oud 17-11-2005, 15:37
yavanna
yavanna is offline
hij rent zo grappig... maar toch is het ook eng
Ik heb geen flauw idee...
Oud 17-11-2005, 15:56
Verwijderd
Gister eindelijk gepraat, heel goed gepraat. En hij kwam ermee. Maar ik weet nu echt niet meer wat ik nou van de uitkomst moet denken
Oud 17-11-2005, 16:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-11-2005 @ 16:05 :
Hij is zó lief. Waaah. Is het mogelijk om na een jaar verliefder te zijn dan in het begin, of slaat dat nergens op?
Nee hoor, ik was zelfs na 2 jaar nog verliefder op hem dan in het begin. Nu begint het een beetje op 1 lijn te blijven, maar nog steeds heel erg verliefd en verliefder dan in het begin (na 3 jaar)
Oud 17-11-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-11-2005 @ 17:09 :
Nee hoor, ik was zelfs na 2 jaar nog verliefder op hem dan in het begin. Nu begint het een beetje op 1 lijn te blijven, maar nog steeds heel erg verliefd en verliefder dan in het begin (na 3 jaar)
Mh, dat klinkt positief
Oud 17-11-2005, 16:58
geheiimpje
geheiimpje is offline
ik & me vriend zijn nu al bijna 5 maanden samen.
en gaat echt super goed tussen ons!
hebben zelfs nog geen ruzietje gehad niks.
we vertrouwen elkaar ook volkomen!
voel ook heel fijn als hij bij me is of bij elkaar slapen.
ja weet 100% zeker dat deze relatie lang zal gaan duren.
en misschien wel voor altijd
Oud 17-11-2005, 17:12
♪
♪ is offline
Oh wat lijkt het mij nu megafijn om tegen hem aan te kruipen en in slaap te vallen in zijn armen. Volgens mij is dat gewoon het beste medicijn voor mij. Hmm, met een beetje geluk denkt mijn baas er morgen ook zo over.
Mhihi, oh, was het maar vast morgenavond... *straaldoe*. Het is zo'n schatje, iets wat hij van mij lang niet altijd kan zeggen. Oh well, van het weekend tijd zat om dat goed te maken, ofzo.
Oud 17-11-2005, 17:26
T!ne
T!ne is offline
Vandaag was dan weer een heel toffe dag .. Ik denk dat mijn gevoel van gisteren gwn aan mij lag..
Oud 17-11-2005, 19:44
Verwijderd
Na 3 dagen opgescheept zitten met ruim 150 andere mensen was het even wennen om met z'n tweetjes te zijn. Maar tegelijkertijd ook wel weer heel erg fijn, konden we al die gemiste knuffels, kusjes en al het andere even inhalen
Oud 17-11-2005, 20:45
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ja, ga lekker constant buzzers naar me sturen

WAT WIL JE NOU DAN?
Oud 17-11-2005, 20:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
Oh en al die blije mensen hier word ik ook niet vrolijker van..
Oud 17-11-2005, 20:51
Konijn
Konijn is offline
Redelijk, denk nog steeds veel na over wat hij gedaan heeft, maar probeer hem te vertrouwen. En mis hem wel nu ik niet bij hem ben..
Oud 18-11-2005, 07:33
Qamra
Qamra is offline
Hoe -ing kun je zijn...

Nou ja, ik stuur er nu een wederzijdse vriendin op af, want ik word gek.
Oud 18-11-2005, 09:32
Verwijderd
Gisteren hadden we echt een superavond. Met z'n zessen (ik weet nu niet of ik nu kan zeggen 'met vijf vrienden' of niet ) pizza maken bij één van ons. Was echt supergezellig. Ik had zo graag naast hem willen slapen! Hij gelukkig ook naast mij, dus ik was gelukkig niet de enige
Net heb ik hem even wakker gebeld voor mijn zusje, want zij gaan samen naar Arnhem vandaag. En net dus even snel afgesproken dat ik hem heel even op het station in Apeldoorn zie Woei!

Vanavond moet hij een bekerwedstrijd spelen. Dat vind ik toch altijd zo genieten als hij moet spelen. Dus straks zie ik hem weer! Straks zie ik hem weer!
Oud 18-11-2005, 09:49
I C U
I C U is offline
Ach, ik schijn verliefd te zijn, zegt men, maar zelf wil ik er nog niet zo aan. O ja, dan zijn er ook nog van die mannetjes die zeg maar net even iets te jong zijn. Damn, waarom dan niet gewoon een jaar of vijf ouder? *zucht*

Anyway, vandaag druk dagje, morgen uit, en met een beetje geluk kom ik 2 (!!! Uhu, ben goed bezig ) bepaalde personen tegen. We'll see!
Oud 18-11-2005, 13:50
yavanna
yavanna is offline
kweet niet of hij wel betrouwbaar is...
Oud 18-11-2005, 14:25
Verwijderd
Meneer kiest dus weer voor de makkelijkste weg. Maar dat maakt het voor mij niet makkelijker
Oud 18-11-2005, 14:54
Fides
Fides is offline

Ze is er over een paar uur
*stuiterdoe*
Oud 18-11-2005, 15:10
George
George is offline
Kut.
Oud 18-11-2005, 15:20
Verwijderd
hoi. stom. doei
Oud 18-11-2005, 16:16
Luna
Luna is offline
ik ga over een tijdje naar peru voor n paar maanden en ik ga daar wel een geile che guevara aan de haak slaan want hier heb ik het voorlopig wel gezien.
Oud 18-11-2005, 16:24
Flip!
Flip! is offline
Can't complain. Not at all.
Oud 18-11-2005, 17:15
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 17-11-2005 @ 21:45 :
WAT WIL JE NOU DAN?
Oud 18-11-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 17-11-2005 @ 21:45 :
WAT WIL JE NOU DAN?
dat dus.

oh ja en ze is bezet, dus dat schiet lekker op.
Oud 18-11-2005, 17:25
Methuselah
Methuselah is offline
Pfrt, ik weet 't allemaal niet zo goed meer...
Oud 18-11-2005, 19:46
BananaSplit
BananaSplit is offline
Alleen en gelukkig

Kan ik tenminste niet gedumpt worden
Oud 18-11-2005, 20:15
T!ne
T!ne is offline
1 woord: Rotslecht!
Oud 18-11-2005, 20:38
Haligh
Haligh is offline
.
Oud 18-11-2005, 21:05
Verwijderd
Ik ben verliefd, en hij ook. Nog steeds. En het wordt alleen maar heviger en leuker en spannender en lekkerder enzo

Oud 18-11-2005, 22:33
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-11-2005 @ 18:25 :
Pfrt, ik weet 't allemaal niet zo goed meer...
dat
ik weet alleen dat ik van hem hou en het erg leuk vindt dat hij zo komt
Oud 18-11-2005, 23:25
Verwijderd
Mh, wij kunnen dat. Bijzonder goed. :]
Oud 19-11-2005, 07:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij was gister weer zo lief De hele tijd kusjes geven We zijn nog steeds zo'n verliefd stel dat niet van elkaar af kan blijven
Oud 19-11-2005, 08:26
Verwijderd
Gisteren was fijn. Gisteren had mijn zusje gezegd: jullie moeten niet op ** en ** gaan lijken hoor? En daarvoor moesten we al niet op andere mensen gaan lijken.. (als stelletje zijnde)
En ik zat daar over na te denken en dacht toen: wat flik je me nou! Wij zijn wij! Wij zijn geen die en die of die en die. Wij zijn wie wij zijn en bepalen zelf wel hoe we ons gedragen en hoe we onze relatie invullen. Natuurlijk wil ik rekening houden met anderen en ik kan enerzijds ook wel begrijpen dat ze dat zegt, maar aan de andere kant: we bepalen zelf wel hoe we ons gedragen en ik wil niet het gevoel hebben dat ik me volgens bepaalde 'regels' moet gedragen.
Daarnaast is het zo dat 80% van de keren dat we elkaar zien er anderen bij zijn en vaak is dat op handbal. Dan ga ik niet doen alsof we niets van elkaar zijn en elkaar gewoon goed kennen. Echt niet!

Gelukkig denkt hij er net zo over Dat scheelt Zegt ie: 'ja, we moeten gewoon wat vaker samen wat afspreken.' En dan zeg ik met een glimlach tegen hem: 'tijd.' En dan heb ik weer gelijk Wanneer hebben we nou de tijd om even bij elkaar te zijn zonder anderen...

Vanavond moet hij handballen in Nuth en ik moet volleyballen in Leerdam. We zijn dus beiden laat thuis. Ik heb net aan mijn moeder gevraagd of hij dan hier mag blijven slapen, want dan kunnen we met z'n allen samen naar mijn zusjes handbal morgen en daarna weer met z'n allen naar huis. Hij blijft dan de hele dag hier, kunnen mijn ouders ook weer wat meer aan hem wennen En dan om vier uur moet er natuurlijk handbal gekeken worden
Ik hoop dat hij mag blijven slapen, maar anders zie ik hem morgen weer.

Gisteren was ik naar een wedstrijd van hem wezen kijken. Alle aanhang van de jongens was er en ik heb maar de helft van de wedstrijd gezien. Echt leuk. Het was zo gezellig. Ik heb echt het gevoel dat ik er vrienden bij heb gekregen. Dat meisje waar we bij zijn blijven eten donderdag vroeg of ik aankomende donderdag ook kwam.

Gisteren had ik wel even een moeilijk momentje. Eén van die meisjes, haar moeder heeft kanker en ondergaat een chemokuur. En ze vertelde daar zo over tegen een ander meisje en toen merkte ik dat het me even teveel werd. Ik ben toen maar even mijn trui naar de auto gaan brengen en heb mn zusje even geroepen. Even uitgehuild bij haar. En na de wedstrijd het tegen mn vriend gezegd. Met zulke dingen ga ik hem niet lastigvallen voor een wedstrijd, want het is altijd snel weer over. Maar god, wat was ik blij toen ik zijn armen om me heen voelde en hem even stevig kon knuffelen.. *zucht*

Naja, een verhaal is het wel weer geworden Ik ga maar weer eens wat doen. En hopen dat hij mag blijven slapen *duimt*
Oud 19-11-2005, 09:07
polichinelle
polichinelle is offline
omg^

en ontopic: prima
Oud 19-11-2005, 10:58
fractuur
fractuur is offline
@ Loon!

Gisteravond heb ik hem weer gezien, en het was zoooo gezellig. We hebben het voor de grap nog over kinderen gehad (ik dacht zo: wtf, dat heb ik al-tijd willen vermijden ), maar al snel raakten we in discussie wie er minder zou moeten gaan werken, en over onze drukke agenda's. Naja, was echt leuk gisteravond. En morgenavond weer.
Oud 19-11-2005, 11:04
Verwijderd
Andere relaties (of beter gezegd, het gebrek daaraan), maar oh man
(En ja, dat blijft zo cryptisch ).
Oud 19-11-2005, 11:26
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 19-11-2005 @ 11:58 :
@ Loon!

Gisteravond heb ik hem weer gezien, en het was zoooo gezellig. We hebben het voor de grap nog over kinderen gehad (ik dacht zo: wtf, dat heb ik al-tijd willen vermijden ), maar al snel raakten we in discussie wie er minder zou moeten gaan werken, en over onze drukke agenda's. Naja, was echt leuk gisteravond. En morgenavond weer.
Haha.. Super

Zo kwam mijn vriend laatst met 'ik wil acht kinderen en dan snel achter elkaar! Dan heb ik een team met één reserve '. En toen sloeg zijn fantasie op hol hoor Geweldig Naja, volgens hem konden er wel goed vier tegelijk. Dan zouden ze een keizersnede doen. Dat zou een klein sneetje zijn, zou je niets van zien. Naja, bij nader inzien was een grote toch handiger, want dan ging het sneller. En daarna zou ik worden weggereden en zou hij er even vier keer keer overheen gaan en hup, dan hadden we een jaar later weer vier kindjes erbij Hahaha.. Ik heb echt keihard gelachen
Oud 19-11-2005, 12:09
ZerO
ZerO is offline
Ohahahahahhahahaha
:/
Oud 19-11-2005, 12:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb'm eindelijk weer gezien, na 3 maanden...
Alleen toen we eindelijk tijd alleen hadden was meneer moe, dus er is nog niks gebeurd, maar we hebben 't wel heel gezellig gehad.
Hij kan een beetje irri zijn, maar hij is ook heel lief, en dat is af en toe verwarrend. Dan denk ik 'wat moet ik nou eigenlijk met jou jochie'... Maar hij doet denk ik zo omdat ie niet te emotioneel wil overkomen. Tsk, mannen ook...
Oud 19-11-2005, 13:08
__
__ is offline
can't complain
Oud 19-11-2005, 13:16
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-11-2005 @ 08:22 :
De hele tijd kusjes geven We zijn nog steeds zo'n verliefd stel dat niet van elkaar af kan blijven
Herkenning
Oud 19-11-2005, 13:31
ST*R
ST*R is offline
al was nou óf hij niet zo lief
óf waren er geen andere leuke jongens in mij geinteresserd
dan was t allemaal wat makkelijker geweest
maarja
Oud 19-11-2005, 13:34
I C U
I C U is offline
Soms slaat je fantasie op hol...
Oud 19-11-2005, 13:47
Verwijderd
Weer eens rampzalig. En nee, het went niet
Oud 19-11-2005, 14:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
langejongen schreef op 19-11-2005 @ 14:16 :
Herkenning
Oud 19-11-2005, 14:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Don't mess with other people's heads...
The only head I'm messing with, is my own...
Oud 19-11-2005, 14:18
Flip!
Flip! is offline
Het gaat voortreffelijk allemaal. Hij is zooo lief, zo zorgzaam
Plus, hij is een enorme bonk geilheid in bed
Gelukkig zie ik hem vanavond weer
Oud 19-11-2005, 14:20
Verwijderd
Goed. Alles gaat goed
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten