![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Iemand met vrijwel exact dezelfde interesses als ik vind je helaas alleen maar op vage buitenlandse fora. En 3 maanden is idd veel, maar vorige keer heb ik 't ook gedaan, dus nu moet 't me ook wel lukken. Hoop ik. *zucht* ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
meid!
||
Citaat:
||
Citaat:
maar hoevaak heb ik op dit forum meegedeeld dat ik een date had, 3x ofzo. ik ben sinds 2.5 jaar single dus dan wil ik ook meteen weten hoe het is om vrijgezel te zijn ![]() alleen valt dat nu weer een beetje tegen hahah. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben gisteraaf naar Madrugada geweest en dat was mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Nu ben ik gaar want uiteraard ging ik te laat slapen. Vanaaf werken. ![]() |
![]() |
|
Ik heb zojuist een bapao kip op en ik ga er nog maar eens een bapao kip-sate tegenaan gooien.
Wat betreft mijn grootse plannen heb ik zojuist pasfoto's laten maken, mijn ov afgehaald, kleren gewassen, afvoerputjes bij de blokker gekocht en het schilderij waar ik 4 maanden geleden aan begonnen ben (en dat ik nog steeds niet af heb gemaakt) maar eens van stal gehaald en onder de plaats gelegd waar hij uiteindelijk moet komen te hangen, dit alles ter bevordering van de inspiratie. ![]() Oh, en ik heb dus ook ontbeten, maar dat stond niet op mijn lijstje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag meegedaan aan gym, sinds drie jaar. Daar bleek dat ik buitengewoon lenig was. Nu moet ik eigenlijk mijn kamer opruimen (of moet ik zeggen UITruimen haha ehh) maar daar heb ik geen zin in. Vooralsnog zal het wel moeten, want morgen komen er lui naar m'n verwarming kijken en dan moeten ze er wel bij kunnen, volgens mijn moeder. Ikzelf vind dat allemaal niet zo nodig, maar blijkbaar hebben mijn ouders het idee dat ik het warm moet hebben. Dat moet ik ook, maar de drie dekens waar ik nu onder slaap doen hun plicht, dus bevriezen zal ik niet. En anders - liever bevriezen dan opruimen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb je een bespreking iets met hem, gaat ie een half uur lang alleen maar over z'n vakantie lullen ![]() dacht dat we dit jaar een ander hadden, hebben we hem dit jaar ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() vorig jaar hadden we ergens 'motivatiedag', gingen we eerst bowlen en daarna bij hem thuis koken, hij vond het echt geweldig allemaal ![]() gelukkig was ik er toen niet bij want ik was naar een concert ![]() zit je ook op inholland?
||
Citaat:
![]() ![]() pfff nou moet ik tot volgende week wachten maar dan wauuuw krijg ik wel een uur extra betaald
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
De Kantine |
Alle lof der saaiheid 149 Verwijderd | 500 | 07-03-2008 11:10 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122 Verwijderd | 491 | 01-03-2008 09:55 | |
Lifestyle |
Je doldwaze avonturen van vandaag. Broeder | 500 | 29-10-2005 16:53 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 |