Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als ik er achteraf over nadenk is dat smsje misschien toch niet duidelijk genoeg. We zijn namelijk al een hele tijd vrienden/kennisen en de laatste keer dat ik m zag heb ik ook echt als vrienden gedaan zeg maar dus het is mn eigen schuld.... Mn ketting zat in de knoop, toen vroeg ie" zal ik je anders even helpen" zeg ik met mn stomme hoofd "nee hoor lukt zelf wel". aaaah ![]() Ik besef altijd pas dat ik een jongen écht leuk vind als het net te laat is. En ik heb t zelfde probleem dat ik m bijna niet zie. Hij studeert in een andere stad dan ik dus ik zie m alleen soms in het weekend bij uitgaan. maja zn vest ligt hier nog dus hopelijk komt ie m snel ophalen *hoopt* ![]() Sterkte ermee he ![]()
||
Citaat:
![]() OnT.: hmz, vervelend ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zoek niets serieus, maar begin wel weer een beetje te daten zeg maar. ![]()
||
Citaat:
ik heb niets gehoord.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ze neemt niet op ik heb net gesmst, we zullen zien. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk hier maar eens voor 2 foto's en geef je mening: http://home.zonnet.nl/familieblok/foto.jpg http://home.zonnet.nl/familieblok/foto2.jpg
||
Citaat:
![]() Ik zou niet weten wat ik met zo'n moeder zou moeten trouwens, tuurlijk kan het gewoon niet klikken, maar ik vind dat je als ouders dan toch je mening een beetje neutraal kunt houden. Tenzij er iets heel erg mis is met haar karakter natuurlijk, maar dat is niet aan de orde. Sterkte ermee. Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 20:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het maar een beetje bullshir hoor. Zij wil goed voor de dag komen, met een mooie 'schondochter'. Want vrienden en kennissen kijken natuurlijk eerst naar het uiterlijk, als ze jou even vluchtig over straat zien gaan met je vriendin. Jouw geluk gaat voor je moeders belangen hoor! OT: Heel goed! Heb net voicemails geluisterd, oude, nog niet beluisterde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #122 JanDeVries | 500 | 29-11-2012 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 15:38 | |
Lifestyle |
Spot de forummer June bug | 500 | 16-10-2006 17:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #18 Qamra | 500 | 04-11-2005 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |