Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 21:50
botulismf
botulismf is offline
Ik bakte aardappelkroketjes in de oven en ik ga nu naar cafe metro want daar is een jazz-open podium.
Oud 28-11-2005, 22:04
biep
biep is offline
verslagje over ideologie getypt, en 1 minuut voor tijd gemaild naar m'n docent, wat een timing
stalling gezocht voor m'n paard en nu zit ik weer te nerden :/
Oud 28-11-2005, 22:09
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 28-11-2005 @ 22:49 :
dat klinkt wel interessant, wat voor studie doe je?
Taal & Communicatie aan de UvA. Vrij nieuwe studie, nu voor het derde jaar, geloof ik. Het is voornamelijk praktische communicatie (dus bijvoorbeeld argumentatie, debat, pragmatiek etc.), en daarnaast bestaat de helft van je studiepunten uit het aanleren van een vreemde taal. In mijn geval Engels, maar je mag in principe alle talen kiezen die worden aangeboden aan de UvA.

(L) it!
Oud 28-11-2005, 22:13
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 28-11-2005 @ 23:09 :
Taal & Communicatie aan de UvA. Vrij nieuwe studie, nu voor het derde jaar, geloof ik. Het is voornamelijk praktische communicatie (dus bijvoorbeeld argumentatie, debat, pragmatiek etc.), en daarnaast bestaat de helft van je studiepunten uit het aanleren van een vreemde taal. In mijn geval Engels, maar je mag in principe alle talen kiezen die worden aangeboden aan de UvA.

(L) it!
Dat wil ik ook gaan doen volgend jaar. Met Spaans als moderne vreemde taal.
Oud 28-11-2005, 22:16
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 28-11-2005 @ 23:13 :
Dat wil ik ook gaan doen volgend jaar. Met Spaans als moderne vreemde taal.

Ik zou best Spaans willen doen, maar Engels gaat me erg goed af, dus voorlopig houd ik het daarbij.
Oud 28-11-2005, 22:22
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 28-11-2005 @ 23:16 :

Ik zou best Spaans willen doen, maar Engels gaat me erg goed af, dus voorlopig houd ik het daarbij.
Hoeveelste jaar zit je?

Ik vind het wel jammer dat je op de UvA 'Spanje-Spaans' krijgt. Latijns-Amerikaans is namelijk veel mooier en spreek ik ook al redelijk.
Oud 28-11-2005, 22:24
berlin
berlin is offline
huh Jimmy Who jij doet toch MBO detailhandel?
Oud 28-11-2005, 22:27
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
berlin schreef op 28-11-2005 @ 23:24 :
huh Jimmy Who jij doet toch MBO detailhandel?
Ja, ik wil later een eigen imkerij in Drenthe, zodat ik huisgemaakte honing kan verkopen aan Duitse toeristen
Oud 28-11-2005, 22:28
berlin
berlin is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 28-11-2005 @ 23:27 :
Ja, ik wil later een eigen imkerij in Drenthe, zodat ik huisgemaakte honing kan verkopen aan Duitse toeristen
wil je me insmeren met honing?
Oud 28-11-2005, 22:36
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 28-11-2005 @ 23:22 :
Hoeveelste jaar zit je?

Ik vind het wel jammer dat je op de UvA 'Spanje-Spaans' krijgt. Latijns-Amerikaans is namelijk veel mooier en spreek ik ook al redelijk.
Bij Engels word je heel erg vrijgelaten in je accent, en bestuderen we ook wel American vs. British English. Ik heb zelf een Amerikaans accent, en zo zijn er nog wel wat die wat hebben overgehouden hebben aan een verblijf in het buitenland. Geen probleem verder. En daarbij kun je jezelf ook trainen in Latijns Amerikaans door, wanneer je gebruik moet maken van media voor opdrachten e.d., altijd voor kranten, tv, film etc. te kiezen uit dat soort landen.
Oud 28-11-2005, 22:42
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
En eerstejaars trouwens. Voor de zoveelste keer, maar nu dus eindelijk op een studie die wél leuk is
Oud 28-11-2005, 22:43
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 28-11-2005 @ 23:36 :
Bij Engels word je heel erg vrijgelaten in je accent, en bestuderen we ook wel American vs. British English. Ik heb zelf een Amerikaans accent, en zo zijn er nog wel wat die wat hebben overgehouden hebben aan een verblijf in het buitenland. Geen probleem verder. En daarbij kun je jezelf ook trainen in Latijns Amerikaans door, wanneer je gebruik moet maken van media voor opdrachten e.d., altijd voor kranten, tv, film etc. te kiezen uit dat soort landen.
Dat klinkt wel goed, want ik las in de brochure over Spaanse taal en cultuur dat het accent op Spanje ligt en in mindere mate op Latijns-Amerika. Dus ik ging ervan uit dat er dan nauwelijks aandacht aan het Latijns-Amerikaans besteed zou worden.
Thanks voor de info
Oud 28-11-2005, 22:56
ZerO
ZerO is offline
ik heb pijn in mijn rug kk ongesteldheid en ik lig in bed en ik heb het koud maar verder alles flex ik kijk satc en ik ken het uit mijn hoofd
Oud 28-11-2005, 23:08
Fainne
Fainne is offline
Ik voel me strontziek ben in de voormiddag naar school geweest, daar werd ik uitgescholden dat ik moddervet wordt, lelijk ben, een onderkin en buik krijg, daar kon ik niet mee lachen. toen ging ik naar huis en naar de dokter met twee zieke vrienden en dat was een gekke dokter die zei dat m'n hart zo hard klopte en zei ook zei dat ik antibiotica moet pakken omdat ik een sinusit heb. En dan heb ik Lost gekeken en nu zit ik hier!!
Oud 28-11-2005, 23:10
Verwijderd
Ik ben naar 1 college geweest en heb de hele avond tv gekeken. Nu heb ik opeens klassieke muziekdrang dus ik denk dat ik zometeen nog maar even achter de piano kruip.
Oud 28-11-2005, 23:14
roman
roman is offline
ik heb net m,n appelflappen verneukt door ze te lang in de magnetron te doen en nu ben ik geirriteerd daardoor en eet ik goedkope speculaasjes. en vanmiddag viel m,n instantmaaltijd foe jong hai met de bovenkant naar beneden op de grond dat was ook wel naar het lijkt wel of ik niks lekkers mag eten, of naah die speculaasjes zijn wel te doen.. maar met bier
Oud 28-11-2005, 23:17
roman
roman is offline
en oja ik heb m,n gitaar vanmiddag gemaakt.. maar het noodlot sloeg toe er schoot knetterhard een snaar in m,n gezicht o o o wat een dag
Oud 28-11-2005, 23:29
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
roman schreef op 29-11-2005 @ 00:17 :
en oja ik heb m,n gitaar vanmiddag gemaakt.. maar het noodlot sloeg toe er schoot knetterhard een snaar in m,n gezicht o o o wat een dag
ongeluksvogeltje
Oud 28-11-2005, 23:35
vixen
vixen is offline
Ik had een kutdag eerst. Ik was vroeg opgestaan, maar ahd geen college, dus toen naar de stad met een vriend. Lollies gekregen en thee omdat ik zo sip keek. Toen naar Amsterdam gegaan en een gaaf roze vestje gekocht en ombeperkt gegeten voor 7,50. Toen thuis tv gekeken met forummer en dat was ook gezellig. Nu slapen en morgen eerste dag werken..
Oud 28-11-2005, 23:45
Verwijderd
ik stond te vroeg op en heb geraced om mijn trein te halen. gelukkig had ie 5 minuten vertraging dus kon ik nog mee! dramales gehad en dat was echt erg tof, dit keer had ik dan ook geen kater dus dat mot ik volgende week maar weer doen
daarna wat aan een opdracht gewerkt waar ik dik weinig zin in had. toen programmeren gevolgd wta altijd leuk is. vroeger klaar dan normaal dus kon voor mijn werk nog langs huis en wat eten.
gewerkt wat verbazingwekkend snel ging. daarna nog wat gehangen met wat collegas en nu thuis en kutten achter de comp

o ja en ik heb vandaag al 3 keer de hik gehad terwijl ik die al jaren niet meer gehad heb
Oud 28-11-2005, 23:50
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Boo!!!

Ehm ik stond op, ging weer een terug onder de dekens omdat het kkkoud was in mn kamer, toen werken, kacheltje in mn kamer gezet omdat ik geen verwarming heb,eten, film kijken en nu probeer ik een discussie met bob op te starten maar hij is weer eens een stone-de aap dus er kwam niet veel uit naast, euhm diepgang.....heel veel
Oud 29-11-2005, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 29-11-2005 @ 00:45 :

o ja en ik heb vandaag al 3 keer de hik gehad terwijl ik die al jaren niet meer gehad heb
leep dit is forumtelepathie, ik had dat gisteren ook 2 keer voor het eerst in jaren
Oud 29-11-2005, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 29-11-2005 @ 01:02 :
leep dit is forumtelepathie, ik had dat gisteren ook 2 keer voor het eerst in jaren
scary shite
Oud 29-11-2005, 00:04
Verwijderd
of het hangt in de lucht
Oud 29-11-2005, 00:09
Kaps
Kaps is offline
Ik moest laatst uitrekenen hoe oud ik was... like...
"hoe oud ben je eigenlijk"
"21...
of nee...
ehhh...
wacht even...
ik ben van '83...
22! Ik ben 22!"

Oud 29-11-2005, 00:30
Verwijderd
ik ben mij crackrocksteady 7 patch kwijt graakt van het weekend en ik baal er echt enorm hard van omdat ik een van de weinige in nederland had
Oud 29-11-2005, 01:31
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 29-11-2005 @ 00:45 :

Citaat:
Hermione schreef op 29-11-2005 @ 01:02 :
Ik had afgelopen donderdag ook voor het eerst in jaren de hik.
Oud 29-11-2005, 10:27
Verwijderd
Ik heb gisteren een hele avond niets gedaan terwijl ik heel veel had moeten doen en ik had mijn vriendje afgebeld omdat ik echt heel veel moest doen en dus niet mijn tijd bij hem kon verdoen. (Wat een zin.) Om 1 uur sprak ik hem en toen zei ik dat ik niets gedaan had en of ik dan maar daar heen moest komen, en hij zei 'ja!'. Dus ben ik MET GEVAAR VOOR EIGEN LEVEN om half 2 gaan fietsen op de Amsterdamsestraatweg waar het gelukkig om elk tijdstip van de dag gezellig is. En bij hem gaan slapen. &vanochtend wilde ik niet opstaan omdat ik niehiets had gedaan voor stage, maar nu ben ik er en mijn begeleidster is weg dus ik heb alle tijd om het in te halen. En ze vond dat ik vorige week heel erg goed lesgegeven heb en op mijn mededocent (die ik niet mag) had ze heel veel aanmerkingen.
Oud 29-11-2005, 11:14
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben net van Zwolle naar Utrecht gegaan, in de trein tot de conclusie gekomen dat Max Richter, trein en sneeuw een erg goede combinatie zijn. Zo even de stad in en dan nog even een werkgroepje voorbereiden.
Oud 29-11-2005, 11:17
Verwijderd
Gisteraaf gewerkt. Vandaag wilde ik gaan winkelen maar ik heb gvdmm nog geen salaris gehad, eik0ls
Oud 29-11-2005, 11:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik heb maar 4 uurtjes les gehad omdat ik niet meedeed aan het basketbaltoernooi en anders had ik tot 2 uur op school gezeten en morgen ook maar tot 12 uur les joehoe. en om half 6 heb ik bijles op huiswerkbegeleiding maar ik heb geen huiswerk
Oud 29-11-2005, 11:53
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb verkeerd om in mijn bede moeten slapen, omdat de ene helft nat was en toen werd ik verklreukeld wakker en ben ik gaan werken en vanavond ga ik bij m'n vriend pizza eten en dan weer werken daarna even nog wat drinken met wie dan ook.

En ik loop zo lullig en gemeen te doen tegen iedereen, terwij lze niks doen, dat ik aan het eind van de dag waarschijnlijk ruzie heb met allemaal
Oud 29-11-2005, 12:33
biep
biep is offline
net 2 uur gefitnessed, weer een kilo afgevallen, hoera!
zometeen college methodologie van onderzoek en ik ga mijn ontslagbrief op de post doen
Oud 29-11-2005, 12:38
Verwijderd
ik werd vanochtend wakker en besloot niet naar school te gaan,toen heb ik flink uitgeslapn,dadelijk ga ik mijn kamer opruimen en douchen,daarna krijg ik bezoek en vanavond ga ik bij iemand langs
Oud 29-11-2005, 12:57
botulismf
botulismf is offline
Ik heb bij een vriend op de bank geslapen omdat ik mijn huissleutel vanaf donderdag al kwijt ben en ik ga vandaag cadeautjes kopen want dat schijnt ook te moeten.
Oud 29-11-2005, 13:48
ZerO
ZerO is offline
ik heb het heel de nacht koud gehad en vanochtend moest ik naar school en toen ik er was kwam ik achter dat ik best een uur later had kunnen gaan
daarna langs de mediamarkt voor mini dv bandjes en de school gaat mijn aankoop vergoeden maar dat zie ik pas over 3 maanden gebeuren en zometeen werken
Oud 29-11-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 29-11-2005 @ 02:31 :
we zullen het wel verdiend hebben
Oud 29-11-2005, 15:29
June bug
June bug is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 29-11-2005 @ 02:31 :
Een klasgenoot van mij had vandaag ook de hik
Oud 29-11-2005, 15:31
Verwijderd
ja maar die heeft natuurlijk geen forum telepatie met ons DUH

verder heb ik tot half 4 liggen slapen en heel heel heeeel vreemd gedroomd. want iedere droom sloot aan op die daarvoor
waarschijnlijk zijn dat gewoon mijn hersenen die me terugpakken voor weken lang iedere avond lam te slapen gelegd te worden.

nu ben ik aan het ontbijten en over 10 minuten ga ik naar mijn werk, whooptie fucking doo
Oud 29-11-2005, 15:40
Verwijderd
@biepster
bij de subway ?
Oud 29-11-2005, 16:02
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen te lang in m'n bed gelegen. Daarna drie keer de wasmachine volgestopt met vuile was Toen belde een vriendin of ik mee de stad in ging om sinterklaascadeautjes te kopen. Altijd gezellig. Nu thuis zonder cadeautjes, maar met nieuwe rok en truitje...

Zometeen ga ik naar college en daarna met een vriendin wat drinken in de Stairway.
Oud 29-11-2005, 16:03
Haligh
Haligh is offline
ik heb geshopt in r'daal zz.
en verveel me de pleuris.
Oud 29-11-2005, 16:09
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-11-2005 @ 17:03 :
ik heb geshopt in r'daal zz.
en verveel me de pleuris.
Misschien moet je het dan ook maar even in Brunetjuhs topic gaan vertellen, dan heb je weer een halve minuut iets te doen .
Oud 29-11-2005, 16:09
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Broeder schreef op 29-11-2005 @ 17:09 :
Misschien moet je het dan ook maar even in Brunetjuhs topic gaan vertellen, dan heb je weer een halve minuut iets te doen .
ik boycot broeder!
Oud 29-11-2005, 16:10
Broeder
Broeder is offline
Ik heb zojuist drie dingen aan elkaar geplakt. Nu heb ik één groot ding .
Oud 29-11-2005, 16:10
Haligh
Haligh is offline
tussen boycot en broeder moet je natuurlijk een , plaatsen.
Oud 29-11-2005, 16:11
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-11-2005 @ 17:09 :
ik boycot broeder!
Forumrevolutie . Laat het me bijtijds weten als ik moet gaan joelen.
Oud 29-11-2005, 16:11
Haligh
Haligh is offline
houd je pm inbox in het oog.
Oud 29-11-2005, 16:12
Verwijderd
Ik heb geshopt voor sinterklaas cadeautjes en ben geslaagd. Ook heb ik gegeten in la place met een vriend en gepraat en gechilled aldaar.
Zometeen ga ik patat in de oven gooien en dat opeten met halvanaise, alsof dat wat helpt als ik er daarna 2 milky ways achteraan eet, maar goed....
Oud 29-11-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 29-11-2005 @ 17:10 :
Ik heb zojuist drie dingen aan elkaar geplakt. Nu heb ik één groot ding .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten