Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2005, 17:17
Verwijderd
Het is nogal saai nu
Advertentie
Oud 15-12-2005, 17:18
I C U
I C U is offline
Pomtiedom, bijna zaterdag, en morgen skiles van een leuk persoon! JAHOE! Hoe vermakelijk...
Oud 15-12-2005, 17:55
zeep007
zeep007 is offline
beetje vaag
Oud 15-12-2005, 18:09
Halflight
Halflight is offline
Het gaat allemaal heerlijk typisch. Ik trek alleen maar mensen aan die zelf horden leuke jongens aantrekken en uhh dat is kut. Nu heeft een vriendin een afschuwelijk heerlijk model aan de haak geslagen en hij is errrg leuk en ik ben bang dat ik hem echt leuk ga vinden. En hij is heel verliefd op mn vriendin maar hij is zo lief en alles. Bahbahbah.
Oud 15-12-2005, 19:12
snoopy
snoopy is offline
het zit goed tussen ons! Heb zin om weer bij m te zijn, morgen! <3
Oud 15-12-2005, 19:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
monolo schreef op 14-12-2005 @ 00:36 :
heel goed
maar ik mis haar wel
Oud 15-12-2005, 19:22
Nyawa
Twijfel, heel veel twijfel. En dat terwijl mijn moeder nu de hele tijd rond loopt te bazuinen tegen familie dat we iets hebben (ik had het haar ook nooit al zo snel moeten vertellen) en foto's van ons tweeën de halve stad rondgaan.

Want zij is er ook nog, ook al probeer ik het zo hard te verbannen. Eigenlijk hoop ik dat ze stiekem pas later naar Curaçao gaat en niet over twee weken, egoïstisch als ik ben. Waarom is het zo moeilijk om haar volledig los te laten? Waarom is ze na anderhalf jaar zinloos verlangen nog steeds niet helemaal uit mijn hoofd, terwijl ik alles heb dat ik me wensen kan?

*zucht*
Oud 15-12-2005, 19:26
Roosje
Roosje is offline
Ahw, mijn zus en haar vriend zagen er daarnet echt lief en mooi en gelukkig uit samen. Kerstbal, ja.

Dan wil ik ook wel even dat híj er is, ja. (a)
Oud 15-12-2005, 19:28
Aurora
Aurora is offline
Jah, goed hier nog steeds.

Citaat:
Nyawa schreef op 15-12-2005 @ 20:22 :
Maar zij is er ook nog, ook al probeer ik het zo hard te verbannen. Waarom is het zo moeilijk om haar volledig los te laten? Waarom is ze na 2 maanden zinloos verlangen nog steeds niet helemaal uit mijn hoofd, terwijl ik alles heb dat ik me wensen kan?
Gah.
Oud 15-12-2005, 19:48
WolterB
WolterB is offline
En dan voel je spontaan heel erg veel vlinders door je buik fladderen door één enkele gedachte

Morgen <3
Oud 15-12-2005, 19:50
Verwijderd
Oeh, jeetje, ik ben zo blij met hem! Ik had vandaag echt een rotdag. Gigantische hoofdpijn en hij reageert dan zo lief! Smsjes en me bellen om te vragen hoe het gaat, zeggen dat ik gewoon naar huis moet gaan en lekker moet gaan slapen en op donderdag gaan we altijd naar een vriendin, maar ik wist niet of ik ging. 'Ik kom gewoon naar jou toe en dan zeg je dan maar of je mee gaat of niet en als je mee gaat dan breng ik je daarna weer op tijd naar huis.' Echt lief! Dus net is hij geweest en we zijn lekker samen in bad geweest. Even ontspannen en praten. Even een momentje voor ons twee.
En toen ik vanmiddag sliep had hij me een mms gestuurd met een foto van hem met een 'big-smile' op z'n gezicht met daaronder 'say cheese '.
Morgen ben ik vrij en hij gaat de stad in en ik zou ook de stad in, dus gaan we even op zoek naar schoenen en een jas voor hem. Ben zo blij met hem .
Oud 15-12-2005, 21:52
fractuur
fractuur is offline
Hoewel ik er steeds verder overheen kom, kan ik er nog niet tegen als hij over de telefoon zegt dat hij " me nog steeds erg leuk vindt." Killing is dat. Maar goed, ik probeer het als een compliment op te vatten, en de vriendschap die er is te behouden. We kunnen het zó goed met elkaar vinden..
Oud 15-12-2005, 22:00
Verwijderd
Ik heb het erg druk met stage en school; ik heb geen eens meer tijd om aan hem te denken . Morgen zie ik hem weer. Wel een druk weekend voor de deur..
Wel bijna vakantie, dan ben ik bij mijn moeder, en kan ik mijn vriendje tenminste zien wanneer het mij uitkomt, en niet alleen in het weekend. Dat is nou wel echt mooi geweest.
Aanstaande dinsdag ben ik jarig, en dan hebben we 3 jaar en 3 maanden, whoh.
Wanneer ik in zijn ogen kijk....
- hij belde net, maar zijn batt. van zijn telefoon was leeg. Hij belt me als hij thuis is -
Oud 15-12-2005, 22:13
Fleur
Fleur is offline
Ik mis hem heel erg, bah
En ik zie nu al op tegen dat stomme kerstgedoe waarin iedereen verwacht dat je gezellige dingetjes gaat doen..en ik alleen zit, joehoee
Oud 15-12-2005, 22:21
Verwijderd
Het is toch wel ernstig als ik zelfs tijdens een gesprek met een wazige pensioensadviseur mijn gedachten er niet bij kan houden omdat mijn man de hele tijd zo lief naar me lacht... Nog steeds vlinders!

minder is wel dat ik nu die hele folder moet gaan doorlezen omdat ik dus niets van dat verhaal van die kerel snap
Oud 15-12-2005, 23:48
Verwijderd
Ik ben kwaad op hem, maar toch.. Verdomme. Waarom denk ik ook dat ik er zo snel overheen ben? Dat kán niet, na 2 jaar zo heftig samen te zijn geweest kan het niet na een week al oke zijn.. Wie houd ik voor de gek?
Oud 16-12-2005, 02:07
Verwijderd
Het is genoeg geweest. Ik ben genoeg gekwetst, ik heb genoeg gepikt, ik heb genoeg gedaan. Ik ga er nu alles aan doen om er overheen te komen.

Ik zal altijd van mening blijven dat hij te bang is geweest om ons een goeie kans te geven, nu opnieuw. Maar blijkbaar ben ik gewoon niet genoeg waard voor hem, al beweerd ie anders.

Ik ga er voorlopig voor zorgen dat we absoluut geen contact hebben. Vrienden blijven is op dit moment gewoon een illusie, net zoals dat eigenlijk al was toen het uitging. We stonden nog te dicht bij elkaar en er zat gewoon nog teveel gevoel in. Van beide kanten. Ik ben er vrij zeker van dat het in de toekomst wel moet kunnen, maar daarvoor moet ik eerst zonder gevoelens voor hem zijn. Ik vrees dat ik altijd wel een zwak voor hem zal houden, maar dat moet minimaal worden.

Misschien dat het in de toekomst toch nog goed gaat komen. Heb wel zo'n onbestemd gevoel, want het voelt vertrouwd en veilig. Dat heeft hij ook. Ik heb nu alleen besloten er niet meer op te gaan zitten wachten. Als het komt, dan komt het nog wel. En zo niet, dan maar niet.

Sorry voor de lap tekst: het resultaat van nadenken om 3 uur 's nachts
Oud 16-12-2005, 06:08
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 16-12-2005 @ 03:07 :
Het is genoeg geweest. Ik ben genoeg gekwetst, ik heb genoeg gepikt, ik heb genoeg gedaan. Ik ga er nu alles aan doen om er overheen te komen.

Ik zal altijd van mening blijven dat hij te bang is geweest om ons een goeie kans te geven, nu opnieuw. Maar blijkbaar ben ik gewoon niet genoeg waard voor hem, al beweerd ie anders.

Ik ga er voorlopig voor zorgen dat we absoluut geen contact hebben. Vrienden blijven is op dit moment gewoon een illusie, net zoals dat eigenlijk al was toen het uitging. We stonden nog te dicht bij elkaar en er zat gewoon nog teveel gevoel in. Van beide kanten. Ik ben er vrij zeker van dat het in de toekomst wel moet kunnen, maar daarvoor moet ik eerst zonder gevoelens voor hem zijn. Ik vrees dat ik altijd wel een zwak voor hem zal houden, maar dat moet minimaal worden.

Misschien dat het in de toekomst toch nog goed gaat komen. Heb wel zo'n onbestemd gevoel, want het voelt vertrouwd en veilig. Dat heeft hij ook. Ik heb nu alleen besloten er niet meer op te gaan zitten wachten. Als het komt, dan komt het nog wel. En zo niet, dan maar niet.

Sorry voor de lap tekst: het resultaat van nadenken om 3 uur 's nachts
Heb ongeveer hetzelfde gevoel.. En toch.. Hopen blijf ik Ik moet me daar echt vanaf zetten! Ofwel eens een goede babbel, weten waar ik sta. De vraag is alleen wanneer..? Ik denk dat hij dat nooit uit zichzelf zal doen.. Nu ja vrijwel zeker van. Zo open als aan het begin van onze relatie zal hij nooit zijn. Maar hoe moeilijk hij het ook mag hebben, een beetje begrip is niet teveel gevraagd.. En mss tussendoor het antwoord ja of nee..
Oud 16-12-2005, 08:52
Verwijderd
Ben je leuk aan het dromen over je vriend, verandert die ineens in je ex, en verandert die goede vriendin van hem waarmee mn vriend wat gaat drinken vandaag in die 'goede vriendin' van mijn ex en steekt dat nare gevoel opeens de kop weer op. Dat is ook snel weer weg als ik wakker word, maar toch...
Typisch dat ik er onbewust toch mee bezig ben, terwijl ik mijn vriend echt helemaal vertrouw en weet dat er niets tussen hem en die vriendin zal gebeuren. Blijkbaar heeft dat gedoe met mn ex me toch meer gedaan dan ik wil toegeven of zelf weet.

Gelukkig is het gevoel nu weg en kan ik zo blij zijn dat ik m straks weer zie en hij het gezellig heeft gehad
Oud 16-12-2005, 12:36
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 16-12-2005 @ 07:08 :
Heb ongeveer hetzelfde gevoel.. En toch.. Hopen blijf ik Ik moet me daar echt vanaf zetten! Ofwel eens een goede babbel, weten waar ik sta. De vraag is alleen wanneer..? Ik denk dat hij dat nooit uit zichzelf zal doen.. Nu ja vrijwel zeker van. Zo open als aan het begin van onze relatie zal hij nooit zijn. Maar hoe moeilijk hij het ook mag hebben, een beetje begrip is niet teveel gevraagd.. En mss tussendoor het antwoord ja of nee..
Offtopic: Ik ben ook blijven hopen. En niet eens heel onterecht. Ik weet waar ik sta doordat hij dat heeft gezegd. Het bleef vertrouwd en goed voelen, dus bleven we bezig. Alleen is hij de enige die daar niet verder in durfde te gaan: onze wederzijdse vrienden bleven zeggen dat ik ervoor moest gaan aan de hand van wat hij hun vertelde (alles), omdat hij eigenlijk alleen even het vertrouwen terug moest krijgen. Maar ik heb nu besloten er niet op te gaan wachten. Want volgens mij wil hij ons het vertrouwen (voorlopig) gewoon niet geven. Hij is er gewoon bang voor ofzo.
Maar veel succes ook

Ontopic: nog steeds vastbesloten er overheen te komen
Oud 16-12-2005, 13:12
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 16-12-2005 @ 13:36 :
Offtopic: Ik ben ook blijven hopen. En niet eens heel onterecht. Ik weet waar ik sta doordat hij dat heeft gezegd. Het bleef vertrouwd en goed voelen, dus bleven we bezig. Alleen is hij de enige die daar niet verder in durfde te gaan: onze wederzijdse vrienden bleven zeggen dat ik ervoor moest gaan aan de hand van wat hij hun vertelde (alles), omdat hij eigenlijk alleen even het vertrouwen terug moest krijgen. Maar ik heb nu besloten er niet op te gaan wachten. Want volgens mij wil hij ons het vertrouwen (voorlopig) gewoon niet geven. Hij is er gewoon bang voor ofzo.
Maar veel succes ook

Ontopic: nog steeds vastbesloten er overheen te komen
Ja zijn beste vriend zegt dat hij wel spijt heeft.. Dat hij het zelf soms niet tegoei beseft.. Hij heeft mij 2 weken geleden gezegd dat hij me miste Toen had ik zoiets van "Oké, kus me nu dan gewoon ".. Maar dat gebeurde niet. Sindsdien niet meer gepraat over ons. Ik kan ook niet echt praten met hem. Ik heb met zijn vrienden wel een goede band en babbel er nog veel mee, maar als hij er dan bijkomt, klap ik helemaal toe..
Oud 16-12-2005, 13:44
Verwijderd
Als het nou eens gaat sneeuwen dan gaan we mooie winterfoto's maken Dat zouden we vorig jaar al gaan doen, maar die dag was het dus aan het smelten..
Oud 16-12-2005, 14:35
Verwijderd
@TheeMuts: ik was ook gelukkig, maar hij niet meer.

Ik gooi het op de afstand (wat de forumrelaties betreft), als je dichterbij elkaar woont zijn sommige dingen gewoon makkelijker op te lossen.
Oud 16-12-2005, 15:02
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hij is zoooooo lief en hij komt doordeweeks gewoon langs enzo ookal is het 2 uur reizen en ja t is weer gewoon gezellig en leuk net als ja de vorige keer
Oud 16-12-2005, 15:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 16-12-2005 @ 13:36 :
Maar veel succes ook

Klinkt zo bekend, behalve van die wederzijdse vrienden. En ik weet ook nog eens waar hij bang voor is. Of wat hem tegen houdt dan.

Wachten. Hopen dat het gevoel over gaat. Hopen dat zijn angst weggaat. Maar echt actief meehelpen gaat niet
Oud 16-12-2005, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 16-12-2005 @ 16:50 :
Klinkt zo bekend, behalve van die wederzijdse vrienden. En ik weet ook nog eens waar hij bang voor is. Of wat hem tegen houdt dan.

Wachten. Hopen dat het gevoel over gaat. Hopen dat zijn angst weggaat. Maar echt actief meehelpen gaat niet
Offtopic: Ik weet eigenlijk ook waar ie bang voor is. Of tenminste: het grootste deel kan ik raden. En bij hem heb ik het altijd goed. Hij is gewoon bang voor alles wat ie voor me voelt, omdat het meer is dan hij zich kan voorstellen. En het ook niet overgaat, zoals hij wilde toen hij het uitmaakte om een aantal redenen.
Ik hou nu op met hopen dat z'n angst weggaat. Meneer heeft namelijk de vervelende gewoonte met anderen te gaan zoenen zodra 'ons' weer dichterbij komt. Hij zoekt telkens voor zichzelf de bevestiging dat ie niks voor me voelt. En daarbij wordt ie wanhopig 'verliefd' op alles en iedereen. Ook nu dus weer. Waarbij ik dan weer gekwetst word, omdat ik net weer een beetje goede hoop begon terug te krijgen. En dat ben ik gewoon zo zat. Ik wil er nu gewoon niet meer voor hem zijn als hij weer inziet dat het geen zin heeft en weer terug komt.

Maar hoe zit het bij jou, ook een ex?

Ontopic: dit weekend een gezellig vriendinnenavondje gepland. Ook wel: lekker mannen afzeiken
Oud 16-12-2005, 17:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 16-12-2005 @ 17:14 :
Offtopic:
Maar hoe zit het bij jou, ook een ex?

Wow, hoeveel tijd heb je?

Lange relatie (niet met mij), nu uit, wij trekken weer naar elkaar toe, hij wil eigenlijk geen relatie.

Tsja. Dat snap ik, zou ik ook niet willen na een relatie van 5 jaar. Maar het zit me toch dwars.

Hopen en wachten, tot hij er wel klaar voor is. Ooit. Of nooit.
Oud 16-12-2005, 17:38
cagie
cagie is offline
Ik begrijp hem echt niet. Hadden we woensdag een hele leuke avond (en nacht) gehad. Had echt het idee dat het heel erg klikte en het was super om samen met hem te zijn. Ben helemaal verliefd en had nadat hij weg was toch echt wel het idee dat hij mij ook zag zitten. Maar nu, nu laat hij niks meer van zich horen. Oke het ging allemaal op eens heel snel. En had ook niet verwacht dat hij gelijk zou blijven slapen maar op zich is er in die nacht ook niet zoveel gebeurd. We hadden nog verder kunnen gaan maar dat hebben we niet gedaan. Ergens maar goed ook want als het werkelijk zo is dat hij mij nu niet meer wil dan hoef ik daar geen spijt van te hebben. Ik wil hem bellen om te vragen hoe het nou zit en waarom hij nu zo doet maar ik durf niet zo goed omdat ik bang ben voor wat hij misschien gaat zeggen.
Oud 16-12-2005, 19:40
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
cagie schreef op 16-12-2005 @ 18:38 :
Ik begrijp hem echt niet. Hadden we woensdag een hele leuke avond (en nacht) gehad. Had echt het idee dat het heel erg klikte en het was super om samen met hem te zijn. Ben helemaal verliefd en had nadat hij weg was toch echt wel het idee dat hij mij ook zag zitten. Maar nu, nu laat hij niks meer van zich horen. Oke het ging allemaal op eens heel snel. En had ook niet verwacht dat hij gelijk zou blijven slapen maar op zich is er in die nacht ook niet zoveel gebeurd. We hadden nog verder kunnen gaan maar dat hebben we niet gedaan. Ergens maar goed ook want als het werkelijk zo is dat hij mij nu niet meer wil dan hoef ik daar geen spijt van te hebben. Ik wil hem bellen om te vragen hoe het nou zit en waarom hij nu zo doet maar ik durf niet zo goed omdat ik bang ben voor wat hij misschien gaat zeggen.
Waarom bel je hem niet gewoon? Waarom moet híj iets van zich laten horen, jij kan toch ook gewoon bellen?
Oud 16-12-2005, 19:42
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ga vanavond viben Wordt vast wel gezellig
En morgen misschien Arne zien, en 's avonds uit met Myrthe.. Wordt wel een leuk weekend
Oud 16-12-2005, 19:57
Verwijderd
Hij is leuk en lief en... *zucht* gewoon alles!

De tijd vliegt echt voorbij
Oud 16-12-2005, 21:03
ST*R
ST*R is offline
wat ben ik af en toe toch stom bezig
hij houdt van mij en ik van hem, en iemand zoals hij (die noooit vreemd zou gaan, lieve dingen zegt/doet, én mij ook nog leuk vindt) vind ik vast nooit meer
(stiekem vind ik het wel jammer dat ik nog nooit écht vrijgezel ben geweest (en als ik nu voor hem kies waarschijnlijk ook nooit zal zijn) maar dat moet ik maar voor hem opofferen)
hoop dat dat de goede keuze is maar dat zal ik wel nooit weten
Oud 16-12-2005, 21:51
I C U
I C U is offline
Hmm. Wat zal ik eens zeggen? Vandaag was leuk, hij gaat me leren mutsen haken Whahahahaha. Ach ja, dat heb je hé. Verder heb ik zin in morgen, heel veel zelfs, en dan ga ik eens kijken of ik nog een briljantere openingszin kan verzinnen O ja, eerst nog gourmetten met een groepje vrienden, dat wordt sowieso dolle boel En dan zondag mijn verjaardag vieren, familie enzo. Wordt ook leuk. Ik ga het nog druk krijgen, hé!
Oud 16-12-2005, 21:58
T!ne
T!ne is offline
Ik mis em gvd zo fel ..
Oud 16-12-2005, 22:56
Verwijderd
Mh samen uit, samen in de trein, samen slapen en wakker worden en film kijken en weer in slaap vallen, zo heerlijk knus en gezellig...

Maar wel leuk om nu weer thuis te zijn, vriendinnetje! En ouders! En hondje! Vind ik toch eens heerlijk burgerlijk mijn familie leuk, en ben ik toch eens blij dat mijn familie zo leuk is. Olee.
Oud 16-12-2005, 23:32
Stefanie
Stefanie is offline
We gaan misschien samenwonen
Oud 17-12-2005, 10:58
ST*R
ST*R is offline
Hij zei gister dat ie nog even zou bellen, maar heeft ie niet gedaan. Opzich geen probleem, maar in mn droom werd het wel een groot probleem en werd ik er super boos om. En door die droom ben ik nu dus ook bozig, en heb zin om hem op te bellen en boos te vragen waarom hij gvd niet gebeld heeft
Een droom zorgt echt vaak over hoe ik me voel die dag, soms op een positieve manier, en soms niet..
Oud 17-12-2005, 11:15
Morri
Morri is offline
leeg waarom nu...
Oud 17-12-2005, 11:20
zeep007
zeep007 is offline
heerlijk. tis nog maar 12.15 en de dag is al heerlijk. Het bed is fijn en warm , , en kijk je door een gordijn, ligt er nog sneeuw ook!
Oud 17-12-2005, 12:25
Verwijderd
Ik kan nog steeds m'n ex niet alleen maar als goede vriendin gaan zien. Daarvoor hebben we nog te veel contact en vragen we nog te veel van elkaar. Bijna dagelijks hangen we wel een uur aan de telefoon. De situatie begint wel verwarrend te worden zo.
Oud 17-12-2005, 12:41
groovy
groovy is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 17-12-2005 @ 13:25 :
Ik kan nog steeds m'n ex niet alleen maar als goede vriendin gaan zien. Daarvoor hebben we nog te veel contact en vragen we nog te veel van elkaar. Bijna dagelijks hangen we wel een uur aan de telefoon. De situatie begint wel verwarrend te worden zo.
vinden jullie elkaar dan niet nog een beetje leuk ?

Ontopic: het gaat lekker nu, hij komt zo en dan gaan we niets anders doen dan knuffelen heb er zo'n zin in! daarna gaat hij even trainen en dan komt hij terug en kunnen we weer verder gaan met knuffelen

En morgen komt hij weer en dan gaan we nog meer knuffen!
Oud 17-12-2005, 12:59
WolterB
WolterB is offline
Geweldig <3
Oud 17-12-2005, 13:30
ST*R
ST*R is offline
waar ben ik in hemelsnaam mee bezig... ben zooo boos op hem, maar waarom???? heb echt geen zin in hem
Oud 17-12-2005, 13:42
cagie
cagie is offline
Citaat:
mcflem schreef op 16-12-2005 @ 20:40 :
Waarom bel je hem niet gewoon? Waarom moet híj iets van zich laten horen, jij kan toch ook gewoon bellen?
Ik had al iets van me laten horen vandaar dat ik hoopte dat het ook van zijn kant zou komen. Maar goed vannacht heel lang met hem gebeld en het is duidelijk. Hij was nogal geschrokken van het feit dat het op eens zo snel was gegaan. Maar hij vertelde me dat hij me heel leuk vind dus het komt allemaal wel goed
Oud 17-12-2005, 14:00
snoopy
snoopy is offline
hij's lief.
Oud 17-12-2005, 14:40
groovy
groovy is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 17-12-2005 @ 14:30 :
waar ben ik in hemelsnaam mee bezig... ben zooo boos op hem, maar waarom???? heb echt geen zin in hem
hey, ik ken die buien, die heb ik ook wel eens..probeer er maar niet aan toe te geven, dat kan vaak meer verpesten dan je achteraf gewild had..tenzij je echt iets dwars zit, probeer het hem dan gewoon rustig te zeggen..

Ik heb vaak dat me dan iets kleins dwars zit, maar dat ik het dan allemaal zo opkrop en me zó rottig ga voelen door mijn eigen negatieve gedachten, dat ik het uiteindelijk heel bot tegen hem zeg, en dat is niet echt leuk voor hem..

Of dat iets kleins me dwarszit, maar dat ik het dan koppel aan nog veel ergere dingen, zo van 'als hij niet dat doet dan geeft hij blijkbaar helemaal niet zoveel om me' Maar laat je daardoor niet misleiden!

Ontopic: hijs net weg, het was zo heerlijk lekker bijgekletst, maar vooral..geknuffeld hihi lekker samen in bed gekropen en toen hij weg ging nog 10 afscheidszoenen het voelt weer helemaal lekker, we hadden elkaar echt gemist
Oud 17-12-2005, 14:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 17-12-2005 @ 15:40 :
hey, ik ken die buien, die heb ik ook wel eens..probeer er maar niet aan toe te geven, dat kan vaak meer verpesten dan je achteraf gewild had..tenzij je echt iets dwars zit, probeer het hem dan gewoon rustig te zeggen..

Ik heb vaak dat me dan iets kleins dwars zit, maar dat ik het dan allemaal zo opkrop en me zó rottig ga voelen door mijn eigen negatieve gedachten, dat ik het uiteindelijk heel bot tegen hem zeg, en dat is niet echt leuk voor hem..

Of dat iets kleins me dwarszit, maar dat ik het dan koppel aan nog veel ergere dingen, zo van 'als hij niet dat doet dan geeft hij blijkbaar helemaal niet zoveel om me' Maar laat je daardoor niet misleiden!
Oh, hoe herkenbaar
Oud 17-12-2005, 14:46
groovy
groovy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-12-2005 @ 15:41 :
Oh, hoe herkenbaar
haha en zo kan ik nog wel even doorgaan..ik kan echt zo verzonken raken in mijn eigen wereldje van gedachten dat het zoveel kapot kan maken..en daarna gaat het weer een tijdje heel lekker en ben ik vastbesloten niet meer van die negatieve buiten te laten komen..en dan komen ze en weet ik diep in mijn hart dat ik stom bezig ben, maar dan denk ik toch weer dat ik vast wel gelijk heb..en achteraf, als alles helemaal stuk lijkt te zijn denk ik 'wat heb ik gedaan?!'
Oud 17-12-2005, 14:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 17-12-2005 @ 15:46 :
haha en zo kan ik nog wel even doorgaan..ik kan echt zo verzonken raken in mijn eigen wereldje van gedachten dat het zoveel kapot kan maken..en daarna gaat het weer een tijdje heel lekker en ben ik vastbesloten niet meer van die negatieve buiten te laten komen..en dan komen ze en weet ik diep in mijn hart dat ik stom bezig ben, maar dan denk ik toch weer dat ik vast wel gelijk heb..
Ook weer zo herkenbaar

Ik kan soms ook echt van die buien hebben en dan kan ik echt heel dramatisch doen en is het voor mijn gevoel ook allemaal heel echt. En dan, na een nacht goed slapen en logisch nadenken, weet ik ook wel dat het allemaal helemaal niet zo erg is en dat het best wel meevalt en dat ik op dat soort momenten moet proberen mezelf wat meer in de hand te houden.

Maar ik weet idd ook dat die buien soms gewoon onderdeel van mijzelf zijn, dat ik het op dat moment ook echt als zo erg ervaar en dat dat gewoon af en toe terug blijft komen. En dat is best wel klote natuurlijk...
Oud 17-12-2005, 15:02
groovy
groovy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-12-2005 @ 15:53 :
Ook weer zo herkenbaar

Ik kan soms ook echt van die buien hebben en dan kan ik echt heel dramatisch doen en is het voor mijn gevoel ook allemaal heel echt. En dan, na een nacht goed slapen en logisch nadenken, weet ik ook wel dat het allemaal helemaal niet zo erg is en dat het best wel meevalt en dat ik op dat soort momenten moet proberen mezelf wat meer in de hand te houden.

Maar ik weet idd ook dat die buien soms gewoon onderdeel van mijzelf zijn, dat ik het op dat moment ook echt als zo erg ervaar en dat dat gewoon af en toe terug blijft komen. En dat is best wel klote natuurlijk...
tsjah ik ken het ja..dan zegt mijn vriend 'maak er nu niet zo'n drama van' en dan denk ik 'WAT het IS een drama ja' en inderdaad meestal als ik een nacht goed heb geslapen en een beetje de dingen relativeer dan houd ik er toch een schuldgevoel aan over

Ik wilde echt dat ik die buien nog meer dan nu in de hand kon houden, want volgens mijn vriend is dat ook het enige echte 'minpunt' aan mij, die onzekerheid over alles af en toe..maak hem er behoorlijk gek mee..

Ik wilde echt dat ze niet meer terug kwamen, maar om de zoveel tijd is het weer zover..vreselijk..maar ik denk dat het bij mij wel met mijn menstruatie en zo te maken heeft, maar dan vind ik het wel erg dat ik zó'n buien krijg..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten