Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Jah, goed hier nog steeds.
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar veel succes ook ![]() Ontopic: nog steeds vastbesloten er overheen te komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wachten. Hopen dat het gevoel over gaat. Hopen dat zijn angst weggaat. Maar echt actief meehelpen gaat niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou nu op met hopen dat z'n angst weggaat. Meneer heeft namelijk de vervelende gewoonte met anderen te gaan zoenen zodra 'ons' weer dichterbij komt. Hij zoekt telkens voor zichzelf de bevestiging dat ie niks voor me voelt. En daarbij wordt ie wanhopig 'verliefd' op alles en iedereen. Ook nu dus weer. Waarbij ik dan weer gekwetst word, omdat ik net weer een beetje goede hoop begon terug te krijgen. En dat ben ik gewoon zo zat. Ik wil er nu gewoon niet meer voor hem zijn als hij weer inziet dat het geen zin heeft en weer terug komt. Maar hoe zit het bij jou, ook een ex? Ontopic: dit weekend een gezellig vriendinnenavondje gepland. Ook wel: lekker mannen afzeiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lange relatie (niet met mij), nu uit, wij trekken weer naar elkaar toe, hij wil eigenlijk geen relatie. Tsja. Dat snap ik, zou ik ook niet willen na een relatie van 5 jaar. Maar het zit me toch dwars. Hopen en wachten, tot hij er wel klaar voor is. Ooit. Of nooit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: het gaat lekker nu, hij komt zo en dan gaan we niets anders doen dan knuffelen ![]() ![]() En morgen komt hij weer en dan gaan we nog meer knuffen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vaak dat me dan iets kleins dwars zit, maar dat ik het dan allemaal zo opkrop en me zó rottig ga voelen door mijn eigen negatieve gedachten, dat ik het uiteindelijk heel bot tegen hem zeg, en dat is niet echt leuk voor hem.. Of dat iets kleins me dwarszit, maar dat ik het dan koppel aan nog veel ergere dingen, zo van 'als hij niet dat doet dan geeft hij blijkbaar helemaal niet zoveel om me' Maar laat je daardoor niet misleiden! Ontopic: hijs net weg, het was zo heerlijk ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan soms ook echt van die buien hebben en dan kan ik echt heel dramatisch doen en is het voor mijn gevoel ook allemaal heel echt. En dan, na een nacht goed slapen en logisch nadenken, weet ik ook wel dat het allemaal helemaal niet zo erg is en dat het best wel meevalt en dat ik op dat soort momenten moet proberen mezelf wat meer in de hand te houden. Maar ik weet idd ook dat die buien soms gewoon onderdeel van mijzelf zijn, dat ik het op dat moment ook echt als zo erg ervaar en dat dat gewoon af en toe terug blijft komen. En dat is best wel klote natuurlijk...
||
Citaat:
![]() Ik wilde echt dat ik die buien nog meer dan nu in de hand kon houden, want volgens mijn vriend is dat ook het enige echte 'minpunt' aan mij, die onzekerheid over alles af en toe..maak hem er behoorlijk gek mee.. Ik wilde echt dat ze niet meer terug kwamen, maar om de zoveel tijd is het weer zover..vreselijk..maar ik denk dat het bij mij wel met mijn menstruatie en zo te maken heeft, maar dan vind ik het wel erg dat ik zó'n buien krijg.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Algemeen Spamtopic op DK Verwijderd | 102 | 14-04-2007 13:20 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #22 Dragon_Fly | 498 | 03-01-2006 11:35 |