![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had smutger nog een smsje gestuurd dat ie naar panacea en hellfish moest gaan kijken, ben benieuwd of hij het gekregen heeft. iemand anders toevallig gaan kijken naar een van deze 2 acts?
||
Citaat:
oja vorig jaar was de sfeer de voorlaatste nacht echt grimmig, overdag ook van die franse marokkanen die je bandje wilden hebben als je buiten het terrein liep, omdat ze dachten dat ej naar huis ging. ik heb ook 1 keer gezien dat ze het vrij geweldadig afpakten, maargoed.
||
Citaat:
||
Citaat:
1 onaangenaam twistgesprek => meningsverschil ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LOL valt me nu ook pas op. sorry voor 30 mb aan pics trouwens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was ook slaapverwekkend op dat moment, hoewel hij wel goede shit maakt! Hoogtepunten: Amen Ra, Whitest boy, 65 days, Trail of dead, The Haunted, Animal Collective, de Bami, Battles, final fantasy (kutnaam), 31 Knots Goed: High On Fire, Mono, Opgezwolle, Jimmy Edgar, Hellfish (stukje gezien), Fennesz Viel Tegen: STOFLONGEN, STOFSNOT, veel te veel (sub)bass (bijv. bij opgezwolle), jackson and his computer vond ik ook wel saai, kankerbands zoals the dandy warhols (maar daar ben ik dan ook niet naar gaan kijken). En te druk bij DNB acts. Bell orchestre met arcade fire leden was ook niet echt te trekken. Onnoemelijk brak geworden de 3de of 4de dag ook ja. Wcs waren niet zo proper. En al die homocore als caliban en maroon CHUGGA. Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 12:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ smutger: vette fotos.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn hoogtepunten waren: I am X in de dancehall, heel hard gedanst daar, Fischerspooner, Peeping Tom (we hebben achteraf nog staan ouwehoeren met Mike Patton, wat een fantastische briljante geniale man!), Punish Yourself (fantastische muziek, geweldige podiumact, die hele eastpaktent ging los), Matthew Herbert dat was zoooo funky, en White Cowbell Oklahoma natuurlijk, duh. Oh en die chick van de Messerchups, daar heb ik een paar woorden voor: NEUKEN DAT WIJF! Ik zag haar de volgende dag nog in de lobby van ons hotel, en ik zei nog iets van "hey great show last night!" en ze ging me toch blozen, niet normaal... En toen vond ik mezelf stom dat ik dat gezegd had. |
![]() |
||
Citaat:
turntablist was idd kid koala
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb maar 15 min gezien maar het klonk mij als een combinatie van gabber met idm en breaks(core/dnb/breakbeats) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Deathchant heeft toch wel zijn eigen stijltje hoor. Ik zou wel willen weten waar jij vandaan haalt dat manu le malin en micropoint de zogenaamde pioniers zijn. Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 16:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|