Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2006, 16:27
Verwijderd
Ik vond die tanks en die militairen trouwens echt belachelijk.
Advertentie
Oud 21-02-2006, 16:31
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 21-02-2006 @ 17:27 :
Ik ook!

Maar mijn moeder zei dat deze week of volgende week weer allemaal soldaatjes naar uhm "weet ik niet meer waarheen " gaan, gevaarlijk gebied in ieder geval, en dat het waarschijnlijk een soort klein eerbetoon aan hen was!
Oud 21-02-2006, 20:56
Bell
Bell is offline
ik kijk niet meer, want ik hou niet van zangeressen...
Oud 22-02-2006, 14:36
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 21-02-2006 @ 17:27 :
Hehe, idd. Het moet voor die militairen hebben aangevoeld als een vernederende ontgroening.
Oud 22-02-2006, 18:43
xx
xx is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-02-2006 @ 15:36 :
Hehe, idd. Het moet voor die militairen hebben aangevoeld als een vernederende ontgroening.
Oud 24-02-2006, 19:52
Tsu
Tsu is offline
Morgen gaat Ellen er volgens mij uit, wie denken jullie?
Oud 24-02-2006, 19:54
DanielC
DanielC is offline
Ik denk dat Raffaëla (sp?) eruit zal vliegen.
Oud 24-02-2006, 22:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
morgen vliegt ellen er denk ik uit
ik heb zo'n gevoel dat raffaela in de finale komt..sensatie he.
ik hoop iig dat de finale tussen angelique en floortje is en dat anqelique gaat winnen.
Oud 24-02-2006, 23:44
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik hoop dat Ellen er uit gaat of Floortje

Hoop nog steeds dat Raffaela wint, maar ook van Angelique ben ik zeer gecharmeerd
Oud 25-02-2006, 11:01
Tsu
Tsu is offline
Angelique moet winnen, vind ik trouwens.
Oud 25-02-2006, 11:27
Pandora
Pandora is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 20-02-2006 @ 09:49 :
Als Harm er nog in zat, had hij volgende week één van de volgende nummers zingen:
* Radiohead - Creep
* Pearl Jam - Alive
* David Bowie - China doll
* Lou Reed - Perfect day
* En nog een nummer dat was.

Was hij toch nog maar een weekje gebleven...
Ik mag hopen dat je China girl bedoelt .
Verder vind ik Idols geen aap meer aan. Wat een stelletje nonfiguren (excusez-moi), dat wordt uiteindelijk toch nooit iets?
Oud 25-02-2006, 11:29
pino123
pino123 is offline
thema: big band (met vrije keze van nr)

en ik denk/hoop dat óf ellen o'f floortje eruit gaat.
In ieder geval moet de finale tussen angelique en rafaella gaan!!
Oud 25-02-2006, 11:48
geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja ze moeten 3 nummers zingen dat vind ik teveel, bah. Big Band is op zich wel leuk, dat moet Rafaëlla toch wel liggen.

Ellen ligt dat zeker niet, dus die zal er uit mogen denk ik.
Oud 25-02-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Pandora schreef op 25-02-2006 @ 12:27 :
Ik mag hopen dat je China girl bedoelt .
Nee, volgens mij niet.
Oud 25-02-2006, 13:44
welle
welle is offline
Citaat:
Röps schreef op 25-02-2006 @ 12:48 :
Mja ze moeten 3 nummers zingen dat vind ik teveel, bah. Big Band is op zich wel leuk, dat moet Rafaëlla toch wel liggen.

Ellen ligt dat zeker niet, dus die zal er uit mogen denk ik.
Ik denk elke week al dat Ellen eruit gaat, maar telkens gaat ze toch door. Maar ik denk dat ze er morgen wel écht uit gaat.
Oud 25-02-2006, 14:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pandora schreef op 25-02-2006 @ 12:27 :
Verder vind ik Idols geen aap meer aan. Wat een stelletje nonfiguren (excusez-moi), dat wordt uiteindelijk toch nooit iets?
vertel eens, waarom niet? Er zijn tien-, misschien wel honderdduizenden jongeren die wekelijks geld willen uitgeven om deze 4 toekomstige idolen door te laten gaan. Wat doet jou dan zeggen dat dit nooit iets kan worden?
Oud 25-02-2006, 15:45
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 25-02-2006 @ 00:44 :
Ik hoop dat Ellen er uit gaat of Floortje

Hoop nog steeds dat Raffaela wint, maar ook van Angelique ben ik zeer gecharmeerd
Dat heb ik ook.......maar dan alles precies andersom.
Oud 25-02-2006, 15:46
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Verder is het natuurlijk de grootste fout ooit gemaakt dat harm er uit ging. Hij was absoluut niet de beste zanger (als je vrouwen ook even onder de zangers rekent ) . Maar het is wel meer een idool dan wie dan ook , vind ik.
Oud 25-02-2006, 18:00
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Serge maakte vandaag bij zijn optreden 20.000 man gek, nog steeds raar dat hij er uit ligt
Oud 25-02-2006, 18:34
levi's
levi's is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 25-02-2006 @ 19:00 :
Serge maakte vandaag bij zijn optreden 20.000 man gek, nog steeds raar dat hij er uit ligt
Hij mag toch niet optreden zonder toestemming van idols...
Oud 25-02-2006, 18:46
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 25-02-2006 @ 19:00 :
Blijkbaar gaat het niet echt om zijn zang, maar om hoe hij eruit ziet (aangezien hij aanbeden wordt door meisjes van 14, waaronder mijn nichtje...). Want laten we eerlijk zijn, het stemgeluid dat hij produceert is niet loepzuiver en vrij schel.

Of krijg ik nu ruzie met je?
Oud 25-02-2006, 20:41
Verwijderd
vind die serge anders maar een "raargevormd", klein mannetje..... echt niet knap
Oud 25-02-2006, 20:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ellen was vanavond toch echt wel gigantisch goed hoor.
angelique en raffaela ook en floortje vond ik niks. hoop dat zij eruit gaat.
Oud 25-02-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2006 @ 15:57 :
vertel eens, waarom niet? Er zijn tien-, misschien wel honderdduizenden jongeren die wekelijks geld willen uitgeven om deze 4 toekomstige idolen door te laten gaan. Wat doet jou dan zeggen dat dit nooit iets kan worden?
Bij idols 1 en 2 waren er denk meer jongeren die stemden dan nu, want aantal kijkers neemt natlk af per idolgeneratie
en vind je dat er ooit wat is geworden van de vorige idols dan? in het begin misschien, maar je kan niet zeggen dat het echte respectabele artiesten zijn geworden.
Oud 25-02-2006, 21:09
Tsu
Tsu is offline
Nou petje af voor Ellen Zingen met de big band ligt haar echt goed, haar stem paste hier erg goed bij en ze zong echt wel

Ik vond Floortje het minst eigenlijk, met d'r country gesnik in haar nummers. Ze kan wel goed zingen, maar elke aflevering groeit mijn irritatie jegens haar, ze is zo uhm ja... niks
Oud 25-02-2006, 21:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 25-02-2006 @ 22:05 :
Bij idols 1 en 2 waren er denk meer jongeren die stemden dan nu, want aantal kijkers neemt natlk af per idolgeneratie
en vind je dat er ooit wat is geworden van de vorige idols dan? in het begin misschien, maar je kan niet zeggen dat het echte respectabele artiesten zijn geworden.
Haha, weet je dat wel zeker? Er kijken zo'n 2 miljoen mensen naar Idols.. Bij deel 2 was dat ook zo trouwens, dus hoezo zou het afnemen?

En Jamai heeft het heel goed gedaan. Die heeft een super musicalcontract gescoord. Jim gaat ook in een musical en heeft het goed gedaan met z'n singles en daarna z'n dans uitstapje.
Maud heeft titelsongs gedaan, heeft een eigen album en gaat nu misschien mee doen met het songfestival.
Hoezo hebben ze het niet goed gedaan?
Oud 25-02-2006, 21:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Tsu schreef op 25-02-2006 @ 22:09 :

Ik vond Floortje het minst eigenlijk, met d'r country gesnik in haar nummers. Ze kan wel goed zingen, maar elke aflevering groeit mijn irritatie jegens haar, ze is zo uhm ja... niks
Oud 25-02-2006, 21:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Toch krijgen ze geen van allen voet aan de grond als het gaat om hun muzikale carrieres. Ja, Jamai, Jim en Boris scoorden in de maanden na de laatste uitzending alledrie goed in de hitparades, maar dat heeft geen stand gehouden.

En dat album van Maud is volgens mij geflopt. Het succes van Hind viel eveneens tegen, aangezien zij als de beste artiest van het stel werd gezien.
Oud 25-02-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2006 @ 22:35 :
Haha, weet je dat wel zeker? Er kijken zo'n 2 miljoen mensen naar Idols.. Bij deel 2 was dat ook zo trouwens, dus hoezo zou het afnemen?

En Jamai heeft het heel goed gedaan. Die heeft een super musicalcontract gescoord. Jim gaat ook in een musical en heeft het goed gedaan met z'n singles en daarna z'n dans uitstapje.
Maud heeft titelsongs gedaan, heeft een eigen album en gaat nu misschien mee doen met het songfestival.
Hoezo hebben ze het niet goed gedaan?
de kijkcijfers van de finales werden wel minder hoor.. dus ik neem aan dat dat ook geldt voor de overige idolsafleveringen in het algemeen. Bij idols 1 keken er 3 miljoen mensen naar de finale geloof ik en bij 2 was dat 2 komma nog wat. Weet niet zeker, maar in die richting.

oke, jim en jamai zijn dus naar de musicals gegaan en maud schnabbelt zich klem, maar ik vind dat als je idols wint, je dan ook een echte idol van nederland moet worden. bij allemaal heb ik het gevoel dat ze een beetje wegebben, alleen jim komt nog af en toe een beetje langs. maar hits maken ze niet echt.. andere nederlandse artiesten wel. die NIET bekend zijn geworden door idols
Oud 25-02-2006, 22:02
Love_Fulfilled
GODVERREDOOOOOOOOOOMME !!
Oud 25-02-2006, 22:09
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Poeh zowel Ellen als Floortje 29%

Ik dacht echt dat Raffaela er nu uit ging toen ze eenmaal met Angelique over bleef, dus ik schrok echt dat Angelique van die twee dus af viel. Maargoed ben natuurlijk wel HEEEEEEEEEL blij want Raffaela is mijn girl!

Ellen was echt geweldig dit keer, Raffaela vond ik ook heel leuk. Maar toch ben ik gewoon geen fan van Ellen. Aan Floortje irriteerde ik mij dit keer echt HEEL erg. Ze schreeuwde steeds, ze zong echt niet lekker in het gehoor en ze is gewoon niks Ik hield echt een paar keer, mijn oren en ogen dicht. Ze zingt niet verschirkkelijk, maar ik kon haar lach niet aanzien, ik irriteerde mij mateloos

Denk dat Raffaele en Floortje de finale gaan halen. Raffaela heeft bijna de perfecte nummers om verschillende doelgroepen aan te spreken.
Oud 25-02-2006, 22:15
Tsu
Tsu is offline
Ik vond Ellen ook echt heel goed deze keer Alleen vind ik het wel jammer dat Angelique eruit is, want over het algemeen zingt zij gewoon wel beter dan Ellen, vind ik. Misschien wat minder deze keer en Ellen wat beter, omdat dit haar meer ligt.
Maar Ellen heeft al ik weet niet hoe vaak op de kruk gezeten, dat ik eigenlijk vind dat Angelique door had gemoeten en Ellen niet (hoe goed ik Ellen vanavond ook vond zingen). Of Floortje er gewoon uit, hoppakee.
Oud 25-02-2006, 22:16
Tsu
Tsu is offline
Oh en de finale lijkt me duidelijk: Raffaëla en Floortje.
Oud 25-02-2006, 22:18
kiek
kiek is offline
ok nu ben ik dus voor Rafaëlla alleen gaat kutfloortje winnen met dr gejank

edit: ze kan heus wel goed zingen hoor, maar ze zingt altijd van die crappy liedjes

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 22:21.
Oud 25-02-2006, 22:29
nochtans
nochtans is offline
jammer dat angelique eruit is, maar geweldig dat ellen gedeeld eerste was!! zij is echt al heel lang mijn favoriete, ze gaat nu gewoon winnen floortje had er vandaag uitgemoeten, ik ben haar saaiheid nu echt zat. een finale tussen raffaela en ellen zou ik wel leuk vinden.
Oud 25-02-2006, 22:50
Love_Fulfilled
Citaat:
nochtans schreef op 25-02-2006 @ 23:29 :
finale tussen raffaela en ellen zou ik wel leuk vinden.
Forget it ..
Oud 25-02-2006, 22:53
Tink*
Tink* is offline
Oh ik vond het echt goed dat Ellen gelijk door was. Zij is echt leuk, Floortje kan ook goed zingen maar zij is zo standaard en elke keer zo perfecte schoondochter-achtig. Ellen heeft wel iets vind ik. Alleen wel jammer dat Angelique afviel, want zij kan ook heel goed zingen. Maar ik vond sowieso dat ze wel met vier goede zangeressen overgebleven waren.
Oud 26-02-2006, 09:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 25-02-2006 @ 22:44 :
de kijkcijfers van de finales werden wel minder hoor.. dus ik neem aan dat dat ook geldt voor de overige idolsafleveringen in het algemeen. Bij idols 1 keken er 3 miljoen mensen naar de finale geloof ik en bij 2 was dat 2 komma nog wat. Weet niet zeker, maar in die richting.

oke, jim en jamai zijn dus naar de musicals gegaan en maud schnabbelt zich klem, maar ik vind dat als je idols wint, je dan ook een echte idol van nederland moet worden. bij allemaal heb ik het gevoel dat ze een beetje wegebben, alleen jim komt nog af en toe een beetje langs. maar hits maken ze niet echt.. andere nederlandse artiesten wel. die NIET bekend zijn geworden door idols
Ach, ze hebben het gemaakt, ze hebben een goed contract in hun zak. Waarom zouden ze nu hun best doen om voor hits te gaan? Die kunnen ze later altijd nog maken. Terwijl de aanbiedingen NU geldig zijn.
En de kijkcijfers zijn misschien wel lager, maar met 2 miljoen kijkers kan je niet zeggen dat 't slecht gaat, lijkt me zo

Tof trouwens dat Ellen door is. Ik zei in een ander topic al dat ik hoopte dat Ellen extra veel stemmen kreeg omdat ze overal in de poll laag stond. Bovendien zong ze gewoon heel goed.
Ik hoop dat Rafaëlla afvalt volgende week
Oud 26-02-2006, 10:05
Balance
Balance is offline
Ik vraag me trouwens wel af hoe men volgende week stemt. Waren de stemmen van deze week een blijk dat men echt hoort dat Ellen beter zingt dan Rafaëlla? Of waren het puur stemmen, omdat Ellen in de polls er uit leek te liggen?
Oud 26-02-2006, 10:09
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Angelique eruit... Tja, niet echt verwacht eigenlijk
Oud 26-02-2006, 10:10
Jammer dat we Angie's versie van No More Drama niet gaan horen, daar was ik toch wel heel erg benieuwd naar. Ze was de minste deze avond dus in dat opzicht terecht dat ze er uit was. Toch kon ze goed zingen.

Ellen was echt top, maar dat ze 29% van de stemmen heb geloof ik niet. Dat doen ze alleen maar om de mensen te motiveren nog meer voor Floortje en Rafaëlla te laten bellen denk ik.

Rafaëlla is vies en nep, maar jeetje wat deed ze dat weer leuk Zou het terecht vinden als ze Idols wint, ook al vind ik Ellen en Floortje beter. Rafaëlla is gewoon een idool, she's got it.
Oud 26-02-2006, 11:56
xx
xx is offline
Welke liedjes moeten ze nu van de jury zingen?

xx
Oud 26-02-2006, 12:18
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 25-02-2006 @ 19:46 :
Blijkbaar gaat het niet echt om zijn zang, maar om hoe hij eruit ziet (aangezien hij aanbeden wordt door meisjes van 14, waaronder mijn nichtje...). Want laten we eerlijk zijn, het stemgeluid dat hij produceert is niet loepzuiver en vrij schel.

Of krijg ik nu ruzie met je?
Nou een idool is iemand met veel fans en dan is het onbelangrijk of iemand wel of niet kan zingen of hoe hij er uit ziet.

ik ben het verder ook met je eens dat hij niet echt goed zingt hoor.
Oud 26-02-2006, 12:19
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
xx schreef op 26-02-2006 @ 12:56 :
Welke liedjes moeten ze nu van de jury zingen?

xx
Ellen: Natasha Bedingfield - These Words
Floortje: Kelly Clarkson - Because of You
Raffaela: De Poema's - Mijn Houten Hart

Echt gaaf dat Ellen er nog steeds in zit. Ze was gister echt super. Floortje vind ik steeds walgelijker worden, wat een duffe doos zeg.
Oud 26-02-2006, 13:01
Verwijderd
Ik heb het niet gezien, maar wat jammer voor Angelique

Ik had het wel leuk gevonden als zij zou winnen. Nu ga ik voor Ellen, want rafaella vind ik vreselijk, en floortje vind ik te saai.
Oud 26-02-2006, 13:02
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 26-02-2006 @ 13:18 :
Nou een idool is iemand met veel fans en dan is het onbelangrijk of iemand wel of niet kan zingen of hoe hij er uit ziet.

ik ben het verder ook met je eens dat hij niet echt goed zingt hoor.
Maar als het gaat om of iemand veel fans heeft en hoe hij/zij eruit ziet, waarom moeten ze dan liedjes zingen?
Oud 26-02-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-02-2006 @ 14:01 :
Ik heb het niet gezien, maar wat jammer voor Angelique

Ik had het wel leuk gevonden als zij zou winnen. Nu ga ik voor rafaella, want ellen vind ik vreselijk, en floortje vind ik te saai.
Oud 26-02-2006, 13:59
Citaat:
Tsu schreef op 26-02-2006 @ 14:02 :
Maar als het gaat om of iemand veel fans heeft en hoe hij/zij eruit ziet, waarom moeten ze dan liedjes zingen?
Omdat hij wel kán zingen. Of je het nu goed noemt of minder goed, hij kan best zingen. Ik vond dat schelle stemgeluid wel prettig eik, maarja dat is een kwestie van smaak denk ik.
Oud 26-02-2006, 14:57
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Röps schreef op 26-02-2006 @ 14:59 :
Omdat hij wel kán zingen. Of je het nu goed noemt of minder goed, hij kan best zingen. Ik vond dat schelle stemgeluid wel prettig eik, maarja dat is een kwestie van smaak denk ik.
Volgens 0oFZo0 moet een idool alleen fans hebben en hoeft hij of zij niet te kunnen zingen en gaat het om hoe je eruit ziet.

Dan hadden ze net zo goed dit programma niet kunnen maken, als je toch niet hoeft te kunnen zingen om een Idool te zijn.
Oud 26-02-2006, 15:00
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Citaat:
Tsu schreef op 26-02-2006 @ 15:57 :
Volgens 0oFZo0 moet een idool alleen fans hebben en hoeft hij of zij niet te kunnen zingen en gaat het om hoe je eruit ziet.

Dan hadden ze net zo goed dit programma niet kunnen maken, als je toch niet hoeft te kunnen zingen om een Idool te zijn.
Dan heeft het veel weg van amerika's next top model

Alleen kiezen nu de kijkers ipv de jury
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten