Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2006, 20:39
Verwijderd
Ik doe alleen maar alsof.
Advertentie
Oud 28-03-2006, 20:43
Verwijderd
Help...
Oud 28-03-2006, 20:54
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Beh, ik wil morgen thuisblijven en ook dat het vrijdag is.

Ik ben benieuwd wie er morgen allemaal wél is .

*voelt zich machteloos*
Oud 28-03-2006, 21:06
Roosje
Roosje is offline
Ik vind dit niet eens lekker, waarom eet ik het dan? Omdat ik het voor mezelf wil bewijzen?
Oud 28-03-2006, 21:14
♪
♪ is offline
Goed, ik weet genoeg. Genoeg hoe je over de hele situatie en mij denkt. Of nouja, eigenlijk weet ik dat niet... maar zonder woorden kunnen ook een boel dingen duidelijk gemaakt worden. Jammer, maar het is niet anders.
Gelukkig, heb ik genoeg school waar ik me mee bezig kan houden en dat lukt nog aardig goed ook.

Eigenlijk moet ik nu mijn mond eens open gaan trekken voordat het bergafwaarts met mij gaat.
Oud 28-03-2006, 21:20
Tink*
Tink* is offline
Het lukt gewoon niet meer. Ik zit met zoveel. Ik moet nog echt ongelofelijk veel doen voor school. Donderdag ga ik een planning maken samen met een vriendin en daar ga ik me aan houden. Maar ik ben zo afhankelijk van mijn eigen toestand. Als ik overstuur ben enzo kan ik niets doen. En dat is best vaak.

En nou ja. Sommige mensen doen echt eng raar tegen me, heel aanhankelijk. En ben ik aanhankelijk tegen m'n beste vriend, is het weer net of hij het niet wil. En vorige week was ie juist zo lief de hele tijd. En nou ja, ik vind het ook stom dat toen hij mensen ging ontmoeten dat ik hem zo steunde, ook al was ik bang dat hij me misschien minder aandacht gaf of zelfs zou verlaten. Hij wilde het en dat was genoeg voor mij om hem te steunen. Maar nu is het omgekeerd en lijkt het net of hij het liever niet heeft. En ik snap wel dat ie misschien bang is, maar ik deed het toch ook. Ik heb hem juist zo erg nodig. Hij blijft voor mij de eerstkomende tijd toch wel op nummer één staan, mocht er iets uitkomen morgen dan zou dat niets veranderen aan onze vriendschap.

Oh en ik ben ook zo zenuwachtig en alles. Ik ben echt bang niet aan verwachtingen te voldoen zoals altijd. En bang dat het niet klikt. En nou ja, ik weet wel dat het nou eenmaal het beste is voordat alles nog hoger oploopt, maar soms ben ik bang dat het gewoon te snel is. En het is ook zo'n vreemde situatie. Ik ben zelfs nu al bang de foute dingen te zeggen. Dat wordt nog wat morgen.. Ik ben echt heel bang.
Oud 28-03-2006, 21:29
moon
moon is offline
@rare kwast: G E F E L I C I T E E R D !

ot: Deze avond heb ik info. gezocht op internet over ziektes als ME en fybromyalgie en ziektes die daar op leken. Ik hoopte daarmee mijn moeder en zus te kunnen helpen aangezien zij niet zolang achter de computer kunnen zitten maar wel intresse hebben in dat soort info.
Ik kwam een ziekte tegen: 'Hypothyreoidie' die mij aan het denken heeft gezet. Er stond namelijk dat mensen met ME,fybromyalgie en depressieve mensen (precies die 3 categoriën) soms onterrecht die diagnose krijgen omdat ze eigenlijk 'Hypothyreoidie' hebben (een schildklier ziekte).
Nou is het zo: Mijn moeder heeft de diagnose 'fybromyalgie', mijn zus heeft de diagnose 'ME' en ik heb de diagnose 'chronische depressie'. Ik vind dat op z'n minst opvallend en begin me nu af te vragen of wij niet alle 3 eigenlijk 'Hypothyreoidie' hebben. Dat klinkt misschien een beetje te waarschijnlijk, maar ik zou het bijna gaan denken. Zeker gezien het feit dat het geloof ik ook erfelijk is. Ik zou het graag willen laten onderzoeken. Je kan een bloedtest laten doen, maar daar komt soms niks uit terwijl je het dan wel hebt.
Ik vraag me sowiezo af hoe ik dit moet regelen, of ik gewoon aan de huisarts kan vragen om daar op getest te worden. Als iemand dit leest....iemand een idee?
Oud 28-03-2006, 21:32
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Mijn hoofd loopt nu echt helemaal over.. Waarom heb ik er niet eerder wat van gezegd? Omdat ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan dan. Nou, niet dus, en nu moet ik morgen met haar gaan praten, want zo kan het niet langer, dan ren ik weer weg, en daar wordt het ook niet beter op.
En aan de andere kant ben ik ook super gelukkig. Maar dit breekt me gewoon op.
Waarom kan ik ze niet allemaal zeggen wat ik echt denk?
Oud 28-03-2006, 21:43
kroot
kroot is offline
@rare kwast: geleficiteerd.
@sonho: goedzo! Je krijgt dit weekend pm!

pfff therapie was zwaar vandaag
Woei en morgen en overmorgen moet ik met onze stagiare op de winkel passen.
Oud 28-03-2006, 22:12
rare kwast
rare kwast is offline
pfff.. verjaardag weer voorbij..

ik heb mijn best gedaan.. en ik weet dat het fout is maar ik wil zijn zoals ik 'vroeger' was.. vrolijk enzo..
dus mijn masker heeft de hele dag opgezeten
opgewekt, vrolijk, druk praten over plannen die ik helemaal niet heb en totaal niet zie zitten..
zo dubbel..
zo leeg van binnen, zo bang voor de toekomst, zo genoeg van het leven en onder tussen zitten mensen op je gezondheid te proosten..
21 jaar en in blakende gezondheid..
ja NIET dus.. psychisch niet en daardoor lichamelijk ook niet helemaal..
maar dat weet niemand, dat hoeft niemand te weten..
mn neefjes waren er ook.. die 2 waarvan ik tante ben.. maar het doet me geen fuck..
ja tuurlijk ze zijn lief en grappig en lach heus wel mee maar diep van binnen doet t me niets.. t raakt me niet eens..
nee volgens mij gaat t niet helemaal goed met mij...

maar lieve mensen onwijs bedankt voor jullie felicitaties
super lief!!
knuffel
Oud 28-03-2006, 22:14
Verwijderd
Gefeliciteerd Rare Kwast!

Ontopic
En tsja, dan ben je een kutjaar verder.

In his arms she fell, as her hair came down, as we walked in fields of gold

Laatst gewijzigd op 28-03-2006 om 22:18.
Oud 28-03-2006, 22:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 28-03-2006 @ 23:14 :
Gefeliciteerd Rare Kwast!

Ontopic
En tsja, dan ben je een kutjaar verder.
thanx to u 2 ennuh
helemaal eens..
een kut jaar verder..

knuffel
Oud 28-03-2006, 22:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-03-2006 @ 15:26 :
Als alles er af gaat, kan je het dan nog een kapsel noemen?
flauw

Oud 28-03-2006, 22:51
Verwijderd
@ Rare Kwast: Gefeliciflapstaart! Je kan denken; weer een kut jaar erbij, maar je kan ook denken: nu begin ik opnieuw en dit jaar wordt in ieder geval mooier dat het afgelopen jaar toch!?

ontopic:
Ik voel me zwaar klote. Ik heb het gevoel dat het helemaal niet gaat lukken met alles. Ik zeg altijd wel dingen als: "tja, het is nou eenmaal zo" & "ach, ik zie wel". Het klinkt zo nuchter, maar eigenlijk ben ik super gevoelig. Maar ik kan die gevoelens alleen niet tonen, als ik zou zeggen wat ik echt dacht, als ik zou zeggen dat ik denk dat het nooit helemaal goed zal komen, dan zou ik alleen maar kunnen huilen en zou ik ook eeuwig blijven huilen, ook als er geen tranen meer zijn.
Soms wil ik dat het gewoon allemaal stopt. Natuurlijk heb ik het liefst een goed einde, een gelukkig einde. Maar soms maakt het me niet meer uit wat voor einde het is, dan maar een einde vol leegte, als het niet anders kan. En toch blijf ik hopen op mijn happy end. Ik ben opgegroeid met sprookjes en die eindigen altijd met 'en ze leven nog lang en gelukkig'. Ergens hoop ik dat er voor mij ook zoiets is. Maar wat als over vijf jaar mijn happy end nog geen stap dichterbij gekomen is? Ben ik dan nog zo sterk om te blijven hopen op mijn happy end en om door te blijven gaan of zal ik mij dan een andere weg opsturen naar het einde, het einde vol leegte?
Oud 28-03-2006, 22:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 28-03-2006 @ 23:51 :
@ Rare Kwast: Gefeliciflapstaart! Je kan denken; weer een kut jaar erbij, maar je kan ook denken: nu begin ik opnieuw en dit jaar wordt in ieder geval mooier dat het afgelopen jaar toch!?
uh.. ik heb toch weer een jaar dr bij dat kut was?! dus weer een kut jaar dr bij.. hij is voorbij..
zeg niets over komend jaar
Oud 28-03-2006, 22:56
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 28-03-2006 @ 23:54 :
uh.. ik heb toch weer een jaar dr bij dat kut was?! dus weer een kut jaar dr bij.. hij is voorbij..
zeg niets over komend jaar
goedzo
Oud 28-03-2006, 22:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 28-03-2006 @ 23:56 :
goedzo
dat we het ff goed snappen

ik heb het vechten nog steeds niet opgegeven,, hoewel ik t vaak zou willen..
ik blijf jullie nog wel ff lastig vallen hoor
Oud 29-03-2006, 08:56
Roosje
Roosje is offline
Jezus, ik ben toch wel erg opgelucht nu. Zat er misschien meer mee dan ik vermoedde.
Oud 29-03-2006, 09:35
rare kwast
rare kwast is offline
oke de dag gister weer lekker kut afgesloten en vandaag niet beter begonnen

wat ben ik dan ook voor kut vriendin
Oud 29-03-2006, 10:24
Verwijderd
@rare kwast (en alle anderen die 'm nodig hebben): knuffel

Ontopic: waar ben ik mee bezig?! Ik moet deze vakken halen, maar ik doe er niks, maar dan ook echt niks voor. Is het wel wat ik wil doen? Of weet ik gewoon eigenlijk al dat ik die andere master wil doen?

Twijfel. Altijd maar die twijfel. Waarom ben ik zo slecht in het doorhakken van knopen

En ik kan er niet meer tegen. Hij is me te dierbaar om zo gekwetst te worden. Ik ga met d'r praten. Vandaag. Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee? Het is hun leven.

I took a walk around the world to ease my troubled mind

Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 10:26.
Oud 29-03-2006, 10:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 29-03-2006 @ 11:24 :
@rare kwast (en alle anderen die 'm nodig hebben): knuffel

I took a walk around the world to ease my troubled mind
thanx knuf terug..
ennuh bezwaar als ik meeloop

succes met de knoop.. zet alles rustig op een rijtje.. en bijkijk voors en tegens..
Oud 29-03-2006, 11:02
Meissiej
Meissiej is offline
He bah. Ik wil misschien (als het gaat lukken dus) meedoen aan een wedstrijd maar heb alleen nog maar halve ideën of ideën die niet goed zijn

Verder ben ik voornamelijk wat lusteloos en de laatste tijd te vaak en teveel overprikkeld enzo. En dat terwijl iedereen zich zorgen maakt over of ik wel genoeg activiteiten heb, waar ook wel weer een kern van waarheid inzit omdat als ik te weinig routine heb enzo de kans bestaat dat ik terug val (of weer zo depressief wordt als een jaar geleden maar daar zijn volgens mij met name alleen m'n ouders bang voor)
Maar aan de andere kant weet ik dan ook weer dat het flink 'fout' kan gaan als ik doorga terwijl ik daar eigenlijk niet de engerie voor heb.
Eigenlijk zit de tentamen week eraan te komen maar ik zou het jaar sowieso toch niet halen. Moet het volgend jaar dan nog een keer doen (op de tentamens na die ik wél gehaald heb) Maar durf ook niet zo goed echt daar wat aan te doen, kost nogal wat tijd&energie. En het risico dat het dan weer mis gaat kan ik beter niet nemen. Is zowel voor mij beter als voor de mensen uit mijn omgeving. Maar dat uitleggen..nee.
Kortom, ik weet niet wat ik met dit alles moet. Great!
Oud 29-03-2006, 11:17
Dolores
Dolores is offline
Oh wow, het is me gewoon gelukt een peuterspeelzaal te regelen. Ik zat wel helemaal te shaken aan de telefoon, want bellen blijft eng. Maar goed, het is wel gelukt en ik kan er nu volgende week ergens terecht.. Wel net op de dag voordat ik een belangrijk en groot tentamen heb, maar dat is dan niet anders. Ik kan m'n verslagen verder ook al niet op tijd inleveren, dus het is behoorlijk een kutperiode, maar uiteindelijk komt het ook allemaal wel weer goed.
Oud 29-03-2006, 11:18
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil met iemand praten.. waarom deed ze zo?
ik snap best dat ze zich weer kut voelt.. het is nu ook 4 jaar geleden..
ik snap t best.. maar waarom reageerd ze dan zo op mij

ik wil even tegen iemand aanliggen enzo.. ik snap niets van haar, ik snap niets van mijzelf..
ze zegt wel dat we eens moeten praten omdat ze niet meer weet wat er in mijn hoofd omgaat..
nee duh.. dat hoeft ook niet.. ik heb een muur voor je neer gezet..
klaar.. punt

vaagheid en chaos ten top.. ik krijg er geen orde meer in..
weer een stukje dieper in die put.. ik was nog niet eens begonnen om er uit te komen

maar vriendschap kan verdwijnen, zijn eigen weg in slaan.. haal ik de waarheid steeds dichterbij of blijf ik er ver vandaan?
Oud 29-03-2006, 12:02
Ruudje
Ruudje is offline
woeii, sollicitatie ging wel ok
gelukkig was het niet zo erg dat ik best gespannen was
en ze waren onder indruk van mijn goed ogende CV
Oud 29-03-2006, 12:05
Roosje
Roosje is offline
Even the longest night won't last forever.

En ik wil. Ik wil.
Oud 29-03-2006, 12:37
marrel
marrel is offline
Wat ga ik vrijdag zeggen? Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden zodat het ook overkomt zoals het is, en anders liever erger dan minder.

Gelukkig heb ik wel veel geleerd voor mijn tentamen mogen, ik begin gewoon het idee te krijgen dat ik het ken, wou alleen dat die leraar ff terugmailde.

Waarom werd mij eigenlijk nooit zoiets gevraagt wat haar wel weer gebeurd, waarom moet ik me neerleggen bij dingen wat hun nooit hoeven, waarom wil ik alleen maar slapen terwijl ik eerst altijd energie had. Waarom gaat het zoals het gaat.

Ik wil alleen zijn, maar mezelf niet alleen voelen.
Oud 29-03-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-03-2006 @ 21:01 :
ik ken nog wel wat andere mensen, maar die durf ik niet goed te mailen, want dan lijk ik zo'n profiteur...
Waarom ben je dan meteen een profiteur? Je vraagt ze toch niet je scriptie te schrijven? Je vraagt alleen hulp met het opstellen van hypothesen. Als ik aan jou iets vraag over een test oid, vind je mij dan ook een profiteur? Nee, toch? (Hoop ik iig. ) Waarom zou jij dat dan wel zijn als je iemand om hulp vraagt?

Als ik je kan helpen, dan moet je het maar zeggen.
Oud 29-03-2006, 12:44
Verwijderd
Ik wil kunnen slapen, van elf tot zeven uur, 's nachts weet je wel, niet overdag. Als dit zo doorgaat ben ik weer terug bij af. Ik zou wel iemend willen hebben die precies weet hoe het allemaal zit.
Gelukkig is wiskunde inhalen geen probleem. Nog éven, nog éven. Kwestie van volhouden, toch? Maar als je dat niet wilt?
Oud 29-03-2006, 13:21
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Cijfers engels vandaag terug gekregen: 2; 2; 5,5 pfff. Achtereenvolgens telt het 1x 2x 1x mee.

En duits is er ook heel ernstig aan toe...

Meestal kan ik er nog wel om lachen ( terwijl ik het ook niet leuk vind hoor), maar nu is het echt ...

een van de twee op een 4 de ander op een 5...dat moet toch lukken

Ik wil die talen niet eens leren. Ik wil gewoon over...welke *...* heeft nou weer verzonnen dat ik die talen moet kennen!

De rest wil ik wel leren

Geen tegenargumenten ( terecht of onterecht) graag, ik wou gewoon even dat eruit schreeuwen .
Oud 29-03-2006, 13:23
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Ik eis die naamvallen terug, want ik haat leestoetsen!
Oud 29-03-2006, 14:10
rare kwast
rare kwast is offline
waar is iedereen als je praten wil
heb ik dan zo hard geduwd..
i'm sorry
Oud 29-03-2006, 14:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ze is zo zielig. Ze heeft amper vrienden en de vrienden die ze heeft zijn saai, onnozel en gek. Net als haar van die slonzige typen, haast onverzorgd en een diep triest gevoel voor humor. Maar ze is zielig. Niemand wil veel met haar praten, want ze reageert zo gek. Haar kleding is apart, lomp en jongensachtig. Het maakt haar rond, bol en groot. Haar haar hangt in sliertjes langs haar gezicht. Ze lacht overdreven, vraagt altijd zoveel, zoek aandacht, blijft aan je hangen, loopt achter je kont aan en is lomp. Maar ze blijft zielig. Soms heb ik het met haar te doen, dat haast niemand echt met haar wil praten en ze gezien wordt als dat zielige meisje. Ze is onzeker en vandaag tijdens haar mondelingen betoog stortte ze is. Alle informatie was weg, ze trilde, ze stotterde en was na vier minuten klaar. De leraar had het met haar te doen en zei dat hij soepel zou beoordelen. Niet dat dát haar zelfvertrouwen vergrootte.. Ze had een 5, want meetelt als SE. Ze is zielig, want ze heeft zoveel moeite om zichzelf te presenteren. Als ze net haar haar heeft gewassen of eens een leuk shirtje met een vlotte broek aantrekt ziet ze er lief uit. Ze heeft best een schattig gezichtje, alleen is ze wat breed en groot. Was ze maar zoals haar zusje; spontaan, haast elegant, aardig en veel mensen mogen haar. Was ze maar niet 'zielig' meer...
Oud 29-03-2006, 14:43
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
De vraag is of zo iemand baat heeft bij medelijden. Ik zou het vervelend vinden als een docent uit een soort gevoel van medelijden mijn werk anders beoordeelt. Of mensen die alleen met je praten omdat ze je zielig vinden..

Niet dat ik wel een gepaste manier weet om er mee om te gaan, maar goed.
Oud 29-03-2006, 14:51
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-03-2006 @ 15:29 :
Ze is zo zielig. Ze heeft amper vrienden en de vrienden die ze heeft zijn saai, onnozel en gek. Net als haar van die slonzige typen, haast onverzorgd en een diep triest gevoel voor humor. Maar ze is zielig. Niemand wil veel met haar praten, want ze reageert zo gek. Haar kleding is apart, lomp en jongensachtig. Het maakt haar rond, bol en groot. Haar haar hangt in sliertjes langs haar gezicht. Ze lacht overdreven, vraagt altijd zoveel, zoek aandacht, blijft aan je hangen, loopt achter je kont aan en is lomp. Maar ze blijft zielig. Soms heb ik het met haar te doen, dat haast niemand echt met haar wil praten en ze gezien wordt als dat zielige meisje. Ze is onzeker en vandaag tijdens haar mondelingen betoog stortte ze is. Alle informatie was weg, ze trilde, ze stotterde en was na vier minuten klaar. De leraar had het met haar te doen en zei dat hij soepel zou beoordelen. Niet dat dát haar zelfvertrouwen vergrootte.. Ze had een 5, want meetelt als SE. Ze is zielig, want ze heeft zoveel moeite om zichzelf te presenteren. Als ze net haar haar heeft gewassen of eens een leuk shirtje met een vlotte broek aantrekt ziet ze er lief uit. Ze heeft best een schattig gezichtje, alleen is ze wat breed en groot. Was ze maar zoals haar zusje; spontaan, haast elegant, aardig en veel mensen mogen haar. Was ze maar niet 'zielig' meer...
Ik snap hier het predikaat zielig niet

Zo'n mensen moet je ook gewoon in hun waarde laten, want ze zijn ook maar gewoon mensen, alleen anders. En dan denk ik dat zij zo onzeker is (geworden) omdat iedereen haar negeert enzo, ik heb dat namelijk zelf ook meegemaakt op de basisschool, maar gelukkig ben ik van die onzekerheid af Dus zon mensen moet je gewoon accepteren en mee laten doen enzo
Oud 29-03-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 29-03-2006 @ 15:51 :
Ik snap hier het predikaat zielig niet

Zo'n mensen moet je ook gewoon in hun waarde laten, want ze zijn ook maar gewoon mensen, alleen anders. En dan denk ik dat zij zo onzeker is (geworden) omdat iedereen haar negeert enzo, ik heb dat namelijk zelf ook meegemaakt op de basisschool, maar gelukkig ben ik van die onzekerheid af Dus zon mensen moet je gewoon accepteren en mee laten doen enzo
Is het niet juist dat ze dat ook doet? maar dat ze dat alleen deot omdat dat meisje zo 'zielig' is, en verder niemand heeft en dat ze zich dus schuldig en verplicht voelt? dat ze daarom wilde dat ze niet zo zielig was, dan voelde ze zich neit verplicht en hoefde ze niet om te gaan met mensen die ze eigenlijk niet mag?

of heb ik het nou fout
Oud 29-03-2006, 15:09
Verwijderd
Ik moet over een paar uurtjes misschien voor de eerste keer ergens gaan werken. Vind ik eigenlijk wel een beetje eng.
Oud 29-03-2006, 15:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*reageert totaal anders*

Duifelaartje: mooi stukje heb je geschreven hoor! Onbegrijpelijk dat je geen stemmen had voor de verhalenwedstrijd

Ontopic: Ehm.. Nee, eigenlijk heb ik helemaal niets te melden.
Oud 29-03-2006, 15:16
Verwijderd
Ik wil gewoon dat namen met hoofdletters geschreven worden, er punten achter zinnen staan, dat er bij een opsomming gekozen wordt voor hoofdletter en punt of voor kleine letter en ; en niet voor van alles door elkaar, enzovoorts. Is dat zo raar...?
Oud 29-03-2006, 15:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-03-2006 @ 16:16 :
Ik wil gewoon dat namen met hoofdletters geschreven worden, er punten achter zinnen staan, dat er bij een opsomming gekozen wordt voor hoofdletter en punt of voor kleine letter en ; en niet voor van alles door elkaar, enzovoorts. Is dat zo raar...?
Ja, want bij een opsomming moet je volgens mij altijd een kleine letter gebruiken, anders gaat Word er een kriebeltje onder zetten.

Maar het is niet raar als je gewoon graag goede interpunctie hebt, hoor.
Oud 29-03-2006, 16:05
rare kwast
rare kwast is offline
@ vogelvrij.. jouw naam doet me altijd denken aan een leidje van marco borsato..

dat even offtopic en terzijde
Oud 29-03-2006, 16:09
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 29-03-2006 @ 16:47 :
Ja, want bij een opsomming moet je volgens mij altijd een kleine letter gebruiken
Ja. Tenminste, daar lijkt het op.

Maar het belangrikste is natuurlijk dat er lijn in zit. Steeds iets anders is lelijk. Dat je dat stoort is dus niet raar.

OT: Ik isoleer mezelf, maar ik weet niet precies waarom.
Oud 29-03-2006, 16:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-03-2006 @ 17:05 :
@ vogelvrij.. jouw naam doet me altijd denken aan een leidje van marco borsato..

dat even offtopic en terzijde
Maar het is ook een liedje van Sarah en daarom heb ik deze naam gekozen, omdat ik dat echt een geweldig liedje vind. En het is sowieso een mooi woord. Ik kwam er echt pas veel later achter dat Marco Borsato (die ik ooit ontmoet heb ) ook een liedje had dat zo heet.

Ontopic: Ik word een beetje moedeloos van mijn vingers, ze doen zoveel en zo snel pijn tegenwoordig. Blegh.
Oud 29-03-2006, 16:25
rare kwast
rare kwast is offline
mmm van sarah ken ik hem niet/ ken ik niets...
Oud 29-03-2006, 16:46
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-03-2006 @ 15:29 :
Tja, ze zit bij jouw in de klas. Dan kan ze dus niet dom zijn.

En trouwens, zielige mensen hebben misschien in het verleden zielige mensen in hun omgeving gehad en zijn daardoor zielig geworden (geldt voor de meesten). Of een kleine afwijking?
Oud 29-03-2006, 17:47
Miracle
Miracle is offline
Wha, dit topic gaat wel weer erg snel. De dagen trouwens ook. Wist ik veel dat het al 29 maart was.

En ik voel me dom. Ik wilde iets vragen aan mijn docent, onderbreekt ze me met iets anders wat ze me al veel eerder had moeten zeggen. En daarna was ik vergeten wat ík gevraagd had en had ik nog geen antwoord.
Blaat, iets teveel aan m'n hoofd weer.
Morgen nog even doorbijten en dan is het alweer weekend. Komt goed!
Oud 29-03-2006, 18:06
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-03-2006 @ 18:47 :

En ik voel me dom. Ik wilde iets vragen aan mijn docent, onderbreekt ze me met iets anders wat ze me al veel eerder had moeten zeggen. En daarna was ik vergeten wat ík gevraagd had en had ik nog geen antwoord.
Komt niet geheel onbekend over wat sommige docenten betreft. *leeft mee*

Maar ja, bij ons ook best wel erg. Dat komt ook, omdat de docenten voor onze klas steeds onderbroken worden. ---> klaagklas.

Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 18:08.
Oud 29-03-2006, 18:11
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren weer een indicatiegesprek gehad bij het NPI, het was erg moeilijk. Ik probeerde zoveel mogelijk te vertellen maar halverwege barstte ik in huilen uit, en ik voel me altijd zo zwak dan. Zij was blij dat ik huilde omdat ik alles zo laconiek vertelde en omdat ze dacht dat het me niets deed. Ik voelde me alleen maar zo kwetsbaar omdat ik zoveel van mezelf liet zien. Daarna moest ik nog twee uur school volgen, wat behoorlijk kut was. Iedereen vragen waar ik was, en wat er is als ik probeer te verbergen dat ik down ben. En iedereen belachelijk lief doen, terwijl ik zo'n kutkind ben. Er is niets zo kut als het moment dat je gezellig bij je vrienden moet gaan staan, terwijl je je kut voelt, in huilen wilt uitbarsten, alleen maar een arm om je heen wilt voelen, de minuten voorbij kruipen en jij moet doen alsof het leven prachtig is.

Vandaag nog zo'n kutdag. Ik weet niet wat er over me vertelt is op de vergadering maar ineens doet iedereen zo verdacht aardig en lief tegen me. Gisteren al een gesprek met mijn mentrix die verschrikkelijk aardig was, en me wilde helpen steunen en met alles achter mij zou staan. Vandaag begreep ik echt niemand: mijn anw-docent was zelfs aardig. Duits-docente was de enige die me normaal behandelde. Docent engels hield me na de les apart en vertelde dat ik altijd bij hem terecht kon en dat ik wel moest blijven praten met iemand en blablabla. Toen moest ik nog naar mijn coördinator voor een gesprekje en zelfs hij was zoo aardig tegen me! Normaal als ik daarheen moet, is het altijd gezeik aan mijn hoofd maar nu was hij zo lief en voorzichtig.

Waarom doen ze zo? Waarom doen ze zo aardig, dat verdien ik toch niet? Ik behandel hen toch ook als een kutkind, behandel mij dan ook zo! Ik ga er alleen maar van janken, als al die mensen zo lief voor me zijn. En elke keer denk ik dat ik kan praten, maar als ik het dan wil doen, verdwijnen al mijn woorden en gaat mijn masker er weer voor. Elke keer als ik goed op weg ben, draai ik om en volg ik dat pad naar beneden weer. Waarom doe ik zo, waarom kan ik alleen nog maar huilen en zwijgen. Zo ben ik toch helemaal niet? Ik stort in, val te pletter en heb niet eens meer zin om mezelf op te rapen. Als er nog iemand een lieve opmerking maakt, dan barst ik in tranen uit.
Oud 29-03-2006, 18:16
Verwijderd
grr ik haat toetsweken waarom kan ik me er nou nooit toe aanzetten om iets aan school te doen? nouja, vandaag ging in ieder geval goed maar morgen wordt een ramp. ik heb echt geen zin om die man morgen te bellen, maar ik zal het toch maar doen. zogenaamd voor mijn eigen bestwil, al doe ik het alleen maar omdat ik anders weer gedonder krijg. ik vraag me af of mensen niks beters te doen hebben dan me in de gaten houden en nep aardig doen. denken ze dat ik het niet merk? dat ik het fijn vind? goed, ik zal het spelletje nog even meespelen, maar het begint me echt de keel uit te hangen. ik hoop maar dat hij niet boos is, maar hij maakt zich ook zoveel zorgen. hij meende het dus echt. dat had ik niet verwacht..
Oud 29-03-2006, 18:31
Ruudje
Ruudje is offline
en opeens vind je wat oude teksten
dagverslagen, of hoe je ze wilt noemen
nu gaat het zoveel beter met jou!
ik mis je zo...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten