Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben vrolijk, alles gaat wel goed. Alleen moet ik morgen een opdracht afhebben en die begrijp ik niet. Als er nu eens goede mensen online zouden komen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar gaat je afstudeerproject over als ik vragen mag? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was dat degenen die net op het nieuws was? ER hangt me iets van bij dat ik dat op rtl zag.. Knuf iig. OT: Ach. Dubbel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan noemt die kutrechter het geen doodslag omdat Floor niet aan de klap overleed, maar omdat hij met zijn hoofd op de stoep viel. Jezus, waardoor viel hij dan? Niet door een windvlaag hoor. Ik kwam er laatst achter dat ik Floors vriendin via via ken. Wat moet zij kapot zijn.
||
Citaat:
veel plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Voor mijn afstudeerscriptie moet ik onderzoek doen naar het computerprogramma Leesladder van Zwijsen. Dat is een programma voor technisch lezen voor kinderen uit groep 3, 4 en 5. Het is de bedoeling dat ik met een medestudente onderzoek doe naar de gebruikerservaringen, dus wat leerkrachten, RT-ers, IB-ers en andere ervaringsdeskundigen van het programma vinden, en verder willen we onderzoeken of het werken met Leesladder ook echt effect heeft op de leesprestaties van kinderen." Het vervelende is alleen dat veel scholen de cd-roms niet hebben (compleet kost het meer dan 500 euro, veel geld voor een basisschool) en dat de scholen die het wel hebben, vaak niet mee willen doen omdat dit nu eenmaal een drukke tijd van het jaar is. Nog even OT: Vriendje was zoooooo lief vanavond... Lekker tegen hem aangehangen en tv gekeken, lekker ontspannend. Kan ik er morgen weer tegenaan om mijn inleiding van mijn scriptie te verbeteren. Als ik nou ook nog een mailtje terug kreeg van mijn begeleidster, zou het helemaal super zijn. En verder hoop dat ik dat die appartementen die we dinsdag gaan bekijken, wat zijn. Dat de binnenkant iets 'goedmaakt' voor de buitenkant en dat we het zien zitten. Dan lijkt het erop dat het gewoon haalbaar gaat zijn om samen te wonen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kheb echt zin in morgen. Eerst sollicitatiegesprek, en dan nog effe mn kamer opruimen en daarna filmavond ![]() Of nja, eerst nog effe wat praten daar over weet ik wat ![]() ![]() Was al zon half jaar geleden ![]() ![]() @Redhair: Ik denk echt wel dat die mensen meer van je door hebben als dat je denkt en zelfs meer dan dat je wilt. Misschien kun je toch beter eerlijk zijn tegen de neuroloog en het gewoon zeggen. En als hij het dan op de drugs afschuift, moet je gewoon zeggen wat jij ervan denkt..... *knuf*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
De Kantine |