Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 11:28
one.
one. is offline
Citaat:
Fides schreef op 04-07-2006 @ 11:30 :
Manucharyan is ook een rechtsbuiten. Ik heb alleen geen idee of hij goed genoeg is.
Manucharyan is eigenlijk een spits, maar kan eventueel als rechtsbuiten worden gebruikt, een beetje hetzelfde verhaal als met Rosenberg.
Oud 04-07-2006, 17:19
Fides
Fides is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 04-07-2006 @ 12:28 :
Manucharyan is eigenlijk een spits, maar kan eventueel als rechtsbuiten worden gebruikt, een beetje hetzelfde verhaal als met Rosenberg.
Ik dacht dat t iemand was voor op de 10, 7 of 11 positie bij Ajax. Voor op 9 lijkt hij me te klein.
Oud 04-07-2006, 19:16
one.
one. is offline
Weet niet, ik had gelezen dat het een spits was. Hij is inderdaad best klein.
Oud 04-07-2006, 20:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Onze selectie is volgens een persbericht deze morgen gelukkig nog niet rond. Er komt in ieder geval nog een spits, en men verwacht in dit geval toch dat Moutawakil gehuurd zal worden van Aachen-Nord. Ook zijn er twee keepers op proef (onder anderen de reservekeeper van Sittard), net zoals een aanvallende middenvelder van Charleroi en een 17-jarige knaap van Genk. Tja, ik verwacht dat ze allen weer na een week weg zijn, op een keeper na misschien.
Oud 05-07-2006, 10:59
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ahahahahaha, NEC zit nu ook achter Lurling aan

Wat een grap, ik dacht dat we al genoeg jongens hadden die mis kunnen schieten
Oud 05-07-2006, 13:43
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Lurling.. dat er nog steeds clubs zijn die zo'n speler willen
Oud 05-07-2006, 18:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-07-2006 @ 11:59 :
Ahahahahaha, NEC zit nu ook achter Lurling aan

Wat een grap, ik dacht dat we al genoeg jongens hadden die mis kunnen schieten
Lurling is toch al door FC Den Bosch gecontracteerd? Of heb ik het nu mis?

MVV akkoord met Roda JC over huur Moutawakil
MVV heeft overeenstemming bereikt met Roda JC over de huur van Aziz Moutawakil. De 22-jarige vleugelspits speelde afgelopen seizoen voor Fortuna Sittard, maar werd gecontracteerd door Roda JC. MVV huurt Moutawakil voor een half jaar. Na dit half jaar zal er gekeken worden of club en speler met elkaar verder gaan.

Bron www.mvv.nl

Leuke speler, zeker welkom, maar een half jaar? Hebben we ook weinig aan vind ik. Als-ie goed presteert haalt Aachen-Nord hem zo weer terug.
Oud 05-07-2006, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En nog eentje:

Sten Dreezen tekent amateurcontract in Maastricht
Voormalig Fortunees, keeper Sten Dreezen heeft bij MVV uit Maastricht een amateurcontract getekend welke hem voor onbekende tijd zal binden aan de club uit de Jupiler League. Sten Dreezen gold in Sittard als groot talent en kwam meerdere malen uit voor verschillende nationale selecties. Dreezen kwam in Sittard niet in aanmerking voor contractverlenging.

FortunaHome wenst Dreezen veel succes toe in Maastricht. Bij MVV zal Dreezen de tweede keeper worden achter doelman Serge van de Ban.

Bron: www.fortunahome.com

Mja, nog geen ervaring in het betaald voetbal, maar een amateurcontract is financieel natuurlijk een voordeel. Denk dat hij samen met onze Max Severijns gaat strijden om de plek achter Serge. Denk dat ze wel gelijkwaardig zijn aan elkaar.
Oud 05-07-2006, 18:47
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2006 @ 19:26 :
Lurling is toch al door FC Den Bosch gecontracteerd? Of heb ik het nu mis?
Lijkt me sterk, hij moet weggekocht worden bij Köln.
Oud 06-07-2006, 16:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
CAPELLO WIL DE JUVE-STERREN HUREN

Zelfs als de topspelers hun clubs trouw blijven, dan moet er nog geld zijn om hun riante lonen te betalen. Dat lijkt onmogelijk zonder het tv-geld van de Serie A en de Europese opbrengsten.

Fabio Capello, die Juventus al ruilde voor Real Madrid, zou de oplossing hebben. De coach wil dat Real de sterren van Juve huurt tot de Italiaanse club weer op het hoogste niveau speelt. Zo moet Juve de hoge lonen niet betalen.

Capello zou denken aan Zambrotta, Cannavaro, Emerson, Vieira, Trezeguet en Ibrahimovic. Ook Kakŕ, die niet wil zakken met Milan, zou naar Real komen.
Bron: TT-één

Gene idee wat ik hiervan moet denken. Als dit uitkomt wordt Real Juventus II
Oud 06-07-2006, 18:07
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse rond met Lazovic

Vitesse heeft donderdagochtend overeenstemming bereikt met Feyenoord over de overgang van Danko Lazovic naar de Arnhemse club.

Lazovic speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado.

Voor Feyenoord speelde Danko Lazovic tussen 2003 en 2005 51 officiële duels, waarin hij tien keer scoorde. De Serviër werd door Feyenoord in 2003 overgenomen van het Servische Partizan Belgrado.

"Voor mijn carričre is het heel belangrijk dat ik nu veel ga spelen en bij Vitesse kan dat", liet de Serviër donderdag weten. "Tegelijkertijd vind ik het moeilijk om definitief afscheid te nemen van Feyenoord. Ik heb al vaak gezegd dat ik deze club en vooral de supporters in mijn hart heb gesloten en dat is ook echt zo. Ik ben ze heel dankbaar voor twee mooie jaren. Nu ga ik er alles doen om met Vitesse alsnog de top te bereiken."

Danko Lazovic werkt vrijdagochtend om 10.30 uur zijn eerste training in Arnhemse dienst af. De spits gaat spelen met rugnummer 9.

Bron: Vitesse.nl 06-07-2006
-------------------------------------------------------------

Aadje lijkt te kiezen voor een twee spitsensysteem. want Junker nu al opgeven lijkt me te veel van het goede, zeker omdat Vitesse Due heeft gehaald die vorig half jaar samen in Denemarken hebben gespeeld.
Oud 06-07-2006, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-07-2006 @ 19:47 :
Lijkt me sterk, hij moet weggekocht worden bij Köln.
Hm, das raar dan. Naja, dan hebben mede MVV-supporters die actief zijn op ons forum zich vergist dan...

MVV heeft selectie afgezien van een spits rond

MVV heeft aanvaller Rony Baynon, afgelopen seizoen al op huurbasis bij de Maastrichtse eerstedivisionist, vastgelegd tot 2007. Hij is afkomstig van La Louvičre.
De 17-jarige Anthony Di Lallo komt over van de Beloften van Genk. Hij doorliep eerder de jeugdopleiding van Standard Luik. Hij is jeugdinternational van België in de categorie onder 17. Deze middenvelder die aanvallend is ingesteld kan op beiden flanken spelen en eventueel ook centraal.

Keeper Lambropoulos, afkomstig van Thessaloniki, is momenteel op proef en zal waarschijnlijk de tweede keeper worden.
Sten Dreezen, komt over van Fortuna Sittard als tweede of derde keeper. Hij heeft een amateur-contract voor onbepaalde tijd. Hij zal zich moeten bewijzen aan Koolhof om in aanmerking te komen voor een profcontract.

Verder zoekt MVV nog naar een spits en dan zal de selectie compleet zijn. Oud FC Den Bosch-speler Berry Powel lijkt de voornaamste kandidaat voor deze positie.

Bron: eerstedivisie.info

Mooi dat we een paar jonge jongens (Baynon, Di Lallo) hebben vastgelegd. We gaan in ieder geval in de goede richting wat betreft de selectie nu. Nu Dreezen getekend heeft en we ook nog Max hebben hoeft die Griek voor mijn part niet te komen, maja...
Als Powel zou komen, dan zou dat natuurlijk te gek zijn (topscorer eerste divisie vorig seizoen). Al betwijfel ik of dit gerucht waar is.
Oud 06-07-2006, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oh ja, en voor clubs die nog spelers zoeken, aan het onderstaande hebben ze misschien nog wel iets.

Eerste training Team VVCS
Het Team VVCS voor contractloze spelers heeft woensdag onder leiding van Erik van der Meer haar eerste training afgewerkt. Op sportpark Klein Galgenwaard trotseerden dertien spelers de tropische hitte.
Voorafgaand aan de training hield VVCS-voorzitter Danny Hesp een kort toespraakje, waarin hij hoopte het succes van afgelopen jaar te evenaren; in de zomer van 2005 vonden elf spelers van het Team VVCS alsnog een betaalde club.

De volledige groep in Utrecht bestond uit de keepers Mark Besselink (22, De Graafschap) en Guido van Sant (21, Willem II), de verdedigers Houssin Bezzai (27, Haarlem), Thomas Litjens (21, Falkirk FC, Schotland), Guy Veldeman (27, Zulten-Waregem), Angelo Zimmerman (22, Cambuur Leeuwarden), Marillia (30, Sparta Rotterdam), de middenvelders Ahmet Kilic (22, AGOVV), Rui Almeida Monteiro (29, FC Dordrecht) en Marcel Koning (31, NAC Breda) en de aanvallers Sendley Sidney Bito (22, Sparta Rotterdam), Biko Brazil (21, FC Omniworld) en Donna Nkunku (23, Excelsior).

Oud-Vitessespelers Emile Mbamba en Mamadou Zongo zullen zich bij het Team VVCS voegen voor de wedstrijd van vrijdag 7 juli tegen TOP Oss. Vanwege de droge velden in Utrecht is deze wedstrijd overigens verplaatst naar sportcentrum Papendal bij Arnhem, aanvang 16.00 uur.
Oud 06-07-2006, 19:08
Gimme more beer
Marcel Koning?
Oud 06-07-2006, 19:09
Ketjing
Ketjing is offline
Mbamba en Zongo, het had zo mooi kunnen zijn
Oud 06-07-2006, 19:11
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-07-2006 @ 19:32 :
Hm, das raar dan. Naja, dan hebben mede MVV-supporters die actief zijn op ons forum zich vergist dan...
Ze hadden wel gelijk. De fansites hebben me weer eens in de steek gelaten

Snoyl lijkt wel zo goed als zeker te zijn
Oud 06-07-2006, 19:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-07-2006 @ 20:11 :
Ze hadden wel gelijk. De fansites hebben me weer eens in de steek gelaten
Ach ja, ondanks dat ze je in de steek hebben gelaten toch een voordeel: je kunt blij zijn dat Lurling niet komt.
Oud 06-07-2006, 19:34
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-07-2006 @ 20:22 :
Ach ja, ondanks dat ze je in de steek hebben gelaten toch een voordeel: je kunt blij zijn dat Lurling niet komt.
Dat is waar
Oud 06-07-2006, 22:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-07-2006 @ 20:09 :
Mbamba en Zongo, het had zo mooi kunnen zijn
Die Zongo loopt nog steeds bij ons mee te trainen, weet niet wat ze met die jongen van plan zijn
Oud 07-07-2006, 10:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Kluivert mag trouwens weer weg bij Valencia... Na aankoop van Morientes is ie weereens overbodig geworden.

Ik hoop dat hij nu verstandig is en voor een Nederlandse club gaat kiezen, of in ieder geval een club waar hij direct kans heeft op een basisplaats. Want ik zie niets liever dan dat Kluivert zijn oude niveau weer gaat halen. Veel mensen zijn het vergeten, of willen het niet zien, maar Kluivert was toch 1 van de beste spitsen van Nederland ooit. En gezien zijn leeftijd had zijn hoogtepunt nog moeten komen...
Oud 07-07-2006, 11:37
Welgemeend
Welgemeend is offline
Als Kuyt weggaat bij feyenoord kan Kluivert hem wel opvolgen .
Oud 07-07-2006, 20:21
Cola
Cola is offline
hmm, ik ben nog redelijk positief over Kluivert, maar als hij dat doet ben ik waarschijnlijk niet de enigste die hem daar een onprettige tijd wenst, een echte ajacied zou zoiets nooit doen....
Oud 07-07-2006, 21:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geucht: Leo Beenhakker wordt komende dinsdag gepresenteerd als bondscoach van Polen...
Oud 07-07-2006, 22:02
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ieuw, hij moet naar Australie ofzo, Polen is zo saai .
Oud 08-07-2006, 12:42
Gimme more beer
Citaat:
Cola schreef op 07-07-2006 @ 21:21 :
hmm, ik ben nog redelijk positief over Kluivert, maar als hij dat doet ben ik waarschijnlijk niet de enigste die hem daar een onprettige tijd wenst, een echte ajacied zou zoiets nooit doen....
Ga toch weg man. Zelfs Johan Cruyff heeft voor Feyenoord gespeeld.
Oud 08-07-2006, 12:43
Gimme more beer
Citaat:
Welgemeend schreef op 07-07-2006 @ 23:02 :
Ieuw, hij moet naar Australie ofzo, Polen is zo saai .
Polen heeft wel een enorme lading fantastische spelers.
Oud 09-07-2006, 08:46
Cola
Cola is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-07-2006 @ 13:42 :
Ga toch weg man. Zelfs Johan Cruyff heeft voor Feyenoord gespeeld.
dat omdat hij ruzie had met het bestuur...
Oud 09-07-2006, 11:59
Gimme more beer
Citaat:
Cola schreef op 09-07-2006 @ 09:46 :
dat omdat hij ruzie had met het bestuur...
Wat alleen maar aangeeft dat "echte ajacieden" zeer zeldzaam zijn.
Oud 10-07-2006, 20:18
Relief
Relief is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-07-2006 @ 17:53 :
Bron: TT-één

Gene idee wat ik hiervan moet denken. Als dit uitkomt wordt Real Juventus II
Zambrotta, Canavaro, Vieira en Kaka zijn echt de spelers die je moet hebben. Canavaro is een geweldige verdediger (zie WK 2006), Zambrotta is een soort tweede Roberto Carlos (goede verdediger + goede aanvaller+ goede middenvelder), kaka is ideaal als vervanger voor zidane. Gewoon een prachtige voetballer. En vierira een goede aanvallende middenvelder. De rest mag van mij ergens anders naar toe. Er zitten al genoeg glamourboys bij Real. Daar is geen behoefte aan spelers als Ibrahimovic En Emerson is gewoon te oud.
Oud 10-07-2006, 21:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wie weet er nog een goede spits voor ons?
Oud 10-07-2006, 21:21
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nou Twente heeft weer eens één van de grootste talenten van Anderlecht op proef. Linksbuiten en zijn naam is Martin Kolar.. Wat ik er zo van gehoord heb is het een balvirtuoos alleen schijnt hij mentaal een beetje een wrak te zijn. Zou graag even de mening van Methuselah ofzo horen! Helaas hebben vanwege zijn blessure van het andere talent Gerk nog weinig kunnen zien.
Oud 10-07-2006, 21:29
baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-07-2006 @ 13:43 :
Misschien ben jij een insider op dat gebied, maar ik heb er op het WK weinig van gemerkt.
Oud 11-07-2006, 18:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
baas schreef op 10-07-2006 @ 22:29 :
Misschien ben jij een insider op dat gebied, maar ik heb er op het WK weinig van gemerkt.
Het selectiebeleid van de Poolse coach was dan ook raar te noemen. Een aantal spelers die zeer belangrijk waren geweest in de kwalificatiewedstrijden had hij niet meegenomen. Maar goed, dan nog vond ik Polen ook tegenvallen op het WK.
Oud 11-07-2006, 19:51
Welgemeend
Welgemeend is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-07-2006 @ 13:43 :
Overdrijf niet zo, er lopen wel een aantal leuke spelers, maar ze missen creativiteit. Lewandowski, Sobolewski, Smolarek, Zurawski zijn aardige spelers, Lewandowski is wel de beste imo.

Oh ja, ze zijn niet zo goed als bijvoorbeeld Oekraine, en hebben ook weinig echte beloften in de jeugd.
Oud 14-07-2006, 00:02
Gimme more beer
Citaat:
baas schreef op 10-07-2006 @ 22:29 :
Nee, ik ben geen insider. Ik volg het Poolse voetbal niet intensief, maar ik ben wel op de hoogte van wat er in het land afspeelt.

Spelers als Zurawski en Frankowski heb ik helaas live mogen bewonderen en zijn gewoon erg goede spelers. Ervaren, een beetje aan de oude kant, maar goede spelers. Verder noem ik Dudek, Jelen, Baszczyński, Szymkowiak, Kosowski, Mila, Sobolewski, Smolarek, Boruc, Brożek en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik moet zeggen, het viel me nogal tegen op het WK, maar er gingen ook spelers niet mee die ik altijd had meegenomen. Dudek is daar een voorbeeld van. Maar ook Niedzielan, hoe raar het ook klinkt, was geen gekke optie geweest op dit WK. Hij past in het spel dat dit team speelt, met snelle, felle counters en ik vond dat ze daar echt explosiviteit misten. Iets waar Niedzielan in uitblinkt.

Persoonlijk vind ik Polen geen land zonder jong talent. Je moet je alleen wel voorstellen dat jongens van 18, 19 of 20 nog weinig ervaring op het hoogste niveau hebben, omdat die bij die clubs langzaam gebracht worden en de lijntjes met het buitenland ook wat trager zijn. Jongens worden vaak pas na hun 23e gekocht door een grote club. Daar is opzich niets mis mee, maar je hebt dus vrijwel geen écht jonge jongens in je nationaal elftal.

Over Lewandowski: Hij is, meen ik, twee keer ingevallen op dit WK. Ik zie als "de beste" toch heel andere jongens.
Oud 14-07-2006, 00:12
Gimme more beer
NEC heeft trouwens eindelijk een goede slag geslagen: Vanaudenaerde van Club Brugge gekocht. Staat bekend als een degelijke rechtsback

De verdediging zou weer eens goed de kracht van het team kunnen gaan worden. Liever zie je natuurlijk een fantastische voorhoede, maar die hebben we niet en krijgen we niet.
Oud 14-07-2006, 12:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ heeft Sinouh als vervanger van Timmer gehaald (transfervrij, dat wel). Hij heeft een contract voor 1 seizoen getekend.

Nu maar hopen dat Didulica niet tegen een blessure of schorsing aanloopt...
Oud 14-07-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2006 @ 01:12 :
NEC heeft trouwens eindelijk een goede slag geslagen: Vanaudenaerde van Club Brugge gekocht. Staat bekend als een degelijke rechtsback

De verdediging zou weer eens goed de kracht van het team kunnen gaan worden. Liever zie je natuurlijk een fantastische voorhoede, maar die hebben we niet en krijgen we niet.
Speelde in de CL volgens mij alle wedstrijden, en de competitie ook erg vaak in de basis gestaan, waarom moest die weg bij Bruhhe?

GPD-bladen van vandaag:

"PSV aast op Makaay"

artikel vermeldt verder weinig zinnigs. Als Vennegoor voor een leuk bedrag naar Porto gaat en Nistelrooy naar München dan zou Makaay zelf wel naar PSV willen, zoiets. Erg vaag.
Oud 14-07-2006, 14:12
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 14-07-2006 @ 15:11 :
Speelde in de CL volgens mij alle wedstrijden, en de competitie ook erg vaak in de basis gestaan, waarom moest die weg bij Bruhhe?
Hij schijnt betrokken te zijn geweest in een opstootje of iets dergelijks. 150.000 Euro heeft hij gekost
Oud 14-07-2006, 15:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En Landzaat heeft zijn zin gekregen en begint bij Wigan aan zijn eerste Europese avontuur... Hij moet nog wel zelf rondkomen met de club, maar dat moet geen probleem zijn.

Citaat:
AZ en Wigan bereiken akkoord over transfer Landzaat
14 juli 2006

ALKMAAR- AZ en de Engelse Premier League club Wigan Athletic hebben vrijdagmiddag een akkoord bereikt over de transfer van AZ-captain Denny Landzaat naar de Engelse club. Wigan hoopt begin volgende week met de speler zelf tot een akkoord te komen, Landzaat verblijft momenteel nog met zijn gezin in het buitenland voor een vakantie.

Het contract van Denny Landzaat bij AZ liep nog tot 1 juli 2007, over de afkoopsom doen beide clubs verder geen mededelingen.

Landzaat kwam in januari 2004 over van Willem II, waar hij werd herenigd met trainer Co Adriaanse. Voor AZ speelde de 26-voudig international 79 Eredivisieduels waarin hij 22 keer scoorde. Landzaat genoot zijn opleiding bij Ajax, waarvoor hij één keer in competitieverband uitkwam. MVV nam hem daarna over, waarna de stap naar Willem II volgde.

Marcel Brands, directeur technische zaken van AZ: ‘We hebben eerder gezegd dat we rekening hielden met een vertrek van Denny, voor zijn positie hebben we inmiddels versterking gehaald. Maar dat neemt niet weg dat we met pijn in het hart afscheid nemen van elkaar. Denny heeft zijn ambitie om nog eens in het buitenland te spelen nooit onder stoelen of banken gestoken en we hebben hem beloofd mee te werken aan een internationale transfer, we gaan er dan ook vanuit dat speler en club er komende week uitkomen.’
Oud 14-07-2006, 16:01
Verwijderd
Goede aankoop voor Wigan, al vraag ik me af of Landzaat bij een wat mindere Premier League-ploeg wel genoeg aan voetballen toe zal komen. Italië of Spanje had beter bij hem gepast.

In Engeland verwachten trouwens ze niet zoveel van Wigan dit seizoen, tweede jaar is altijd lastiger, ze zullen niet meer onderschat worden, de beste spelers zijn verkocht etc etc

En ikzelf verwacht niets van een club die het in zijn hoofd haalt Emile Heskey te halen Maar op zich zijn de drie nieuwkomers in de PL allemaal ook niet van enig niveau, dus Wigan zal er wel inblijven.
Oud 14-07-2006, 16:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
3 Miljoen euro hebben ze neer moeten leggen
Oud 14-07-2006, 17:17
Verwijderd
Planetfootball houdt een HEEELE grote slag om de arm; zegt dat Landzaat naar Espanyol wil en niet naar Wigan. Maar Espanyol wil geen €3 miljoen betalen, Wigan wel.
Oud 14-07-2006, 21:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Landzaat kan toch op papier betere clubs krijgen?

Trouwens, een aantal dagen geleden werd bekend dat Wim Rijsbergen de nieuwe bondscoach wordt van Trinidad & Tobago. Zijn assistent wordt oud MVV-trainer Jan van Deinsen.
Oud 15-07-2006, 16:47
Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Barreto naar Feyenoord? Ik zou het voor Feyenoord best goed vinden, de eerste goede aankoop, behalve Timmer dan.
Er waren al geruchten dat hij in de winterstop al verkocht was aan Feyenoord, maar door de hoge tranferprijs(?) is daar niets van naar buiten gebracht.
Oud 15-07-2006, 19:36
Gimme more beer
Ik heb er een hard hoofd in dat hij vertrekt. Het zou wel goed zijn voor de club, maar het komt opnieuw uit dubieuze bron en het is nu al twee keer eerder niet waar geweest. Ik wacht dus even af.

Als het wel waar is, zou dat goed nieuws zijn, maar moeten ze wel zorgen dat er goede vervanging naar Nijmegen komt.
Oud 16-07-2006, 19:46
Supreme Dutch
Makaay naar PSV als PSV Vennegoor weet te slijten aan Porto. Makaay is natuurlijk een superspits maar hij heeft nog een contract tot 2008 en Bayern wil hem zeker niet goedkoop laten gaan + ze moeten hem dan in die 2/3 jaar dat hij nog speelt volledig afschrijven.. Lijkt me niet zo slim..
Oud 17-07-2006, 11:09
Verwijderd
MVV zou in onderhandeling zijn met Alexander Topolewski, 19jarige spits van Borussia Dortmund (de amateurs dan wel, maar dat is dus min of meer het tweede elftal)

http://www.bvb.de/?%E0%83%ECZ%1B%E6%F4%9E

Gerucht gaat dat in de loop van de week zijn komst bekend wordt gemaakt. Ik hoop dat het waar is.

Van Boxel heeft een hernia, Siahaija aan de knie geopereerd... de basis valt nu al weg
Oud 17-07-2006, 12:52
Gimme more beer
Volgens mij ga ik gelijk krijgen en vertrekt Barreto niet naar Feyenoord. Jammer, maar misschien is het ook wel beter zo.
Oud 18-07-2006, 18:10
Shox
Shox is offline
hm volgens mij is dirkie om, volgens daily mail althans...

http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1779
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten