Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 17:00
Drez
Drez is offline
Ik ging typen en de UQ kijken, lame, en studeren en koffie drinken met vrienden. En nu is mijn boek uit .
Oud 02-05-2006, 17:32
Verwijderd
van 11 tot 5 in de stad gelopen, nu zijn mn benen dood
Oud 02-05-2006, 17:45
__
__ is offline
ik had een date met mn vriendje en we hebben bananen- en appelflappen gemaakt en die waren teringlekker. ook heb ik nog eventjes kip madras voor hem gekookt, wat we binnen 10 minuutjes hebben weggewerkt omdat meneer moest werken. nu ben ik tyfuschagrijnig en ik weet niet waarom.
Oud 02-05-2006, 17:48
kuik
kuik is offline
ik leer voor een tentamen over waarschijnlijk het meest saaie vak dat bestaat op statistiek na namelijk 'gezondheidszorg en volksgezondheid in nederland'
Oud 02-05-2006, 20:57
merels
merels is offline
ik heb tot halftwee geslapen oeiii en toen met de vader boodschappen gedaan en mijn kamer en kleding iets netter gemaakt. iets gedronken met de moeder en een heel naar kind liep constant over mij te roddelen met haar moeder. toen hebben wij wat gegeten en werden er hevige flirtpogingen ondernomen leek het wel
Oud 02-05-2006, 21:28
botulismf
botulismf is offline
Ik heb in een zieke maniakale bui de huiskamer zojuist opgeruimd en de complete afwas gedaan. Het is ongelooflijk hoeveel nuttige huishoudelijke klusjes ik doe om maar niet aan mijn huiswerk te hoeven werken... Maar goed, het huis wordt er toonbaar van.
Oud 02-05-2006, 21:32
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik-ging-werken-en-toen-ging-een-meisje-huilen-door-de-drukte-en-toen-ging-ze-gasten-vragen
hun-brood-af-te-staan-aan-de-meeuwen-en-toen-moest-ik-huilen
Oud 02-05-2006, 22:01
Verwijderd
terror koekje wordt emo ooh

ik had een kolere dag op mijn werk aber naturlich. is het al bijna weekend? onee de week is net begonnen
Oud 02-05-2006, 22:08
schimmel
schimmel is offline
vandaag kwam er een vrouw met 1 1/2 tand bij de kassa staan met een fles mondwater en ze was echt kk lelijk bijna een zwerver. en toen vroeg ze of ze dat als tandenpoets kon gebruiken want daar had ze geen tijd voor, en of ik daar wel tijd voor had dan. ja want dat zou dan komen door waar ik woonde, want ze had geen stromend water en daarom douchte ze altijd bij dr "vriendje". ze vond dat één keer per dag je tanden poetsen wel moest, maar dat 2 keer per dag niet haalbaar was voor haar.
echt, ik zie de laatste tijd zoveel halve zolen.
Oud 02-05-2006, 22:11
schimmel
schimmel is offline
OJA zojuist heb ik al het eten wat (bijna) over de datum was in een pan gekookt en opgegeten AHAHAHAHAHA.
Oud 02-05-2006, 22:16
grandmommy
grandmommy is offline
ik stuurde de user suspender een pm met de nu al legendarische woorden 'ey pikkie'
Oud 02-05-2006, 22:22
botulismf
botulismf is offline
Oud 02-05-2006, 22:26
grandmommy
grandmommy is offline
dat is een verdomd zwart hart
Oud 02-05-2006, 23:51
ZerO
ZerO is offline
Ik heb gewerkt en toen ging ik naar BOZ en op het station in rotterdam zag ik een back door man look-a-like maar dan de blink 182 versie

en ohja dat was ik bijna vergeten

ANDERHALFUUR VERTRAGING ben net thuis en ik ben WOEST
Oud 03-05-2006, 01:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag op bed gelegen en geinternet en mezelf heel erg zielig gevoeld en gechat met mijn exdude en besloten dat ik voorlopig niet meer met hem ga praten en dat is kut dus toen heb ik een liter koffie gedronken en chocola gegeten en oprah gekeken en vandaar dat ik nu nog wakker ben lalalalala. En straks ga ik naar bed en nog even denken aan hoe zielig ik ben en dan ga ik dromen over hele vreemde dingen die nergens iets mee te maken hebben, zoals gisteravond over een heks met bakjes poep, en dan word ik wakker en is het mooi weer en dan blijf ik lekker binnen zitten want ik ben te zielig en dan begint het weer van voren af aan hieperdepiep hoera.

PS: help me herinneren dat ik geen x aantal bakken senseo darkroast naarbinnen giet voor ik moet slapen.
Oud 03-05-2006, 05:18
Verwijderd
Klaarblijkelijk heb ik ergens vannacht besloten wakker te blijven. Wellicht een goed idee, daar ik dit keer een plan van jewelste had, namelijk, niet rond zevenen gaan slapen en ook geen nachten doorhalen en vervolgens niets nuttigs doen, zoals de afgelopen dagen het geval was, maar zo rond openingstijd richting de Albert Heyn bewegen, alwaar ik enige levensbehoftes zoals nicotine en alcohol in zou kunnen aanschaffen. Ik zit immers al dagen zonder het tweede en het eerste is ook schaars, maar mijn lamlendigheid spande onder één hoedje met mijn gestoorde bioritme waardoor de tocht naar ons aller Albert ondenkbaar was.

Overigens vraag ik me af of ik reeds als alcoholist bekend sta bij het plaatselijke supermarktcomplex. Immers, ik kom daar nu al tijden twee tot drie keer per week bier halen. Nu is dat niet zo'n ramp, het betreft doorgaans de vrijdag en de zaterdag en bij tijd en wijle de dinsdag, aangezien dat uitgaansdagen zijn. Maar het feit dat ik telkens drie á vier atlasjes haal doet vast menig kassamiep achter mijn rug om een scheve blik op mij werpen en het feit dat ik zometeen om acht uur 's ochtends met mijn nieuwste slapeloze junklook op de stoep sta om bier te halen, helpt vast ook mee aan de nodige imagobuilding.

Ik voel me vannacht wel productief, want ik heb mijn pseudo-site die al tijden down was geupdate om men te laten weten dat hij, eh, al tijden down is en voorlopig ook wel down gaat blijven. Hoewel dat niet geheel ongedwongen was, aangezien ik opeens gelinkt werd bij een crappy MSN-tekening op een heus heidenforum waardoor de kans dat er iemand op de Vrolijke Cynicus zou kijken tot wel tweemaal vergroot werd, hiermee de waarde van 0,00002% aannemend.

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in de AH en ook geen zin in winkelen, alhoewel ik het nog niet over dat laatste gehad heb met jullie, mijn waarde lezers, maar dat was ik van plan te doen vandaag. Maar ik heb al koffie op dus van slapen zal wel niet veel komen en zo wel, dan is het alsnog zielig voor de koffie, die de strijd tegen het instinct dan zou verliezen.

Tot slot, een leuk plaatje. Ik vind hem zelf eerder een beetje vies, maar Google zegt dat hij leuk is, dus ik geloof het maar op 't woord.

Oud 03-05-2006, 06:33
Broeder
Broeder is offline
Ik zit met een rat op m'n hoofd om me heen te kijken.
Oud 03-05-2006, 08:39
ZerO
ZerO is offline
Ik kon uitslapen maar ik moet een communicatieplan inleveren en mijn groep laat me in de steek want iedereen is naar het strand ofzo hahahaha :/
Oud 03-05-2006, 08:53
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben nu nog wat aan het huis bezig en straks ga ik lunchen met mijn baas
Oud 03-05-2006, 09:09
Glory
Glory is offline
ik eet rozijnen en ik probeer naar de supermarkt te gaan om aardbeien te kopen.
Oud 03-05-2006, 09:14
Drez
Drez is offline
ik werd wakker en ik ga zo mijn tas inpakken en eten en drank kopen voor op Schier.
Oud 03-05-2006, 12:20
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen ging om 7 uur mijn wekker, want ik moest naar het LAATSTE statistiek college. Daarna ben ik naar de fotozaak geweest waar een vriendin werkt en hebben we vakantiefoto's ontwikkeld Nu ben ik een heerlijk broodje verorberen.
Oud 03-05-2006, 12:30
__
__ is offline
vandaag ga ik geschiedenis leren en vanavond moet ik van 18:00 tot eh eind werken. 00:00 ofzo. en MORGEN is de heuglijke dag dat ik (als het goed is) mn salaris krijg en 's avonds komt er volk en blijft er een vriendin logeren en dan wil ik ZUIPEN. dus. dan ga ik zuipen.
Oud 03-05-2006, 13:28
schimmel
schimmel is offline
ik ga dooood, ik heb keelontsteking. toen ik mn werk belde om te zeggen dat ik keelontsteking had en dat het misschien niet zo verstandig is te gaan werken was ik wel een beetje laat. nu konden ze niemand meer vinden en heb ik gezegd dat ik dan wel zou komen en ik voel me echt betarreld
Oud 03-05-2006, 13:29
Verwijderd
Gisteren werd ik gewekt door de Papoea die op de stoep stond. Toen hebben we wat zitten kijken naar the Tick, SPOON! Dat was wel dope. Om half 5 moest ik net als straks weer naar mijn werk. Daarna ben ik bij de Papoea langs geweest en hebben we die JFK zooi van Peter R de Vries gekeken, wat best boeiend was nog. Toen nog met een maat van me wat biertjes en jointjes genuttigd bij mij thuis onder het genot van Invader Zim en South Park. Laat gaan maffen en nu pas uit den dood herrezen. Zometeen eerst douchen en dan maar eens aan een essay beginnen dat vorige maand al af had moeten zijn.
Oud 03-05-2006, 14:43
Haligh
Haligh is offline
nouja maandag had ik een optreden wat mwaw mwaw was en dat nog eens werd bevestigd door het feit dat ik van mijn basversterker afviel en bijna mijn nek brak.

en 5 minuten later

'ga je mee naar babyshambles?'
'euhh ok?'

dus toen zat ik met mijn lamme kop in de auto op weg naar amsterdan.

volgende brak geweest en mijn vriendin was er. en 's avonds gewerkt toen de koningin in boz was.
en vandaag verveel ik me .
Oud 03-05-2006, 14:44
cha0s
cha0s is offline
ik werd wakker vanochtend, heb me lekkah opgefrist, even wat getraind, boodschappen gedaan, daarna buiten van de zon genoten. straks 'ns koken.
Oud 03-05-2006, 15:17
merels
merels is offline
ik moest werken en nu verveel ik mij een klein beetje.
Oud 03-05-2006, 15:39
Verwijderd
ik heb m'n band geplakt en het kostte me maar een uur. nu heb ik een bruine rug.
Oud 03-05-2006, 15:50
Haligh
Haligh is offline
en nu ga ik naar roffa?
Oud 03-05-2006, 16:47
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 03-05-2006 @ 16:50 :
en nu ga ik naar roffa?
wat ga je doen ?

ot
ik heb vandaag gespijbeld en nu ben ik bij mijn vriend en hij gaat koken en ik speel spider solitaire
Oud 03-05-2006, 16:55
innogen
innogen is offline
school en huiswerk enzo
gepoold
presentatie voorbereiden

en dalijk sporten
Oud 03-05-2006, 17:06
Verwijderd
IK HEB HET MOOISTE APPARTEMENT IN DEN HAAG omg ik ben zo blij dat ik vanavond champagne ga drinken!
Oud 03-05-2006, 17:20
Verwijderd
Ik heb gechilled bij een vriend, singstar, jaja. En ge-eyetoyed. Toen in de stad op een terras eenb iertje gedronken en dat was wel leuk.
Oud 03-05-2006, 17:21
Verwijderd
ik heb uitgeslapen, toen ben ik naar utrecht gefietst om met een vriendinnetje af te spreken, we hebben in het park gezeten met canei en het was heel gaaf
Oud 03-05-2006, 17:49
Verwijderd
Ik heeeeb gedanst, geluncht, gepraat, filmpjes gekeken.. Ja, dat was het. En nu is het tijd voor de almighty simpsons.
Oud 03-05-2006, 18:09
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb in het park hippie gespeeld met de kastilliaan.
Oud 03-05-2006, 18:14
grandmommy
grandmommy is offline
botulism: ik heb - in deze volgorde - een pony, een vader, een moeder en een kat ontmoet en dat was wel VDO
Oud 03-05-2006, 18:52
vidaaa
vidaaa is offline
Ik heb langs de Waalkade gelopen en iemand gezocht en daarna heb ik op mijn kamertje gezeten met kaarsjes aan en droevige muziek en ik heb een nep-pizza gegeten, een wesp vermoord en weemoedig naar buiten gekeken.
Oud 03-05-2006, 18:53
Verwijderd
ik heb in de tuin gezeten. en straks ga ik een film kijken
Oud 03-05-2006, 19:27
Verwijderd
mijn potterige manwijf collega die giletjes draagt en hoogwaterbroeken en haar alle kanten op en geen make up en halfdoof is en het heeft over haar levenspartner en een ketting met een foto van haar hond om haar nek heeft, verkondigde vandaag ook nog eens geen PAUZE MENS te zijn. vandaar dat ze altijd overspannen doet. HALLOOOOOOOOOOOOOOOO.

"ja ik zit hier maar op die stoel te wachten tot die pauze voorbij is. ik wil gewoon werken"

eh

..

ok.
Oud 03-05-2006, 19:33
idontcare
idontcare is offline
vanmorgen werd ik heel relaxed wakker en ontbeten we in de zon. helaasch moest ik om 13u werken tot 18u dus veel van de zon heb ik verder niet gezien maar goed, nu kijk ik gtst en ik leef weer helemaal op morgen naar amsterdam, wordt gaaf.
Oud 03-05-2006, 19:55
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 03-05-2006 @ 20:27 :

"ja ik zit hier maar op die stoel te wachten tot die pauze voorbij is. ik wil gewoon werken"

eh

..

ok.
OMG dat is echt te grappig.

Had ik overigens ook wel bij mijn oude werk, de collega's waarmee ik pauze had waren zo kut, dat ik dacht laat mij maar werken.
Oud 03-05-2006, 20:25
Verwijderd
ik werd vanmorgen om tien over acht wakker gesmsd door Ruby Blue en daarna ging ik nog even verder slapen en ontbijten met beer en thiska, daarna ging ik bloemen, fakkels, drank, eten kopen en in de tuin liggen bij beer terwijl ik keek hoe hij zijn auto schoonmaakte, daarna heb ik bahmi gekookt en thuis alles klaargezet want ik heb vanavond een tuinfeestje
Oud 03-05-2006, 20:28
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Crimson schreef op 03-05-2006 @ 20:55 :

Had ik overigens ook wel bij mijn oude werk, de collega's waarmee ik pauze had waren zo kut, dat ik dacht laat mij maar werken.
ik heb het alleen als we met te weinig mensen zijn en niet met meerdere tegelijk pauze kunnen houden (anders is er niet genoeg personeel in de winkel). dan zit je daar in je eentje echt te wachten en dan schiet het maar niet oohooopp
Oud 03-05-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 03-05-2006 @ 20:55 :

ze heeft geen 'vrienden' om pauze mee te houden, volgens mij heeft ze daar zo'n enorm complex van dat ze zichzelf aangepraat heeft dat ze niet van pauze houdt.
Oud 03-05-2006, 20:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
idontcare schreef op 03-05-2006 @ 21:28 :
ik heb het alleen als we met te weinig mensen zijn en niet met meerdere tegelijk pauze kunnen houden (anders is er niet genoeg personeel in de winkel). dan zit je daar in je eentje echt te wachten en dan schiet het maar niet oohooopp
Ik ben altijd te druk bezig met eten en de leesmap doorbladeren. Dan zijn die 30 minuten zo om hoor. En ik zit altijd in m'n uppie in de kantine.

ot: Ik ben vandaag wakker geworden met een ontiechelijk kutgevoel en het enige wat er door m'n hoofd ging was "Daniel en Hannah. Daniel en Hannah. Nee nee nee nee nee. Daniel en Hannah..." dus om 1 uur pas uit bed gekropen en maar m'n meest zomerse outfit aangedaan om me toch een beetje vrolijk te voelen. Daarna naar de supermarkt geweest alleen om een beetje van de zon mee te krijgen, want ik had eigenlijk helemaal niks nodig. Thuis weer veels te lang achter de comp gezeten en toen met m'n vader en moeder mee geweest naar hun boot en aan het water kipsate met patat en appelmoes gegeten.
En toen zij de mevrouw van het cafeetje tegen mijn moeder 'oh, zijn jullie zussen' en daar werd ik pissig om want ik heb nog niet zo'n ouwe muil.

Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 21:04.
Oud 03-05-2006, 21:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-05-2006 @ 21:59 :
Ik ben altijd te druk bezig met eten en de leesmap doorbladeren. Dan zijn die 30 minuten zo om hoor. En ik zit altijd in m'n uppie in de kantine.
Waar ik werkte moest je eerst 666 roltrappen op voordat je bij de kantine was. Dus dan maar naar buiten, en dat is wel saai ja.

@freakjuh: pauze complex, omg, nieuwe psychologische aandoening.
Oud 03-05-2006, 21:21
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-05-2006 @ 21:59 :
En toen zij de mevrouw van het cafeetje tegen mijn moeder 'oh, zijn jullie zussen' en daar werd ik pissig om want ik heb nog niet zo'n ouwe muil.
ik heb een klein zusje van 4 en als ik ergens ben met haar dan denken mensen dat ze m'n dochter is. NEE BEDANKT ZEG.
Oud 03-05-2006, 21:37
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging m'n tuin doen en onder al dat oerwoud bleek een merel te broeden en er legde ook nog een lieveheersbeestje eitjes op m'n deurpost
lenteee

Regels voor berichten