Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klaarblijkelijk heb ik ergens vannacht besloten wakker te blijven. Wellicht een goed idee, daar ik dit keer een plan van jewelste had, namelijk, niet rond zevenen gaan slapen en ook geen nachten doorhalen en vervolgens niets nuttigs doen, zoals de afgelopen dagen het geval was, maar zo rond openingstijd richting de Albert Heyn bewegen, alwaar ik enige levensbehoftes zoals nicotine en alcohol in zou kunnen aanschaffen. Ik zit immers al dagen zonder het tweede en het eerste is ook schaars, maar mijn lamlendigheid spande onder één hoedje met mijn gestoorde bioritme waardoor de tocht naar ons aller Albert ondenkbaar was.
Overigens vraag ik me af of ik reeds als alcoholist bekend sta bij het plaatselijke supermarktcomplex. Immers, ik kom daar nu al tijden twee tot drie keer per week bier halen. Nu is dat niet zo'n ramp, het betreft doorgaans de vrijdag en de zaterdag en bij tijd en wijle de dinsdag, aangezien dat uitgaansdagen zijn. Maar het feit dat ik telkens drie á vier atlasjes haal doet vast menig kassamiep achter mijn rug om een scheve blik op mij werpen en het feit dat ik zometeen om acht uur 's ochtends met mijn nieuwste slapeloze junklook op de stoep sta om bier te halen, helpt vast ook mee aan de nodige imagobuilding. Ik voel me vannacht wel productief, want ik heb mijn pseudo-site die al tijden down was geupdate om men te laten weten dat hij, eh, al tijden down is en voorlopig ook wel down gaat blijven. Hoewel dat niet geheel ongedwongen was, aangezien ik opeens gelinkt werd bij een crappy MSN-tekening op een heus heidenforum waardoor de kans dat er iemand op de Vrolijke Cynicus zou kijken tot wel tweemaal vergroot werd, hiermee de waarde van 0,00002% aannemend. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in de AH en ook geen zin in winkelen, alhoewel ik het nog niet over dat laatste gehad heb met jullie, mijn waarde lezers, maar dat was ik van plan te doen vandaag. Maar ik heb al koffie op dus van slapen zal wel niet veel komen en zo wel, dan is het alsnog zielig voor de koffie, die de strijd tegen het instinct dan zou verliezen. Tot slot, een leuk plaatje. Ik vind hem zelf eerder een beetje vies, maar Google zegt dat hij leuk is, dus ik geloof het maar op 't woord. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot ik heb vandaag gespijbeld en nu ben ik bij mijn vriend en hij gaat koken ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Had ik overigens ook wel bij mijn oude werk, de collega's waarmee ik pauze had waren zo kut, dat ik dacht laat mij maar werken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: Ik ben vandaag wakker geworden met een ontiechelijk kutgevoel en het enige wat er door m'n hoofd ging was "Daniel en Hannah. Daniel en Hannah. Nee nee nee nee nee. Daniel en Hannah..." dus om 1 uur pas uit bed gekropen en maar m'n meest zomerse outfit aangedaan om me toch een beetje vrolijk te voelen. Daarna naar de supermarkt geweest alleen om een beetje van de zon mee te krijgen, want ik had eigenlijk helemaal niks nodig. Thuis weer veels te lang achter de comp gezeten en toen met m'n vader en moeder mee geweest naar hun boot en aan het water kipsate met patat en appelmoes gegeten. En toen zij de mevrouw van het cafeetje tegen mijn moeder 'oh, zijn jullie zussen' en daar werd ik pissig om want ik heb nog niet zo'n ouwe muil. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 21:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @freakjuh: pauze complex, omg, nieuwe psychologische aandoening. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |