Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Wij horen gewoon bij elkaar. Ik belde m vannacht wakker omdat ik verdrietig was en dat vond ie niet erg. Morgen! <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder wel ...hmm. Ga geloof ik daten binnenkort, ben benieuwd of dat leuk gaat worden. Over de telefoon is het in ieder geval wel leuk. En ik moet de reboundjongen toch maar zeggen dat we dit niet meer zo moeten doen, want ik voel me er veel te ongemakkelijk bij. Misschien dat sommige mensen heel snel nadat het uit is met iemand anders écht kunnen daten of een relatie induiken, maar ik kan dat dus duidelijk niet. Dus tja... Jammer, want hij is wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, er speelt gewoon zoveel mee, en soms is alles klote en k*t, en soms is alles geweldig goed. En ik snap mezelf niet.. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, hopelijk kom ik ooit uit de knoop met mezelf, en kan ik altijd intens genieten van de momenten die we samen zijn.. Hoop dat die tijd voor jou ook komt! *knuff* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- jouw oma is een dag voor je vader gestoven, mijn opa is een dag na mijn vader gestorven, toevallig- Iig heel erg veel sterkte deze dagen... en laat je vriend je maar goed knuffelen & troosten!! @luchtballon; heftig verhaal... iig heel erg veel sterkte de komende tijd! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt een geweldige avond gehad gister. Beetje teveel drinken, beetje op de tafels dansen, beetje praten met iedereen, beetje niet leuke jongens duidelijk maken dat ze geen kans maken. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 |