Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2006, 10:45
Verwijderd
@ Ladii Inge: Dat klinkt goed! Leuk om te lezen

@ Trimm Trapp: * knuffelt * Scheelt maar, hier mag je het er wel over hebben hoor.

Ontopic: Helemaal goed! Hij bezorgt me nog steeds kriebels in mijn buik
Advertentie
Oud 08-05-2006, 11:08
Verwijderd
Iloon.... Het is Iloná!
Ach, altijd beter dan 'scheetje', want daar schoot ik echt van in de lach. Wat een trieste bedoening
Oud 08-05-2006, 11:13
Verwijderd
Ik heb niet veel relationeels te melden. Alleen dat ik eindelijk weer een beetje vriendinnetjes begin te krijgen. Werd tijd, ik vind het leuk.

@ Trimm Trabb: *knuffel* heel, heel, heel erg veel sterkte...Echt kut dat je je zo voelt. Sterkte ermee!
Oud 08-05-2006, 11:29
woezel
woezel is offline
grappig dat hij mag rondsletten maar als ik 1 keer met een andere jongen zoen hij jaloers is..terwijl we niet echt iets gehad hebben (als in relatie).
naja veel maakt het me niet uit, khoop dat ik ze beide volgend weekend zie
Oud 08-05-2006, 11:57
Li
Li is offline
Voel me heel goed! Na ja lichamelijk wat minder, stond vanochtend in de badkamer met hem en ineens val ik flauw tegen de badkamermuur zo bam op de grond. Ging hij me helemaal lief verzorgen en glaasje water geven en hij wilde niet eerder weggaan totdat ik me wat beter voelde
Vanavond samen naar een concert, hoop dat ik me wat beter voel
Oud 08-05-2006, 13:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nala schreef op 08-05-2006 @ 11:45 :
@ Trimm Trapp : * knuffelt * Scheelt maar, hier mag je het er wel over hebben hoor.

Offtopic: tis Trimm Trabb (met twee B's dus)... Zag t je eerder ook al fout doen, maar dacht dat t een vergissing was. Oke, dat was dus niet boeiend, sorry
OT: Wij horen gewoon bij elkaar. Ik belde m vannacht wakker omdat ik verdrietig was en dat vond ie niet erg. Morgen! <3
Oud 08-05-2006, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-05-2006 @ 10:29 :
Ik ben kapot en ik weet geneens meer hoe ik normaal moet functioneren zonder hem. Heb vannacht alweer over hem gedroomd en het is zo verwarrend.
Ik heb het gevoel dat ik doodga. Maar ik mag er met hem niet meer over praten.
Ik ben die dromen nou ook wel eens zat *schopt onderbewuste* Nee, hij komt niet terug, en ik weet niet eens of ik dat wel wíl. Dus hou nou eens op over hem te dromen, daar word ik veel te raar wakker van.

Verder wel ...hmm. Ga geloof ik daten binnenkort, ben benieuwd of dat leuk gaat worden. Over de telefoon is het in ieder geval wel leuk.

En ik moet de reboundjongen toch maar zeggen dat we dit niet meer zo moeten doen, want ik voel me er veel te ongemakkelijk bij. Misschien dat sommige mensen heel snel nadat het uit is met iemand anders écht kunnen daten of een relatie induiken, maar ik kan dat dus duidelijk niet. Dus tja... Jammer, want hij is wel leuk.
Oud 08-05-2006, 14:38
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-05-2006 @ 10:29 :
Ik ben kapot en ik weet geneens meer hoe ik normaal moet functioneren zonder hem. Heb vannacht alweer over hem gedroomd en het is zo verwarrend.
Ik heb het gevoel dat ik doodga. Maar ik mag er met hem niet meer over praten.
Ohh zo vervelend is dat! Ik hoop dat het snel wat beter gaat want dit is niet zo fijn he Sterkte!
Oud 08-05-2006, 15:10
Flip!
Flip! is offline
Heb hem de hele week heel veek gezien en dat voelde enorm goed en we hebben zelfs nog voor de vuurkorf gezeten en samen even gejankt (ik vroeg naar zijn vader). En we hebben lekker veel op Hemelrijk gelegen (recreatiepark met een meer en strandje etc.) en dat was zalig enzo.

Jammer genoeg moet ik nu 2 dagen wachten vorodat ik hem weer zie
Oud 08-05-2006, 15:37
Verwijderd
Het gaat heel erg goed! Morgen zijn we alweer een jaar samen Ik heb nu alweer zin om hem morgen te zien.
Oud 08-05-2006, 16:25
I C U
I C U is offline
Als je je gedachten toch eens uit kon zetten... Ghehe. Ik word er wel vrolijk van, geloof ik

O ja, ik begin een oud vriendinnetje weer een beetje te vinden, dat is leuk!
Oud 08-05-2006, 16:32
Verwijderd
Een vriendinnetje is eindelijk helemaal gelukkig met een jongen. Vind het leuk om haar zo verliefd te zien

Maar wat blijft m'n ex een ongelofelijke hufter. Of zit er nog wat afkerends naar hem toe in mijn houding? Ik zie het niet meer in ieder geval.
Oud 08-05-2006, 16:33
zeep007
zeep007 is offline
Hij is lief lief lief
Oud 08-05-2006, 17:53
Qimm
Qimm is offline
samen lekker bbq-en en heel spontaan besluiten om maar eens naar de film te gaan. Hoei, ik vind ons leuk
Oud 08-05-2006, 17:53
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Kop op Trimm Trabb! Ik hoop dat snel het zonnetje ook voor jou gaat schijnen...

OT: Ik heb het gevoel dat hij weer afstandelijk doet... naja misschien heb ik het mis...
Oud 08-05-2006, 17:55
Verwijderd
Ik mis hem, en soms zitten dingen me gewoon dwars, zoals nu..
En mn beste dinnetje is weg, en mn vriendje gaat vanavond naar de voetbal, dacht ik.. Dus wil hem niet lastig vallen, ook al weet ik dat hij wil dat ik dat wel doe..

Waarom moet ik zo ingewikkeld in elkaar zitten en bang zijn voor van alles enzo? *huilt*

En oja, mn media player shuffelt echt de verkeerde nummers vanavond
Oud 08-05-2006, 17:58
groovy
groovy is offline
Hmm lang hier niet meer geweest..

Eigenlijk ook niet echt iets nieuws te melden, het gaat goed en we hebben best veel open gesprekken gehad die fijn waren

Hij is mijn lieve schatje
Oud 08-05-2006, 18:23
Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag eerst lekker met vriendinnetje op de boulevard gezeten en daarna met hem
Oud 08-05-2006, 18:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-05-2006 @ 18:55 :
Ik mis hem, en soms zitten dingen me gewoon dwars, zoals nu..
En mn beste dinnetje is weg, en mn vriendje gaat vanavond naar de voetbal, dacht ik.. Dus wil hem niet lastig vallen, ook al weet ik dat hij wil dat ik dat wel doe..

Waarom moet ik zo ingewikkeld in elkaar zitten en bang zijn voor van alles enzo? *huilt*

En oja, mn media player shuffelt echt de verkeerde nummers vanavond
waar ben je bang voor dan?
Oud 08-05-2006, 18:37
Flip!
Flip! is offline
Oeh hij kwam net heel lief even langs!
En toen kreeg ie een bloemetje van mij
Oud 08-05-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 08-05-2006 @ 19:29 :
waar ben je bang voor dan?
ik begin in september met een nieuwe opleiding, en in juli ben ik werkloos (werk nu fulltime en dat kan niet met school), en soms wordt alles me te veel, en dan kan ik alleen maar huilen, en gewoon.. Ben soms gewoon ook bang dat hij me daardoor in de steek laat, ookal is dat natuurlijk niet zo..
En ja, er speelt gewoon zoveel mee, en soms is alles klote en k*t, en soms is alles geweldig goed. En ik snap mezelf niet..
*zucht*
Oud 08-05-2006, 19:01
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik sprak vandaag Zao op msn, en ik had het dus over de cursus stijldansen die ik volg, met mn ex. Hij zei toen, ik ben er eigenlijk best wel jaloers op dat je dan toch op die manier contact hebt met zo iemand (Ze betekent best wel wat voor me, vanwege de manier waarop ze met me omgaat ) en toen drong pas echt tot me door dat de manier waarop ik nu contact heb precies de manier is waarop ik dat wil. Er staat niet de druk op dat het uitgaat enzo, en we gaan gewoon op een hele fijne manier met elkaar om
Oud 08-05-2006, 19:20
Verwijderd
Ik heb zin in vanavond en in donderdag en in vrijdag en in zaterdag.

Oud 08-05-2006, 19:28
T!ne
T!ne is offline
Ik zou me zo niet mogen voelen..
Oud 08-05-2006, 19:30
Toet0r
Toet0r is offline
Ik zit oude berichtjes terug te lezen van het forum van mij en mn vriendengroepje. Leuk om te lezen hoe verliefd we ooit waren. En mijn exvriendje had een keer een gedicht voor mij gemaakt: 'pim pam pet ik ga naar bed'. Wat een romanticus was het toch
Oud 08-05-2006, 19:33
Verwijderd
Ik heb nu wel vrede met eerder gemaakte beslissingen. Net alsof ik in een andere omgeving juist geen rust kon krijgen, terwijl ik dat juist wel verwachtte. Maar nu is het echt goed zo. Iedereen vind zijn manier van omgaan met alles raar, maar ik snap dat goed. Bij sommige mensen heb ik dat, daar prik ik heel makkelijk doorheen, en kan ik heel diepe gesprekken mee hebben. Door die gesprekken heb ik hem heel goed leren kennen. Beter dan dat hij in de gaten heeft denk ik.
De 27e hebben we een feestje bij een vriendin van ons, ik ben beniewd wat er dan komen gaat. Of wat er niet komen gaat. Het is goed zo.
Oud 08-05-2006, 19:37
I C U
I C U is offline
Mjah. Still feels alright...
Oud 08-05-2006, 20:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-05-2006 @ 19:40 :
ik begin in september met een nieuwe opleiding, en in juli ben ik werkloos (werk nu fulltime en dat kan niet met school), en soms wordt alles me te veel, en dan kan ik alleen maar huilen, en gewoon.. Ben soms gewoon ook bang dat hij me daardoor in de steek laat, ookal is dat natuurlijk niet zo..
En ja, er speelt gewoon zoveel mee, en soms is alles klote en k*t, en soms is alles geweldig goed. En ik snap mezelf niet..
*zucht*
herkenbaar! Nou ja, niet deze situatie, maar wel dat je soms gewoon erg emotioneel bent, en dan ook heel bang om hem te verliezen (en het stomme is: als ik emotioneel ben, dan ben ik ook weer bang dat ik hem daarmee wegjaag en zo zit ik dan in mijn eigen zelfgebouwde vicueuze (?) cirkel )
Oud 08-05-2006, 20:39
Roosje
Roosje is offline
Hč, ik wil hem even spreken. Gewoon, daarom. Ik weet niet zo goed. Ik haat het dat ik hem, en de rest van de wereld, niet durf te bellen.
Oud 08-05-2006, 20:43
Ruby
Ruby is offline
Suuhuuperr, we gaan in de zomer als het goed is een weekendje weg met z'n tweetjes <3 *verliefde doos is*
Oud 08-05-2006, 21:10
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Gewoon even een knuffel..
Vrijdag pas weer. Ach, het komt wel goed.
Oud 08-05-2006, 21:23
Verwijderd
Iedereen vindt me stom en dom en m'n beste vriendinnetje heeft me even de wind van voren gegeven. Iedereen brandt hem af tot de grond en hoewel ik dat ook soms lekker kan en dat soms ook wel lekker vind, voelt dat niet goed. Want hoe erg ik het soms ook een eikel kan vinden, toch weet ik ook wel hoe lief hij kan zijn en hoe graag hij me weer blij en gek wil zien en dat hij me ook graag wilt helpen. Als hij dat niet wilde dan was hij allang gillend weggerend en stond hij niet telkens weer klaar voor me.
Lastig....
Oud 08-05-2006, 21:31
cagie
cagie is offline
Leuk weekend gehad. Twee van mijn beste vriendinnen weer eens gezien. Vooral de ene had ik sinds de kerstvakantie niet meer gezien. Was echt leuk om haar weer eens in het echt te spreken. Ze zit er ook ontzettend goed uit. Ben blij dat het nu eindelijk goed met haar gaat en dat ze haar eetstoornis heeft overwonnen.
Was ook leuk om andere vriendin weer te zien. Gek genoeg had ik haar in de week dat ze op vakantie was best wel gemist. Raar eigenlijk dat ik soms zo afhankelijk ben van haar en dat ik het gevoel heb dat ik alleen met haar alles kan bespreken wat me dwars zit of bij haar gewoon mijn verhaal kan vertellen.
Zondag meer dan een uur met hem aan de telefoon gezeten. Wilde hem maar even bellen omdat ik baalde van een aantal dingen. Maar voor ik het wist waren we al een uur aan het bellen en we hadden het allebei niet door. We hebben nu als het goed is voor vrijdag afgesproken. Heb er stiekem best wel zin in. Als ik er over na denk is het raar dat het altijd zo vertrouwd voelt bij hem, terwijl ik hem in het half jaar dat ik hem nu ken, nog maar 4 of 5 keer heb gezien.
Oud 08-05-2006, 23:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jaja, daar ben ik weer met deel 1283 uit de soap die mijn liefdesleven is:

Vanochtend ging het dus niet erg goed, zo erg niet goed dat ik zelfs een vriendin heb gebeld (die ik anders nooit bel) om me te kalmeren. Dat hielp even, maar op m'n werk ging het weer mis.
Gelukkig heb ik een hele lieve collega om mee te praten.
Thuis begon m'n ex meteen tegen me aan te praten, en hij vroeg hoe het ging. Ik nog heel meelevend vragen of hij de waarheid echt wil horen. Ja zei hij, dus ik vertel hem eerlijk dat het niet goed gaat. Toen kreeg ik dus te horen van hem dat ik maar eens vrolijk moest doen, want hier voelt hij zich ook slecht door. En ik probeer hem zo een schuldgevoel aan te praten blablabla.
Ik probeer uit te leggen dat dat niet zo is, maar hij wil het niet horen. Nee, ik gun het hem niet dat hij verder gaat, en ik probeer hem door medelijden terug te winnen. Ik ben toen erg kwaad geworden en heb hem maar eens gezegd dat niet alles altijd maar om hem draait, dat het er niet alleen maar om gaat of hij gelukkig is. Ik heb veel voor hem opgegeven en hij niks voor mij. Nou ja, toen begon hij met schelden en noemde mij irrationeel en nu wil hij niet meer praten tenzij ik weer 'normaal' kan doen en over hem heen ben en ik kan accepteren dat hij verder gaat. (Maw dat ik praat over domme dingen zoals muziek zodat hij zich niet slecht voelt.)
Ik heb hem een heel prettig leven gewenst met 'Hannah' en hoop dat hij tig meter in de stront zakt.

Nou ja, het hele gesprek aan een vriendin laten lezen, en zij vind hem ook belachelijk en kinderachtig en zo hebben we hem een uur lang aan de telefoon lopen afkraken. heerlijk is dat.
Nu maar hopen dat ik zo kan blijven denken. *fingers crossed*

Laatst gewijzigd op 08-05-2006 om 23:52.
Oud 09-05-2006, 00:14
Qimm
Qimm is offline
Gooi hem nou uit je msn dan! Moeilijk in het begin, maar zo veel fijner uiteindelijk. Dit is natuurlijk de kat op het spek binden. Uit je leven is uit je hoofd. Gewoon doen, zet die stap, wees sterk, weest streng, wees gelukkig(er)!

Verder, we kunnen ook beide niet poolen, en toch is dat leuk
Oud 09-05-2006, 00:16
woezel
woezel is offline
ik heb nog nooit iets gezegd op je situatie Trimm Trabb, maar wel alles gelezen..volgens mij kan je serieus echt veeeeeeel beter alle contact verbreken.
sterkte..
Oud 09-05-2006, 00:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Al gedaan. Ik wil al niet meer met hem praten, want zoals hij zich nu gedraagt vind ik hem echt een klootzak. Zeggen m'n beste vriend te willen zijn, maar dan alleen leuke dingen willen horen en over zichzelf praten...nuh-uh, zo werkt dat dus niet.
Pas nog een heel persoonlijk probleem aan hem verteld, en hij zegt alleen 'awww, zielig' en gaat verder over hoe hij z'n nieuwe vriendin heeft ontmoet. Sterf dan lekker.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 00:26.
Oud 09-05-2006, 07:27
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 08-05-2006 @ 21:37 :
herkenbaar! Nou ja, niet deze situatie, maar wel dat je soms gewoon erg emotioneel bent, en dan ook heel bang om hem te verliezen (en het stomme is: als ik emotioneel ben, dan ben ik ook weer bang dat ik hem daarmee wegjaag en zo zit ik dan in mijn eigen zelfgebouwde vicueuze (?) cirkel )
Juist ja. En ik wil ook gewoon hem niet lastig vallen met alles, ook al hoor je in een relatie alles te delen, bladiebla
Mja, hopelijk kom ik ooit uit de knoop met mezelf, en kan ik altijd intens genieten van de momenten die we samen zijn..
Hoop dat die tijd voor jou ook komt! *knuff*
Oud 09-05-2006, 08:15
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-05-2006 @ 14:07 :

Is het niet beter om even helemaal afstand van hem te nemen en geen contact met hem te zoeken...

Oud 09-05-2006, 08:33
luchtballon
luchtballon is offline
Die vriend die in coma lag is overleden (voor iemand die het vroeg: ja, het was echt een van mijn allerbeste vrienden, die ik ook nog minstens elke week zag en veel mee praatte) Het dringt nog niet echt door en ik snap er niks van. het ging juist beter dacht iedereen, maar hij was waarschijnlijk al sinds zatredagnacht hersendood. Vanavond gaan we bloemen leggen op het strand ...

En mijn vriend is niet naar mij toegekomen, en eignelijk heb ik ook geen behoefte aan hem, want hij zegt toch verkeerde dingen, maar dat doet er nu allemaal niet zo toe.
Oud 09-05-2006, 08:48
Orpheo
Orpheo is offline
wat doen mn ouders DEBIEL!!!! in zo'n geval wens ik echt dat ik NIET met 'r uit ben geweest....

maar als ik mn ouders even vergeet kan ik met een gerust hart eigenlijk zeggen..... nice date.... very nice one...
Oud 09-05-2006, 08:57
Verwijderd
@luchtballon; gecondoleerd Echt een klotesituatie zeg! Heel veel sterkte *knuffelt stevig*

OT: gaat wel goed hoor, maar waarom ben ik echt over alles zo f*cking onzeker? Nu loopt de IBgroep weer te kloten, en dan lukt het me niet om ze te spreken, en dan heb ik het gevoel dat alles misgaat. Ik heb behoefte aan een dikke knuffel van mn vriendje, en aan een leuk en goed gesprek met een goede vriendin van me.. Maar die spreek ik wss morgenavond *jeuj*
Oud 09-05-2006, 08:58
Qimm
Qimm is offline
Oh Luchtballon... dat is heel erg Heel veel sterkte!
Oud 09-05-2006, 10:05
Verwijderd
@ Luchtballon: heel veel sterkte meid! Wat een kut situatie Stertke.... *knuff*

ot: Hier was het gisteren wel even raar. Ik had de hele tijd gedacht dat ik niks meer van hem zo horen, en vond het ook goed zo. Ik kreeg gisteravond een smsje hoe mijn vakantie was geweest en dat hij het er moeilijk mee had dat ik het heb uitgemaakt. Of ik dat ook niet had?
Ik heb een tijd lang getwijfeld; wat moet ik nu terugsturen? Maar ik ben wel eerljk geweest. En toen vond hij ook ineens dat het goed was zo.

En om de een of andere reden kan ik het niet goed hebben als mensen over hem oordelen. Ik snap hem heel goed, maar kan he nie uitleggen. Wazigheid.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 10:09.
Oud 09-05-2006, 14:18
Verwijderd
luchtballon, gecondoleerd.
Oud 09-05-2006, 14:24
snoopy
snoopy is offline
Ik ben verdrietig... Sterfdag van m'n oma en morgen de verjaardag van m'n vader... Dan wil ik gewoon bij m zijn en vastgehouden worden... Nou ja, vanavond ga ik m'n welverdiende knuffel halen

edit: luchtballon, ik lees net jouw post. Wat vreselijk, zeg... Sterkte komende tijd (en de tijd daarna, aangezien je het dan ook nodig zult hebben, maar de mensen het dan alweer 'vergeten' zijn)
Oud 09-05-2006, 14:43
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 09-05-2006 @ 15:24 :
Ik ben verdrietig... Sterfdag van m'n oma en morgen de verjaardag van m'n vader... Dan wil ik gewoon bij m zijn en vastgehouden worden... Nou ja, vanavond ga ik m'n welverdiende knuffel halen
Wel "grappig" om te zien hoe verschillend mensen zijn. Zo sta ik eigenlijk nooit echt bij de sterfdag van mijn vader stil... en ik ben daar dan ook niet verdrietig over.
- jouw oma is een dag voor je vader gestoven, mijn opa is een dag na mijn vader gestorven, toevallig-
Iig heel erg veel sterkte deze dagen... en laat je vriend je maar goed knuffelen & troosten!!

@luchtballon; heftig verhaal... iig heel erg veel sterkte de komende tijd!
Oud 09-05-2006, 14:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik moet echt lief gaan doen. Ook aardig doen tegen mensen die niet mijn beste vrienden zijn.. Een beetje gek doen is niet erg, maar ik moet me echt niet anders voor gaan doen dan dat ik eigenlijk ben. Botte opmerkingen moet ik echt inslikken, anders komt het echt niet goed.
Oud 09-05-2006, 15:07
I C U
I C U is offline
@ Luchtballon: Sterkte meis! *aait*

OT: Tja, wat zal ik zeggen? Ik baal ff, maar dat gaat wel weer over, ik zit alleen te denken hoe ik dit in de toekomst moet gaan aanpakken, want dit elke keer opnieuw trek ik niet.
Verder zijn er toch nog een hoop dingen die me doen glimlachen, en dat voelt raar, fijn en goed
Oud 09-05-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-05-2006 @ 16:07 :
@ Luchtballon: Sterkte meis! *aait*

OT: Tja, wat zal ik zeggen? Ik baal ff, maar dat gaat wel weer over, ik zit alleen te denken hoe ik dit in de toekomst moet gaan aanpakken, want dit elke keer opnieuw trek ik niet.
Verder zijn er toch nog een hoop dingen die me doen glimlachen, en dat voelt raar, fijn en goed
wat heb ik gemist?

Ik heb echt een geweldige avond gehad gister. Beetje teveel drinken, beetje op de tafels dansen, beetje praten met iedereen, beetje niet leuke jongens duidelijk maken dat ze geen kans maken. Als er dan volgende keer een echte leukerd rondloopt, is het nog veel leuker. Italianen, wat een hartenbrekers Vraagt hij eerst waarom ik beledigd ben en daarna zegt hij dat ik hem beledigd heb. Ach, als hij nou leuk was geweest, maar dat nog niet eens.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten