Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2006, 13:55
Pizzabox
Pizzabox is offline
help brush with the dead

Spoiler
Oud 17-08-2006, 20:14
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 17-08-2006 @ 14:55 :
help brush with the dead

Spoiler
sorry, welke quest? en van wat? mageguild ofzo?
Oud 17-08-2006, 20:19
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Pizzabox schreef op 17-08-2006 @ 14:29 :
misschien ben je te snel weggelopen als ze buite westen zijn duurt het altijd ff dat ze weer opstaan en als die toch dood is ja dan moet je maar gaan cheaten...
misschien kan ik je helpen als je ff zegt welke quest het ookalweer is want dat was voor mij allemaal al een tijdje geleden
ik had per ongeluk een oplossing... ik vermoorde van woede iemand en het bleek dat hij in die quest te maken had. toen verscheen er een nieuwe quest "blood Price". ik moest 3000 betalen en dan werd die quest overgeslagen. en omdat ik nu 120000 gold heb maakt dat mij niks uit
Oud 17-08-2006, 20:42
one.
one. is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 17-08-2006 @ 21:14 :
sorry, welke quest? en van wat? mageguild ofzo?
Nee, dat is een gewone sidequest. Ik heb daar nooit last van gehad, dus ik zou niet weten wat je moet doen.
Oud 18-08-2006, 11:51
Pizzabox
Pizzabox is offline
kut dan is het waarschijnlijk een bug
en de laatste save game is 2 uur ervoor

Oud 22-08-2006, 22:53
Meadow
Meadow is offline
Yeey, na Lowlands dit weekend kan ik nu weer gaan gamen .
Oud 22-08-2006, 23:04
Verwijderd

afkickverschijnselen?
Oud 23-08-2006, 09:55
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 23-08-2006 @ 00:04 :

afkickverschijnselen?
Ja een beetje wel . Gelukkig kun je daar naar hartelust hele leuke dingen doen enzo .
Oud 24-08-2006, 21:03
Meadow
Meadow is offline
Na wat uurtjes ben ik nu Arch-Mage en Master van de Fighters Guild. Thieves Guild en Dark Brotherhood past niet bij mijn char, en de Main Quest is ook af.

Je raad het al, ik heb leuke side-quest nodig. Weet iemand misschien een leuke, en waar hij begint? Of misschien een site met een lijst van sitequests en hun startplaatsen?
Oud 25-08-2006, 12:58
one.
one. is offline
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion
Oud 25-08-2006, 21:58
Meadow
Meadow is offline
Daar had ik zelf ook al gekeken, maar kon er niets vinden. Toch bedankt.
Oud 25-08-2006, 22:42
one.
one. is offline
Hoezo niet, je kan toch gewoon naar quests cities en dan kijken welke je leuk lijkt?
Oud 26-08-2006, 09:58
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 25-08-2006 @ 23:42 :
Hoezo niet, je kan toch gewoon naar quests cities en dan kijken welke je leuk lijkt?
Oh, yeey, nu zie ik t ineens . Had er straal overheen gekoekeloert. Dank je wel!
Oud 26-08-2006, 11:08
one.
one. is offline
Oud 27-08-2006, 12:34
Ravnica
Ravnica is offline
Weet er iemand wat je met TES Constructionset kunt doen?
Oud 27-08-2006, 14:44
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-08-2006 @ 13:34 :
Weet er iemand wat je met TES Constructionset kunt doen?
Mods maken. En Practisch alles wat je maar wilt eigenlijk.
Oud 27-08-2006, 16:31
Ravnica
Ravnica is offline
hoe moet je die mods dan in oblivion of morrowind zetten?
Oud 27-08-2006, 18:05
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-08-2006 @ 17:31 :
hoe moet je die mods dan in oblivion of morrowind zetten?
Heb je de construction set van Morrowind? Dan in Morrowind. Heb je die van Oblivion? Dan in Oblivion. Simple as that .
Oud 27-08-2006, 19:12
Ravnica
Ravnica is offline
ik heb em voor morriwind... ik had een landschap van seyda neen gepakt en er wat wapens neer gelegd maar hoe kun je wat je hebt gemaakt in morrowind zetten?
Oud 27-08-2006, 19:24
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 27-08-2006 @ 20:12 :
ik heb em voor morriwind... ik had een landschap van seyda neen gepakt en er wat wapens neer gelegd maar hoe kun je wat je hebt gemaakt in morrowind zetten?
Je moet het dan opslaan als een esp file, die in je data file map zetten, en aanklikken. Maar hoe rpecies weet ik niet, ik ben geen modder.
Oud 28-08-2006, 19:51
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Meadow schreef op 27-08-2006 @ 20:24 :
Je moet het dan opslaan als een esp file, die in je data file map zetten, en aanklikken. Maar hoe rpecies weet ik niet, ik ben geen modder.
ik heb het al door. ik doe het bij morrowind, want oblivion doe ik serieus, als je snapt wat ik bedoel. dus zonder mods enzo
Oud 28-08-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ravnica schreef op 28-08-2006 @ 20:51 :
ik heb het al door. ik doe het bij morrowind, want oblivion doe ik serieus, als je snapt wat ik bedoel. dus zonder mods enzo
Je hebt ook mods die het spel juist nog serieuzer maken hoor. Niet alles is onzin ;p
Oud 28-08-2006, 20:49
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 28-08-2006 @ 20:51 :
Mods zijn om het spel aan te passen aan je wensen. Het is in zekere zin zelfs de bedoeling van TES dat je mods gebruikt, waarom zouden ze anders de middelen bijleveren? Wat Lollkaust al zei: het kan het spel betermaken.

Cheaten is "fout", mods (met mate ) niet .
Oud 29-08-2006, 16:27
Ravnica
Ravnica is offline
waar is trouwens de construction set van oblivion te verkrijgen. ik heb hem nergens zien staan
Oud 29-08-2006, 16:34
Verwijderd
http://www.elderscrolls.com/download..._utilities.htm

Ik heb hem gisteren toevallig ook gedownload, maar ik snap er nog geen aars van.

LUH-3417
Oud 29-08-2006, 19:11
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 29-08-2006 @ 17:34 :
http://www.elderscrolls.com/download..._utilities.htm

Ik heb hem gisteren toevallig ook gedownload, maar ik snap er nog geen aars van.

LUH-3417
bedankt
je snapt het niet? oke:
klik linksboven op 'file' en dan op 'data files'. je ziet een schermpje en daar staat oblivion, dubbel klik op oblvion en klik op oke. dan laad hij alle dingen in oblivion en en dan klik je bijvoorbeeld (in het kadertje Cell View) anvil ofzo. dan krijg je in je render view 'anvil' en dan kun je heel anvil veranderen...
als je meer wilt weten kun je het vragen

Laatst gewijzigd op 29-08-2006 om 19:21.
Oud 29-08-2006, 20:54
G-force
G-force is offline
Heej mensen , ik ahd even een vraagje over deze game. Bij mij loopt dit spel namelijk heel vaak vast als ik geprekken begin met personages in het spel. Bij mij loopt dit spel soms wel 10 keer per uur vast. De Disk heeft geen krassen, maar hebben jullie hier ook last van of ligt het aan mijn xbox 360 ofzo ?

Het is trouwens wel een gaaf spel dus des te meer klote dat die steeds vast loopt.
Oud 29-08-2006, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 28-08-2006 @ 21:49 :
Mods zijn om het spel aan te passen aan je wensen. Het is in zekere zin zelfs de bedoeling van TES dat je mods gebruikt, waarom zouden ze anders de middelen bijleveren? Wat Lollkaust al zei: het kan het spel betermaken.

Cheaten is "fout", mods (met mate ) niet .
Cheaten is niet per sé fout, ieder beleeft het spel op zijn of haar eigen manier. Als iemand het leuker gaat vinden door cheats is het juist goed, niet?
Oud 30-08-2006, 06:12
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 29-08-2006 @ 23:50 :
Cheaten is niet per sé fout, ieder beleeft het spel op zijn of haar eigen manier. Als iemand het leuker gaat vinden door cheats is het juist goed, niet?
Daarom staat het dan ook tussen " " -jes .
Oud 30-08-2006, 18:35
Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
G-force schreef op 29-08-2006 @ 21:54 :
Heej mensen , ik ahd even een vraagje over deze game. Bij mij loopt dit spel namelijk heel vaak vast als ik geprekken begin met personages in het spel. Bij mij loopt dit spel soms wel 10 keer per uur vast. De Disk heeft geen krassen, maar hebben jullie hier ook last van of ligt het aan mijn xbox 360 ofzo ?

Het is trouwens wel een gaaf spel dus des te meer klote dat die steeds vast loopt.
op de xbox 360 heb ik er ook last van... maar er is wijnig aan te doen het is gewoon zo'n groot spel en dan gaat het wel eens fout
Oud 30-08-2006, 19:35
Meadow
Meadow is offline
Kijk toch eens wat ik tegenkwam in de schemerige in-game morgen toen ik aan het jagen was:

Oud 30-08-2006, 20:01
one.
one. is offline
Mooi. Waar is dat?

Moet ook maar weer eens gaan spelen.
Oud 30-08-2006, 20:17
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 30-08-2006 @ 21:01 :
Mooi. Waar is dat?

Moet ook maar weer eens gaan spelen.
Ergens tussen The Imperial City en een farm genaamd Harms Folly. Of tussen the IC en Faregyl Inn, da's ten zuiden.
Oud 30-08-2006, 21:04
Verwijderd
Hij ligt vlakbij de weg naar Bravil volgens mij, bovenaan de waterval zit een grot.

GRaphics zijn wel beter dan hier btw
Oud 30-08-2006, 22:52
one.
one. is offline
Iemand hier zocht toch naar die strategy guide? Heeft diegene hem al gevonden? Ik heb hier namelijk er wel een .pdf van.
Oud 31-08-2006, 07:49
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 30-08-2006 @ 22:04 :
Hij ligt vlakbij de weg naar Bravil volgens mij, bovenaan de waterval zit een grot.

GRaphics zijn wel beter dan hier btw
Er zijn er meer, mijn vriend heeft er ook al een keer een gevonden, maar dat was een andere dan deze.
Oud 31-08-2006, 13:54
one.
one. is offline

Deze ben ik tegengekomen.
Oud 31-08-2006, 19:48
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 31-08-2006 @ 14:54 :
[afbeelding]

Deze ben ik tegengekomen.
Inderdaad een andere dus .
Oud 31-08-2006, 22:05
K-pax
K-pax is offline
Heeft iemand hier in de Arena gebattled ?

Ik ben er nu een beetje mee bezig en zit op Hero niveau. Nu is het niet zoheel moeilijk als je een beetje redelijk lvl bent, maar word het nog veel moeilijker, en is er echt een goede prijs aan het einde. Want anders zit ik ook voor niks me daarmee bezig te houden.
Of is het eigenlijk puur training, ik heb iig wel wat stats gelvld ( blade -destruction).
Oud 31-08-2006, 22:33
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
K-pax schreef op 31-08-2006 @ 23:05 :
Heeft iemand hier in de Arena gebattled ?

Ik ben er nu een beetje mee bezig en zit op Hero niveau. Nu is het niet zoheel moeilijk als je een beetje redelijk lvl bent, maar word het nog veel moeilijker, en is er echt een goede prijs aan het einde. Want anders zit ik ook voor niks me daarmee bezig te houden.
Of is het eigenlijk puur training, ik heb iig wel wat stats gelvld ( blade -destruction).
Ben Grand Champion. 't Is vooral leuk, aan t einde krijg je wel lekker betaald. Vond de beloning niet zo boeiend, ik was al voorzien van een ideale X. Lekker hakken is mijn idee van lol tussendoor .
Oud 31-08-2006, 22:56
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-08-2006 @ 23:33 :
Ben Grand Champion. 't Is vooral leuk, aan t einde krijg je wel lekker betaald. Vond de beloning niet zo boeiend, ik was al voorzien van een ideale X. Lekker hakken is mijn idee van lol tussendoor .
Is die quest die je krijgt van de Gray Prince ook iets soeps, of niet echt leuk. Want is het niet zo dat als je hem zou moeten verslaan ( hij is toch de huidige Grand Champion) dat die quest dan niet meer is uit te voeren?
Oud 01-09-2006, 06:34
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
K-pax schreef op 31-08-2006 @ 23:56 :
Is die quest die je krijgt van de Gray Prince ook iets soeps, of niet echt leuk. Want is het niet zo dat als je hem zou moeten verslaan ( hij is toch de huidige Grand Champion) dat die quest dan niet meer is uit te voeren?
In die valkuil ben ik zelf gelopen. Ik was eenpoosje geleden naar quests aan het zoeken om te doen online, omdat ik een chronisch tekort had, en toen zag ik dat hij ook een quest zou geven. Helaas is hij hardstikke dood. Dsu dat kan ik je niet vertellen. Wel heb ik globaal gelezen hoe hij gaat:

Spoiler
Oud 01-09-2006, 09:20
Convernaum
Convernaum is offline
Hallo mensen!

Ik ben nieuw hier, heb TES 4 nog niet (sloom he! ) maar ga m binnen een week halen. (dan heb ik ook een nieuwe pc die m aankan)
Dus had ik een vraagje:
Weet iemand of je die manual (dat boekje dat bij het spel zit) ook ergens online kan vinden, dan kan ik m nml vast lezen. (ik kan niet w88! )
Alvast bedankt!
Oud 01-09-2006, 10:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Meadow schreef op 01-09-2006 @ 07:34 :
In die valkuil ben ik zelf gelopen. Ik was eenpoosje geleden naar quests aan het zoeken om te doen online, omdat ik een chronisch tekort had, en toen zag ik dat hij ook een quest zou geven. Helaas is hij hardstikke dood. Dsu dat kan ik je niet vertellen. Wel heb ik globaal gelezen hoe hij gaat:

Spoiler
Spoiler
Oud 01-09-2006, 11:41
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Convernaum schreef op 01-09-2006 @ 10:20 :
Hallo mensen!

Ik ben nieuw hier, heb TES 4 nog niet (sloom he! ) maar ga m binnen een week halen. (dan heb ik ook een nieuwe pc die m aankan)
Dus had ik een vraagje:
Weet iemand of je die manual (dat boekje dat bij het spel zit) ook ergens online kan vinden, dan kan ik m nml vast lezen. (ik kan niet w88! )
Alvast bedankt!
Ik zie er zat torrents van, ff google en je komt er wel
Oud 01-09-2006, 14:06
Convernaum
Convernaum is offline
Ja, heb al zat dingen geprobeerd, maar geen manual...
op welke termen zoek je dan dat je al die torrents krijgt, en levert het werkelijk iets bruikbaars op?
Oud 01-09-2006, 15:10
one.
one. is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 01-09-2006 @ 11:55 :
Spoiler
True, bovendien de beloning voor de quest ook wel de moeite waard, vind ik. En in dat fort zat aardig wat loot.
Oud 01-09-2006, 15:18
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 01-09-2006 @ 11:55 :
Spoiler
Mja, 't past mijn main char niet. Heb een andere aangemaakt om het mee te gaan doen.
Oud 01-09-2006, 18:53
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Convernaum schreef op 01-09-2006 @ 15:06 :
Ja, heb al zat dingen geprobeerd, maar geen manual...
op welke termen zoek je dan dat je al die torrents krijgt, en levert het werkelijk iets bruikbaars op?
Termen als Oblivion manual, of alleen Oblivion. Zoek een aantal torrent sites af. Niet overal is het te vinden natuurlijk.

En ik weet niet hoeveel ik mag zeggen over downloaden
Oud 02-09-2006, 10:35
Convernaum
Convernaum is offline
Ah, ok
In elk geval bedankt, ik zie wel.
Over een klein weekje hebt ik het spel zelf in handen, dus dan lees ik de manual wel.
Ik heb wel ff geduld.

Regels voor berichten