Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Daisy en Marcia het mooist denk ik. Met Sylvia zou ik irl ruzie krijgen , wat een rotmens. De rest is suf en nietszeggend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Sylvia is vermakelijk
![]() ![]() ![]() ik vond het wel terecht dat hoe-heet-ze-eigenlijk eruit ging. weet je wat ook anders is, ze krijgen helemaal geen les! ![]() yfke praat nog steeds heel raar, maar naar mijn idee spreekt ze poldernederlands! daar heb ik voor mn opleiding ooit eens een essay over geschreven en yfke heeft wat kenmerken daarvan, 'maisjes' bv (zie http://cf.hum.uva.nl/poldernederlands/ voor de geïnteresseerden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar ook de andere 10 'finalisten', denk aan die Alice/Ellis/? (blond meisje dat niet kon zingen? ![]() ![]() Echt debiel is dat, zeker wanneer je kijkt naar de optredens van American Idol, dat zijn stuk voor stuk goede zangers/zangeressen. Is gelijk een veel leuker programma om te kijken (hogere kwaliteit en er wordt natuurlijk ook meer geld ingestoken maar ok ![]() ![]()
||
Citaat:
er zijn juist veel nederlandse modellen (ongeveer 20% van allen ) . Er winnen ook redelijk vaak Nederlandse meisjes bij de Elite Modellook.. Degenen die afgevallen zijn bij Hollands NExt top Model staan al wel ingeschreven bij Max Models ; kathelijn Stefanie
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En die proporties... ljikt me normaal? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
loze reply,carry on.. Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 10:32. |
![]() |
||
Citaat:
de broer van een klasgenoot van de vriend van het vriendje van mn zusje is de broer van een bandlid van de band Epica... wat is de wereld toch klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet dat 't niet echt een heel directe link is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waar moeten we dus niet kijken? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar heb je het gelezen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging zelf even googlen, en ik kwam dit interview tegen:
http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=1118 Staan geen spoilers in hoor ![]() Maar er staat wel dat de finale pas in oktober opgenomen wordt, en vlak daarna uitgezonden, zodat er niets kan uitlekken. En er staat dat er een meisje bij is dat al 's morgens vroeg om een fles rosé vroeg en dan halfdronken was de rest van de dag. Maar geen namen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |