Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2006, 13:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-07-2006 @ 13:26 :
Gelijk krijgen van 'n vrouw, ondanks zo'n opmerking. Heerlijk.
Ja.. En mijn internetblokker wil mij niet laten posten wat ik wilde posten, dus ja
Oud 26-07-2006, 13:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 14:06 :
Ja.. En mijn internetblokker wil mij niet laten posten wat ik wilde posten, dus ja
Snap ik even niet, maar goed.
Oud 26-07-2006, 14:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-07-2006 @ 14:08 :
Snap ik even niet, maar goed.
Ik wilde nog wat toevoegen, omdat "ja" zo kaal is, maar dat wordt geblokkeerd dus.
Oud 26-07-2006, 20:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-07-2006 @ 15:10 :
Ik wilde nog wat toevoegen, omdat "ja" zo kaal is, maar dat wordt geblokkeerd dus.
Ah ok.
Oud 27-07-2006, 22:29
mrsjones
mrsjones is offline
Oke, ik geef toe soms is het mannelijk geslacht leuk
Oud 29-07-2006, 20:54
Tiño
Tiño is offline
ow, kut afloop zeg.

ik was paar weken op vakantie,maar nu ik weer internet heb was dit 1 van de eerste dingen waar k naar keek.

Vervelend hoor voor je Martina, maar weet je jongens van 14/15 zijn vaak nogal onzeker en weten niet echt wat ze moeten met aandacht van meisjes.

Over een paar jaar heeft ie hier hartstikke spijt van.

De kans dat ie tegen je op kijkt en je wel stiekem leuk vindt is denk ik ook wel aanwezig hoor.

Enne als je t heel graag wilt, ik bel em zo op om het te vragen hoor, haha wil zelfs wel ff dr langs rijden, dit topic heeft me echt heerlijk vermaakt, toch jammer dan zo'n afloop (iigeval de komende 3weken kan er weinig gebeuren)

sterkte!
Oud 30-07-2006, 18:33
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
God, de mijne heb wat van zich laten horen!!

SMS: eindelijk doet me telefoon het weer. Hoe gaat ie nu met jou?

!!
Oud 31-07-2006, 09:48
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Tiño schreef op 29-07-2006 @ 21:54 :
ow, kut afloop zeg.

ik was paar weken op vakantie,maar nu ik weer internet heb was dit 1 van de eerste dingen waar k naar keek.

Vervelend hoor voor je Martina, maar weet je jongens van 14/15 zijn vaak nogal onzeker en weten niet echt wat ze moeten met aandacht van meisjes.

Over een paar jaar heeft ie hier hartstikke spijt van.

De kans dat ie tegen je op kijkt en je wel stiekem leuk vindt is denk ik ook wel aanwezig hoor.

Enne als je t heel graag wilt, ik bel em zo op om het te vragen hoor, haha wil zelfs wel ff dr langs rijden, dit topic heeft me echt heerlijk vermaakt, toch jammer dan zo'n afloop (iigeval de komende 3weken kan er weinig gebeuren)

sterkte!
Bedankt

Hahaha, en ik maar denken dat ik jullie af&toe lastig viel met dat zeuren, als ik zo teruglees was ik wel erg onzeker.

Hij is 16 maar ik denk ook wel dat hij soms geen raad met mij weet.

En ik heb een vermoeden waarom hij niet langs is geweest maandagavond en zo kortaf deed aan de telefoon, maar ik kan het ook mis hebben..
Oud 31-07-2006, 11:36
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 31-07-2006 @ 10:48 :

En ik heb een vermoeden waarom hij niet langs is geweest maandagavond en zo kortaf deed aan de telefoon, maar ik kan het ook mis hebben..
Wil je dat vermoeden nog uitspreken?
Oud 31-07-2006, 12:50
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 31-07-2006 @ 12:36 :
Wil je dat vermoeden nog uitspreken?
ja, dan wil ik het ook wel graag weten , en met mij nog vele forummers,denk ik zo
Oud 31-07-2006, 14:11
martina1991
martina1991 is offline
Als jullie het willen aanhoren, deel ik graag dat vermoeden_-

Zijn ouders zijn het er waarschijnlijk niet mee eens, dat ik met hun zoon omga. (Wat zeg ik het toch volwassen ) Met name zijn moeder.

Okee, hoezo denk ik dat?

1. Toen ik een keer met hem stond te praten, kwam zijn moeder voorbij en zei bestraffend tegen hem: 'Je weet wat ik gezegd heb!' Hij keek me direct aan, met een blik van: 'Laat haar maar hoor.'
Toch vond ik het apart.
2. Ze zegt nooit wat, behalve als ik 'Hallo' zegt komt er ook een 'Hallo' terug.
3. Soms zit ze (die moeder van hem) me op te nemen, voel ik gewoon die ogen, kijk ik terug kijkt ze snel een andere kant op.
4. Toen ik die paar avondjes naar hem toe ben geweest, stond hij me op te wachten bij zn buren en gingen we pas naar zijn huis als zijn ouders weg waren.
5. Toen ik hem voor het laatst belde, was zijn moeder in de woonkamer. Ik hoorde haar roepen. Waarschijnlijk deed hij daarom zo kortaf. Ze hoorde dat ik met hem wou afspreken, en verbood het hem MISSCHIEN.

Naja, dit was het. Ik kan het natuurlijk mis hebben!!

Maarjaaa!! DOeeiidoeeiii
Oud 31-07-2006, 14:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kan jij een reden bedenken waardoor zijn moeder jou niet zou mogen?
Oud 31-07-2006, 14:36
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-07-2006 @ 15:22 :
Kan jij een reden bedenken waardoor zijn moeder jou niet zou mogen?
Daar hoeven (schoon)moeders geen reden voor te hebben.
Geloof me ik kan het weten.
Oud 31-07-2006, 14:54
martina1991
martina1991 is offline
Nee, die kan ik niet bedenken.
Maar waarvoor doet ze dan zo?
Misschien heb ik wel een bepaalde uitstraling ofzo.
Of is ze beledigd dat ik dacht hem aan de telefoon te hebben dan zij (zie paar pagina's terug)
Toch lijkt me dat sterk, daarvoor deed ze ook al zo'n beetje.

Kheb zeker een bepaalde uitstralingdat haar niet zint ofzo.
Of zou ik verkeerde invloed hebben.
Ben ik niet dat leuke meisje die ze in haar hoofd heeft.
Tja, weet ik veel, !

Ik gebruik wel vaak het woordje 'ofzo'
Neem me niet kwalijk..
Oud 31-07-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
martina1991 schreef op 31-07-2006 @ 15:54 :

Ben ik niet dat leuke meisje die ze in haar hoofd heeft.
Deze zou het heel goed kunnen zijn, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt
Oud 31-07-2006, 15:25
martina1991
martina1991 is offline
Ja, daarom
Oud 31-07-2006, 16:22
Love_Fulfilled
Je kan gelijk hebben, maar als ik die jongen was zou ik een dikke vinger naar m'n moeder opsteken, dus weet het niet hoor ...
Oud 31-07-2006, 20:36
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-07-2006 @ 17:22 :
Je kan gelijk hebben, maar als ik die jongen was zou ik een dikke vinger naar m'n moeder opsteken, dus weet het niet hoor ...
Hihihi, oo grappig, hoe dat overkomt: dikke vinger naar mn moeder opsteken. Nou gelijk heb je hoor. Als mijn ma hem niet mag, is dat jammer voor haar. Ik heb toch ook zo mijn eigen willetje!
Oud 31-07-2006, 22:46
Verwijderd
Mja het gebeurt toch volgens mij echt vaak dat moeders een perfect beeld hebben voor hun zoon/dochter en het vriendje/vriendinnetje daarvan.

Veel ouders vinden het ook moeilijk om hun kind los te laten.
Oud 01-08-2006, 11:44
martina1991
martina1991 is offline
^^
Ik vind het nou niet echt een moeder voor die daar moeite mee heeft.
Het kan natuurlijk wel.

Maarja, het kan van alles zijn natuurlijk!

Hoeveel pagina's heeft dit topic wel niet?!
Oud 01-08-2006, 12:36
Dott
Dott is offline
dat mens moet niet zeuren, als ze ff realistisch is weet ze dat ze hem alleen opstandig maakt door dingen te verbinden
Oud 04-08-2006, 14:46
JFFRY-
JFFRY- is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 31-07-2006 @ 15:11 :
Als jullie het willen aanhoren, deel ik graag dat vermoeden_-

Zijn ouders zijn het er waarschijnlijk niet mee eens, dat ik met hun zoon omga. (Wat zeg ik het toch volwassen ) Met name zijn moeder.

Okee, hoezo denk ik dat?

1. Toen ik een keer met hem stond te praten, kwam zijn moeder voorbij en zei bestraffend tegen hem: 'Je weet wat ik gezegd heb!' Hij keek me direct aan, met een blik van: 'Laat haar maar hoor.'
Toch vond ik het apart.
2. Ze zegt nooit wat, behalve als ik 'Hallo' zegt komt er ook een 'Hallo' terug.
3. Soms zit ze (die moeder van hem) me op te nemen, voel ik gewoon die ogen, kijk ik terug kijkt ze snel een andere kant op.
4. Toen ik die paar avondjes naar hem toe ben geweest, stond hij me op te wachten bij zn buren en gingen we pas naar zijn huis als zijn ouders weg waren.
5. Toen ik hem voor het laatst belde, was zijn moeder in de woonkamer. Ik hoorde haar roepen. Waarschijnlijk deed hij daarom zo kortaf. Ze hoorde dat ik met hem wou afspreken, en verbood het hem MISSCHIEN.

Naja, dit was het. Ik kan het natuurlijk mis hebben!!

Maarjaaa!! DOeeiidoeeiii

wat een verknipte moeder..
k zou gewoon naar je toe gaan ..

mijn moeder zou ook echt niet bepalen met wie ik ga ..
zou gewoon stiekum doen ..;P

zeggen dat k ging voetballe en dan naar men meisje ..
doe k wel eens .. maar dan met mn ex.

Oud 05-08-2006, 19:33
Love_Fulfilled
IK BEN BELAZERD !!
Oud 05-08-2006, 19:49
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 05-08-2006 @ 20:33 :
IK BEN BELAZERD !!
door wie, en wat heeft dat met dit topic te maken?
Oud 07-08-2006, 10:54
Dott
Dott is offline
Citaat:
Pluis schreef op 05-08-2006 @ 20:49 :
idd

off: gefeli
Oud 07-08-2006, 14:17
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Pluis schreef op 05-08-2006 @ 20:49 :
Ze had al eerder gezegd dat er ook een jongen was die niks van zich liet horen ofzo.
Oud 07-08-2006, 15:19
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Zo, ik heb vanmorgen pas dit topic ingekeken maar ik heb meteen alle pagina's gelezen, zo spannend vond ik het Maar goed.

Het zou heel goed kunnen dat die moeder jou niet mag. Dat idee had ik bij een ex van mij ook heel vaak, en nu nog (zag haar daarnet nog staan in het winkelcentrum en ik wist gewoon dat ze me had gezien maar ze negeerde me) maar waar dat op gebaseerd is heb ik nooit aan haar gemerkt. (Schoon)moeders zijn gewoon zo dat ze een beeld in hun hoofd hebben en soms zijn ze daar maar moeilijk vanaf te brengen. Om diezelfde reden accepteren sommige ouders het ook niet als hun kind uit de kast komt.

Desondanks vind ik dat hij wel een lulletje is als hij zich zo veel van zijn moeder aantrekt. Mijn vader vindt mijn keuze in jongens ook niet altijd even geweldig, maar als ik iemand echt leuk vind, kan hij lekker op het dak gaan zitten met zijn mening hoor! Als die gast het belangrijker vindt om zijn moeder te plezieren dan om zo'n leuk vriendinnetje te hebben, moet hij nog maar eens zien of hij zijn prioriteiten wel goed heeft gesteld. En laat jij hem dan maar lekker in zijn sop gaarkoken.
Oud 07-08-2006, 16:03
mara18
mara18 is offline
Is hij trouwens nog niet terug van vakantie?
Oud 07-08-2006, 18:00
Sjoerd
Sjoerd is offline
nu is ze zelf een weekje weg
Oud 08-08-2006, 23:00
mara18
mara18 is offline
ow zo, ik moet maar wat geduld kweken
Oud 09-08-2006, 16:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 07-08-2006 @ 19:00 :
nu is ze zelf een weekje weg
Oud 11-08-2006, 12:45
martina1991
martina1991 is offline
Monchoutaart, haha, wel een landradige topic hè? Daar was je wel ff mee bezig denk ik, om het door te lezen. Kvind het ook stom van die moeder, ze gunt me die kans gewoon niet. En hij trekt zich daar weer van aan, dat vind ik eigenlijk niks voor hem, hij is niet echt een moeders'kindje zegmaar.

Ik dwaal af

Maarre,, ff iets anders:
Ik ben net terug van vakantie, het was heel leuk
Khad gedacht dat niemand meer had gereageerd op mn topic, maar ik zag allemaal reacties staan.
Hij is nu ook thuis als het goed is,maar heb niks gehoord van hem
Over 3 weken weer naar school, en dan zie ik hem vanzelf weer, kzie wel hoe hij dan doet!!
Oud 11-08-2006, 19:16
Zwoek
Zwoek is offline
Nog leuke Duitsers gezien?
Oud 12-08-2006, 10:00
martina1991
martina1991 is offline
Nou, geen duitse boys maar in dat park waren ook nederlandse jongens, want ik liep voorbij een paar jongens zegt er 1: 'Hoi, hoe is het?'
En naast dat huisje stond ook een tafeltennistafel, dus ik met hem ff tafeltennissen
Oud 12-08-2006, 10:17
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 12-08-2006 @ 11:00 :
Nou, geen duitse boys maar in dat park waren ook nederlandse jongens, want ik liep voorbij een paar jongens zegt er 1: 'Hoi, hoe is het?'
En naast dat huisje stond ook een tafeltennistafel, dus ik met hem ff tafeltennissen
oke dan
Oud 12-08-2006, 11:35
martina1991
martina1991 is offline
tis ook niet boeiend he.
Oud 12-08-2006, 11:42
-(L)-
Dadelijk is dit topic al vol voor ze uberhaupt nog 'n keer met 'm gepraat heeft oid..
Oud 12-08-2006, 12:09
martina1991
martina1991 is offline
ja, idd en ik zal na de vak hem echt nog wel een xtje spreken, dus ik post dan pas weer okej
Oud 12-08-2006, 12:16
-(L)-
Haha, ik bedoelde dat niet persoonlijk hoor Ik vind 't wel leuk, en als 't topic vol is kan er altijd nog een nieuw topic
Oud 12-08-2006, 20:57
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 12-08-2006 @ 12:42 :
Dadelijk is dit topic al vol voor ze uberhaupt nog 'n keer met 'm gepraat heeft oid..
Ja dat zat ik ook al te denken. En het is dan de 1e keer ofzo dat er over zo een onderwerp een 2e topic wordt gemaakt
Oud 12-08-2006, 20:59
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 12-08-2006 @ 21:57 :
Ja dat zat ik ook al te denken. En het is dan de 1e keer ofzo dat er over zo een onderwerp een 2e topic wordt gemaakt
nee, zal toch wel niet.
zoiets gebeurd denk k wel vaker hoor, kan ff niet eentje specifiek noemen, maar ik kan me voorstellen dat er topics zijn van verliefde mensen en een tijdje later dat ze gedumpt zijn oid.

maargoed een vol topic met 500replies en op die manier een deel2 over een onderwerp als dit is denk ik wel uniek.
Oud 13-08-2006, 13:18
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-08-2006 @ 21:59 :

maargoed een vol topic met 500replies en op die manier een deel2 over een onderwerp als dit is denk ik wel uniek.
Hehe, dit bedoelde ik ook.
Oud 14-08-2006, 19:11
Naru
Naru is offline
Wow zeg ik heb het hele topic in 1 keer uitgelezen, ik hoop dat alles goed komt tussen die jongen en jij. Maar vooral hoop ik dat je duidelijkheid krijgt, want ik zou ook gek worden van zoveel onduidelijkheid.
sterkte!
Oud 15-08-2006, 18:29
martina1991
martina1991 is offline
Bedankt, over 3 weekjes zie ik hem weer, dus misschien dat ik hem dan spreek
En weetje, ik ben nog verliefd op hem, dus ook al ging ik tafeltennissen met die duitse jongens of wat dan ook, ik blijf gewoon nog verliefd op hem!

(Beetje vaag maarja)
Oud 15-08-2006, 18:31
martina1991
martina1991 is offline
Tiño
21M - Lid
nee, zal toch wel niet.
zoiets gebeurd denk k wel vaker hoor, kan ff niet eentje specifiek noemen, maar ik kan me voorstellen dat er topics zijn van verliefde mensen en een tijdje later dat ze gedumpt zijn oid.

Hihi, hij moest eens weten dat ik zo'n topic over ons samen heb gemaakt. Zal hij wel niet leuk hebben gevonden, dat ik dit met anderen deel. Waarschijnlijk zou die zich rot schamen en ik ook, omdat ik zo open ben geweest. Maarjah, hij zal dit vast nooit te weten komen
Oud 16-08-2006, 09:08
Teres
Teres is offline
Tja wie weet hééft hij het wel gelezen en wil hij daarom niets meer van je weten..

Nee sorry, ik vind het eigenlijk ook heel schattig allemaal en ik duim voor een goeie afloop voor je
Oud 16-08-2006, 11:18
martina1991
martina1991 is offline
dankje

er heten toch wel meer martina's. En zijn naam heb ik niet gebruikt!
Oud 16-08-2006, 11:55
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 16-08-2006 @ 12:18 :

er heten toch wel meer martina's. En zijn naam heb ik niet gebruikt!
hehe, net alsof hij dan de situatie niet herkent. Hij zal echt wel doorhebben dat het over hem ging, al helemaal met de beschrijvingen van de dates erbij.
Oud 16-08-2006, 12:27
martina1991
martina1991 is offline

Dom van mij.

Verwijder deze topic maar!
Oud 16-08-2006, 12:28
Verwijderd
wat is er gebeurd?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten