Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2006, 18:46
Redhair
Redhair is offline
Jezus, wat een teringzooi hier.
M. en zijn vriendin, L., waren al een paar dagen vermist'. Bij J. werd er geklopt, ik deed open, stond M. daar, met fucking overstuurde ogen. Hij liep naar J.'s kamer, ik ging maar even bij K. zitten.
Fucking veel gedoe, M. is uit zijn huisgezet door zijn huisgenoot, een vriend van hun allemaal en ex van L.
L. heeft een halve beroerte gehad, ze hebben een paar dagen rust gezocht in Duitsland, nu zijn ze weer weg, waar heen wilde M. J. voorlopig niet zeggen. Tering, ze zijn vet goede vrienden, M. moet wel heel overstuur zijn dat hij J. niet verteld waar ze heen gaan.

J. werd daar weer een beetje fucked up van, wist ook niet meer wat hij moest doen, nam maar een lijn. Weer voor mijn ogen, maar ik zei er niets van. Hij kan geen gezeik hebben.
Ik heb de kans gehad weer wat te nemen zonder dat hij het zag. Ik probeerde me te beheersen. Net toen ik van plan was te nemen kwam T. binnen. We kletsten wat, hij vroeg hoe het ging zonder drugs. "Goed hoor, al drie weken niets gehad", lach op mijn gezicjht, lach op T.'s gezicht. Daar rookten we samen een joint op.
Nu dus weer stoned, bbeetje in de war door M., vage shit.
Oud 13-09-2006, 18:46
Verwijderd
En ik heb al 3 dagen last van m'n buik
Ik voel me depressief en weet gewoon niet wat ik moet.
Ik ben het HELEMAAL ZAT, ik wil dat het stopt.

sorry voor m'n gezeur, maar zit er (weer) helemaal doorheen
Oud 13-09-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 13-09-2006 @ 19:40 :

Als zoiets nog een keer tijdens school gebeurt wordt ik van school getrapt.. fijn... wat moet ik dan
Dat geloof je toch niet
Alsof jij het zo leuk vindt...
Oud 13-09-2006, 18:50
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-09-2006 @ 19:39 :
Totaal aantal posts: 352
Gebruiker Posts
darkfairy 44
rare kwast 28

Het is wel een beetje "jullie" topic aan het worden hè?
nee hoor
Oud 13-09-2006, 18:59
Verwijderd
Ik ben alleen, alleen, alleen. Ze beloven je dat het over gaat, als je stopt, maar dat doet het toch niet. Meer dan twee jaar later en het is nog steeds niet weg. Het gaat nooit weer weg. En wat moet ik dan? Wat moet ik dan?

Ik wil niet meer einzelgänger zijn.
Oud 13-09-2006, 19:00
Verwijderd
Mn broer heeft zn sleutelbeen gebroken en zn schouder ligt helemaal open. Morgen zal ik waarschijnlijk de hele dag daar zitten, omdat hij nog niet alleen mag zijn. Nog even een plannentje maken wat ik ga doen dan.
Therapie was stom. Alle onderwerpen komen kort aan bod/t en dat is jammer. En ze vroegen niks aan me, en ik kon niks zeggen en dat is ook stom, maar wel mn eigen schuld...
Oud 13-09-2006, 19:23
darkfairy
darkfairy is offline
gnagnagna
Oud 13-09-2006, 19:25
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-09-2006 @ 19:39 :
Totaal aantal posts: 352
Gebruiker Posts
darkfairy 44
rare kwast 28

Het is wel een beetje "jullie" topic aan het worden hè?
slaat nergens om.. van de 352 maar 28 post is weinig voor mij..
ik heb maar 1 topic en dat zijn de gedichten
Oud 13-09-2006, 19:28
Redhair
Redhair is offline
Pff, zo moe in mijn hoofd, in mijn lijf. M. heeft zijn handel bij J. achter gelaten. Heel fijn, al die drugs daar. Ik wil ook godverdomme, nog 23 dagen. Dat moet ik volhouden.

Maar zo moe. Altijd dat gedoe, altijd naaistreken, wanhoop, gevlucht, met drugs of letterlijk. Waar hangt M. nou weer uit?
En jezus, ik wil echt drugs. Wat ben ik toch een vuile junk, ik moet er godverdomme van afblijven.

Was ik maar dood. Echt, was ik maar dood. Ik durf niet ouder te worden. Ik kan het niet. Ik kan niet normaal naar school, ik kan geen normaal ritme volhouden, ik kan alleen maar mezelf kapot maken. Ik durf echt niet oud te worden, ik wil dood, maar niet dat mijn vrienden of ouders verdriet om me hebben. Maar ik wil echt niet ouder worden, ik red het niet.

Ben echt zo moe, ik wil slapen. Nooit meer wakker worden. Of wel, maar dan bij J., weer de hele dag en nacht samen, pep, pillen, hij en ik. Of alleen pep, en de verliefdheid.
Oud 13-09-2006, 19:39
moon
moon is offline
bah! Ik wil niet meer naar school.
En wat een hoop sombere berichten in dit topic die ook nog eens verwoorden wat ik ook voel, valt me op dit moment wel zwaar maar dat ligt aan mij.

*knuffels voor iedereen*
Oud 13-09-2006, 20:05
Verwijderd
Morgen jarig.. eerste keer zonder mijn mama..
Oud 13-09-2006, 20:12
Saarah
Saarah is offline
Het fitnessen was erg leuk gisteren, daar ben ik blij om! Ik ga in ieder geval al samen met een vriendin gaan, en de twee jongens die gisteren ook meegegaan zijn, misschien/waarschijnlijk ook.

Een supergoede vriendin van me is sinds iets langer dan een maand ongeveer terug samen met haar vriend. Daarvoor is ze pakweg 8 maanden met hem samengeweest, in die 8 maanden bleef ze altijd thuis met haar vriend, we hebben haar toen misschien drie keer gezien ofzo, in al die tijd. Toen was hun relatie over, en "ik zal jullie nooit meer zo in de steek laten! Ik laat mijn vrienden nooit meer vallen voor een jongen!"
Ja, dat merken we. We zien haar weer niet meer.
Begrijp me niet verkeerd, het is echt een supergoede vriendin, superlief meisje, en als ik bij haar ben maken we altijd heel erg veel plezier, ze is echt één van mijn beste vriendinnen. En helemaal kwijt zal ik haar nooit zijn. Maar nu zien we haar wéér zo weinig. Ja, op MSN af en toe. Plus dat ze nu nog vakantie heeft, want ze begint 20 september ongeveer pas op de universiteit. Dan ga ik haar wrs nóg minder zien.
Oud 13-09-2006, 20:19
Verwijderd
Waarom kan ze er nu niet gewoon bij zijn?
..
Oud 13-09-2006, 20:20
Verwijderd
De monteur is vandaag langsgeweest en nu KAN IK EINGELIJK KOKEN!!!!!

(nu nog werkend internet op mn kamer, alles op zijn tijd.)
Oud 13-09-2006, 20:26
Verwijderd
Welgeteld twee tijgernootjes, tien minuten zitten, twee keer een kilometer fietsen, vijf tranen en een telefoontje later zat Caroline weer thuis. Godverdomme, iedereen heeft z'n verzetje, Jong Nederland, werk, repetitie, weet ik wat allemaal. En mij verbieden ze gewoon om heel even een uurtje weg te zijn. Ik moet weg hier, ik word royaal gek zo. Onrust de gekste. En die kuttige telefoontjes tussendoor helpen al helemaal niet. Haal me dan op, als het echt zo slecht gaat. Daar voel ik me goed. Gewoon, daar zijn, doet me al genoeg.

Ik heb het gewoon echt nodig om in die ongemakkelijke stoelen te zitten, te lachen om sexistische grappen, ranzige nootjes te eten en Hertog Jan te drinken. Snappen ze dat nou niet? Een uurtje, is dat zoveel gevraagd? Ze is twaalf, zij red zich echt wel. En dan nog, ik ben op vijf minuten fietsen van thuis af. Ik ben er binnen de kortste keren. Ik vind het gewoon zwaar kut. Als ik het vantevoren had laten weten, had ze dan wel alleen thuis mogen zijn? Dat is toch fucking hypocriet man. Flikker toch op. Doe normaal, mag ik ook even een verzetje? Morgenavond geeft dat er ook geen, terwijl ik het zo hard nodig heb. Ik trek het hier allemaal niet meer. Om het minste of geringste word er met de deuren gegooid, iedereen is moe, iedereen heeft slechte zin en er is niemand die nog kan lachen. Het is ook vermoeiend, dat snap ik wel, maar geef me dan tenminste een kans om ergens op te laden, anders trek ik het niet, krijg ik slechte zin en heb ik het dalijk weer gedaan. Kutgedoe.

En een knuffel voor unfaithfull
Oud 13-09-2006, 20:36
Ann
Ann is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 13-09-2006 @ 19:45 :
Omg jij verdient sowieso een knuffel. Wat heb jij een kutschool dan zeg, iemand met problemen zomaar van school kicken.
Citaat:
~lienepien~ schreef op 13-09-2006 @ 19:48 :
Dat geloof je toch niet
Alsof jij het zo leuk vindt...
ze durven de verantwoordelijkheid niet meer aan ofzo... ik snap het zelf ook niet hoor, iedereen zegt altijd dat ik zon lief meisje ben die heel makkelijk is en zus en zo.. en dan komen ze in een keer met dat....

*knuffelt iedereen die een knuffel nodig heeft*
Oud 13-09-2006, 20:39
Verwijderd
*knuffelt terug*
Oud 13-09-2006, 20:46
Stefanie
Stefanie is offline
Het is ook nooit goed als ik iets 'doe'.
Oud 13-09-2006, 20:49
Faerie
Faerie is offline
Zo, nu voel ik me toch weer goed . Vrijdag komt hij terug uit Barcelona, ik ben benieuwd.. en anders: there are still a lot of fish in the sea Verder heb ik weer zo'n zin om uit te gaan! Is echt een perfecte manier om alles even te vergeten en geen zorgen en alleen maar gezelligheid te hebben
Oud 13-09-2006, 21:00
Verwijderd
heb gewoon geen zin in mijn verjaardag!!!
Oud 13-09-2006, 21:12
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme grrr
Oud 13-09-2006, 21:18
kroot
kroot is offline
net mijn financiële situatie besproken
Oud 13-09-2006, 21:19
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Net mijn oudste oppaskindje opgehaalt van hockey en daarna blijven oppassen. Ik ben weer een stuk vrolijker, die kids vrolijken me altijd weer op! Zometeen lekker in mijn bedje gaan liggen en dan héérlijk slapen, tot morgen héél laat (10.30 is best laat voor een doordeweekse dag..) Pff, ben doodmoe, ik val zometeen op m'n bed neer en word nooit meer wakker denk ik.
Oud 13-09-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 13-09-2006 @ 22:18 :
net mijn financiële situatie bekeken
Oud 13-09-2006, 21:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik huil.
Oud 13-09-2006, 21:57
Verwijderd
voordat ik aan mn studie begon was ik een avondmens, nu is het 11 uur en ben ik doodop. Ik ga mn bed maar in.
Oud 13-09-2006, 22:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
nog eens een wat langer bericht van mij.. moet het toch echt kwijt...

Vandaag mezelf over mijn depressieve gedoe geprobeert heen te zetten en netjes naar Tilburg gegaan, met de trein nog wel. Mijn trein reed op tijd en kwam in Tilburg een groepsgenootje tegen. Samen naar college gegaan maar daar liet ze me alweer staan. Gelukkig ben ik inmiddels wel assertief genoeg om dat niet meteen te laten merken, dat ik dat zo voelde, en heb bewust aan het college proberen deel te nemen. Ook nog kort praatje aangeknoopt met oude bekende van me die daar ook die studie volgt (maar die zit daar op kamers, dus die kom ik niet zo vaak tussendoor tegen).

Na het college had ik ook nog wel energie, maar ik moest dan in mijn eentje 2 uur wachten op het volgende college. Uit zelfbescherming toen tochmaar naar huis gegaan, want ik zag het niet zitten om die twee uur te wachten, twee uur college, en dan nog een uur in de trein te zitten. Voelde me er wel schuldig over, maar als ik eerlijk naar mezelf ben, had ik dacht echt niet volgehouden.

Ik heb het er erg moeilijk mee dat ik zo serieus genomen word bij therapie. Dat klinkt mischien heel gek, maar.. om bepaalde termen te horen vallen, als dissocieren, trauma.. het tijd kwijt raken benoemd door de therapeut.. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken en lijk mezelf er juist meer kwijt door te raken. Weerstand van binnenin. Want tegelijkertijd accepteert mijn vriend het ook steeds meer en durft er open over te zijn aar anderen toe, en of ik daar nou al aan toe ben....?
Ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet..
Oud 14-09-2006, 04:37
Alizée!
Alizée! is offline
vreetwijf dat ik ben letterlijkkotsverwekkend

Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 04:40.
Oud 14-09-2006, 06:48
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 13-09-2006 @ 23:21 :
Gelukkig ben ik inmiddels wel assertief genoeg om dat niet meteen te laten merken, dat ik dat zo voelde, en heb bewust aan het college proberen deel te nemen.
Bij mijn weten is dat juist niet assertief
Oud 14-09-2006, 07:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteravond was zoooo fijn... En vandaag komen ze, als het goed is, ons bed brengen en hoeven we dus niet meer op de grond te slapen!
Oud 14-09-2006, 07:46
kroot
kroot is offline
goeiemorgen
vandaag naar fysio. Ik hoop dat hij iets kan doen, anders moet ik naar het ziekenhuis in Den Haag.
Oud 14-09-2006, 08:22
Verwijderd
Ik pak een bus eerder zodat ik nog een uurtje daar kan zijn. Zo. Of ze het er nu mee eens zijn of niet. Ik ben weer zo onrustig en vind het gewoon achterlijk dat ze doen zoals ze doen.

Ik ben benieuwd hoe het me gaat, vandaag en morgen. Vandaag late, morgen vroeg. Welgeteld vier uur slaap. Jeej.
Oud 14-09-2006, 08:27
Ann
Ann is offline
*mag niet naar school*
wat heb ik nou voor een zeikouders... elke ouder laat zijn kind naar school gaan behalve de mijne weer... zo wekken ze de depressiviteits/woede aanvallen alleen maar op
Kutlui dat ze zijn.. laat me ook een keer aan iets anders denken.. en nu zijn ze allebei niet werken dus word ik telkens met gister geconfronteerd
Oud 14-09-2006, 08:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
[edit] Omdat me gevraagd is deze reactie te verwijderen, doe ik dat. Toch blijft de gegeven *knuffel* gelden. [/edit]

Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 10:50.
Oud 14-09-2006, 08:56
Stefanie
Stefanie is offline
Don’t you let up
Keep your head up
Need to get up
No going back again, no going back again, no
I’m not listening
So stop your preaching
And save yourself - safe yourself

It’s all I ever wanted… ooh

Don’t pass me over
I've got old ghosts, of my own
I’m moving out today
Yeah, I finally going home
Oud 14-09-2006, 09:08
Verwijderd
Weetje, het is allemaal gewoon zo fijn
Ik ben té verliefd echt en nouja dat is wel wederzijds en dat is echt de reden die met stip op 1 staat voor mijn geluk.
Daarbij is alles weer goed met een (goede!) vriendin waarmee alles een tijdje even fucked up was. Daar zat ik best wel mee, dus dat is ook een opluchting.
Het weer is geweldig. Na school in de zon liggen, een ijsje eten, hmmmmmm. Zo zou het altijd moeten zijn.
Eergister zijn we uit eten geweest met z'n allen. Het is ongeveer acht jaar geleden dat we met mijn vader er bij waren. En het voelde niet eens vreemd. Zie je wel, misschien geen echt gezin meer, maar het kan gewoon nog wel! Geen ongemakkelijkheid meer ofzo, of spanning. Gewoon gezellig eten, eigenlijk zoals vroeger. Behalve dat papa daarna naar Middelburg ging, wij naar Zwolle. Maar daar ben ik al zo aan gewend dat het me niets meer doet.
En ik ben zooooo verliefd. Dat had ik al gezegd maar het is echt zo! Na 3 jaar, hoe kán dat? Vlinders bij een smsje, kriebels als hij me belt. En dan te bedenken dat ik dit hele weekend bij hem zal zijn..
Dan nog werken en sporten. Werken, heerlijk omdat ik weet waarvoor ik het doe. Om deze tijd over een jaar zal ik mezelf dankbaar zijn dat ik het altijd heb gedaan. En sporten, ook al is het maar twee keer in de week, het geeft me gelijk weer zo veel energie!
Dit hele weekend zal ik te vinden zijn in utrecht bij mijn lieve vriendje. <33

Echt, dit is een typisch moment van wat wil je nog meer.
Oud 14-09-2006, 10:21
darkfairy
darkfairy is offline
omgf
Oud 14-09-2006, 10:21
Ann
Ann is offline
half van school getrapt dus... de school laat me pas weer toe als ik goede hulp krijg... heel fijn...dat mogen ze toch niet maken als ik in het examenjaar zit, of denk ik nu verkeerd?
Oud 14-09-2006, 10:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 14-09-2006 @ 11:21 :
half van school getrapt dus... de school laat me pas weer toe als ik goede hulp krijg... heel fijn...dat mogen ze toch niet maken als ik in het examenjaar zit, of denk ik nu verkeerd?
Wie is er denk je verantwoordelijk als jij op school van het dak springt? Of een mes in je polsen zet als je op de wc zit? En denk je dat ze dat risico willen nemen?
Oud 14-09-2006, 10:28
Ann
Ann is offline
^ logisch van niet... maar dr is toch een wet dat iedereen recht heeft op het examenjaar... dus dat vind ik raar

en dit was pas de eerste keer dat het op school gebeurde... maar op zich kan ik het wel begrijpen... maar die hulpinstanties laten niets van zich horen... hoe kan ik dan goede hulp krijgen met die kut gelderse roos
Oud 14-09-2006, 10:42
Verwijderd
Is het neit zo dat jij nog leerplicht hebt?
Oud 14-09-2006, 10:45
Gothic
Gothic is offline
Ik ben kapot, zo ontzettend moe. Na 2 dagen vroeg op, veel te weinig slaap. Straks nog 3 uur zware cursus, heel intensief en dan trainen. Hopelijk gaat het goed...

Buikpijn, eigen schuld, had een grote swirl genomen. Maar toch irritant. M'n voet doet al minder pijn, althans, de pijn van gister is weg. Het voelt nog niet echt goed, maar ja. Straks maar met een pijnstiller trainen, dan moet het wel lukken...

Lekker zeuren zeg ...

Ben uitgenodigd om op gesprek te komen voor een studententeam op afdeling oncologie in Daniel den Hoed. Leuk, zeker, maar het is m'n 3e keus. Van de andere 2 helaas nog niets gehoord. Aan de ene kant wil ik aangenomen worden, maar liever in die andere teams. Andere kant heb ik eigenlijk helemaal geen tijd, noch energie om nog naast m'n studie en bezigheden te werken... waar ben ik toch mee bezig ...

En dan wil ik nog lid worden van een studentenvereniging, net in de week van m'n 1e tentamen. Moet opzich kunnen. Maar ja, wel vermoeiend. En ik heb er ook geen tijd voor. Verder wil ik nog volgend jaar een master gaan doen en in welke tijd ik dat in godsnaam moet gaan doen? Joost mag het weten. Allemaal leuk en aardig, maar ik vergeet mezelf en ik kan, beter, ik wil niet kiezen, ik wil het allemaal ...
Oud 14-09-2006, 10:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-09-2006 @ 11:42 :
als je in de kantine op school een brandje aansteekt en je wordt geschorst, dan ben je toch ook nog leerplichtig?
Oud 14-09-2006, 10:48
Ann
Ann is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-09-2006 @ 11:42 :
ja klopt... maar ik sta nu met verlof op school over een tijdje mag ik wel weer terugkomen als ik maar hulp heb... er zijn altijd uitzonderingen
Oud 14-09-2006, 11:27
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 14-09-2006 @ 11:48 :
ja klopt... maar ik sta nu met verlof op school over een tijdje mag ik wel weer terugkomen als ik maar hulp heb... er zijn altijd uitzonderingen
Het is niet alleen voor je eigen bescherming, maar ook voor die van anderen. Wat denk je dat je iemand aandoet als hij/zij jou bloedend ziet liggen op school/in school?
Oud 14-09-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 14-09-2006 @ 11:45 :
ik wil het allemaal ...
Maar je kan niet alles, dat merk je zelf ook. Als je geen keuzes maakt kan je straks niets meer en dat is nog vervelender.
Oud 14-09-2006, 13:37
Verwijderd
Auw, mn ogen doen pijn van mn lezen, terwijl ik ze pas een paar uur in heb. Verder is het kut dat mn knieën blijkbaar écht niks meer aankunnen, wat moet ik dan doen om een beetje te kunnen blijven sporten. En ik wil een normaal slaappatroon, maar dat wil ik al anderhalf jaar dus waarom zou ik daar nu weer over gaan zeuren.
Een leraar van de school waar ik misschien (heel misschien) overblijfkracht wordt vond dat ik ''wel een beetje een strenge uitstraling had ja''. Wtf? Dat is niet leuk als het niet de bedóeling is. Maar ik ga het toch niet doen denk ik, vrijwillig drie kwartier de verantwoorderlijkehdi over 30 kinderen. Wat moet ik in hemelsnaam met kinderen? Kan ik ze toch niet aandoen. (maar andere baantjes zijn ook kut )
Pffff.
Oud 14-09-2006, 14:09
Ann
Ann is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-09-2006 @ 12:27 :
Het is niet alleen voor je eigen bescherming, maar ook voor die van anderen. Wat denk je dat je iemand aandoet als hij/zij jou bloedend ziet liggen op school/in school?
ja dat is ook waar... ik snap het ook wel... net 30 km met mijn vader gefietst ben nu ook weer wat rustiger en heb het allemaal laten bezinken.. huiswerk enzo kan ik ook thuis doen en contact met leraren kan ik via mail regelen. Morgen word er beslist bij de psych wat ze gaan doen... waarschijnlijk 3 dagen in de week opname en dan mag ik de andere 2 wel weer naar school
Oud 14-09-2006, 14:20
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Mala schreef op 14-09-2006 @ 10:08 :
leuk verhaal
Jij komt echt altijd over als een heerlijk gelukkig en vrolijk mens.

ontopic:
goed Krijg steeds meer het idee dat deze studie écht leuk vind, ik vind bijna alle lessen leuk, en de klas is ook hartstikke gezellig. Ik vind het wel vervelend dat ik elke dag 3 uur moet reizen, maar dan ga ik over een poosje maar op kamers ofzo(H).
Oud 14-09-2006, 14:25
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
triggerdetriggerdetrigger..

Regels voor berichten