Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 21:50
Verwijderd
ik heb voornamelijk geslapen en ben even langs mijn moeder geweest, nu ga ik 6 feet under kijken
Advertentie
Oud 01-10-2006, 21:57
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gewerkt en door de regen gefietst in mn shirt .
Oud 01-10-2006, 21:59
biep
biep is offline
weekendje antwerpen, uiteindelijk in n 4 sterren hotel in de duurste suite (250E pn) beland, met jacuzzi .
Lekker geshopt, lekker gegeten, mooie dingen gezien.
Oud 01-10-2006, 22:10
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren gepartyd om mn verjaardag te vieren met oa epd, dr aep en electriq op een 90s party in patro en ook nog naar een kraakfeest geweest bij vrienden.
Oud 01-10-2006, 22:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
biep schreef op 01-10-2006 @ 22:59 :
weekendje antwerpen, uiteindelijk in n 4 sterren hotel in de duurste suite (250E pn) beland, met jacuzzi .
Lekker geshopt, lekker gegeten, mooie dingen gezien.
rijk vriendje?
Oud 01-10-2006, 22:15
Sjoerd
Sjoerd is offline
sloom begonnen, toen schoolwerk , schoolwerk & schoolwerk. naar rhenen voor een verjaardag gefietst en daar patat gegeten enzo. toen tv gekeken en weer schoolwerk. morgen eerste 2 uur vrij. maar wel 8 uur op want; schoolwerk.
stress, nu al
Oud 01-10-2006, 22:28
hellebel
hellebel is offline
ook ik was even op de party van otis. toen ik op de pond stond richting a'dam cs veranderden mijn plannen plots. 3 uur later bevond ik mij in café royal in MILL. ik snap er ook niets van.
Oud 01-10-2006, 22:32
biep
biep is offline
Citaat:
Crimson schreef op 01-10-2006 @ 23:10 :
rijk vriendje?
en n leuke deal (de kamer was savonds nog niet bezet, dus konden ze m beter voor de helft verhuren dan helemaal niet, wilden ze nog iets erop verdienen )
Oud 02-10-2006, 00:16
reno
reno is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 01-10-2006 @ 23:15 :
sloom begonnen, toen schoolwerk , schoolwerk & schoolwerk. naar rhenen voor een verjaardag gefietst en daar patat gegeten enzo. toen tv gekeken en weer schoolwerk. morgen eerste 2 uur vrij. maar wel 8 uur op want; schoolwerk.
stress, nu al
Ben je dom ofzo. Als je zoveel huiswerk doet op je 14e.
Oud 02-10-2006, 02:21
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
lucky number slevin is de shit!
Oud 02-10-2006, 07:30
capibara
capibara is offline
Gisteren gig gedaan, nu brak.
Oud 02-10-2006, 09:00
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 02-10-2006 @ 03:21 :
lucky number slevin is de shit!
ook echt!
Oud 02-10-2006, 09:36
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 01-10-2006 @ 23:10 :
eergisteren gepartyd om mn verjaardag te vieren met oa epd, dr aep en Craig op een 90s party in patro.
en de volgende dag de hele familie & onverwachts nog wat vrienden over de vloer en dext0rs appeltaart was lekkerrrr. Daarna nog wat gebeld en gebept op msn en toen uiteindelijk heel moe naar bed. Net wakker en ik heb zo'n enorme spierpijn
Oud 02-10-2006, 09:38
Moustache
Moustache is offline
ik ben gister naar een verjaardag geweest en 's avonds naar zwartboek.
Oud 02-10-2006, 09:55
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
reno schreef op 02-10-2006 @ 01:16 :
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer oefening nodig, wie ben jij om dat te bepalen voor een ander?
Oud 02-10-2006, 12:51
melkpakje
melkpakje is offline
lekker vertraging met de trein vanochtend , toen veel tosti's gegeten en nu studeren op universiteit.
Oud 02-10-2006, 12:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
biep schreef op 01-10-2006 @ 23:32 :
en n leuke deal (de kamer was savonds nog niet bezet, dus konden ze m beter voor de helft verhuren dan helemaal niet, wilden ze nog iets erop verdienen )
haha jij boft echt maar met je hotties altijd, of is t je ex?
Oud 02-10-2006, 13:56
Electriq
Electriq is offline
Naar school geweest, rollenspel () gefaked, chocolademelk gedronken en nu ga ik fijn de hele dag niets doen
Oh ja vanavond yoga dus.
Oud 02-10-2006, 13:58
grandmommy
grandmommy is offline
ik moest net bij nederlands een persoonlijke taaluiting presenteren evenals een paar andere klasgenoten. die hadden zoveel dramatiek in hun taaluitingen gestopt ( oftewel, zeikgedichtjes over hun moeilijke jeugd blablabla) dat ze begonnen te janken. gelukkig had ik gewoon iets over de tragiek der wielrenners, verfrissend. en ennnnn eeeeen ik heb verder geen fuck gedaan, eigenlijk.
Oud 02-10-2006, 13:59
kuik
kuik is offline
ik had vrij veel moeite om uit bed te komen. toen ging ik douchen en kwam ik tot de conclusie dat ik onder mn OOG, IN mn wenkbrauw, op het BOTJE van mn vinger en op mn voet ben gestoken. hoe onmogelijk echt. daarna ging ik naar college over verpleeghulpstage en ik moet alles zelf regelen en daar heb ik GEEN zin in. maar ik mag wel zelf kiezen bij welk ziekenhuis ik ga solliciteren. en daarna een college over brandwonden en plastische chirurgie en toen viel er iemand flauw bij plaatjes van brandwonden. pfff loser. daarna ging ik naar ikea en ik heb eindelijk de lamp gekocht die ik al heeeeeel lang wou. (L)
Oud 02-10-2006, 14:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
naar school geweest en zometeen oprah kijken, fijn aan school werken, mn geld tellen, opruimen en kipshoarma eten
Oud 02-10-2006, 14:00
STP
STP is offline
- Voor 't eerst in m'n leven op stap geweest in Breda, na een optreden
- In gare tenten jezelf voordoen als een team van 6pack (incl. camera) en álles gratis krijgen, van drank en entree naar garderobe en kroketten!
- Gratis lam geworden dus!
Oud 02-10-2006, 14:57
*oma*
*oma* is offline
Bij kunstgeschiedenis een rare film gezien van een aparte kunstenaar die nu helemaal hot is matthew barney
Oud 02-10-2006, 15:09
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 02-10-2006 @ 15:00 :
- In gare tenten jezelf voordoen als een team van 6pack (incl. camera) en álles gratis krijgen, van drank en entree naar garderobe en kroketten!

whhahaah puur ownage
Oud 02-10-2006, 15:29
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
STP schreef op 02-10-2006 @ 15:00 :
hahaha gruwelijk strak!
Oud 02-10-2006, 16:34
STP
STP is offline
Ik zal binnenkort die film eens rippen, je lacht je kapot
Oud 02-10-2006, 17:18
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 02-10-2006 @ 17:34 :
Ik zal binnenkort die film eens rippen, je lacht je kapot
haha zeker doen !

Pauperig^2 trouwens he het uitgaan in breda?
Oud 02-10-2006, 17:20
Haligh
Haligh is offline
je zal verbaastz ijn hoeveel mensen weg komen met die truc hehe.
Oud 02-10-2006, 18:13
Drez
Drez is offline
@ stp.

ik ben naar college geweest en heb gestudeerd en nu ben ik trots op mezelf! whoeh. en ik ga zo bij een vriendinnetje eten.
Oud 02-10-2006, 18:15
grandmommy
grandmommy is offline
ik luister naar sade en stijl mijn haar hola
Oud 02-10-2006, 18:39
botulismf
botulismf is offline
Ik heb de keuken gereinigd en wat huiswerk gemaakt. Dadelijk gaan we Soto maken voor een stuk of 10 man. <3
Oud 02-10-2006, 18:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Naar Den Bosch geweest om een vriendin van me op te zoeken, en dat was erg gezellig. De eerste avond vooral veel ranzige meuk gegeten, foute horror gekeken (Dead and Breakfast. ZO slecht.) en lekker 'bijgekletst'.
De dag erna meegeweest naar een Rugby Wedstrijd (Dukes vs. Ducks) en daar viel niet heel veel te beleven want het werd 94-0. Ook kent mijn vriendin iedereen van de hele rugby vereniging en ik niet en de muziek stond hard dus ik kon ook niet echt meedoen aan de conversaties dus ik hing er een beetje bij. Maar 's avonds werden we uitgenodigd door een Engelse rugbyer om bij hem thuis te komen eten en dat was erg ok. De maaltijd was pizza en ik was zo stom om avontuurlijk te doen en een Creamy Bacon te bestellen, maar die bleek nogal goor te zijn.
Na de pizza kwam er ineens een gil uit de keuken. De vriendin van de rugby meneer had ineens een shitload aan maden in de keuken gevonden. Echt, heel de boel lag vol, want die kleine rotzakjes kwamen vanuit de vuilcontainer in de tuin naar binnen gekropen. Echt te ranzig. Met kokend water en een hoop vuur hebben we ze dood gekregen, maar de rest van de avond hadden we het idee dat er iets op ons zat te kriebelen. Eww.

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 18:53.
Oud 02-10-2006, 19:41
STP
STP is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 02-10-2006 @ 18:18 :
haha zeker doen !

Pauperig^2 trouwens he het uitgaan in breda?
Ik vond het wel aardig! Had er misschien wel wat meer van verwacht ofzo maar viel me niet heel erg tegen hoor! Mooie vrouwen, dat wel!

- Pizza gegeten met een vriendin
- Road Trip gekeken die halverwege stopte! Kutje!

edit:

- Ovenbrandje moeten doven hier in huis omdat een domme huisgenote van me het nodig vond een sauzijcenbroodje véél te lang in de oven te laten zitten! Vrouwen...

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 20:05.
Oud 02-10-2006, 20:14
reno
reno is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 02-10-2006 @ 10:55 :
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer oefening nodig, wie ben jij om dat te bepalen voor een ander?
Ik bepaal toch niks, tata.
Had ik 'dom' met 'traag van begrip' moeten vervangen?
Oud 02-10-2006, 20:51
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
reno schreef op 02-10-2006 @ 21:14 :
Ik bepaal toch niks, tata.
Had ik 'dom' met 'traag van begrip' moeten vervangen?
Je kunt nog zoveel rolleyes gebruiken maar die 'tata' doet het geheel zeker geen goed. Probeer het op een later tijdstip nog eens
Oud 02-10-2006, 23:02
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
hellebel schreef op 01-10-2006 @ 23:28 :
ook ik was even op de party van otis. toen ik op de pond stond richting a'dam cs veranderden mijn plannen plots. 3 uur later bevond ik mij in café royal in MILL. ik snap er ook niets van.
omg cafe royal da's nog erger dan d'n bens hoe kom je daar nou weer terecht

rolf heeft daar nog eens met z'n blote kont op de tafels gedanst
Oud 02-10-2006, 23:10
Luna
Luna is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-10-2006 @ 19:39 :
Ik heb de keuken gereinigd en wat huiswerk gemaakt. Dadelijk gaan we Soto maken voor een stuk of 10 man. <3
als ik een post van jou lees in dit topic heb je altijd wel iets schoongemaakt of gereinigd ofzo, ligt het aan mij of is het een schoonmaak obsessie

ik ging heeeeeel vroeg op om te werken en toen kwam er een man in de winkel die ging uitleggen hoe mooi natuurkunde is maar het kon me niet zoveel schelen en ik werkte met 2 nieuwe jongens dus moest ik ze coachen en dan lijkt het net of ik heel goed ben. (wat ook zo is)
daarna door de regen naar huis en toen met de trein naar utrecht voor college alwaar ik te laat was en vervolgens alleen maar met studiegenoten heb zitten klieren.
daarna boodschappen gedaan en gekookt en nu lezen voor school. bah
Oud 02-10-2006, 23:16
reno
reno is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 02-10-2006 @ 21:51 :
Je kunt nog zoveel rolleyes gebruiken maar die 'tata' doet het geheel zeker geen goed. Probeer het op een later tijdstip nog eens
Zoek jij nou maar de betekenis van het werkwoord 'bepalen' op, kthx?
Oud 02-10-2006, 23:19
Verwijderd
ik ben net naar de Dutch Touch after party geweest waar duvel duvel had afgezegd zz en daar was jay colin (?) samen met de speciaal uit Aruba overgevlogen George McRae en nog kubus en er kwamen vast nog meer hiphoppers maar ik moet morgenvroeg naar een plaats delict dus nu lig ik maar vast dronken op het enige stuk huisraad in mn nieuwe huis oftewel mn matras
Oud 02-10-2006, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
reno schreef op 02-10-2006 @ 01:16 :
Mss heeft hij veel huiswerk?
En naar mijns inziens ben je juist niet dom als je je huiswerk maakt hoor, maar nu ontopic kinders of ik kom met de zweep achter jullie aan.
Oud 02-10-2006, 23:31
__
__ is offline
ik heb 10 uur achter mekaar (10:00 - 20:00) bijna constant gelezen/gestudeerd en dat had ik eigenlijk nog nooit gedaan. dus dat was wel een hele ervaring en eigenlijk best wel voor herhaling vatbaar want het geeft je toch een GOED GEVOEL over jezelf verder heb ik vanavond expeditie robinson enzo met roodbaard gekeken en dat was toch wel even wat leuker dan de rest van de dag. morgen weer op naar Rotterdam en gedurende de week alvast mn kamer enigszins inrichten enzo
Oud 02-10-2006, 23:51
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
reno schreef op 03-10-2006 @ 00:16 :
Zoek jij nou maar de betekenis van het werkwoord 'bepalen' op, kthx?
Rewind and eat some humble pie plzzz, kthx?
Oud 03-10-2006, 08:15
espresso
espresso is offline
gister wegens sjaaaankerhoofdpijn en afzeggen van de duvels maar niet naar tivoli gegaan, en in plaats daarvan hollands next top model gekeken wat echt een slechte keus was, wat een stelletje dozen.
toen probeerde ik te slapen maar ging er een of andere junk tegen m'n raam staan bonken om half 4, dus nu ga ik met m'n huisgenoten onderhandelen of ik niet naar de eerste verdieping kan verhuizen want ik ben het ZAT. ook ben ik m'n office for mac cd kwijt.

Oud 03-10-2006, 08:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ben aan het leren voor een toets die ik zo heb en daarna ga ik naar amsterdam
Oud 03-10-2006, 08:46
Giles
Giles is offline
Door regen gefietst om een trein te halen die eens op tijd was, waardoor ik alle aansluitingen haalde
Oud 03-10-2006, 08:46
Drez
Drez is offline
Gewerkt en net op een kamer gereageerd op kamernet maar kamernet zuigt en ik ben slecht in leukespontanebrieven. Hoeraaa.
Oud 03-10-2006, 09:09
hellebel
hellebel is offline
Ik keek op de website van de Paradiso en ik zet in november mijn tentje naast die zaal op.
Oud 03-10-2006, 09:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik luister gvd naar fresh fm op mn werk

ik verbreed mijn muzikale horizon ofzo
Oud 03-10-2006, 09:52
Carn
Carn is offline
als je maar uitkijkt voor tunnelvisie.
Oud 03-10-2006, 10:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-10-2006 @ 00:10 :
als ik een post van jou lees in dit topic heb je altijd wel iets schoongemaakt of gereinigd ofzo, ligt het aan mij of is het een schoonmaak obsessie
Haha. Was het maar zo.

Oh ja, ik heb gisternacht een stuk of 6 mensen op bezoek gehad en na afloop was het een beetje een puinzooi dus toen hebben mijn broertje en ik de boel SCHOONGEMAAKT.

En vandaag ben ik op bezoek geweest bij de so-school waar ik tussen herfstvakantie en kerstvakantie stage ga lopen. En het was gaaf, en waarschijnlijk mag ik er ook mijn afstudeerstage doen (als ik dat wil).

Regels voor berichten