|
|
Bekijk resultaten poll: Wie zie je nu het liefst als premier? | |||
Balkenende |
![]() ![]() ![]() ![]() |
40 | 45.98% |
Bos |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 54.02% |
Aantal stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat terwijl het gebalk van Van der Laan af en toe me bijna in huilen uit deed barsten. "Ja, wat zijn de staatsrechtelijke implicaties van dat Hirsi Ali eigenlijk geen Ali heet." En nee, dan gaat ze zichzelf niet voor haar kop slaan om daarna een stoomcursus rechten te gaan volgen, nee, ze komt er nog een keer mee terug..
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Elke partij had dat al eeuwen geleden door zijn juristen laten uitzoeken. Dan komt Van der Laan met mosterd na de maaltijd en verwacht vervolgens daarvoor geprezen te worden?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, niemand was het dus met haar eens. Ik denk overigens dat Vd Laan grootdeels debet is aan het verlies van D66. De manier waarop ze uren lang voor lul stond met Pechtold en Brinkhorst aan de zijde van Balkenende bij de val van het kabinet hebben dat gebaar door D66 totaal verkeerd over laten komen. Ook haar verdere gedram zal vast geen kiezers hebben getrokken. D66 staat op dit moment op nul zetels in de peilingen. Vraag is of ze die ene zetel terug kunnen winnen voor de verkiezingen of dat ze de LPF achterna gaan.
||
![]() |
Citaat:
hijs tond voor lu toen hij toegaf dat verdonk haar macht had misbruikt om hirsi ali die verklaring te laten ondertekenen maar hij heeft zich wel meesterlijk hersteld uiteindelijk heef tie er mee gewonnen denk ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik had daar wel bewondering een extreme blunder en dan direct campagne voeren voor de camera waardoor het helemaal niet zo erg leek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu schreeuwden ze machtsmisbruik... Ach ja, het is niet alsof het mogelijk is om op immigratiezaken iets goed te doen.
||
![]() |
Citaat:
ik vond je steeds redelijker worden iig invergelijking met Mark maar kom op dit meen je toch niet ![]() dus machtsmisbruik is geoorloofd als anders de oppositie gaat scheeuwen ? ![]() verdr ris ze gevallen door die brief hoor en dat was haar eigenschuld ze stelde haar ego boven het uitvoeren van haar ambt en daar kan je de oppositie en D66 weinig verwijten overigens heb je wel gelijkd at D66 het erg dom gespeeld heeft van der laan heeft met haar gedram weinig kiezers getrokken wat niet weg neemt dat ze gelijk heeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als je gewoon even alle niet inhoudelijke omerkingen zoals je luistert alleen naar propaganda je bent duidelijk niet voor rede vatbaar haha laat me niet lachen je verdraait al mijn woorden!! ha en als je dan ook nog eens inhoudelijk zou reageren ipv alleen one liners te spuien etcetc dan worden discussies echt een stuk aangenamer want inhoudelijk ben ik het met je eens maar hoe kan je nou een fatsoenlijke discussie met T_ID (of ieder ander waar je het niet mee eens bent) hierover voeren als je gelijkw eer zo begint :\ |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk, ik heb nog wel eens kritiek gehad op GroenLinks of Femke Halsema, in de trant van: "dit en dit en dit hadden ze niet moeten doen, want..." Bij jou zie ik alleen blinde adoratie. Dan vind ik jou niet voor rede vatbaar. En dat bén je ook niet als je ontkent dat Verdonk ooit promopraatjes heeft gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je reinste onzin natuurlijk, en iedereen negeerde Vd Laan daarbij. MA beweerde dat verschillende fractievoorzitters het idee van Vd Laan over namen, dus ik vroeg om voorbeelden daarvan, waarna een stilte volgde tot op heden. ![]()
||
![]() |
Citaat:
2het laat nog ruimte voor een verweer 3 ik doe het bijna nooit en verder wil ik best toegeven dat ik niet onfelbaar ben als het om een volmaakt zuivere discussie voeren gaat alleen omdat jij steeds zo reageert mark word het erg vervelend met je te discussieren en dat wou ik hiermee aangeven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat van der laan hierover even zeurde nou best dat doet niets af aan het machtsmisbruik van verdonk wa t gewoon hoe dan ook fout was |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo kan ik ook martelen wel verdedigen als een handtekening onder een verklaring in ruil voor een paspoort dat niet meer is dan weet ik het ook niet meer tja verdonk riep het ook wel overzichzelf af ze had al moeten vallen over congo in mijn optiek wat heeeft het regeer akkoord nou met het handelen van een minister te maken |
![]() |
||
Citaat:
Dat heeft niks te maken met principes, regeerakkoorden of beleid, voor mij bracht D66 het kabinet gewoon ten val omdat ze er in de peilingen genadeloos van langs kregen en nog snel voor de verkiezingen het vege lijf wilden redden door uit de coalitie te stappen en net te doen alsof het niet hun schuld was. Gelukkig laat de kiezer, tenminste niet alle kiezers, zich niet zo makkelijk bedriegen; D66 staat op nul zetels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nou, dan beweer je toch dat ik lieg over de fractievoorztitters die dezelfde zorg uitten als Van der Laan? Ik zit niet met pen en papier voor de tv en ik heb geen fotografisch geheugen, dus ik ben deze ene keer toevallig niet in staat een concreet voorbeeld te noemen. Maar als jij dat aan wilt grijpen om te zeggen dat ik een potje zit te liegen: ga je gang. Als jij dat nodig hebt... Bovendien zijn er talloze voorbeelden van promopraatjes van Verdonk. Of was "ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee" geen promopraatje? Citaat:
Maar blijkbaar is het mode om MA te beschuldigen van het niet gebruiken van argumenten. Nou ja, so be it. Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 21:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En als je geen fotografisch geheugen hebt: dat mag, maar claim dan niet dat mensen het eens waren met Vd Laan als je toch weet dat dat niet hard te maken is. Vd Laan sloeg een modderfiguur en is nu afgevoert, haar plan om D66 iets minder harde klappen te laten krijgen door uit de coalitie te springen werkte niet... Dat is feitelijk alles dat er te zeggen is. Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinet-Balkenende IV gevallen Joostje | 67 | 06-03-2010 13:38 | |
De kabinetsformatie PGWR | 500 | 09-01-2007 18:51 | |
"Kabinet Balkenende 2 is niet meer te redden" THC1 | 69 | 29-06-2005 10:00 | |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 | |
CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij? Hoipiepeloi | 165 | 29-01-2003 13:32 | |
Links opnieuw winnaar van lijsttrekkersdebat 21 jan! naam onbekend | 52 | 22-01-2003 17:08 |