Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 09:05
Iduna
Iduna is offline
Oh jee, twijfels Van de week maar even kijken of ze gegrond zijn of dat ik gewoon onzeker ben. Ondanks dat, vind ik 'm toch wel erg leuk (en hij mij ook).

Hmm, een heleboel (studie)stress, mogelijke oorzaak?
Advertentie
Oud 05-12-2006, 09:10
Ruby
Ruby is offline
Dit weekend echt zo'n gezellig weekend gehad. Eerst waren we zaterdag naar zijn ouders gegaan, hebben we Sinterklaas gevierd met surprises enzo. (zonder knutselwerkje want niemand is echt handig daar en dat komt goed uit want ik ook niet )

Mijn vriend bleek mij te hebben getrokken met lootjes en ik was hartstikke verrast Echt leuk.
Blijken ze daar ook echt uitgebreid Sinterklaas te vieren, zeg maar zoals ik Kerst vierde met mijn eigen ouders Heul veul cadeautjes Ze hadden voor mij ook nog verjaardagcadeaus enzo ik ben ZO verwend

Zijn ouders zijn lief, zijn zusje is lief en hij is ook lief <3 Jeej.

Ik kan niet wachten om samen met hem het nieuwe jaar in te gaan
Oud 05-12-2006, 13:05
Verwijderd
Hij komt donderdag

Even lage verwachtingen houden.. ik heb geen zin om weer gekwetst te worden.

En: wat ben ik aan het doen? twee goede vrienden kwetsen en overtuigt zijn van mijn gelijk? dat kan toch niet? Tijd om dingen uit te praten.
Oud 05-12-2006, 13:45
Verwijderd
Ik heb toffe collega's Net personeelsfeest gehad en het volgende komt er al weer aan En nu blijf ik wel tot het laatst...

En ik heb zin in vanavond, Sinterklaas vieren en gourmetten enzo. Alleen jammer dat mn vriend zo laat klaar is met school...
Oud 05-12-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 05-12-2006 @ 14:45 :

En ik heb zin in vanavond, Sinterklaas vieren en gourmetten enzo. Alleen jammer dat mn vriend zo laat klaar is met school...
Ik heb precies hetzelfde als jij gourmetten en Sinterklaas vieren en mijn vriend is laat uit school Grappig

ot: Ik voel me wat beter
Oud 05-12-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 05-12-2006 @ 15:11 :
Ik heb precies hetzelfde als jij gourmetten en Sinterklaas vieren en mijn vriend is laat uit school Grappig
Haha! Tof! Have fun dan!

OT: MSN-en
Oud 05-12-2006, 15:05
ecrivaine
ecrivaine is offline
Kut kut kut, min of meer iemand afgewezen.

Er is maar één ding erger: afgewezen worden.
Oud 05-12-2006, 16:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga verhuizen In 1 dag besloten
Oud 05-12-2006, 16:34
Luna
Luna is offline
ehm bedoel je samenwonen? anders zie ik het relationeel vlak niet zo

ot: mn date was DE BOM, echt té schattig
Oud 05-12-2006, 16:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-12-2006 @ 17:34 :
Ja sorry Ik moest het even kwijt. En oh ik ga samenwonen met een goede vriendin ja Zo goed?
Oud 05-12-2006, 16:42
Luna
Luna is offline
ja.
en leuk!
Oud 05-12-2006, 17:02
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat niemand me meer begrijpt. En het ergste is dat ik mezelf ook steeds minder begrijp
Oud 05-12-2006, 17:34
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Raar, maar dat komt meer omdat ik zoals gewoonlijk het lef niet heb. Nee, ik wil er nog steeds de moeite niet voor doen, maar aan de andere kant heb ik toch wel weer zin in wat nieuws. Maar jezus, ik heb het lef er gewoon niet voor . Waarom lijkt iedereen op iemand af te kunnen stappen en dan wordt het ook nog wat, zelfs mensen van wie je dat niet verwacht. En ik, ik heb het lef niet.
Oud 05-12-2006, 18:30
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-12-2006 @ 17:34 :

ot: mn date was DE BOM, echt té schattig
Ik ben vannacht bij hem blijven slapen (wel nadat uiteindelijk het feestje naar zijn appartement was verhuisd). Ik heb me netjes gedragen maar het was leuk . Alleen ben ik nu heel moe .

En hij smste me net alweer, en ik vind het niet vervelend

Maar vertel over je date! Als je wil natuurlijk.
Oud 05-12-2006, 19:18
Verwijderd
We zitten in een dip. Of beter gezegd, ik zit in een dip en dat heeft veel invloed op onze relatie. Ik heb geen zin om iets te doen, geen zin in intimiteit blabla. We praten veel over wat mij dwars zit, wat ik voel enz.. Mijn vriend probeert mij te begrijpen en mij te steunen door veel geduld met me te hebben. Het lukt hem goed en ik waardeer hoe hij met deze situatie om gaat.
Van het weekend hadden we het erover als we uit elkaar zouden zijn, of ik gelukkiger zou zijn zonder hem. Of het dan beter zou gaan (tussen ons). Ik dacht van niet. Ik vond van niet, absoluut niet. Maargoed, de ideale vriendin ben ik momenteel ook niet.
Oud 05-12-2006, 19:29
Flip!
Flip! is offline
Ik las net allerlei oude mailtjes die hij me ooit gestuurd heeft. Er staan zulke lieve dingen in, daar word je weer spontaan verliefd van.
Voorbeeldje

I LOVE YOU
en ik zie ons echt samen over 10 jaar, (mischien met een kindje of 2)
over 20 jaar, met een kindje van 10 jaar ofzo
over 30 jaar, nog steeds diezelfde lach van je...
over 40 jaar, dan zijn onze kinderen al 30 en kunnen wij lekker alles doen waar we zin in hebben...
damn
echt

Het is fijn om te weten dat hij ook een toekomst samen ziet
Oud 05-12-2006, 19:33
Crimson
Crimson is offline
hij zou vandaag komen, krijg ik vanochtend een smsje van 'm dat 't waarschijnlijk niet gaat lukken en dat 'ie zou bellen. dus begin van de middag telefoontje, echt kutgesprek.
hij had geen geld voor benzine en tis toch een eind rijden..
dus ik best wel kwaad, ik zei ook tegen hem dat ik het stom vond dat hij dezelfde ochtend het afzegt en nog wel via sms, ik ben best een planner en anders had ik andere dingen vandaag kunnen doen..
krijg ik net een smsje dat ie zich echt kut voelde en een dipje had, eerste keer dat ik zoiets van hem krijg in bijna 8 maanden, hij is sowieso niet zo iemand die zich snel zorgen maakt enzo, beetje live for today, dus ik schrok er wel van

dus nu voel ik me weer schuldig haha, tis sowieso kut voor hem dat hij nu niet kan rondkomen, awww zo maar weer even lief smsje sturen
Oud 05-12-2006, 20:25
I C U
I C U is offline
Ach gossiej, had ik m'n telefoon thuis laten liggen (verdomme!) heb ik gewoon twee smsjes van 'm He's cute. Maar we zien wel hoe dat nu verder gaat Ik blijf uiteraard afwachten enzo.
Oud 05-12-2006, 22:37
luchtballon
luchtballon is offline
Aww hij had een sinterklaascadeautje voor me . enn ik niet voor hem
Het was tof, en vanaf nu doen we niet meer aan miscommunicatie en onnodig stom doen.
Oud 05-12-2006, 22:50
niña
niña is offline
Haha ik geef 'm wel gewoon op. Past/lukt/gaat gewoon niet. Nu weer afkicken ;(
Oud 05-12-2006, 23:04
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik voel me kut, zie mijn vriend aankomende weekend niet. Hij is uitgenodigd bij zijn moeder voor kerst. Terwijl wij al 2 jaar hebben. Meestal is ze van Jaa kom ook gezellig mee want je hoort bij de fam. Nee mijn vriend zei ik ben uitgenodigd, en voor de rest niks

Hij komt ook altijd bij ons zelfs nu heeft mijn moeder en opa een sinterklaas cadeautje voor hem gekocht (hij krijgt hem alleen wat later want hij is er nu niet). Hmja ik voel mij kut alleen gelaten en verdrietig

Zelf vieren wij kerst niet omdat mijn moeder moet werken en mijn pa geen kook ster is. Dus ik had eigenlijk wat gehoopt om ook daar heen te kunnen gaan. Maarja ik voel mij ook weer erg opgelaten en lullig als ik aan hem moet vragen mag ik ook mee ?
Oud 05-12-2006, 23:10
Moonspell
Moonspell is offline
Tot nu toe, zie ik niet echt in dat tijd ook een key zal zijn tot ooit vriendschap. Wie weet gaat dat in de toekomst veranderen.

Ik kies de laatste tijd voor safe, blijkbaar valt dat steeds goed uit bij me. Dus waarom daar niet mee doorgaan?!

Ik werk echt lekker veel dingen weg op school, hoe relaxed

Ik had het tot nu toe ook graag anders gezien, maar haar nieuwe dingen helpen me nou eenmaal niet. En ik zie het ook niet echt veranderen tot nu toe, wie wil nou nieuwe verhalen horen met betrekking tot relaties van je oude vriendin?!

Misschien begrijp ik mijzelf alleen nog maar tot nu toe. Het voelt inderdaad stukken beter. Praten zal ooit wel een keer komen, maar niet na deze diepe ladder die ik de laatste tijd heb beklommen.

Verder wil ik niet dat ze een oordeel gaat vellen, over mijn laatste periode, want die kan alleen ik & mijn echte vrienden nog maar bepalen

Wie weet wat het nieuwe jaar me gaat brengen,vast heel veel goeds, naast misschien ook weer lastige situaties.
Oud 05-12-2006, 23:39
Bloem
Bloem is offline
Vanavond zo'n enorm leuke sinterklaasavond gehad met mijn familie. Heel erg genoten, echt super!
Oud 06-12-2006, 00:10
Metal
Metal is offline
Ik wil echt duizenden dingen posten. Weet alleen echt niet waar ik moet beginnen.
Oud 06-12-2006, 07:37
Iduna
Iduna is offline
Als je alle hoofdstukken gelezen hebt, kan dat jammer zijn, als het een leuk boek was. Het is over, helaas.

Prachtig/killing, die onzekerheid Nou ja, we hebben eigenlijk wel hetzelfde meegemaakt in de vorige relatie, dus het is wel een beetje te begrijpen. Maar wat zou ik graag willen dat ik af en toe niet zo onzeker was, het is nergens voor nodig, zegt hij.
Als het uitgaat, ga ik toch ook niet dood of zo. Ik wil weten wat er nog komen gaat, maar dat is nou net wat je niet te weten kunt komen. Ik kan wel dromen over de toekomst, maar door het verleden weet ik heel goed dat alles anders kan lopen dan je gewild had.

Ik weet niet of ik later met hem ga samenwonen en of ik dat uberhaupt wel wil. Ik weet helemaal niet waar dit toe leidt. Maar het is ook wel erg fijn zo. We geven elkaar de ruimte, maar kunnen het ook goed met elkaar vinden en dat is mooi.
Oud 06-12-2006, 08:42
Verwijderd
Opgelucht! Beter! Goed! Waarom denk ik soms ook van die rare dingen? Die rare kronkel moet uit mijn hoofd weg. Hij was van me gschrokken en eerlijk gezegd deed me dat goed Hij was zo lief gisteren! Na zo'n raar dagje voel ik me altijd extra verliefd.
Oud 06-12-2006, 08:50
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me niet zo goed vandaag en wil m zien, gelukkig vanavond!
Oud 06-12-2006, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-12-2006 @ 00:54 :
man man man

-

Uhm, vannacht was wel heel erg gaaf.
...pmmmmm.
Oud 06-12-2006, 12:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ga je nou serieus iemand die je helemaal niet kent pm'en over zn liefdesleven???

holy lord
Oud 06-12-2006, 12:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
RebEls schreef op 05-12-2006 @ 15:11 :
En ook ik heb gister gegourmet en sinterklaas gevierd Alleen zat vriendlief thuis en was ik sinterklaas aan het vieren met mijn afstudeergroep, allemaal meiden bij elkaar Was erg leuk en gezellig, raar idee dat het over een maandje gewoon afgelopen is en we allemaal ons eigen weg gaan...

En ik heb eindelijk wat keuzes gemaakt wat betreft mijn studie en verdere carriere, dus dat geeft mij en daardoor onze relatie weer veel meer rust. En dat voelt echt goed
Oud 06-12-2006, 13:32
Hartje
Hartje is offline
yes, eindelijk wat afgesproken.
Oud 06-12-2006, 14:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-12-2006 @ 12:45 :
ga je nou serieus iemand die je helemaal niet kent pm'en over zn liefdesleven???

holy lord
Wie zegt dat zij elkaar niet kennen dan
Oud 06-12-2006, 15:24
Verwijderd
Het is druk. Ik was even vergeten hoe makkelijk het was sociale contacten te onderhouden via de computer. Ik mis internet
Oud 06-12-2006, 15:29
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Eindelijk een sinterkalas cadeautje voor hem gekocht (we vieren het pas zaterdag)
Oud 06-12-2006, 15:31
Metal
Metal is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-12-2006 @ 13:45 :

holy lord
blaat
Oud 06-12-2006, 15:36
zeep007
zeep007 is offline
2,5 jaar vandaag
Oud 06-12-2006, 15:42
Papillon
Papillon is offline
Ik wil eigenlijk gewoon weer eens heel erg verliefd worden.
Oud 06-12-2006, 17:19
moon
moon is offline
verliefd op hem....verliefd op hem, ik wil hem terug en ook weer niet, of wil ik wat met hem? wat wil ik nou? Ik zou het eigenlijk allebei niet moeten willen want het is in geen van beide gevallen gunstig...maar ja...liefde hè.
Oud 06-12-2006, 17:25
Verwijderd
Hehe. Verschil moet er zijn. Als ik sms dat ik het niet meer zie zitten, alles even kut is en bang ben dat ik het niet ga halen en dat hij dat even tegen moet spreken, krijg ik van jongen A. terug dat alles goed komt, dattie van me houdt en dat ik lekker eigenwijs moet zijn en het toch ga halen.
Jongen B. wil weten waarom ik het zo eng vind.

Daarom is jongen A. zo lief. Die snapt tenminste dat ik soms gewoon even moet horen dat het goed komt en dat er iemand van me houdt.
Oud 06-12-2006, 17:25
Pierreke
Pierreke is offline
Confused
Oud 06-12-2006, 17:43
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 06-12-2006 @ 18:25 :
Hehe. Verschil moet er zijn. Als ik sms dat ik het niet meer zie zitten, alles even kut is en bang ben dat ik het niet ga halen en dat hij dat even tegen moet spreken, krijg ik van jongen A. terug dat alles goed komt, dattie van me houdt en dat ik lekker eigenwijs moet zijn en het toch ga halen.

Daarom is jongen A. zo lief. Die snapt tenminste dat ik soms gewoon even moet horen dat het goed komt en dat er iemand van me houdt.
Jezus, vrouwen...
Oud 06-12-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 06-12-2006 @ 18:43 :
Jezus, vrouwen...

Ach, voor mij werkt het. En het scheelt, ik kan met zekerheid zeggen dat die jongens het niet erg vinden. Dat weet ik gewoon 100% zeker.
Oud 06-12-2006, 17:53
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 06-12-2006 @ 18:25 :

Ik begrijp je helemaal.. mijn vriend is dus precies zoals jongen B en ik hoop altijd op een A-antwoord maar krijg het nooit!
Oud 06-12-2006, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 06-12-2006 @ 18:53 :
Ik begrijp je helemaal.. mijn vriend is dus precies zoals jongen B en ik hoop altijd op een A-antwoord maar krijg het nooit!
Je moet gewoon letterlijk zeggen: dat wil ik niet horen, wil gewoon even horen dat je van me houd en dat alles goed komt. Tenminste, bij mij werkt t.
Oud 06-12-2006, 18:03
Clumsy
Clumsy is offline
Onzekerheid...
Oud 06-12-2006, 18:54
Verwijderd
gewild

Hihi, het is allemaal zo leuk! Bijna anderhalf jaar samen met vriendje, heb leuke vriendjes en vriendinnetjes en leuke collega's.
Heb nu al helemaal zin in het weekend, vrijdag stappen met een goeie vriendin, zaterdag feestje! En binnenkort kerstborrel op mn werk
Niets te klagen voorlopig
Oud 06-12-2006, 21:33
Verwijderd
jemig, een vriend die ik nog niet zo lang ken vertelt nu ál zijn problemen en ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet, want ik kan hem niet echt helpen
Oud 06-12-2006, 21:51
Verwijderd
goed.
Oud 06-12-2006, 22:46
Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 05-12-2006 @ 19:30 :
Ik ben vannacht bij hem blijven slapen (wel nadat uiteindelijk het feestje naar zijn appartement was verhuisd). Ik heb me netjes gedragen maar het was leuk . Alleen ben ik nu heel moe .

En hij smste me net alweer, en ik vind het niet vervelend

Maar vertel over je date! Als je wil natuurlijk.
goed, ik ben dus ook bij hem blijven slapen
MAAR dat was omdat t ov niet meer naar mn huis ging:/
En ik moest om 7u op dus ik was ook heel moe. En nu eigenlijk nog steeds haha. Vrijdag zien we elkaar weer.
We zijn echt leuk samen maar ook heel verschillend en dat maakt me aan het twijfelen, nual. Ik moet dat loslaten..

Verder heb ik vandaag weer wat vrienden gezien die ik al lang niet echt gezien of gesproken had en dat was fijn. Ik verwaarloos ze soms en dat vind ik niet leuk van mezelf.
Oud 06-12-2006, 22:56
Verwijderd
echt hé, waarom is mijn ex zo'n eikel? vrienden zijn betekent toch mét elkaar ipv tegen elkaar?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten