Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2007, 12:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb thuis nog steeds geen internet, echt balen. Ik wil het liefst m'n huisgenoot en haar vriend een flinke schop onder hun kont geven zodat ze echt een nieuw modem gaan kopen en me niet al dagenlang aan het lijntje houden. Het liefst doe ik het allemaal zelf, tis moeilijk om te accepteren dat je nou eenmaal soms afhankelijk bent van anderen en dat niet op kunt lossen door alles dan maar in eigen hand te nemen. Ik zit nu dus maar weer even op school om te computeren, echt irritant maar wel fijn dat de mediatheek in de vakantie toch open is. Stiekem heb ik weinig hoop dat het internet ooit weer gaat werken maar dat moet gewoon, zeker als ik volgende week op stage ga

Ik vind m'n stage leuk, spannend en eng tegelijk maar dat is vast redelijk normaal. Ik ben echt heel erg benieuwd. Morgen ben ik drie jaar samen met Michel, echt zo super lang al, we gaan niets bijzonders doen, gewoon gezellig samen zijn en lekker eten. Ik heb écht geen zin om uit eten te gaan dus dat doen we dan ook lekker niet.

Verder baal ik dat mijn banksaldo zo laag is maar wil ik straks wel ff gaan shoppen omdat ik ook echt wel wat nieuwe dingen nodig heb. Naja, gelukkig krijg ik een stagevergoeding en het komt vast ooit wel weer eens goed. Als ik weer internet heb thuis ook eens kijken voor een nieuwe pc want die heb ik ook gewoon echt nodig.

Het komt vast allemaal wel weer goed maar op dit moment is het niet leuk, zeker niet nu ik vakantie heb.
Oud 20-02-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 20-02-2007 @ 13:44 :
Maar dat kan ook komen door de titel van forumbaas onder je naam.
Dat idee had ik ook al.
Oud 20-02-2007, 13:40
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het echt superirritant dat ik naast mijn normale studieboeken nog zoveel andere boeken aan moet schaffen. Laat die studievereniging eens iets anders doen dan suffe borrels organiseren en boekenpakketten laten maken die je kunt bestellen ofzo.

Vandaag kreeg ik ook een brief dat ik was geselecteerd voor een MRI-Scan. Ik weet nog niet of ik het ga doen, het lijkt me best wel creepy als je een uur lang in zo'n tunnel moet liggen.

En wtf is preimeppen.
Oud 20-02-2007, 13:43
Roosje
Roosje is offline
Ik ben slaperig en moe en ik heb het koud en ik moet zo naar meneerdefysiotherapeut en ik heb mooie muziek en allemaal toekomstplannen maar laat ik er eerst maar voor zorgen dat ik weer beter word en niet meer achterloop. ^^

En het is bijna vakantie en dat is goed, dat kan ik wel gebruiken, ook al zit ik al tijden thuis. Het doet er niet toe want alles is goed. <3 Ook al heb ik geen geld en moet ik nog veel te veel (oh ja, gitaarmeneer bellen!), soms hoef ik het allemaal niet te doen. Wees es lief dan.
Oud 20-02-2007, 13:44
Nienna*
Nienna* is offline
Oh hij deed een beetje lullig en op zich is dat best goed voor me, maar ik vind het toch niet leuk. En waarom gaat hij tegen mij over de kont van een ander meisje praten (ja omdat hij mij wil laten zien dat hij bezig is met andere meisjes en een sukkel is)?
Maar ja, weer met beide benen op de grond is goed, want ik verloor mezelf weer in een foute jongen

Maar toch voel ik me rot want diep van binnen voelt het nog steeds een beetje alsof hij van mij is.

Uitgaan gisteren was verder wel heel erg tof. Ik was een beetje nukkig aan het begin door die jongen, maar daarna in een andere tent was ik helemaal vrolijk en ging ik los. Veel gedanst, heerlijk. Het was echt gezellig

(maar de nare bijsmaak blijft wel arme ik. Concentreer je nou niet op die jongen... hij is het niet waard!!)

Vanavond laatste avond carnaval, heb er zin in. Ik houd helemaal niet van carnaval, maar het is een leuk excuus om vier dagen uit te gaan .
Oud 20-02-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 20-02-2007 @ 14:40 :
Vandaag kreeg ik ook een brief dat ik was geselecteerd voor een MRI-Scan. Ik weet nog niet of ik het ga doen, het lijkt me best wel creepy als je een uur lang in zo'n tunnel moet liggen.
HvJ kan je er nu vast alles over vertellen.

OT: Ik ben moe en ik wil slapen, maar ik heb al zoveel geslapen vandaag. Vanmorgen de dokter gebeld voor een afpraak, zat mijn 'favoriete' (niet dus) assistente er: hoe moeilijk kun je doen om een afspraak te maken op een tijdstip dat degene die belt een afspraak wil? Het gaat haar toch geen ene donder aan waarom ik niet dezelfde dag om half tien wil, waarom ik op een andere dag 's ochtends vroeg of juist 's middags zo laat mogelijk wil en wat ik dan alleen precies wil bespreken met de huisarts? Als ik haar dat allemaal ga vertellen kan zij net zo goed zelf naar die afspraak om half tien gaan, mijn verhaal aan de huisarts doen en mij dan weer terugbellen. Ik ga toch eens proberen uit te vinden wanneer de andere assistente werkt of ik ga in het vervolg gewoon langs de praktijk...

Ik moet nog zo enorm veel lezen voor mijn studie...maar ik kan me niet echt concentreren... Verder wil ik een aantal hoofdstukken samenvatten voor een tentamen en vast beginnen met leren voor datzelfde tentamen en ik moet aan een aantal opdrachten werken. Verder moet ik nog twee dagen werken en nog een dag naar de universiteit... En dat noemen ze vakantie?
Oud 20-02-2007, 13:55
Verwijderd
En ja hoor, het is weer zover. Hij vergeet me gelijk weer. Ach, I should have known. Maar goed, het zal dan wel ook meteen aan mij liggen enzo, dus ik ga er niet meer over beginnen.
Oud 20-02-2007, 14:16
Yana
Yana is offline
Balans...Balans..

Ok, het waren allemaal gezonde dingen die ik at, maar waarom dan weer meteen zo véél!
Oud 20-02-2007, 14:17
Sagana
Sagana is offline
Net nog even bij m'n andere grootouders geweest. Ze wonen hier vlakbij en toch kom ik er véél te weinig. Maar als ik er ben, besef ik hoe gráág ik er kom. Het is er zo rustig en tegelijk altijd zo druk met m'n nichtje, twee neefjes en m'n zusje, en het doet zo heerlijk denken aan vroeger. En m'n oudste neef was er ook, dat doet me er helemaal aan denken.
Ik kan het me nog zo voorstellen. In de tuin 'jumping' rijden door over kussens te springen. Pokémon spelen. Zwemmen. Zucht, nostalgie.

*Edit* en het is echt enorm lekker weer! Ik krijg spontaan zin om buiten te gaan zitten en een beetje leren, net zoals in de zomer. Maar ons terras staat er nog niet.

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 14:28.
Oud 20-02-2007, 14:48
Appeltje
Appeltje is offline
Ik ben mislukt.
Oud 20-02-2007, 15:03
Verwijderd
@Zao: over je opa... t is een beetje late reactie, maar kan je niet je oma een kaartje of brief sturen? des noods met een verzoek tot jou terug bellen erin? dan hoef je je opa niet te spreken.

vandaag is een hele slechte dag... het wordt beter weer, maar mn hoofd zit vol met rotzooi, chaos, slechte gedachten... er bloeit wel een hele mooie plant in mn tuin, daar ben ik wel trots op. grote roze bloemen... maar in mn hoofd is het nog steeds donker.
Oud 20-02-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 20-02-2007 @ 16:03 :
@Zao: over je opa... t is een beetje late reactie, maar kan je niet je oma een kaartje of brief sturen? des noods met een verzoek tot jou terug bellen erin? dan hoef je je opa niet te spreken.
Goed idee Dankje.
Oud 20-02-2007, 15:05
Verwijderd
Godver.. Ik kan er echt niks van. Ik kan niet gitaarspelen, het oefenen lukt niet, ik kan geen vrienden behouden, ik kan mn school niet bijhouden, ik ben geen fatsoenlijke dochter (niet mijn woorden), ik heb het verdomme helemaal gehad maar ik laat het lekker in het echt aan niemand zien want het is vast allemaal mn eigen schuld.

En morgen is het vast allemaal weer beter en kan ik het weer relativeren, maar daar heb ik nu dus niks aan.
Oud 20-02-2007, 15:25
Verwijderd
jeej wat is er veel gepost hier in 1 dag!

Mijn broer en zijn vriendin zijn net heel plotseling weer vertrokken. Mijn broer voelde zich weer wat beter en wilde plotseling toch naar het college van vanavond dus 20 minuten later vertrokken ze ineens! Beetje vreemd maar goed. Ik moet nog het een en ander doen voor school. Ik wil vandaag in ieder geval mijn Engels boekverslag afhebben. Misschien dat ik vanavond alsnog even de stad in ga en carnaval ga vieren, misschien is het toch wel leuk... De optocht zondag was in ieder geval wel mooi!
Oud 20-02-2007, 15:30
Nienna*
Nienna* is offline
Pfoe. Ik ga echt niet meer achter hem aan lopen. Stomme sukkel.

Ik wil uitgaan en losgaan en dat gaat vanavond gebeuren!
Oud 20-02-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 20-02-2007 @ 13:34 :

Straks nog even naar de studentenvereniging een uurtje om me in te schrijven voor het eten vanavond en daarna naar college geschiedenis. Dan weer terug naar de studentenvereniging om feuten te ontgroenen. (Eigenlijk hebben we geen ontgroening, maar het klinkt wel leuk.) Hopelijk zitten er leuke mensen tussen de nieuwe leden.

Eigenlijk is vandaag best wel een lekker dagje.
Van welke vereniging ben je lid?

OT: Druk druk druk...
Maar ik voel me wel ok. Beetje ongerust omdat m'n studie door alles wat ik moet regelen een beetje in de knel komt, maar dat haal ik later hopelijk wel weer in...
En naar het GGZ geweest en dat was best een ok gesprek!
Oud 20-02-2007, 16:01
rare kwast
rare kwast is offline
great, just great..
dan moet ik er uit, proberen ze me te laten blijven, ik twijfel.. uiteindelijk kan ik blijven, oke prima iets minder twjfel nou moet ik er als nog misschien uit..
een zooi naar mijn hoofd gekregen en toen weg gelopen uit een gesprek, je zakt maar door de stront *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
nu wweeeeeeeeeeeeeer wachten tot morgen.. wat gaat t worden?
er uit of er in.. weet nu niet meer wat ik zelf wil
Oud 20-02-2007, 16:09
Heksjuh
Heksjuh is offline
@~lienepien~: succes met verhuizen en alles daaromheen.
@ Sagana: wel wennen aan je nieuwe naam, maar het klinkt mooi Heeft het een betekenis?

Ik moet aan mijn schoolwerk, maar daar heb ik geen zin in. Engels is veel te veel om te leren, biologie snap ik niks van, dat wordt eerst maar eens de oude stof herhalen. Nog een boekverslag en betogende spreekbeurt voor na de vakantie en het is bijne proefwerkweek. Dat wordt een drukke vakantie

En vriendinnen hebben mij mee uit gevraagd voor vrijdag. Ik heb een goede rede om op zaterdag niet mee te gaan, want zondag voreg kranten. Maar voor vrijdag heb ik geen goede rede. En ze denken allemaal dat ik het uitgaan met oud&nieuw hartstikkeluek vond. Dus of ik ga mee, terwijl ik echt geen zin heb, of ik blijf thuis met een kutsmoes, of ik blijf thuis en vertel eerlijk waarom. Maar de helft van de eerlijke rede zullen ze wel een kutsmoes vinden.
Zaterdag verjaardag van een vriendin, en dan in de vakantie die van een andere vriendin en mijn eigen verjaardag. Ik ben raar, want ik heb in geen van allen zin. Maja, dat komt wel goed. Als ik er ben valt het meestal wel mee.

Weer een bloedneus gister, mijn witte vest was net weer een beetje schoon En weer in slaap gevallen tijdens tv kijken Dus nu heb ik een stuk van Grey's Anatomy gemist en dat vind ik stom. En ik vind het nog stommer dat ik niet eens tot half tien gewoon tv kan kijken zonder in slaap te vallen

En hup, nu weer aan school.
Oud 20-02-2007, 16:10
Lilium
Lilium is offline
Altijd als er familie-gezeur is, wilde ik een gewone familie. Mijn oma's zijn allebei ziek en alles wat daarbij komt kijken, kunnen ze niet zelf regelen. Dan komt de familie die dat wel even doet, maar dan komen alle oude vete's en onmin weer boven. Enfin, een hoop gezeur weer. Ik word er nogal gespannen van. Bovendien is mijn maatje op vakantie. Ik mis zijn aanraking; ik wist niet eens dat je zo de knuffels van iemand missen kon. (En tot overmaat van ramp heb ik een pukkel naast mijn neus.)
Oud 20-02-2007, 16:22
Trama
Trama is offline
Waarom lukt het nou nooit om iets te ondernemen?
Oud 20-02-2007, 16:33
Verwijderd
Oud 20-02-2007, 16:42
ilse
ilse is offline
ik voel me even zo kut. we hadden zo veel gedaan aan t huis en versieringen en verrassingen voor mijn moeders verjaardag.. doet het er bijster weinig.. en ik had een grote foto opgehangen, die ze nog niet gezien had. zeg ik ga dan ff kijken, 'doet ze het later wel'.. dit doet gewoon pijn, ik ben er al maandne mee bezig geweest.. heb zitten janken, en ben nu doodop van alle emoties. de hele dag zenuwschtig hoe ze zou reageren, ging er wel van uit dat ze t heel leuk zou vinden en alles.. maar dit.. had ik niet verwacht

en ik moet sommige mensne weer eens heel ahrd uit mijn hoofd zetten voor ze me zo heeeel veel pijn gaan doen... (alsof dat nu al niet zo is..)
Oud 20-02-2007, 16:51
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 20-02-2007 @ 17:09 :

@ Sagana: wel wennen aan je nieuwe naam, maar het klinkt mooi Heeft het een betekenis?
Ik wilde graag een naam die met een 'S' begon, en waar één of meer a-klanken in voorkwamen, omdat ik dat mooi vind.
Ik wilde ook graag iets met een betekenis, dus ben ik op zoek gegaan in mijn Latijnse woordenboek. Ik vond Sagana wel mooi klinken inderdaad, en de betekenis is 'tovenares bij Horatius'. Ik hou het gewoon bij tovenares.

Ik zit trouwens in hetzelfde schuitje: een week vakantie maar enorm veel schoolwerk (en géén zin).
Ik heb net al een deel van m'n leesverslag gemaakt, dus daar ben ik al wel tevreden om.

En ik word ongeduldig en ik wil een antwoord en ik wil níét dat het weer afgezegd wordt.
Oud 20-02-2007, 17:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 20-02-2007 @ 17:09 :
En weer in slaap gevallen tijdens tv kijken Dus nu heb ik een stuk van Grey's Anatomy gemist en dat vind ik stom. En ik vind het nog stommer dat ik niet eens tot half tien gewoon tv kan kijken zonder in slaap te vallen
Omg. Herkenning
Oud 20-02-2007, 17:09
rare kwast
rare kwast is offline
great.. dr zitten nog steeds active hersencellen in die klote kop van me die nog eens hyper zijn ook...

ROT OOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

ik wil niet meer
Oud 20-02-2007, 17:25
Sagana
Sagana is offline
Goed, tot nu toe gaat het nog gewoon door.
Oud 20-02-2007, 17:36
rensd
rensd is offline
Waarom ben ik toch altijd zo moe 's middags na school?.. Ik heb net weer anderhalf uur gepit en moet daar echt mee ophouden..
Oud 20-02-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 20-02-2007 @ 18:36 :
Waarom ben ik toch altijd zo moe 's middags na school?.. Ik heb net weer anderhalf uur gepit en moet daar echt mee ophouden..
Hmm ik had precies hetzelfde, 1,5 jaar lang. En opeens was het over
Oud 20-02-2007, 17:40
Sagana
Sagana is offline
Ik ga samen met een vriendin van me naar de kapper (de kapster is haar nicht) en m'n vriendin gaat morgen een afspraak maken. Ik ben er de vorige keer ook samen met haar geweest en het is echt een goede kapster.
Maarrr nu heeft m'n vriendin me overgehaald om m'n haar te laten kleuren (heb ik dus nog nooit eerder gedaan). Oh help, als dat maar goedkomt.
Ik denk dat ik een roodachtige kleur ga nemen (ik heb zelf heel donkerbruin haar), één die niet té erg opvalt.
Oud 20-02-2007, 17:44
Roosje
Roosje is offline
Jezus mama, val dood of zo.
Oud 20-02-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 20-02-2007 @ 18:44 :
Jezus mama, val dood of zo.
Wzzup lief? *msn*
Oud 20-02-2007, 17:53
rare kwast
rare kwast is offline
geef mij een muur.. ik heb een hoofd dat niet stopt
Oud 20-02-2007, 17:54
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2007 @ 14:48 :
Vanmorgen de dokter gebeld voor een afpraak, zat mijn 'favoriete' (niet dus) assistente er: hoe moeilijk kun je doen om een afspraak te maken op een tijdstip dat degene die belt een afspraak wil? Het gaat haar toch geen ene donder aan waarom ik niet dezelfde dag om half tien wil, waarom ik op een andere dag 's ochtends vroeg of juist 's middags zo laat mogelijk wil en wat ik dan alleen precies wil bespreken met de huisarts? Als ik haar dat allemaal ga vertellen kan zij net zo goed zelf naar die afspraak om half tien gaan, mijn verhaal aan de huisarts doen en mij dan weer terugbellen. Ik ga toch eens proberen uit te vinden wanneer de andere assistente werkt of ik ga in het vervolg gewoon langs de praktijk...
Misschien is een keer met de huisarts overleggen?

Ontopic: Ik heb een zwaar hoofd. Zo'n hoofd met een beetje hoofdpijn, maar eigenlijk ook weer niet. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik duf ben. Gelukkig is het avond en ga ik vandaag niet meer weg.
Oud 20-02-2007, 18:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Tadada, hardlopen ging lekker . En op de terugweg toen ik alleen liep gingen er jochies vervelend doen maar ik negeerde ze en toen hielden ze op. Maar ze kenden me, ik denk dat het dat groepje twee jaar geleden was, nou ja whatever. Ik ben helemaal niet meer bangig dus het zit wel goed.

En Biologie ging toch wel slecht, maar ik denk dat het wel meevalt.
Oud 20-02-2007, 18:10
IJsvuur
IJsvuur is offline
ik voel me alleen.
Oud 20-02-2007, 18:11
Versatel
Versatel is offline
Citaat:
IJsvuur schreef op 20-02-2007 @ 19:10 :
ik voel me alleen.
Ik ook, niets te doen, niemand vrij...
Oud 20-02-2007, 18:23
Verwijderd
Ik drink witbier Uit een flesje

En sinds ik gisteren thuis ben gekomen voelt 't heel raar tussen mijn man en mij. We kunnen even niet aan elkaar wennen, we zijn allebei wat nerveus in elkaars bijzijn. Heel bizar gevoel, alsof we elkaar voor de tweede keer in ons leven zien. Wel een leuk gevoel, maar ook een beetje raar... Ik wil liever dat 't weer gewoon normaal is.

En vandaag was 't weer duidelijk lente-achtig, en dat doet me echt super goed. Ik krijg er energie en zelfvertrouwen van
Oud 20-02-2007, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Goede vriendinnen kunnen best goede tips en raad geven. Ik voel me echt meteen een stuk beter dan de rest van de dag. Wat zou het toch naar zijn zonder hen. Ik moet alleen wel durven toegeven dat ik me soms ook wel eens rot voel en ook duidelijk zeggen waarop. Want net als ik hen, kunnen zij mij prima helpen. Daarvoor zijn het mijn vriendinnetjes.
Oud 20-02-2007, 19:11
Verwijderd
Goed praten lucht altijd geweldig op <3

Edit: Jezus wat is dit ongelofelijk fijn ^^ Ik ben echt gelukkig!

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 20:05.
Oud 20-02-2007, 19:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Sagana schreef op 20-02-2007 @ 18:40 :
Maarrr nu heeft m'n vriendin me overgehaald om m'n haar te laten kleuren (heb ik dus nog nooit eerder gedaan). Oh help, als dat maar goedkomt. Ik denk dat ik een roodachtige kleur ga nemen (ik heb zelf heel donkerbruin haar), één die niet té erg opvalt.
Dan zou ik mahonie nemen, dat is bruin-rood en als je donker haar hebt, wordt het niet heel erg rood. Die kleur heb ik ook altijd in m'n haar. Bij de kapper kunnen ze ook kleuren creëren die je niet in de winkel kunt kopen, je kan daar uit zo'n boek met gekleurde haarplukjes kiezen.

OT: mijn oriënterend vermogen was vanmiddag weer ver te zoeken. Ik wist precies waar ik heen moest en hoe het er op de kaart uitzag, maar toch kreeg ik het weer voor elkaar de verkeerde kant op te lopen. Dus werd het toch nog stress en haasten terwijl ik zo vroeg al in Amsterdam was. Ik heb wel richtinggevoel maar toch loop ik altijd eerst de verkeerde kant op.
Oud 20-02-2007, 19:42
Yana
Yana is offline

Lang geleden dat ik gehuild heb, maar net/nu is het weer raak.

Eten is discipline. Ik moet gewoon drie maaltijden eten. Gewoon, zoals iedereen. Gewoon, normaal. JA DAT IS NOU NET HET PROBLEEM HE, VERDOMME Ik kán niet standaard eten, het is gewoon 1 grote klote boel. Ik win er niks mee, ik val er niet mee af, ik kan niet meer wegen omdat ik zo nodig verstandig moest zijn en de batterijen weggaf. Nee heel goed hoor, heel goed!

Als ik wist hoe het moest, dan had ik het na al die maanden toch echt al wel fatsoenlijk gedaan hoor. Het is niet alsof ik dit LEUK vind.

Flikker toch op. Ik wil helemaal niet meer, deze strijd die boven me uit stijgt. Ik heb geen zin meer om te vechten, te ontkennen dat het een eetstoornis is. Goed, het voelt kut het zo te noemen en ik ben zo bang voor de reactie van anderen wanneer ze me dan zien eten (of erger nog, zien snoepen). Maar wat maakt het uit. Noem het wat je wil, ik wil er alleen nog maar vanaf.
Oud 20-02-2007, 19:57
Verwijderd
@Thoughtful: Woei, tof dat het (waarschijnlijk) gaat lukken. Veel plezier!

OT: Een voordeel van iets meer afvallen dan eigenlijk de bedoeling was, is dat ik nu zorgeloos chocola kan eten.

Ik worstel me door een Duitse tekst over de Sumerische en Akkadische scheppingsmythen heen. Het is best interessant en als je bedenkt hoe lang geleden het is dat ik echt Duits heb gelezen gaat het ook erg goed. Alleen, die Franse tekst van 40 pagina's die nog op me wacht? Shh, als ik net doe of hij niet bestaat, gaat-ie misschien weg... Maar ik vind het wel ontzettend leuk om weer eens wat anders te doen dan alleen maar biologie.

En nu ga ik zwemmen en daarna lekker vroeg slapen, want ik ben moe.
Oud 20-02-2007, 20:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik hang in een onverschilligheidsbui.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die overwaait
Oud 20-02-2007, 20:25
Ann
Ann is offline
Aah die tekst van E. Dat ontroerde mij zo, net weer even gelezen, ik snap precies wat ze bedoeld. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op haar, ik had het ook moeten doen. Ik wilde het maar durfde het niet. Nou goed, volgende keer beter.
Oud 20-02-2007, 20:32
Gothic
Gothic is offline
Bah, ik wil hem terug. Ik wil terug, bij hem zijn. En het kan niet. Het kan nooit meer. Ik moet hem vergeten. Ik kan hem best nog wel eens zien, maar ja, het wordt nooit wat ...
Oud 20-02-2007, 20:40
rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAAAAHHHHHHH
ik wil alles in elkaar rammen, tegen de muur in elkaar zakken en huilen, schreeuwen uren blijven zitten wachten tot er iemand een warme en veilige arm om me heen legt.. die me helpt weer te gaan staan en die me vast blijft houden.

maarja het enige wat er nu gebeuren gaat is wakker liggen in bed met een zakdoek en een knuffeldier..
Oud 20-02-2007, 21:02
Verwijderd
*Big hug* voor Kwast.

Ik ben weer moe, heb maar 4 uur geslapen vanmiddag... Pfft. Morgen wakker blijven en sporten, vroeg naar bed en dan donderdag wakker blijven, vroeg naar bed, vrijdag bowen en sporten. Het moet lukken, misschien dat ik dan eindelijk mn energie terug krijg... Ik betwijfel het maar goed.

Boulimia, nee ik heb het niet, ik heb het niet hoor. NAO, prima, maar geen boulimia. Grr, morgen lekker afvalleen en geen eetbuien meer zodat ik geen boulimia heb. Ik weiger. *Eigenwijs*
Oud 20-02-2007, 21:16
Verwijderd
Ik wil vrij zijn. *zucht gefrustreerd*
Vrij van mijn gedachten
Een of andere idiote studie hebben die niet moeilijk is maar waar ik wel 4 vd 5 vrij heb, zodat ik via de studiefinanciering & wahjong meer verdien dan nu met werken
Vrij van mijn haat tegen mensen in het algemeen
Wil niet meer zo egoistisch zijn
In het gras liggen zonder pijn&jeuk en .. dan gewoon samen met iemand zijn

Volgensmij ben ik gewoon een beetje eenzaam, dan krijg je dat, dat je egoistisch en arrogant word.
Waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn mét iemand..?
& mijn huis ziet er mooi uit.
Oud 20-02-2007, 21:21
gewoonik
gewoonik is offline
ik heb overal weer wat meer zin in..
t komt allemaal wel goed. (denk ik)
Oud 20-02-2007, 21:35
Fantôme
Fantôme is offline
Ik wil even iedereen bedanken die hebben gereageerd op mijn berichtje in dit topic (ook via pm ).
Ik weet dat ik erover moet praten, maar het is zo moeilijk doordat het probleem steeds bij mij wordt gelegd, ík dus 'probleemeigenaar' ben en dat dan weer zogenaamd een nieuw leerpunt van míj moet worden. ik ben het zat... als het mn werk was had ik allang ontslag genomen. punt is, dat is het niet... die mensen die daar werken moeten mij beoordelen en dat is (te) duidelijk te merken... ik pas er niet tussen en voel me er absoluut niet thuis
anyway, de ene dag voel ik me rot en een andere dag weer wat beter. gister voelde ik me vrij goed op stage, misschien hielp het posten in dit topic wel een beetje om erover te denken enzo

Regels voor berichten