![]() |
||
Citaat:
ik vind het eigenlijk wel verdacht dat je telkens maar aan het doorhameren bent over dat ik één keer een foutje heb gemaakt over dat er 4 wolven zijn (nu 3) ik mag me toch vergissen of niet :') daarna maakte skilly ook die fout en die verdenk je niet? dat vind ik nog veel verdachter eigenlijk. Edit: ik ga toch voor flyaway, ik vind het nog steeds verdacht dat ze in het vorrige spel zo actief was en dit spel in het begin ook niet en nu opeens super veel post om zichzelf te verdedigen.
Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 16:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Nu maar hopen dat Flyaway aan de goede kant staat, anders ben ik ook opeens 'verdacht'.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() EDIT: laatste keer dat ik mensen probeerde te overtuigen heeft het me bijna de kop gekost, dus vandaar.
Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over dat kuddegedrag heb je wel gelijk, maar nu zal het wrs toch niets meer uithalen om mijn stem nog te veranderen naar Skilly... Dus maar even afwachten en hopen dat maxwell ook één van de slechten is. ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Anyway, indirect probeer je wel de aandacht af te leiden van maxwell en dat is de reden dat ik je erbij heb gezet: Citaat:
Citaat:
Voor de goede orde is hier de post van Trass: Citaat:
![]() En tot slot. Ik weet nog niet wat ik met deze informatie ga doen, eerst maar eens de eetronde afwachten.
Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 22:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *houdt verder mond dicht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgende keer komt de analyse inclusief bronvermelding ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway ik stem vandaag omdat ik er morgen om 8 uur niet ben. Greetz me En Sagana wat maakt mij verdacht ik vind wel dat je zomaar uit het niets mij loopt beschuldigen. But be free to think what you want. Time will tell ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, dit is echt het spel van de legendarische gebeurtenissen ofzo. Echt wel gaaf! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar is het wel 'toevallig' dat ik dood ben na mijn beschuldigen tgo jou? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Spectaculair, hoe het geluk heen en weer vliegt!
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb waarom Sagana is opgegeten. Anyway, ik ga de volgende ronde waarschijnlijk stemmen op twinkebel, vanwege de theorie hier die ik al eerder heb gepost. Wat twinkebel voor mij nog verdachter maakt is het feit dat hij hier de aandacht probeert te vestigen op drukknoopje, zelfs nadat al bekend was dat weerwolf maxwell drukknoopje verdacht heeft geprobeerd te maken. Dat was voor mij reden om drukknoopje in vertrouwen te nemen en dat maakt twinkebel voor mij nog verdachter. Maar goed, als iemand nog betere theorien heeft, hoor ik het wel, voorlopig is dit m'n enige houvast.
||
Citaat:
![]() Ook zeg je dat ik Maxwell heb verdedigd, dit heb je nou al 2 keer gezegd, nog heb ik de bron niet gezien... ![]() kortom, je verdachtmaking is nergens op gebaseerd, lijkt me een typisch verraders trucje oftewel mijn stem gaat naar jouw. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |