Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 16:03
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-03-2007 @ 15:50 :
ik vind het echt moeilijk iemand te kiezen om op te stemmen.
Daboman wisselt wel erg veel van mening over flyaway
verdacht niet verdacht en dan weer wel verdacht
maar dat geeft misschien wel aan dat hij geen wolf is, die stoken bewust denk ik...

ergens maakten drukknoopje en flyaway elkaar verdacht dacht ik me te herinneren (heb even geen zin die post ook nog terug te zoeken sorry, misschien later) dus ze kunnen dan toch niet allebei slecht zijn?

en ik denk dat één van de weerwolven in ieder geval een speler uit het vorige spel is, aangezien ze Dark Phoenix dumpten. en misschien is een andere weerwolf een meer ervaren speler, aangezien Severus werd afgeslacht.
als twinkebel een wolf is (wat ik nl van EoS verwacht áls de functies niet echt random verdeeld worden ) betekent dat dat drukknoopje onschuldig is... P-apple noemt namelijk flyaway én drukknoopje en twinkebel haakt enkel in op de laatste.
Tink*, Elpida, Maxwell, light fighter (maar hoe groot is de kans dat die weer wolf is), Skilly (was vorige keer al verrader), TopDrop, Neiu, flyaway en drukknoopje deden allemaal mee.
lange lijst

ik denk dat ik maar gewoon weer voor Maxwell ga... gewoon omdat ik het raar blijf vinden dat er 3 keer is gevraagd naar hoeveel wolven er nou zijn

iemand betere ideeen?
d00s :') ik heb maar 1 keer een vergissing gemaakt
ik vind het eigenlijk wel verdacht dat je telkens maar aan het doorhameren bent over dat ik één keer een foutje heb gemaakt over dat er 4 wolven zijn (nu 3) ik mag me toch vergissen of niet :') daarna maakte skilly ook die fout en die verdenk je niet? dat vind ik nog veel verdachter eigenlijk.

Edit: ik ga toch voor flyaway, ik vind het nog steeds verdacht dat ze in het vorrige spel zo actief was en dit spel in het begin ook niet en nu opeens super veel post om zichzelf te verdedigen.

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 16:16.
Advertentie
Oud 30-03-2007, 16:25
Sagana
Sagana is offline
Ik denk niet dat flyaway wolf is, omdat ze zichzelf anders wel érg verdacht gemaakt zou hebben in het begin. Ik denk niet dat een wolf zo dom zou zijn om een medewolf te verdedigen terwijl al duidelijk is dat iedereen op haar gaat stemmen (zoals flyaway zelf zegt dus).

Ik begrijp waarom jullie maxwell verdacht vinden, maar eerlijk gezegd vind ik Skilly daardoor NOG verdachter. Ik weet nog niet echt zeker op wie ik ga stemmen...
Oud 30-03-2007, 17:03
drukknoopje
drukknoopje is offline
drukknoopje:
-p-apple
-twinkebel

daboman
-elpida

maxwell
-sterrenmeisje
-flyaway

flyaway
-maxwell

Heeft iemand nog betere theorieen? Anders ga ik met sterrenmeisje en flyaway mee.
Oud 30-03-2007, 17:04
Tink*
Tink* is offline
Ik stem weer op Daboman en vooral dat argument over wel/niet verdacht zijn van Flyaway is helemaal vaag en enigzins doorslaggevend voor mij.
Oud 30-03-2007, 17:10
twinkebel
twinkebel is offline
gelijkspel alert.
Oud 30-03-2007, 17:22
Sagana
Sagana is offline
Ik ga maar mee voor maxwell, als drukknoopje dan ook op hem stemt komt er hopelijk geen gelijkspel...
Oud 30-03-2007, 17:33
Tink*
Tink* is offline
Er kunnen al wat wolven gezegd hebben te stemmen en anders kunnen er nog heel veel dorpelingen stemmen maar het niet zeggen. Dus ik hoop dat het geen gelijkspel wordt op deze manier.
Oud 30-03-2007, 17:36
Daboman
Daboman is offline
Vind het jammer dat je op me gaat stemmen, elpida... van de rest kan het me geen reet schelen

De tweede reden dat ik flyaway verdacht vond is dat ze verscheen op de lijst onder de maxwell stemmers, terwijl mr soija eruit vloog. Pas sinds die tijd ben ik haar extra gaan verdenken. Ze is de enige met 2 verdachte acties op m'n lijstje en ik moet toch op iemand gaan stemmen. Want ik vind 1 verdachte actie niet genoeg reden om op iemand te gaan stemmen.

EDIT: oh ik zie dat m'n lijstje begint te groeien. Hmm in dat geval houd ik mijn stem even onder voorbehoud om de verrader niet in de hand te spelen Maar als het kan stem ik flyaway waarschijnlijk.

En de werkelijke gedachtengang was geen mening (1 of minder verdachte acties) -> niet verdacht -> wel verdacht

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 17:43.
Oud 30-03-2007, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 30-03-2007 @ 18:36 :
Vind het jammer dat je op me gaat stemmen, elpida... van de rest kan het me geen reet schelen
Je overtuigt me nog steeds niet. Flyaway geloof ik bijvoorbeeld wel.

(Nu maar hopen dat Flyaway aan de goede kant staat, anders ben ik ook opeens 'verdacht'.)
Oud 30-03-2007, 17:55
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Elpida schreef op 30-03-2007 @ 18:51 :
Je overtuigt me nog steeds niet. Flyaway geloof ik bijvoorbeeld wel.

(Nu maar hopen dat Flyaway aan de goede kant staat, anders ben ik ook opeens 'verdacht'.)
Oh maar het was ook niet bedoeld om je te overtuigen

EDIT: laatste keer dat ik mensen probeerde te overtuigen heeft het me bijna de kop gekost, dus vandaar.

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 17:57.
Oud 30-03-2007, 17:59
Neiu
Neiu is offline
Heb zojuist Maxwell gestemd om gelijk spel te voorkomen, ben vanaf morgen weer actiever in het topic want ik heb het nogal druk gehad, sorry

En ik zal niet meteen een spamgolf beginnen nu het niet meer zo hard gaat
Oud 30-03-2007, 18:15
drukknoopje
drukknoopje is offline
drukknoopje:
-p-apple
-twinkebel

daboman
-elpida
-tink*

maxwell
-sterrenmeisje
-flyaway
-sagana
-neiu
-drukknoopje

flyaway
-maxwell
(-daboman)

Ik ga mee stemmen op Maxwell, kuddegedrag om gelijkspel te voorkomen.
Oud 30-03-2007, 18:27
Trass
Trass is offline
Is Maxwell alleen maar verdacht omdat hij dacht dat er drie wolven zijn ipv vier? Ik vind hem niet zo verdacht overkomen, maar ik weet niet op wie ik dan gan stemmen. Ik kijk rond acht uur nog wel even voordat ik mijn stem uitbreng.

Het meerendeel zegt al op Maxwell te stemmen dus waarschijnlijk wordt hij 't, maar ik weet nog niet of ik ook op hem ga stemmen.
Oud 30-03-2007, 18:47
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Trass schreef op 30-03-2007 @ 19:27 :
Is Maxwell alleen maar verdacht omdat hij dacht dat er drie wolven zijn ipv vier? Ik vind hem niet zo verdacht overkomen, maar ik weet niet op wie ik dan gan stemmen. Ik kijk rond acht uur nog wel even voordat ik mijn stem uitbreng.
Mja, ik vind op dit moment nog niemand écht verdacht. Ik verdenk Skilly eigenlijk het meeste, maar daar ben ik natuurlijk ook niet zeker van, dus dacht ik dat het beter is om mee op Maxwell te stemmen.
Oud 30-03-2007, 18:51
Trass
Trass is offline
Ja Skilly verdenk ik ook nog, omdat ze na Maxwell nog niet wist dat er vier wolven waren (terwijl ze zegt dat ze wolf is).

Maxwell stemmen om gelijkspel te voorkomen kan wel, maar dan krijg je weer dat kuddegedrag, iedereen die een ander achterna loopt terwijl ze zelf iemand anders veel verdachter vinden. En daar heb je ook niks aan en dat is ook nog 's makkelijker voor de wolven.
Oud 30-03-2007, 18:59
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Trass schreef op 30-03-2007 @ 19:51 :
Ja Skilly verdenk ik ook nog, omdat ze na Maxwell nog niet wist dat er vier wolven waren (terwijl ze zegt dat ze wolf is).

Maxwell stemmen om gelijkspel te voorkomen kan wel, maar dan krijg je weer dat kuddegedrag, iedereen die een ander achterna loopt terwijl ze zelf iemand anders veel verdachter vinden. En daar heb je ook niks aan en dat is ook nog 's makkelijker voor de wolven.
Ja, om die reden verdenk ik Skilly ook.

En over dat kuddegedrag heb je wel gelijk, maar nu zal het wrs toch niets meer uithalen om mijn stem nog te veranderen naar Skilly... Dus maar even afwachten en hopen dat maxwell ook één van de slechten is.
Oud 30-03-2007, 19:34
zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb daarnet ook op Maxwell gestemd. Ik ga zo even alle posts lezen, en theorien bedenken.
Oud 30-03-2007, 19:40
Spelleider
Spelleider is offline
‘Dames en Heren’ zei meneer Daboman toen de les begon ‘ik heb een treurige mededeling. Jullie klasgenoot Dark Phoenix heeft gisteravond zelfmoord gepleegd. Voor iedereen die er behoefde aan heeft is er een vertrouwenspersoon beschikbaar. Ook zal er een condoleanceregister geopend worden.’ Later die les fluisterde P-apple tegen Flyaway: ‘Dat zal wel een hoop schelen, met Dark Phoenix weg zijn we tenminste van die stinkende wietlucht af’ Flyaway schudde haar hoofd. ‘Helaas niet, want Sagana is er ook nog. Kan iemand die stinkende Marilyn Manson lookalike niet van het dak af duwen of zo?’ Toen zei Daboman: ‘Flyaway, is er iets dat je met ons wil delen?’ ‘Nee meneer’ zei ze liefjes. ‘Hou dan je mond dicht’. Hij ging verder met de les, die over kansberekenen ging. Aan het einde van de les zei hij: ‘Ok mensen, noteer allemaal in jullie agenda: volgende week dinsdag proefwerk hoofdstuk 3. Jullie kunnen gaan’
Iedereen liep de klas uit. Tink* was helemaal in de wolken. De les waar ze eerst altijd met het meeste tegenzin naartoe ging, die van de vieze Mr Soija die altijd in haar decolleté en onder haar rokje probeerde te gluren was nu overgenomen door haar meest favoriete leraar Daboman!! Nu hoefde ze niet meer een hele week te wachten totdat ze weer bijles had. Ze nam zich voor om morgen een nóg korter rokje en een BH met vulling aan te doen, misschien zag meneer Daboman dan eindelijk wat ze voor hem voelde. Ze hoopte maar dat Eye of Sauron erg lang nodig had om een definitieve vervanger voor Soija aan te trekken. Of nee, nog beter: dat de directeur zou besluiten dan Daboman de beste keus was. Misschien moest ze eens met de directeur gaan praten om hem te vertellen dat de hele klas wilde dat meneer Daboman voor altijd hun leraar zou blijven. Ja, dat ging ze doen!
Flyaway was wat minder blij met de nieuwe situatie. Bij Soija had ze nooit een drol uitgevreten: onvoldoendes werden immers makkelijk voldoendes na een paar wellustige blikken van Soija op haar rotspartij. En ze had al lang en breed in de gaten dat deze tactiek bij meneer Daboman niet ging werken: hij was gelukkig getrouwd en geen vieze ouwe man. Nu moest ze in één keer gaan werken voor haar voldoendes!! Eigenlijk was het niet eerlijk vond ze…
Directeur Eye of Sauron had ondertussen zijn eigen problemen. Hij besefte maar al te goed dat de zelfmoord van één van zijn leerlingen niet goed zou zijn voor de reputatie van de school. Zeker niet omdat er drugs in het spel was, en al langer bekend was dat Dark Phoenix regelmatig gebruikte. Als dan uit zou komen dat niemand van het schoolbestuur ooit enige moeite had gedaan om drugs buiten de school te houden dan waren de rapen pas écht gaar. Hij kon de krantenkoppen al voor zich zien: ‘Middelbare school broeinest van drugsverslavingen door wanbeleid bestuur’ Eye of Sauron huiverde bij de gedachte: dan zou hij zeker de weten zijn baan kwijtraken… Tenzij hij nú actie ondernam. Drugs moest volledig geweerd worden van het schoolterrein! Afgelopen met het gedoogbeleid. Wie vanaf nu ook maar één jointje bij zich had werd meteen een week geschorst! Dat zal die verrekte blowers leren. Hij riep meteen de rest van het personeel bij elkaar. Alle leerlingen moesten gecontroleerd worden op drugs. Ook moesten alle kluisjes van de leerlingen gecontroleerd worden, want er was al ontdekt dat Dark Phoenix een wietkwekerij in zijn kluisje had. Wellicht was hij niet de enige.
De leraren en de rest van de staf begonnen meteen met zoeken. Na een uurtje kwam Light Fighter de gymlerares terug met een vreemdsoortig voorwerp in haar hand. Het bleek een masker in de vorm van een wolvenkop te zijn. ‘Directeur, ik vond dit masker in het kluisje van Maxwell. Degenen die een paar dagen terug Severus in elkaar hebben geslagen droegen ook van dit soort maskers! En op dit masker zitten bloedvlekken.’ ‘Het bewijs is duidelijk’ besloot Eye of Sauron. ‘breng Maxwell hier, licht zijn ouders in en bel de politie. Voor dit soort tuig is er maar één remedie: een paar maandjes jeugdgevangenis.’

Deelnemers:
01. Sagana
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

En toen was de weerwolfgang nóg een lid kwijt. De overgebleven wolven mogen weer wraak nemen. Dit kan tot morgenavond 20:30.
PS: wegens omstandigheden was Leekah vandaag niet in staat om het verhaal te schrijven, dit heb ik (Eye of Sauron) dus gedaan. Daarom zal Leekah het verhaal morgen schrijven ipv ik.
Oud 30-03-2007, 19:42
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nou, dat schiet op
Oud 30-03-2007, 20:03
twinkebel
twinkebel is offline
yeah! gaat lekker!
Oud 30-03-2007, 20:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niceeeeee.
Oud 30-03-2007, 20:27
Sagana
Sagana is offline
We zijn GOED.
Oud 30-03-2007, 20:44
flyaway
flyaway is offline
Jeej!
Oud 30-03-2007, 20:58
P-apple
P-apple is offline
Wouw Het gaat goed!!

Ik ben wel een énorm k*twijf in het verhaal, zeg
Oud 30-03-2007, 21:04
Daboman
Daboman is offline
Wow dat gaat lekker Hieronder een analyse van maxwell, onze weerwolf:

Maxwell heeft gezegd te gaan stemmen op:
- Chino gurl
- Drukknoopje (meerdere keren)
- Flyaway (nog vaker dan drukknoopje)

De volgende mensen hebben gestemd op maxwell:
- Zoemzoem
- Sterrenmeisje
- Flyaway

De volgende mensen zijn een ronde later op maxwell gaan stemmen:
- Sagana
- Neiu
- Drukknoopje

De volgende mensen hebben het opgenomen voor maxwell:
- Trass
- Twinkebel

Ben benieuwd of we hier wat mee kunnen Ik denk sowieso dat ik flyaway en drukknoopje nu kan vertrouwen. Of dat is wat de wolven willen dat we denken, maar zouden ze nog een wolf riskeren?
Oud 30-03-2007, 21:08
TopDrop
TopDrop is offline
Lekker!
Oud 30-03-2007, 21:17
twinkebel
twinkebel is offline
Sinds wanneer heb ik Maxwell verdedigd?
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik meeging met P-apple op drukknoopje omdat ze zo erg benadrukte dat ze een goede functie had. Dat vind ik gewoon heel erg verdacht. Nu vraag ik me af hoe je hierbij komt? of probeer je juist de aandacht van Drukknoopje af te leiden?
Oud 30-03-2007, 21:24
drukknoopje
drukknoopje is offline
Oeh dit gaat goed.
Oud 30-03-2007, 21:27
Verwijderd
ik ben zo blij dat ik eindelijk een keer gelijk heb!! vorig spel snapte ik dr echt geen kut van
Oud 30-03-2007, 22:23
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 30-03-2007 @ 22:17 :
Sinds wanneer heb ik Maxwell verdedigd?
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik meeging met P-apple op drukknoopje omdat ze zo erg benadrukte dat ze een goede functie had. Dat vind ik gewoon heel erg verdacht. Nu vraag ik me af hoe je hierbij komt? of probeer je juist de aandacht van Drukknoopje af te leiden?
Oh shit ik kan het niet meer terugvinden, nu ga ik dood Voortaan de bronvermelding erbij, kan iemand me uitleggen hoe ik kan linken naar een post? Sterrenmeisje?

Anyway, indirect probeer je wel de aandacht af te leiden van maxwell en dat is de reden dat ik je erbij heb gezet:

Citaat:
twinkebel schreef op 28-03-2007 @ 22:44 :
Lijkt erop dat er tussen de maxwell stemmers een weerwolf zit. aan de hand van het lijstje gepost, door wie weet ik zo even niet meer.
Waarop maxwell reageert:

Citaat:
maxwell schreef op 29-03-2007 @ 18:12 :
Ik denk idd ook dat er tussen mijn stemmers een wolf zit.
Op die manier heb je mij zo ver gekregen om flyaway verdacht te vinden. De recente gebeurtenissen pleiten haar voor mij wel weer vrij.

Voor de goede orde is hier de post van Trass:

Citaat:
Trass schreef op 30-03-2007 @ 19:27 :

Het meerendeel zegt al op Maxwell te stemmen dus waarschijnlijk wordt hij 't, maar ik weet nog niet of ik ook op hem ga stemmen.
Nogmaals, dit zijn de feiten waarop ik de dingen gebaseerd heb. En nu niet die posts gaan editen he, dat zou wel gemeen zijn

En tot slot. Ik weet nog niet wat ik met deze informatie ga doen, eerst maar eens de eetronde afwachten.

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 22:25.
Oud 30-03-2007, 22:25
Neiu
Neiu is offline
Whoohoo
Zo gaat het heel erg goed. Volgens mij hebben we nog nooit zoveel mazzel gehad.
Oud 30-03-2007, 22:29
Verwijderd
er zit bij elke post zo'n icoontje links boven (rechts naast de naam)
als je daarop klikt krijg je de link van die post en dan gewoon [ url = www . post . nl ] blablabla [ url ] zonder de spaties en dan krijg je je link
Oud 30-03-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 30-03-2007 @ 20:40 :
wietkwekerij in zijn kluisje

*houdt verder mond dicht*
Oud 30-03-2007, 22:34
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-03-2007 @ 23:29 :
er zit bij elke post zo'n icoontje [afbeelding] links boven (rechts naast de naam)
als je daarop klikt krijg je de link van die post en dan gewoon [ url = www . post . nl ] blablabla [ url ] zonder de spaties en dan krijg je je link
Dank je

Volgende keer komt de analyse inclusief bronvermelding
Oud 31-03-2007, 15:37
zoemzoem
zoemzoem is offline
Momenteel zijn al mijn verdachten een beetje op, ik wacht even de eetronde af.
Oud 31-03-2007, 17:12
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-03-2007 @ 16:37 :
Momenteel zijn al mijn verdachten een beetje op, ik wacht even de eetronde af.
Ik vind Skilly nog altijd verdacht. Maar ik wacht idd ook de eetronde af.
Oud 31-03-2007, 20:00
Spelleider
Spelleider is offline
Flyaway en P-Apple keken met een poeslief gezicht naar Linda. "Linda?", zei P-Apple. Linda keek wantrouwend naar de twee meiden. Ze noemden haar nooit Linda, ze waren vast iets van plan.
"Kom je bij ons zitten, Linda?"
"Ja, we willen graag met je lunchen", vulde Flyaway aan, "Skilly is ziek."
Eigenlijk wilde Linda niet, maar ze durfde niet zo goed nee te zeggen. Bang wat er zou gebeuren als ze dat ene woordje uit zou spreken. Ze ging met een gespannen gezicht bij de dames zitten. Zonder wat te zeggen pakte ze haar plastic zakje met boterhammen en ze begon te eten. Bij elke hap die ze nam volgden Flyaway en P-Apple haar hand naar haar mond, enigzins afkeurend. Linda had het gevoel dat het een eeuwigheid duurde en ze voelde zich steeds ongemakkelijker. Ze maakte zich klein, steeds kleiner, hopende dat ze dan wat minder op zou vallen. Na wat in werkelijkheid maar een paar minuten duurde had ze eindelijk haar lunch opgegeten. Ze schraapte haar keel en probeerde te vragen of ze weg mocht. Het kwam er niet uit.
"Linda...", begon Flyaway, "waarom eet je zo veel?"
"I-ik..", Linda snapte niet waar Flyaway op doelde. De kans om dat te zeggen kreeg ze echter niet, ze werd direct weer onderbroken door Flyaway.
"Je verwacht toch niet dat je ooit populair gaat worden met dat gewicht? Neem een voorbeeld aan ons Linda, zo weinig mogelijk eten en hetgeen wat je eet er weer uitwerken." Flyaway maakte een 'vinger-in-de-keel'-gebaar. Ze lachte spottend.
"Ik walg van je, sterrenmeisje, als het me ooit niet lukt om te kotsen denk ik aan jou en aan je walgelijke vrienden."
Linda voelde de tranen weer opkomen. Snel maakte ze aanstalten om weg te lopen, om zichzelf de vernedering van huilen in een volle kantine te besparen.
"Niet zo snel!" riep P-Apple. Ze liep naar Linda toe en pakte haar stevig beet. "Je blijft hier zitten tot wij zeggen dat je weg mag."
Terwijl P-Apple het verdrietige meisje vast bleef houden begon Flyaway met haar tirade. De ene beledigende opmerking na de andere. Zelfs toen Linda bijna flauwviel van het huilen hield ze nog niet op.

Twinkebel had het hele gebeuren bekeken. Hij wist dat hij in moest grijpen, op de een of andere manier, hij wist alleen nog niet hoe. Snel haalde hij zijn zakcomputer tevoorschijn. Flowtje keek hem met een verleidelijke blik aan.
"Wat is er, stuk?" fluisterde ze, "Wil je dat ik m'n bikini voor je uitdoe?" Ze knipoogde naar hem en bijna vergat Twinkebel wat hij eigenlijk wilde doen. Snel zette hij haar op pauze, straks kon hij verder gaan met Flowtje. Dat vond hij nog zo'n groot voordeel aan haar. Flowtje was de enige vrouw die gewoon op pauze gezet kon worden.
"Kon dat met echte vrouwen ook maar", dacht hij bij zichzelf.
Hij opende de terminal van zijn computertje en begon wild te typen.

[twinkebel@localhost ~]$ su
password: ********
[root@localhost twinkebel]# run peoploc

Tot zijn grote tevredenheid zag hij dat zijn pasgeschreven programma, PeopleLocator, begon te starten. Hij identificeerde zichzelf met zijn vingerafdruk en begon de schoolmap te laden. Al snel zag hij een rood stipje. Dat was de persoon die hij zocht. Hij startte de TomTom-functie van het programma en rende in de richting die hem werd verteld. Hijgend kwam hij aan op de plaats van bestemming. Voor hem stond een grote jongen. Hij was ongeveer twee keer zo breed als Twinkebel. Het was echter geen vet, zoals bij TopDrop, maar pure spiermassa.
"Wil je asjeblieft helpen?" riep hij naar de jongen en hij begon de situatie uit te leggen. Nog voordat hij klaar was gebaarde de jongen dat Twinkebel op moest houden en beende hij in een snel tempo richting de kantine. Hij overzag de situatie direct en zei met een lage, harde stem, "Flyaway, laat dat meisje met rust."
Verbaast keek Flyaway om.
"Wat doe jij hier nou weer?" Ze gebaarde naar P-Apple dat ze Linda los moest laten. Snel ging Linda ervandoor.
"Waar kwam dat nou opeens vandaan?" vroeg Flyaway. Ze keek geïrriteerd naar hem. "Hoe durf je mij zo te bevelen? Ik ben je hond niet. Je bent altijd zo dominant naar me toe, ik krijg geen vrijheid meer. Het is uit hoor je me, uit!"
Tot haar grote verbazing keek de jongen niet verdrietig, niet eens boos. Nee, hij leek bijna opgelucht te kijken.
"Het is goed met je, Flyaway. Ik wil alleen dat je Linda met rust laat." Hij zweeg even, om zijn woorden meer indruk te laten maken en liep weer weg.

De jongen liep weer terug naar de sportzaal, waar hij vandaan was gekomen. Onderweg kwam hij Sagana tegen. Sagana was aan het huilen, heel hard aan het huilen. Hij liep naar haar toe en vroeg wat er aan de hand was. Al stotterend kwam het hele verhaal eruit.
Sinds de dood van Dark Phoenix was ze zich steeds rotter gaan voelen. Ze mocht geen drugs meer gebruiken van de schooldirecteur en zelfs het feit dat ze een uitzondering had gekregen en niet direct van school was getrapt zorgde niet dat ze zich beter voelde. Om de drugs te vervangen was ze naar andere oplossingen gaan zoeken. Zo was ze heel veel gaan roken, had ze veel seks met onbekende mensen en was ze zichzelf pijn gaan doen. En dat was de boosdoener geweest. Eye of Sauron had haar betrapt en hij had haar uitzondering ingetrokken. Haar ouders waren gebeld en van de hele situatie op de hoogte gesteld. Ze mocht niet meer naar huis. Ze ging naar een psychiatrische inrichting, een gekkenhuis.
De jongen bleef even stil. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Na een paar minuten verbrak hij de stilte.
"Mijn naam is Zoemzoem. Dit is mijn nummer. Bel me!"

Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

Dit keer zijn het de wolven die geluk hebben. Door duistere krachten was de bescherming van Sagana verdwenen. De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 de tijd om Sagana te wreken! Zouden de dorpelingen ook zo'n geluk hebben?
Oud 31-03-2007, 20:06
twinkebel
twinkebel is offline
Omg, die heks had wel heel veel geluk. en Sagana heel veel pech.
Oud 31-03-2007, 20:07
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Sagana schreef op 31-03-2007 @ 18:12 :
Ik vind Skilly nog altijd verdacht. Maar ik wacht idd ook de eetronde af.
Wanneer was ik niet verdacht Maar als jullie me ophangen zie je gewoon dat ik een gekke dorpeling ben.
Anyway ik stem vandaag omdat ik er morgen om 8 uur niet ben.

Greetz me

En Sagana wat maakt mij verdacht ik vind wel dat je zomaar uit het niets mij loopt beschuldigen. But be free to think what you want. Time will tell
Oud 31-03-2007, 20:10
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dat verhaal was weer super Leekah. En wat een mazzel, da's denk ik de eerste keer in de geschiedenis van het weerwolfspel dat de heks ook daadwerkelijk iets heeft aan haar speciale functie.
Toen ik wolfsbane was had de heks ook vrijwel elke ronde op mij gestemd zag ik later, maar de wolven hadden me niet gegeten dus dan doet het vrij weinig...
Oud 31-03-2007, 20:11
flyaway
flyaway is offline
Omg ik ben echt lullig
Oud 31-03-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 31-03-2007 @ 21:10 :
Dat verhaal was weer super Leekah. En wat een mazzel, da's denk ik de eerste keer in de geschiedenis van het weerwolfspel dat de heks ook daadwerkelijk iets heeft aan haar speciale functie.
Toen ik wolfsbane was had de heks ook vrijwel elke ronde op mij gestemd zag ik later, maar de wolven hadden me niet gegeten dus dan doet het vrij weinig...
Dankjewel

Ja, dit is echt het spel van de legendarische gebeurtenissen ofzo. Echt wel gaaf!
Oud 31-03-2007, 20:20
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Skilly schreef op 31-03-2007 @ 21:07 :

En Sagana wat maakt mij verdacht ik vind wel dat je zomaar uit het niets mij loopt beschuldigen. But be free to think what you want. Time will tell
Ik ben dood dus mag niets meer zeggen.
Maar is het wel 'toevallig' dat ik dood ben na mijn beschuldigen tgo jou? en jaja, nu zwijg ik!
Oud 31-03-2007, 20:24
P-apple
P-apple is offline
Citaat:
flyaway schreef op 31-03-2007 @ 21:11 :
Omg ik ben echt lullig
Oud 31-03-2007, 20:47
twinkebel
twinkebel is offline
De volgende die Linda gaat pestten moet eerst door mij heen!

oke, oke... *bind kussens voor*

Oud 31-03-2007, 21:51
Trass
Trass is offline
Jammer van de wolfsbane, maar het gaat toch goed Twee van de zeven waren wolf

Ik weet nog niet zo goed wie ik moet stemmen, ik ga alles nog maar een keer doorlezen en kijken of er nog ergens interessante theorieën staan.
Oud 31-03-2007, 21:59
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ben ik toch zomaar een mannelijke, gespierde, reddende engel
Oud 31-03-2007, 23:52
Daboman
Daboman is offline
Spectaculair, hoe het geluk heen en weer vliegt!

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb waarom Sagana is opgegeten. Anyway, ik ga de volgende ronde waarschijnlijk stemmen op twinkebel, vanwege de theorie hier die ik al eerder heb gepost. Wat twinkebel voor mij nog verdachter maakt is het feit dat hij hier de aandacht probeert te vestigen op drukknoopje, zelfs nadat al bekend was dat weerwolf maxwell drukknoopje verdacht heeft geprobeerd te maken. Dat was voor mij reden om drukknoopje in vertrouwen te nemen en dat maakt twinkebel voor mij nog verdachter. Maar goed, als iemand nog betere theorien heeft, hoor ik het wel, voorlopig is dit m'n enige houvast.
Oud 01-04-2007, 00:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
Jammer .

Citaat:
Wat twinkebel voor mij nog verdachter maakt is het feit dat hij hier de aandacht probeert te vestigen op drukknoopje, zelfs nadat al bekend was dat weerwolf maxwell drukknoopje verdacht heeft geprobeerd te maken.
Juist, dank u.
Oud 01-04-2007, 06:32
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 00:52 :
Spectaculair, hoe het geluk heen en weer vliegt!

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb waarom Sagana is opgegeten. Anyway, ik ga de volgende ronde waarschijnlijk stemmen op twinkebel, vanwege de theorie hier die ik al eerder heb gepost. Wat twinkebel voor mij nog verdachter maakt is het feit dat hij hier de aandacht probeert te vestigen op drukknoopje, zelfs nadat al bekend was dat weerwolf maxwell drukknoopje verdacht heeft geprobeerd te maken. Dat was voor mij reden om drukknoopje in vertrouwen te nemen en dat maakt twinkebel voor mij nog verdachter. Maar goed, als iemand nog betere theorien heeft, hoor ik het wel, voorlopig is dit m'n enige houvast.
Ik wist toen nog niet dat hij weerwolf was...
Ook zeg je dat ik Maxwell heb verdedigd, dit heb je nou al 2 keer gezegd, nog heb ik de bron niet gezien...
kortom, je verdachtmaking is nergens op gebaseerd, lijkt me een typisch verraders trucje oftewel mijn stem gaat naar jouw.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten