Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 11-04-2007 @ 17:39 :
Ik geloof dat mijn mutti het best goed zou vinden als ik bij een wildvreemde in Groningen zou slapen .
Roos en ik zijn er toch ook?

OT: Mijn strafrecht ging goed, geloof ik. De rest van de 8 tentamens maakt me geen barst meer uit en die ga ik ook niet halen maar wel maken, fietsen is goed voor me /kansloos (A). En wat gaat de week heerlijk snel <3 Anyway, ik ga nu een tentamen maken!
Advertentie
Oud 11-04-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 11-04-2007 @ 17:36 :
Krijg een slecht rapport terug, kutcommentaar van de mentor (ja, ze is echt een grote steun).
Weet je mentor waarom het slecht gaat?

Als je wilt praten, dan zijn er altijd wel mensen te vinden (familielid, vertrouwenspersoon op school, huisarts, ...).
Oud 11-04-2007, 17:06
Verwijderd
auw, al mijn tanden doen pijn ik wordt zo gek van die ortho, hij blíjft het maar uitstellen.
Oud 11-04-2007, 17:17
Verwijderd
Hmm, ik ben dus echt in slaap gevallen.. En nu is het dus alweer anderhalf uur later. Maar goed, ik ben wijs en bedenk me dat slapen goed is en dat ik nu kan gaan eten en hard aan het werk kan gaan.
*geeft mezelf een schop onder m'n kont*

oeioeioei!! Nog meer werk.. Ik trek dit écht niet meer!

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 17:31.
Oud 11-04-2007, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 11-04-2007 @ 15:18 :
mijn zus heeft in mentrum gezeten
Novarum! Daar zit ik ook.
Oud 11-04-2007, 17:24
Verwijderd
nee, ze denkt gewoon dat ik mijn best niet doe, maar het lukt me gewoon niet. ik doe echt mijn best, maar het wil geestelijk niet zeg maar. En in de drukste tijd, met alle proefwerken enzo, dachten we ook nog dat mijn zus kanker had dus ik had zoveel aan mijn hoofd. En als ik daar nu mee aankom, dan zeggen ze dat het een smoesje is om mijn slechte punten te rechtvaardigen. Maar ik wilde dat toen gewoon niet vertellen, kon er niet over praten want anders had ik het idee dat ik instortte. Ik snap nu wel dat het fout is, maar mijn ouders hadden, begrijpelijk, minder aandacht voor mij toen, mijn vrienden hebben even begrip maar je moet natuurlijk niet te lang zeuren, en verder ... ik praat niet graag over mijn gevoelens, niet rechtstreeks.
Maar nu is de laatste "run" en ik MOET goede punten halen want ik wil niet blijven zitten want dan kom ik bij allemaal vreemde mensen in de lessen en ik kan niet goed vrienden maken, en dan kan ik niet met mijn vrienden naar het gala ....
en ik voel me al zo lang niet lekker, maar daar durf ik met mijn ouders al niet meer over te praten, eerst omdat ze me niet geloofden en nu omdat het bij mijn zus dus nog steeds niet zeker is wat ze nu heeft en ze hebben al genoeg aan hun hoofd. En mijn huisarts is zo'n eikel dat hij gewoon recht in m'n gezicht heeft gezegd dat ik me aanstel en dat ik niks kan hebben omdat m'n bloedwaarden goed waren (ze zochten naar reuma). Ik moest verder niet zeuren maar gewoon verder gaan met m'n leven. "je bent een jonge vrouw en je komt nog wel vaker kleine tegenslagen tegen, daar moet je ook maar tegen kunnen. Nu ben je nog te jong om ergens last van te hebben."
En probeer het dan nog maar eens uit te leggen bij je vrienden als je je wéér eens niet goed voelt en niet mee kunt uitgaan. Zo vervreem je ook nog eens van je vrienden.

bah, heel verhaal, moest het toch ff kwijt.
Oud 11-04-2007, 17:30
Gothic
Gothic is offline
Pff waarom wil hij mij niet gewoon en waarom word ik constant met haar geconfronteerd ... Ik wil hem gewoon. Heel erg graag. Nee ik ben niet verliefd, wie hou ik voor de gek? Echt...

Ik ben moe, totaal niet meer gemotiveerd. Ik kan me al 2 weken totaal niet concentreren. Schiet totaal niet op. Dus. Nu. Wat. Doen...
Oud 11-04-2007, 17:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Verdomme, het gaat het helemaal mis. Net zaten we allemaal stilzwijgend aan tafel, geen woord gezegd, alleen m'n moeder en ik af en toe tegen elkaar. M'n vader is zo'n eikel.

Mijn moeder kreeg vandaag een witheet telefoontje van de golfclub van mijn vader. Zijn golfmaatje was daar om een afspraak voor hun tweeen te maken voor aankomende zaterdag, maar dat kon mooi niet doorgaan want m'n vader is uitgeschreven. Waarom? Hij is een half jaar te laat met het betalen van het lidmaatschapsgeld, zo'n duizend euro. Ik zag regelmatig brieven bij de post zitten, maar ik wist niet dat het allemaal herinneren waren...

Zo betaalt hij heel vaak dingen niet. De nieuwe bril van m'n moeder had na 2 maanden nog steeds een open betaling en van alle standaardbetalingen zie ik thuis minstens drie keer eentje komen voordat hij betaalt. Er moet nog een paar duizend euro worden betaald en we staan al bijna 2000 in de min doordat hij schuld heeft bij de Fortis. Echt, verdomme.

En meneer moest wel een gloednieuwe Saab met alle erop en eraan. Maatpakken, op maat gemaakte golfclubs, weerstations. Maar een leuke vakantie of eens een cadeautje voor m'n moeder kan er niet af. We moeten nodig een nieuwe digitale camera, maar dat zal wel niet gebeuren.

Gelukkig heb ik duisssendmaal zoveel geld op m'n eigen spaarrekeningen staan, dus ik kom opzich wel vooruit. Maar echt, het vertrouwen in die kerel is zo beschaamd. Waar blijft al ons geld?
Oud 11-04-2007, 17:43
Verwijderd
Mijn vijfde vak heb ik gehaald, omg hoe gaaf. 37.5 ect's nu binnen, dus ik hoef er nog maar 7.5 voor de 45 .
Oud 11-04-2007, 18:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hihihi, heb ooh zo'n medelijden met m'n pa. Niet dus. Neehneeeh!
Oud 11-04-2007, 18:16
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh... zouden ze me echt zo'n stom kind vinden??

waarom kan ik dan ook niet normaal zijn.. hmmz..

Maar op mijn stage zullen ze wel tevreden over me zijn, werd me een 0 uren contract aangeboden
Oud 11-04-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-04-2007 @ 19:04 :
Hihihi, heb ooh zo'n medelijden met m'n pa. Niet dus. Neehneeeh!
ik heb dat ook wel, dat ik dingen maanden laat verslonsen. echt jammer vind ik dat van mezelf.
(het gedeelte van de saab en de maatpakken heb ik niet hoor )

waardoor zou het komen?
Oud 11-04-2007, 18:21
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-04-2007 @ 18:24 :
Novarum! Daar zit ik ook.
aah stelletje eikels daar
Oud 11-04-2007, 18:37
gewoonik
gewoonik is offline
ik word echt gek van het niet weten wat ik wil.
en krijg t zo druk met studie en werk, wat ik beiden niet heel boeiend vind. heb bijna geen tijd voor leuke dingen.
en ik ben zo moe steeds en heb ook verder vaak nergens zin in. heb wel een leuk weekend gehad, maar vanaf maandag gaat t weer niet zo goed allemaal. zou t liefste in bed liggen en slapen, alleen lig ik 's avonds dus veel na te denken en heb ik dan geen zin om te slapen, omdat t dan sneller de volgende ochtend is..
ik vind t allemaal veel zwaarder dan ik had verwacht, alles gaat vaak zo moeizaam..en dingen die fout gaan voelen als de zoveelste mislukking... terwijl er natuurlijk ook een boel dingen goed gaan.. mja als dat nou ook zo zou voelen.
maar ik heb wel een lief vriendje, nou hopen dat dat goed blijft gaan.. dat hij mijn 'gezeur' (of hoe zal ik t noemen..) niet zat wordt en dan mij zat wordt.
Oud 11-04-2007, 18:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Naojan schreef op 11-04-2007 @ 19:19 :
ik heb dat ook wel, dat ik dingen maanden laat verslonsen. echt jammer vind ik dat van mezelf.
(het gedeelte van de saab en de maatpakken heb ik niet hoor )

waardoor zou het komen?
Geen idee, maar ik vind het vrij ernstig. M'n moeder hamert er echt op. Zo had ik een tijdje geleden 120 euro van hem tegoed, voor mij veel, maar ik heb drie weken moeten zeuren en elke keer zei hij dat hij het had overgemaakt, maar ik zag het maar niet op m'n rekening. Zeg dat gewoon eerlijk dat je het nog niet hebt overgemaakt, ik snap dat echt niet.
Oud 11-04-2007, 18:48
gewoonik
gewoonik is offline
ow en ik moet leren er beter mee om te gaan als ik me rot of een beetje rot voel of stress heb... nu wordt ik stil en sjagrijnig en betrek ik t op mezelf en ga ik allemaal eten kopen en eten (zou t dan toch niet helemaal over zijn?)
1pluspunt: ik heb wel t gevoel dat t goed gaat komen..uiteindelijk
Oud 11-04-2007, 18:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tja, is het gek dat ik heel droog zeg dat ik het gasfornuis wel weer uit zal zetten, als meneer om kwart over 6 al zei dat hij zo naar huis zou komen, ik om 10 voor half 8 thuis kom en dan begin met koken, en hij dan om half 8 belt dat hij nu pas weggaat op zijn werk? Ik vind van niet. Dat heet gewoon overwerken, maar ik mag van hem ook niet zeggen dat hij altijd overwerkt.
En ik weet nu in ieder geval na welke datum ik op vakantie zou kunnen. Joepie, eindelijk een datum!
En ik heb het zwembad gevonden. 't Kostte wat zoeken, maar goed. Dat wordt nog wat. Ik ben al moe als ik daar aankom voor de training. Misschien is een Brabants dorp zo gek nog niet... geen hellingen en alles in max. 15 minuten fietsen bereikbaar... En net wel groot genoeg om dingen als sportaccomodaties, bibliotheken en middelbare scholen te hebben. Maar goed, ik heb een afspraak gemaakt en vrijdag ga ik voor het eerst trainen. Ik ben benieuwd of het bevalt.
Oud 11-04-2007, 18:53
Sagana
Sagana is offline
Ik heb kei mooie schoenen gekocht. <3
Oud 11-04-2007, 18:59
darkfairy
darkfairy is offline
op het werk was het gezellig
en verder tjsah
Oud 11-04-2007, 19:15
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh, en mijn moeder brengt me ernstig aan het twijfelen over dat gezeur over gewicht. Ik zit op een prima gewicht en heb een prima figuur? Ja, hoi, ik ben geen fijngebouwde slank del? . Ik zou misschien wel minder moeten snoepen en meer sporten en en en.
Oud 11-04-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 11-04-2007 @ 19:21 :
aah stelletje eikels daar
Jaha? Wat was er zo erg bij jou zus dan?
Oud 11-04-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 11-04-2007 @ 18:24 :
nee, ze denkt gewoon dat ik mijn best niet doe, maar het lukt me gewoon niet.
Is het dan terecht om haar wat kwalijk te nemen? Als ze niet weet wat er is, dan weet ze ook niet dat het nodig is om je te steunen. Ik denk dat je haar dat niet kwalijk kunt nemen. Je zou wel kunnen proberen haar in vertrouwen te nemen, misschien kan ze je helpen? Je weet niet hoe ze zal reageren, misschien neemt ze je wel serieus. (Of anders bv. de vertrouwenspersoon, die staat redelijk los van schoolresultaten ed.) En je vrienden begrijpen je misschien juist beter wanneer je ze vertelt wat er is...ik denk dat je juist door niets te zeggen en te doen alsof alles goed gaat van ze vervreemd.
En je huisarts moet iemand hebben die hem eens goed de waarheid vertelt. (Ik zou direct een andere zoeken als iemand zo iets tegen me zou zeggen... (Is ook regelmatig tegen me gezegd, alleen dan door artsen in het ziekenhuis, daar ga ik dan dus niet meer heen. En het 'leuke' is (dat het zo is is niet leuk, maar dat zij ongelijk hadden wel) dat nu is gebleken dat mijn klachten wel degelijk een lichamelijke oorzaak hadden... ))

En sowieso kan je natuurlijk altijd het LJH gebruiken om je verhaal ed kwijt te kunnen.

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 19:29.
Oud 11-04-2007, 19:28
Ann
Ann is offline
Jee, wat een kortzichtige trutten weer. Echt! Omdat L. niet meegaat naar dinsey gaat P. ook niet. J. kan misschien niet omdat ze met de krukken zit. Omdat N. Ar. en Af. heeft meegevraagd weet ik helemaal niet of ik wel bij hen lopen wil. Maar H. gaat ook mee, dat is wel superleuk . Ik hoop zo dat J. meegaat dan gaat een van betere vriendinnen mee en dan wordt het zo veel leuker, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het alleen al leuk vind om daar te lopen of te zitten en als zij dan even niet mee kan dat ik wel bij haar wacht, dat vond ze wel fijn, ik denk wel dat ze meegaat, want ze had er helemaal zin in.

N. is stom, voor het eerst in heel haar leven heeft zij een 6 voor economie, en ik heb voor heteerst een onvoldoende en ze zit meteen van: ooh hij was zo makkelijk toch L. En J. had ook een onvoldoende en we keken elkaar al zo aan van oh dear zij weer. En dan nog durft ze tien minuten later poeslief te vragen of we op haar verjaardag komen. Mooi dat ik even nee heb ik gezegd. Ik ga toch naar Eff met mijn zus dus daar heb ik geen zin in, en al helemaal geen zin om daar te blijven slapen. Die moeder die kijkt je haast weg als je daar loopt, ik voel me totaal niet thuis daar. Als we daar zijn gaan we ook even weg naar zo'n meer, ze houdt niet eens rekening met J. die van haar enkel tot haar bovenbeen in het gips zit, want lopen kan ze niet, en in de auto heeft ze de hele achterbank nodig, dat gaat dus niet werken hè.

En op R. ben ik ook boos, ik had het met J. over het pws en toen vertelde ik wat dingen en toen vroeg R. keibot of ik het überhaupt wel gelezen had. Hallo? Nee ik heb het pws door een robot laten maken en ik heb het niet doorgelezen ofcourse.

En na schooltijd vroeg R. of ik nog contact had met A. en M. enzo. 'Ik hoor je er nooit meer over?' Omdat jullie niet luisteren GVD ik kan wel dingen lopen zeggen, maar dat interesseert jullie toch niet, dan kom ik later op msn om te vragen waarom ik geen reactie krijg, dan is het: we hebben je niet gehoord. Nou blijkbaar wel hè als ze het er 2 weken later wel ineens over kunnen hebben.

En N. durft ook te vragen of ik een jongen op het oog heb. Jezus, ik heb vorige week of weet ik veel wanneer gezegd dat ik op meiden/vrouwen val, tuurlijk heb ik dan geen jongen op het oog.

oh ja, afspraakje vorige week was leuk. M. is blijven slapen meteen, op een gegeven moment waren we een beetje gaan stoeien met elkaar, maar ik wilde niet zoenen, dus ik zei: je mist het leukste stukje van de film. Echt zo stom, hoe heb ik dat in vredesnaam kunnen doen! We sliepen uiteindelijk om 4 uur en we gingen de volgende dag rond 10 uur naar de stad, daar heb ik een jurkje gekocht en we zijn aan de rijnkade gaan zitten waar we megaveel lol hebben gehad en een tosti en een appelgebakje gegeten met slagroom <33 en met pasen is mijn zus 19 geworden en het is gemeen bij haar is de hele familie geweest en bij mij alleen mijn oom en tante terwijl ik mijn verjaardag wilde vieren en zij niet!

zo!

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 19:31.
Oud 11-04-2007, 19:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 11-04-2007 @ 20:15 :
Oh, en mijn moeder brengt me ernstig aan het twijfelen over dat gezeur over gewicht. Ik zit op een prima gewicht en heb een prima figuur? Ja, hoi, ik ben geen fijngebouwde slank del? . Ik zou misschien wel minder moeten snoepen en meer sporten en en en.
Laat je moeder haar mond houden alsjeblieft, je ziet er geweldig uit. Ik merk iig geen verschil aan je, ze moet niet piepen.
Oud 11-04-2007, 19:52
Verwijderd
Met 21 graden kan je wel in een rokje met slippers/instap schoentjes lopen, toch? Ik vind die overgang van lange broeken en dichte schoenen naar korte dingen en open schoenen altijd zo moeilijk

En ik moet echt minder snoepen
Oud 11-04-2007, 19:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2007 @ 20:52 :
Met 21 graden kan je wel in een rokje met slippers/instap schoentjes lopen, toch? Ik vind die overgang van lange broeken en dichte schoenen naar korte dingen en open schoenen altijd zo moeilijk

En ik moet echt minder snoepen

Ik vind dat nogal zomers ineens hoor Ik zou gewoon een broek met een shirtje proberen eerst en pas als je het dan echt warm heb eerst open schoenen en dan een rokje zonder panty. Een beetje afbouwen zeg maar

Ik vind het vooral lastig dat ik 's ochtens vroeg weg moet en 's avonds laat thuis ben en dat het dan nog zo koud is
Oud 11-04-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-04-2007 @ 20:59 :

Ik vind dat nogal zomers ineens hoor Ik zou gewoon een broek met een shirtje proberen eerst en pas als je het dan echt warm heb eerst open schoenen en dan een rokje zonder panty. Een beetje afbouwen zeg maar

Ik vind het vooral lastig dat ik 's ochtens vroeg weg moet en 's avonds laat thuis ben en dat het dan nog zo koud is
Hmm, ja.. ik kijk wel uit het raam voor ik weg ga en trek iets gemiddelds aan
Oud 11-04-2007, 20:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2007 @ 21:01 :
Hmm, ja.. ik kijk wel uit het raam voor ik weg ga en trek iets gemiddelds aan
Ik weet niet of het kan vanuit jouw huis maar het is ook handig om ff te spieken wat mensen buiten aan hebben Dat deed ik vaak of ik keek ff waar m'n huisgenootje in weg ging
Oud 11-04-2007, 20:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Verdorrie he, nu jullie het zo over het weer hebben. Het wordt vanaf morgen 20 graden en daarna misschien nog wel warmer, met véél zon. Iek, zomerkleding aan. En ik ben nog zo bleek, hellup! Tijd om maar eens te zonnen in de tuin en een nieuwe bikini te halen.

Helaas begint woensdag mijn tentamenweek. Leren met mooi weer.
Oud 11-04-2007, 20:17
Verwijderd
@duivelaartje: Van die Dove Sunshine (of van Nivea of welk merk dan ook) kan ook nuttig zijn. Die gebruik ik iig...ook omdat ik niet in de zon vanwege de medicijnen, maar het is ook gewoon een mooi beginnetje, anders 'geef ik licht'.
Ik ga trouwens nog lekker gewoon in een lange broek (en t-shirt + vestje), winterjas en hoge gympen naar buiten. Soms wel een beetje te warm, maar 's ochtends en 's avonds is het vaak idd nog zo koud...
Oud 11-04-2007, 20:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Word je daar niet oranje van?

Ik loop echt al twee weken met m'n lentejas aan. Heerlijk juist, lekker fris 's ochtends. Morgen waag ik me aan korte mouw. Vorige week ging dat perongeluk, want ik was m'n vestje vergeten.
Oud 11-04-2007, 20:49
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 11-04-2007 @ 20:49 :
Laat je moeder haar mond houden alsjeblieft, je ziet er geweldig uit. Ik merk iig geen verschil aan je, ze moet niet piepen.
Gewéldig . Nee ik weet het, echt hè .
Oud 11-04-2007, 21:12
Verwijderd
Ik vind het ook moeilijk hoor, wat ik nu aan moet. Om van de dikke truien opeens over te springen op de rokjes lijkt me ook wat radicaal. Overigens heb ik hier (op mijn kamer) nauwelijks zomerkleren liggen (die liggen bijna allemaal nog bij mn ouders), dus ik zal het moeten doen met een lange broek en een truitje met halflange mouwtjes.

Bah, ik ben nog steeds bezig... maar nu wel bijna klaar met mn uittreksel. Zo een uurtje dat leren en dan nog wat oefenen, nog wat doorkijken en dan ga ik maar niet te laat richting mijn bedje...
Oud 11-04-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-04-2007 @ 21:24 :
Word je daar niet oranje van?
Als je het goed uitsmeert ed niet, nee.
Oud 11-04-2007, 21:19
kroot
kroot is offline
Ja shit gooit weer iemand mijn plan voor morgen in de war. Kut.
Oud 11-04-2007, 21:27
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
aaaaaaaaaaaaaaaa K*T PWW AAAAAA
Oud 11-04-2007, 21:27
moon
moon is offline
hè bah, het gaat niet helemaal goed. Allemaal de schuld van mijn stage ja en nog een paar kleine dingetjes er omheen.
Wat zich voorheen uitte in een depressie uit zich nu voornamelijk in heel veel stress en dat is nou juist een gevoel dat ik veel minder ken. Ik lag nooit ergens wakker van, sliep altijd als de beste. Nu lig ik wakker van de stress, heb ik er buikpijn en huilbuien van. Hoe dichterbij vrijdag komt, hoe meer ik ook boven de wc zal hangen omdat ik denk te moeten overgeven terwijl dat dan steeds toch niet het geval blijkt te zijn. Het is net alsof ik nu al een week onder stroom sta ofzo, zo gespannen als ik me voel.
Oud 11-04-2007, 21:42
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben bek af..
vandaag en een dag meegelopen op een mogelijke afdeling om te gaan werken (kort contract.. van een maand of 3?!)
daarna 15 minuten thuis geweest, met de bus naar leiden, gegeten en naar de hoge school voor een open dag van PABO (heel de hoge school was open..)
nu thuis en naar bed.. ik kan geen stap meer verzetten en mn hoofd tolt..
ik ga weer harder rennen en ren door tot een muur of een afgrond
Oud 11-04-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-04-2007 @ 20:18 :
Jaha? Wat was er zo erg bij jou zus dan?
hm ja nou vooral gezeur met time-outs en wegsturen e.d. terwijl ze alles deed wat ze kon. ik vind dat gemeen, je kan toch niet meer van iemand vragen dan uberhaupt mogelijk is? niet echt redelijk lijkt me zo... maar ik hoop dat het jou wél lukt, succes! en volhouden
Oud 11-04-2007, 22:12
Verwijderd
ik kan niet tegen de hitte, ik heb het lef gehad me gewoon ziek te melden, want jahoor, duizelig, nacht niet geslapen vd buikpijn, en overdag met 16 graden in mn huis nóg peentjes zweten wat zijn wij mannen toch een watjes
Oud 11-04-2007, 22:54
Danny
Danny is offline
Hopelijk ben ik binnenkort weer 100% beter, dat half-ziek-blijven heb-ik-nu-wel-weer-gehad.

Morgen de laatste dag met dat rotproject bezig waar niemand op zat te wachten, en daarna genieten van het resultaat en de gevolgen . Dachten ze mooi slimmer te zijn, we zullen zien...

Maarja, daarna hard bikkelen voor 't Colloquium Doctum dat ik in mei heb. Ik ben al op de helft met leren, maar ik wil alles dubbel nalopen en ook de extra oefenopdrachten die ik bijeen heb gesprokkeld maken en nakijken, en dat kan allemaal natuurlijk erg goed in 't zonnetje in het Vondelpark ..

Verder: tijd. Duurde een dag nou maar wat langer, dan kon ik zonder uit te stellen aan alles waar ik zin in heb toekomen
Oud 11-04-2007, 22:59
Verwijderd
Het wordt echt zomer, he. En dat is leuk en zo, natuurlijk, alleen heb ik ook nieuwe shirtjes nodig en toen ik afgelopen week in de winkels ging kijken hadden ze alleen shirtjes met ienie-mienie mouwen of helemaal geen mouwen. Echt, hier had ik beter over na moeten denken toen ik vijftien was. Fucking am. En okay, hier in Leiden kan ik best topjes aan en zo, dat durf ik denk ik wel, maar bij mijn ouders? Hoe lang kan ik dit nog verborgen houden? Wil ik dat eigenlijk wel? Maar kan/mag ik dit een ander wel aan doen? Pff, ik weet het niet, hoor.
Oud 11-04-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Danny schreef op 11-04-2007 @ 23:54 :
Hopelijk ben ik binnenkort weer 100% beter, dat half-ziek-blijven heb-ik-nu-wel-weer-gehad.
Herkenning...

Ik heb er echt genoeg van, of liever gezegd ik zou het graag achter de rug hebben, maar ik wil het wel goed doen dus bikkel ik nog even door. Ik wou dat ik gister op deze plek was geweest, dan had ik nog een dag gehad om alles rustig door te nemen, de puntjes op de i te zetten, etc. Maarja, dat is natuurlijk niet zo.. stomstomstom... Nu nog maar eventjes hard door en dan hopen dat het morgen gaat lukken..
Oud 12-04-2007, 00:32
Verwijderd
hahaha, appelsientjegothics
en maar doorgaan
lycheegothics
hahahah ik voel me ontzettend goed door het lachen
Oud 12-04-2007, 05:50
Gothic
Gothic is offline
OMFG ik had zomaar een onbekende jongen een brief gestuurd en nu heeft ie me op m'n toegevoegd ... of iemand in mijn omgeving zit me te pesten
Oud 12-04-2007, 06:49
Missy
Missy is offline
Het zonnetje moet even gaan schijnen. Vandaag wordt een toffe dag.
Oud 12-04-2007, 07:48
Verwijderd
Zo, afgemeld voor de toets van vanmiddag. Ik had echt even wat rust nodig. Nu heb ik alle tijd om voor de toets van morgen te leren en op school waren ze heel coulant. De unitleider vond al dat ik er slecht uitzag de afgelopen dagen dus het was verder geen enkel probleem. Stiekem had ik me gister al bedacht dat ik vandaag zou gaan afmelden en heb ik gister heel relaxt bijgeslapen en wat met een vriendin gedaan. Ik voel me vandaag al iets beter gelukkig. pfoe, de druk is van de ketel.
Oud 12-04-2007, 08:06
Verwijderd
Ik word nu al moe van al dat gedoe...en ik houd al zo van artsen en ziekenhuizen ed (niet dus ).
Oud 12-04-2007, 08:08
Verwijderd
als ik nou eens mijn tentamen niet zou maken en de zon ging heel hard schijnen en ik had geld dan ging ik zomerjurkjes kopen en in de zon flaneren en lekker niet aan ingewikkelde stomme theorieën denken die me op het moment totáál niet meer kunnen boeien..
vandaag nog tentamen, morgen werken en dan weekend! en dan ga ik zondag lekker naar '... aan zee' maar ik weet nog niet waar
Oud 12-04-2007, 08:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het wordt mooi weer
En ik heb zo dadelijk tentamen: woordjes, luistertoets en mondeling. Als dat voorbij is, is het vakantie en ben ik blij. Hopelijk gaat het een beetje goed, heb er niet zoveel vertrouwen in. Maar vannacht wel goed geslapen, dus dat scheelt.
En hm, ik ben zenuwachtig. Ook voor allemaal andere mensen, het lijtk wel alsof iedereen vandaag iets engs heeft

Regels voor berichten