Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2007, 13:41
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
*oma* schreef op 23-04-2007 @ 13:27 :
Mijn vriendje is nu op schiermonnikoog met zijn familie en ik mocht niet mee, want jaaaaaaaaaaaaaa "aangetrouwd wordt nooit eigen"... tssssk.
wat hartelijk!
Oud 23-04-2007, 14:14
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
vixen schreef op 23-04-2007 @ 13:46 :
Ik denk niet dat je iets mist aan schiermonnikoog
Nou... we hebben elkaar daar leren kennen, dus wat dat betreft. Maar anders was het een goede troost geweest.

Citaat:
Electriq schreef op 23-04-2007 @ 14:41 :
wat hartelijk!
En of!
Oud 23-04-2007, 14:48
innogen
innogen is offline
Vrijdag heb ik Das Leben der Anderen gezien en ik was echt onder de indruk Zeker een aanrader. Daarna uit geweest in Den Bosch met vrienden en dat wel leuk.
Zaterdag gewerkt en 's avonds naar Arnhem gegaan om te hangen met vrienden aldaar. Gisterenochtend/middag daar ook allerhande southpark afleveringen gekeken onder het genot van noodles en sushi en dat was erg gaaf.

Toen ik terug naar huis ging, was er een rel bezig op Utrecht Centraal Allerlei politieagenten en mensen die rondrenden en geslagen werden met wapenstokken. Wat een dolle boel zeg, ik zag ook iemand die in de boeien werd afgevoerd. Ik vraag me af wat er aan de hand was geweest.
Oud 23-04-2007, 14:56
Jones
Citaat:
L_angel schreef op 23-04-2007 @ 15:48 :
Toen ik terug naar huis ging, was er een rel bezig op Utrecht Centraal Allerlei politieagenten en mensen die rondrenden en geslagen werden met wapenstokken. Wat een dolle boel zeg, ik zag ook iemand die in de boeien werd afgevoerd. Ik vraag me af wat er aan de hand was geweest.
Rond kwart over 12?
Oud 23-04-2007, 15:01
Verwijderd
Ik moet nu weer werken maar ik heb geen zin en ik wil een terras
Oud 23-04-2007, 15:12
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben dit weekend in eindhoven rockcity geweest en dat was leuk. Nu ben ik brak
Oud 23-04-2007, 15:29
botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag huiswerk gemaakt ondanks het verrukkelijke weer. Ik heb al mijn weekverslagen bijgewerkt.
Nu ga ik met mijn broertje de stad in om een budha te kopen voor een vriend die woensdag zijn verjaardagsfeestje geeft. We gaan dan bowlen.
Oud 23-04-2007, 15:41
Broeder
Broeder is offline
Een stel pretenderende marxisten gedroegen zich debiel. Ik heb me wel geamuseerd.
Oud 23-04-2007, 15:44
innogen
innogen is offline
Citaat:
Jones schreef op 23-04-2007 @ 15:56 :
Rond kwart over 12?
Nee zo rond half 7 ongeveer.
Oud 23-04-2007, 15:56
chique
chique is offline
ik heb 2 appelflappen gegeten en nu ben ik misselijk.
verder telefoneer ik en probeer ik te leren.
Oud 23-04-2007, 16:02
idontcare
idontcare is offline
ik had school en toen gingen we daarna naar scheveningen om bij een strandtentje even wat te drinken maar het was niet zo zonnig dus gingen we maar weer terug

achjaaa je moet wat met je middag
Oud 23-04-2007, 16:40
kuik
kuik is offline
ik ging naar college en mensen vonden mijn nieuwe kapsel tof, maar wel heel anders. zo denk ik er zelf ook over. daarna ging ik naar mn ouders want ik moet morgen naar de dokter. en in de metro kwam ik een vriendinnetje tegen die net had gehoord dat haar moeder wéér kanker heeft. dus die was helemaal overstuur. thuis heb ik voor 2006 en 2007 een verzoek om kwijtschelding aangevraagd voor afvalstofheffing en echt wat een klotegedoe was dat, ik haat de belastingdienst
Oud 23-04-2007, 17:21
Verwijderd
Ik ging naar school en ik kreeg een 7,4 terug op m'n handelingsplan. Daarna 4 presentaties beoordeeld, en daarna was m'n aandacht weg. Toen thuis maar eens een keer naar de ticketservice gebeld, omdat ik een rise against kaartje thuis heb liggen zonder logo, en de tekst door elkaar etc., waarvan ze zeiden dat hij wel geldig was, maar het niet was Toen langer dan een half uur op het postkantoor gezeten, en nu heb ik ein-de-lijk een normaal kaartje en kan ik zondag met een gerust hart mijn roadtrip naar Amsterdam voorzetten huhu.
Oud 23-04-2007, 17:43
Carn
Carn is offline
alles had vertraging, er reden een paar bussen minder dus ik kwam maar liefst +- 2,5 uur later thuis dan gepland, daar gaat het humeur!
Oud 23-04-2007, 18:13
Verwijderd
heb me weer kapot gelachen om

en part 2!

Oud 23-04-2007, 19:01
Carn
Carn is offline
gisternacht, 10m hier vandaan:

23-04-07 - Vrouw overleden bij bizar ongeval Valkenswaard

Maandag rond 0.30 uur zijn drie personen gewond geraakt bij een gecompliceerd verkeersongeval op de Eindhovenseweg. Een van hen, een 38-jarige vrouw uit Helmond, overleed later in de nacht in het ziekenhuis.

De drie slachtoffers, de 38-jarige vrouw, een 35-jarige vrouw en een 40-jarige man, allen uit Helmond, zaten in een personenauto die in de richting van Eindhoven reed. De auto werd frontaal aangereden door een personenauto die bestuurd werd door een 36-jarige vrouw uit het Belgische Hechtel. De Belgische vrouw reed verder en de drie Helmonders stapten uit hun auto en liepen over de weg achter de Belgische auto aan.

Daarbij werden zij geschept door een auto die bestuurd werd door een 34-jarige vrouw uit Tiel. Zij reed ook in de richting van Eindhoven. De drie slachtoffers zijn in het ziekenhuis opgenomen, waar de 38-jarige vrouw later overleed. De vrouw uit België had gedronken. Zij is aangehouden en van haar is een bloedproef genomen. De vrouw is voor verder onderzoek ingesloten. De politie onderzoekt de aanrijding.
Oud 23-04-2007, 19:14
biep
biep is offline
wakker geworden in Hsum, kids opgevoed in Bloemendaal, zometeen sporten in Adam.
Oud 23-04-2007, 19:18
Verwijderd
Ik ging gister wat drinken met vriendinnetjes en toen keek ik Gegen Die Wand, gave film
Vanmorgen versliep ik me en heb ik een tentamen verpest maar ach, 't wordt weer mooi weer en ik heb weer geld dus ik vind alles wel prima
Oud 23-04-2007, 20:38
lapin
lapin is offline
ik zag er vandaag zo uit, maar dan in een woonkamertje

en dat was heel leuk
Oud 23-04-2007, 20:44
Electriq
Electriq is offline
met een echte crime-scene ook?
Oud 23-04-2007, 20:54
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen zou ik heel ambitieus om 8u mn bed uit gaan maar uiteindelijk ben ik pas rond half 10 naar de douche gekropen, helemaal kapot&gaar van gisteren. 's Ochtends een rendez-vous met mn beste vriendje die ik al eeuwen niet heb gezien. Gezellig mensen op t station afbranden vanuit de stationsrestauratie en ik heb n smerig broodje kipkerrie gegeten. Daarna naar school voor 2 uur begeleidingskunde en Kolb-testen, als je in 4 jaar 20x dezelfde test hebt gemaakt sta je niet meer te kijken van de uitslag. Daarna naar mn ouders om daar gezellig te eten, Kreatief met Kurk te kijken en kutgrapjes met mn vader maken over Willem Holleeder
Oud 23-04-2007, 21:03
Verwijderd
ieeeh Greys is nu echt spannend
Oud 23-04-2007, 21:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
arme Boris Jeltsin
ik vond het wel een feestnummer, shake ya booty

ik ging vandaag naar school, kreeg eindelijk mijn no claim en daarvan heb ik mijzelf getrakteerd op een large portie twisterfries yeahhh
Oud 23-04-2007, 21:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en ohja ik moest een uur op de bus wachten ( dat moet ik altijd als ik de vroege trein niet haal) maar nu bleek na een uur wachten dat van a,lle bussen die uit konden vallen, net de mijne uitviel. dus toen na anderhalf uur daddy gebeld
Oud 23-04-2007, 21:11
Verwijderd
Jaaa ik weet waar ik volgend jaar naar toe ga!!
Een bijnakustplaats in het zuiden van Frankrijk <3
Oud 23-04-2007, 21:24
vixen
vixen is offline
Ik heb vandag een koopmarktplaatsleegvoorjenieuwekamerdag gehad. Ik heb een bank (gratis, maar wel n gave) en een way cool kaptafeltje voor 25,-
oh en een fiets, want die heb ik al een jaar niet meer. Maar de fiets is niet voor in mijn kamer.
En ik moet nog 20 dagen stage lopen en dan ben ik gewoon klaar..
Oud 23-04-2007, 22:04
reno
reno is offline
Citaat:
Mala schreef op 23-04-2007 @ 22:11 :
Jaaa ik weet waar ik volgend jaar naar toe ga!!
Een bijnakustplaats in het zuiden van Frankrijk <3
Volgend jaar
Oud 23-04-2007, 22:12
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik heb vandaag fucking brak gewerkt nadat ik gisteren heel de dag lekker in de zon bier heb gedronken. gelukkig werkte ik met leuke mensen samen dus ben ik er wel doorheen gekomen. nu net de tyfusbende van gisteren opgeruimd en een jointje aan het roken met mijn huisgenoot en lost aan het kijken.
Oud 23-04-2007, 22:45
Haligh
Haligh is offline
ik ging net naar sunshine en die was tof, daarna kocht ik sigaretten en nu zit ik thuis temptation island te kijken.
Oud 23-04-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 23-04-2007 @ 22:03 :
ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen, iedereen zei dat het een hele mooie aflevering zou zijn maar vooral het einde was een beetje goedkoop, ze gaat toch niet dood. hoewel ik het weerzien met denny wel aardig vond

ja ik heb dus tv gekeken, de stad in geweest, naar mijn moeder geweest, ehh niet zoveel gedaan eigenlijk. ik betwijfel of ik morgen en de rest van de week naar school ga ivm busstakingen. ik moet dan nl een pokke eind lopen en daar heb ik geen zin in. maar anders mis ik een week school. hmm. toch maar lopen denk ik
Oud 23-04-2007, 23:10
__
__ is offline
ik heb vandaag voor het eerst van mn leven statistiek gehad en ik heb ook voor het eerst van mn leven geboord en keukenkastjes in mekaar gezet enzo. verder overheerlijke pastasalade gegeten en net was ik spastisch aan het wegrennen van een lieveheersbeestje. nu is hij dood want hij ging op mn lamp liggen (doet er verder niet toe dat ik m vervolgens op de hoogste stand zette). godverdomme wat een mietje ben ik ook. nu ga ik slapen en morgen mn enige huisgenootje maar eens feliciteren met een plant van de AH van 4 euro (OH NEE, 3 euro met bonuskaart) haha hoe cheesy maar goeeeeddd ik ken dr eigenlijk amper dus boeiend.
Oud 24-04-2007, 09:32
DeadNation
DeadNation is offline
Bwoah! Siked. Dat was mijn dag gister hehe.
Oud 24-04-2007, 09:46
*oma*
*oma* is offline
Gisteren gesprekje gehad, omdat ik volgend jaar pedagogiek wil gaan studeren en ik vond het heel eng, maar dat was nergens voor nodig, haha. Op school nog een poging gedaan om aan mijn scriptie te werken, maar dat was een beetje mislukt en toen ik thuis kwam werd ik opeens heel erg ziek en nu gaat het wel weer. Vage shit.
Oud 24-04-2007, 10:42
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 23-04-2007 @ 22:03 :
ik heb erna meteen de aflevering van volgende week gedownload, kon niet meer wachten hehe
Oud 24-04-2007, 10:44
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Haligh schreef op 23-04-2007 @ 23:45 :
ik ging net naar sunshine en die was tof, daarna kocht ik sigaretten en nu zit ik thuis temptation island te kijken.
ik vind de stelletjes zo stom dit jaar

ik zit thuis en klaar om de deur uit te gaan maar ik heb mijn studiefinanciering nog niet binnen
Oud 24-04-2007, 10:46
June bug
June bug is offline
Ik ben net wakker en wilde gaan douchen want ik heb om 13:30 school, maar nu gaat er net voor mij iemand in de douche verdorie
Oud 24-04-2007, 10:59
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Mijn dag was heel saai tot ik ontdekte dat mijn mandarijn eigenlijk een sinaasappel was.
Oud 24-04-2007, 12:06
Drez
Drez is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-04-2007 @ 11:42 :
ik heb erna meteen de aflevering van volgende week gedownload, kon niet meer wachten hehe
hah ik ook
Oud 24-04-2007, 12:26
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Haligh schreef op 23-04-2007 @ 23:45 :
en nu zit ik thuis temptation island te kijken.
huh temptation island komt toch alleen op dinsdag en donderdag?

ik ben vanochtend naar school geweest voor mentoruur en daarna weer terug in bed gekropen bij mn vriendje, toen geluncht en nu moet ik mezelf dwingen om een oefenexamen voor nederlands te maken maar geen zinnnnn
Oud 24-04-2007, 12:58
Verwijderd
College, college. Deadline en ohja, college.
Oud 24-04-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 24-04-2007 @ 13:26 :
huh temptation island komt toch alleen op dinsdag en donderdag?
maandagavond herhaling

ik heb vandaag m'n huisdieren een schoon hok gegeven en verder heb ik niets gedaan. ik denk dat ik zo maar in de tuin ga liggen ofzo, want ik heb geen zin om iets te doen. morgenvroeg krijg ik m'n scriptie terug, ben benieuwd wat ik nog moet veranderen.
Oud 24-04-2007, 14:26
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 24-04-2007 @ 11:44 :
ik vind de stelletjes zo stom dit jaar
ja te erg.
stelletje sletten.
die dave heeft trouwens in een broodjeszaak in boz gewerkt en die bianca en haar vriend komen uit halsteren .
Oud 24-04-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 23-04-2007 @ 23:04 :
Volgend jaar
haha nu lijkt het of ik mijn zomervakantie 2008 geboekt heb maar ik ga voor een jaar naar Frankrijk dus dat bedoel ik eigeniljk

Edit: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG mijn zusje ik wil haar echt helemaal kapot maken nu ik moet eten voor HAAR maken en omdat zij gister niet heeft afgewassen is er 0,0 ruimte in de keuken en als ik tegen haar praat praat ze gewoon niet terug!!!! wie heeft er een geweer ofzo echt omg dat kind weet PRECIES hoe ze het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 16:03.
Oud 24-04-2007, 16:13
Electriq
Electriq is offline
Dan ga je toch pas koken als ze de afwas heeft gedaan

Ik ging vanmorgen naar school en ik moest met mn klasje een eng experimentje met afgeplakte brillen, oordopjes en het voeren van danoontjes doen want zo wisten we hoe een verstandelijk gehandicapte zich voelt Daarna ging ik naar Utrecht, mn nwe horloge ophalen en ik ben er blij mee. Nu zit ik veel te vol van mn fruitsapje en alles wat ik heb gegeten vandaag.
Oud 24-04-2007, 16:43
Verwijderd
Ooh daar was ik vroeger ook altijd een kei in
Oud 24-04-2007, 16:46
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 24-04-2007 @ 17:43 :
Ooh daar was ik vroeger ook altijd een kei in
verstandelijk gehandicapte spelen?
Oud 24-04-2007, 17:00
Verwijderd
Ook.

Bloed onder de nagels van m'n oudere zus uithalen.
Oud 24-04-2007, 17:01
Verwijderd
Had ik al gezegd dat ik colleges heb gevolgd vandaag?
Oud 24-04-2007, 17:23
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 24-04-2007 @ 15:26 :
ja te erg.
stelletje sletten.
die dave heeft trouwens in een broodjeszaak in boz gewerkt en die bianca en haar vriend komen uit halsteren .
Ik vind de stelletjes dit jaar echt GEWELDIG SLECHT

ja omg danny en bianca haha die danny scheen vroeger heel populaire te zijn

ot:

Stage beeeh had echt geen zin vandaag en zometeen ga ik quiche eten, zelfgemaakt door een huisgenootje ben benieuwd. Maar eerst een peuk op het dakterras
Oud 24-04-2007, 17:37
Verwijderd
Ik zat van half9 tot half6 opschool maar dat was helemaal niet erg want het was opzich redelijk gezellig. Net twee voldoendes teruggehad en zo ga ik weer naar de stad om wat te drinken dus ik ben wel content ja
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten