Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2007, 10:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-07-2007 @ 21:52 :
*zingt*

Hey Hey, You You, I don't like your girlfriend
No Way! No Way! I think you need a new one...
Leuk liedje

Zo, weer een weekje weg, naar Renesse of all places (En nee, dat doe ik natuurlijk niet vrijwillig! Alhoewel, ik ben er voor vrijwilligerswerk ) Veel lol maken en even mijn gedachten verzetten
Oud 21-07-2007, 10:29
Methuselah
Methuselah is offline
Godver, 't is weer vakantieperiode, mijn vriendin zit 'n goeie anderhalve maand thuis en na nog geen twee weken is het alweer van dattum: haar moeder gelooft niet dat ze gaat slagen en verkondigt dat om de haverklap, ze zit ook constant te zeggen dat bepaalde mensen die geen geld hebben nu eenmaal altijd zullen buizen aan de universiteit en zeker in Rechten, mijn vriendin moet van haar meer gaan werken (liefst elke dag van de week), ze moet wel voldoende ontspanning nemen maar een vriend, daar zou ze eigenlijk geen tijd voor mogen maken en nu ze dat toch kan, dan moet ze in huis ook maar extra veel doen in 't huishouden zoals 't hele huis schoonmaken of eten maken etc etc... Godverdomme KUTWIJF dat ze is. Als ze niet slaagt is het niet omdat jullie minder geld hebben dan de gemiddelde rechten-familie, maar omdat jij godverdomme heel de tijd loopt te zagen dat ze't niet gaat halen en dat ze't niet kan en dat ze dit en dat en dit en dat moet doen. Godverdomme!

En dan vraagt ze zich af waarom ik nooit echt heel vriendelijk doe tegen hen.

Zo, dat moest er even uit.
Oud 21-07-2007, 10:38
farai
farai is offline
jeetje wat een ......... Naja vul zelf maar in. b Wat vreselijk voor je vriendin
Oud 21-07-2007, 10:52
ViperDax
ViperDax is offline
t is uit.... ze heeft het meer uitgemaakt omdat het moet van haar familie.. dan dat ze het zelf wil
Oud 21-07-2007, 10:54
farai
farai is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 21-07-2007 @ 11:52 :
t is uit.... ze heeft het meer uitgemaakt omdat het moet van haar familie.. dan dat ze het zelf wil
das nog zoiets
Oud 21-07-2007, 10:56
Neko*
Neko* is offline
Schrap het 'het missen begint te wennen' gedeelte. Net n ontzettend lief smsje gehad. En nu.. mis ik hem. Heel erg.
Oud 21-07-2007, 10:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 21-07-2007 @ 11:52 :
Alle rottigheid op n stokje, wat kut. *knuf*
Oud 21-07-2007, 11:00
ViperDax
ViperDax is offline
Dat kan je wel stellen ja kreeg ik nog maar liefe smsjes...
Oud 21-07-2007, 11:07
Crimson
Crimson is offline
Huh, Viperdax, met jou en M. is het toch al een maand uit ofzo?
Oud 21-07-2007, 11:11
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
Crimson schreef op 21-07-2007 @ 12:07 :
Huh, Viperdax, met jou en M. is het toch al een maand uit ofzo?
t was weer aan, maar dat wist dr familie niet.. werd schijnbaar toch te moeilijk voor dr..

judith?
Oud 21-07-2007, 11:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 21-07-2007 @ 12:11 :
t was weer aan, maar dat wist dr familie niet.. werd schijnbaar toch te moeilijk voor dr..

judith?
precies
Oud 21-07-2007, 11:22
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
Crimson schreef op 21-07-2007 @ 12:21 :
precies
jij ook bedankt in je vertrouwen in mij....
Oud 21-07-2007, 11:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 21-07-2007 @ 12:22 :
jij ook bedankt in je vertrouwen in mij....
wat bedoel je? doe maar ff via pm
Oud 21-07-2007, 11:31
Dott
Dott is offline
Yes !!!! hij komt hierheen

niet zo bijzonder, behalve dat het 2 en half uur reizen is en dat ik blij ben... ik ben verliefd
Oud 21-07-2007, 11:33
Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 21-07-2007 @ 11:56 :
Schrap het 'het missen begint te wennen' gedeelte. Net n ontzettend lief smsje gehad. En nu.. mis ik hem. Heel erg.
komt goed meissiej
Oud 21-07-2007, 11:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 21-07-2007 @ 11:38 :
jeetje wat een ......... Naja vul zelf maar in. b Wat vreselijk voor je vriendin
Mja, en ze trekt zich zulke dingen natuurlijk hard aan en dan leert ze niet zo goed en dan ga ik ook minder goed leren terwijl ik 't echt wel nodig heb enzo.
Oud 21-07-2007, 11:57
I C U
I C U is offline
@ Metuselah: Wow, nice goin' for mom! Lijkt me nogal frustrerend.

@ Viperdax: Oké, dat is apart Tis lastig als je familie je relatie niet waardeert, maar tis wel zonde als het daarom ook echt uitgaat... Sterkte

OT: Gisteravond onwijs veel lol gehad Heerlijk, dat soort avonden. Waarom krijg ik soms van die flashbacks van seks met hem enzo? *zucht* Don't need that!
Oh, en waarom krijg ik die andere goser dan weer niet uit m'n hoofd hoewel hij duidelijk op m'n beste vriendinnetje kickt? Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is Damn.
Oud 21-07-2007, 12:09
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
I C U schreef op 21-07-2007 @ 12:57 :
[B]

@ Viperdax: Oké, dat is apart Tis lastig als je familie je relatie niet waardeert, maar tis wel zonde als het daarom ook echt uitgaat... Sterkte
zeker apart, en ik kan er met mijn dome rot kop maar niet bij komen waarom....

families
Oud 21-07-2007, 13:37
Verwijderd
hij zou 2 maanden op vakantie gaan en gisteren kreeg ik een sms dat het uit was. Verder geen reactie als ik wil weten waarom ..
Oud 21-07-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 21-07-2007 @ 14:37 :
hij zou 2 maanden op vakantie gaan en gisteren kreeg ik een sms dat het uit was. Verder geen reactie als ik wil weten waarom ..
Lekker is dat Lang samen?

OT: Al mijn vrienden zijn op vakantie, dat is echt te saai. En hij werkt dus bah. Maargoed, tussen ons gaat het wel nog steeds super, hij is zo fijn.
Oud 21-07-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 21-07-2007 @ 14:47 :
Lekker is dat Lang samen?

nee, 't was nog niet zo lang, iets meer dan 2 maanden, maar dan nog. 'T pijnlijkste is eigenlijk dat een vriend van hem en een goeie "maat" van mij, die met hem mee was op vakantie, me smste dat hij een nieuwe vriendin had. Ik ben gewoon zonder pardon aan de kant gezet. Niet leuk
Oud 21-07-2007, 14:44
I C U
I C U is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 21-07-2007 @ 14:50 :
nee, 't was nog niet zo lang, iets meer dan 2 maanden, maar dan nog. 'T pijnlijkste is eigenlijk dat een vriend van hem en een goeie "maat" van mij, die met hem mee was op vakantie, me smste dat hij een nieuwe vriendin had. Ik ben gewoon zonder pardon aan de kant gezet. Niet leuk
Uhbadabluh? Serieus, dat is m'n eerste reactie. Wat een ass om dit zo over te brengen! Damn, echt hé. Het maakt geen moer uit hoe lang het geduurd heeft, maar een beetje gevoel en respect moet toch kunnen? Djiezes.

Anyway, sterkte ermee, wat een kutsituatie... Hij is je niet waard, obviously, niet dat jij je daardoor beter voelt *knuv*
Oud 21-07-2007, 16:14
vixen
vixen is offline
Ik ben een beetje in de war. Ik ben ook zo'n wijf.
Oud 21-07-2007, 16:17
Verwijderd
buh... ik mis d'r..

Ben ik eindelijk weer bijna terug van vakantie... gaat zij net weg.. duurt t nog een keer 4 weken voordat ik dr zie... en nu kunnen we niet eens bellen / mailen
Oud 21-07-2007, 16:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, spreek hem vandaag niet denk ik, zie hem maandag weer maar dat duurt nog zo lang. En bij alles wat ik van hem denk, alles wat ik hem hoor zeggen en alle foto's die ik zie gaat het kriebelen
Oud 21-07-2007, 17:02
Halflight
Halflight is offline
Huh, anders gaat mijn gevoel ook even snel weg.

Ennn mijn collega is leuk haha De enige jongen die er werkt maar de laatste weken/maanden begint hij me pas op te vallen en hij is echt lief en hmm, leuk, maandag weer met hem werken .

Straks bij een vriendin eten en loungen dus ja
Oud 21-07-2007, 17:08
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 21-07-2007 @ 14:50 :
wat is dat eigenlijk dan een ongeloofelijke klootzak die jou niet waard is....

Oud 21-07-2007, 19:50
Dott
Dott is offline
Moehaha, en we gaan vanavond samen uit, nu ben ik nog blijer
Oud 21-07-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
ViperDax schreef op 21-07-2007 @ 18:08 :
wat is dat eigenlijk dan een ongeloofelijke klootzak die jou niet waard is....

ik vraag me af of ik niet de debiel ben, dat ik het nooit in de gaten heb gehad, want 't speelde blijkbaar al langer
Oud 21-07-2007, 21:35
Verwijderd
Nou, alle relationele gebieden gaan super.. behalve de ouders toch, het blijft allemaal toch maar moeizaam/ingewikkeld sinds ze gescheiden zijn. Tussen mij en mijn moeder, maar ook tussen mij en mijn vader en zijn nieuwe vrouw.

Er hoeft maar het minste of geringste te gebeuren en ik merk hoeveel oud zeer daar nog zit eigenlijk. Nou ja, de manier die ik had gevonden om overal mee om te gaan werkte redelijk en hopelijk slijt de tijd de rest wel.
Oud 21-07-2007, 22:24
deoxyribose
deoxyribose is offline
Het lijkt net of iedereen op dit subform wel erg snel verliefd wordt.

Maar misschien moest ik dat ook maar eens doen. Is het gevoel tenminste niet zo heftig als het weer eens gebeurt...
Oud 21-07-2007, 22:35
Verwijderd
Terug van vakantie met beste vriendinnetje, was top Nog een week ongeveer en dan zie ik vriendlief ook weer eens. Wel zo gezellig
Oud 21-07-2007, 22:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg dude, stop met bellen. Ik wil je irritante stem nooit meer horen. Ik had je gewaarschuwd en toch ging je door, en nu hoef ik je lelijke bek echt nooit meer te zien. Bel me niet, want ik druk je weg. Mail me niet, want ik hoef je onzin niet te lezen en kom al helemaal niet langs op m'n werk, want dan kan je een klap voor je bek verwachten. Deze 'vriendschap' is offcially OVER!!!
Oud 21-07-2007, 23:46
Klaas B.
Klaas B. is offline
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER.

Nou ja, eigenlijk niet, ze is op vakantie.
Oud 22-07-2007, 00:13
Estar
Estar is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-07-2007 @ 23:43 :
Omg dude, stop met bellen. Ik wil je irritante stem nooit meer horen. Ik had je gewaarschuwd en toch ging je door, en nu hoef ik je lelijke bek echt nooit meer te zien. Bel me niet, want ik druk je weg. Mail me niet, want ik hoef je onzin niet te lezen en kom al helemaal niet langs op m'n werk, want dan kan je een klap voor je bek verwachten. Deze 'vriendschap' is offcially OVER!!!
Gaat het over die gast waar je zijn vriendin niet leuk vindt?
Oud 22-07-2007, 01:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Estar schreef op 22-07-2007 @ 01:13 :
Gaat het over die gast waar je zijn vriendin niet leuk vindt?
Oh nee, die gozer is tof. Anders zou ik 't niet vervelend vinden dat 'ie een vriendin had he.

Dit gaat over een ex-collega van me, waarmee ik ooit eens een weekendje naar Londen ben geweest en sindsdien was 'ie nogal stalkerig. Het stalken viel de laatste tijd wel mee, maar elke keer dat ik 'm zag maakte 'ie hele lullige grapjes.
Eerst begon het met te lachen over m'n dikke benen en andere 'subtiele' opmerkingen over m'n gewicht. Later kwam 'ie langs op m'n werk, noemde 'ie m'n moeder een koe en zei 'ie (toen ik 't niet kon horen!) dat ik teveel vreet. Ik heb 'm toen heel duidelijk gemaakt dat ik dat soort opmerkingen echt niet van hem pik en dat 'ie de volgende keer een knal voor z'n bek zou krijgen. Nou, de volgende keer was er, maar tijdens ons personeelsfeest, dus die knal bleef uit.
Hij stond met een groepje mensen te praten en ik hoor ineens heel hard "Ja, Anouk! HAHAHAHA!". Dus ik vraag 'm wat er is en als 'ie m'n naam zegt dat 'ie dan ook wat te vertellen moet hebben. Wuift 'ie 't een beetje stom weg:"Nee hoor, twas maar een grapje". Maar hij wou niet zeggen wat. Duidelijk weer een lullig grapje dus. Later in de bus hadden hij en een collega 't ook over mij en zei 'ie "Ja die bitch blablabla..."
Ik gaf 'm een vuile blik en heb daarna geen woord meer tegen 'm gesproken. Dit was de druppel. Er had ooit een vriendschap kunnen zijn, maar vrienden maken zulk soort opmerkingen niet, ook niet als grapje.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 01:18.
Oud 22-07-2007, 01:49
WolterB
WolterB is offline
Relatie met mn huisgenoten is op t moment echt super, verder weinig boeiends
Oud 22-07-2007, 03:04
Verwijderd
Trimm Trabb, wat enorm lullig en kinderachtig van 'm!

OT:
Ik weet niet waarom 'ie zo bot, kortaf en lullig tegen me doet. Maar ik vind het helemaal niet leuk meer. We zijn niet als vijanden uit elkaar gegaan, konden altijd goed met elkaar overweg. Waarom nu dan opeens zo? Ik mis 'm, niet als geliefde, maar als vriend. En ik blijf maar moeite doen om het tussen ons goed te houden, maar hij werkt totaal niet mee. Of iig niet zoals ik hoopte.
Oud 22-07-2007, 06:02
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
na 2 weken bijna non stop samen zijn valt het eigelijk best wel tegen hem sinds vrijdagochtend niet meer gezien te hebben. Nu ga ik dalijk op zomerkamp en ik zie hem volgende week maandag weer op mijn verjaardag.
Oud 22-07-2007, 08:33
farai
farai is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 21-07-2007 @ 12:34 :
Mja, en ze trekt zich zulke dingen natuurlijk hard aan en dan leert ze niet zo goed en dan ga ik ook minder goed leren terwijl ik 't echt wel nodig heb enzo.
mja wens je vriendin sterkte van me.

OT: het lijkt alsof hij nix meer van me wil weten en tis mn verjaardag vandaag. Ik weet dak het strax gezellig ga hebben maar voor het eerst in 21 jaar is er op mn verjaardag een leegte die niemand kan opvullen.

En dan krijg je van je tante een diddle tas met "ik hou van jou omdat..." tekst.
Oud 22-07-2007, 08:35
Neko*
Neko* is offline
Ik wil lieve smsjes kunnen sturen.
Oud 22-07-2007, 08:59
Dzjun
Dzjun is offline
Mijn vriend is op vakantie, net nu er allemaal vervelende dingen gebeuren hier..
De vader van een van mijn huisgenootjes is overleden, dus het hele huis is in diepe rouw, ik heb dikke ruzie met mijn ouders (als er een camera in huis was geplaatst vorige week had mn ma aangeklaagd kunnen worden voor mishandeling) en het gaat gewoon allemaal niet goed hier.
Ik mis hem dus verschrikkelijk, en in plaats dat hij even belt ofzo krijg ik alleen maar te horen hoe leuk het daar wel niet is via smsjes..
ECHT... JONGENS....
Oud 22-07-2007, 09:22
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 22-07-2007 @ 09:59 :
Mijn vriend is op vakantie, net nu er allemaal vervelende dingen gebeuren hier..
De vader van een van mijn huisgenootjes is overleden, dus het hele huis is in diepe rouw, ik heb dikke ruzie met mijn ouders (als er een camera in huis was geplaatst vorige week had mn ma aangeklaagd kunnen worden voor mishandeling) en het gaat gewoon allemaal niet goed hier.
Ik mis hem dus verschrikkelijk, en in plaats dat hij even belt ofzo krijg ik alleen maar te horen hoe leuk het daar wel niet is via smsjes..
ECHT... JONGENS....
Heb jij 'm dat dan al laten weten, wat er allemaal aan de hand is? Als ie van niets weet, wat moet ie dan anders doen?
Oud 22-07-2007, 09:24
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-07-2007 @ 10:22 :
Heb jij 'm dat dan al laten weten, wat er allemaal aan de hand is? Als ie van niets weet, wat moet ie dan anders doen?
tuurlijk, ik heb het hem allang laten weten.. Dat van mn moeder 's avonds meteen, toen pakte hij niet op dus stuurde ik een sms, en dan van mn huisgenootje ook meteen...
Hij weet het dus wel hoor!
Oud 22-07-2007, 09:43
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 22-07-2007 @ 10:24 :
tuurlijk, ik heb het hem allang laten weten.. Dat van mn moeder 's avonds meteen, toen pakte hij niet op dus stuurde ik een sms, en dan van mn huisgenootje ook meteen...
Hij weet het dus wel hoor!
Wat een lomp figuur zeg. Als mijn vriendje me dit zou flikken zou hij toch wel een probleem hebben

@ ~oceangirl~: Gefeliciteerd! Hoop dat je toch een fijne verjaardag hebt.
Oud 22-07-2007, 10:13
Verwijderd
Goed goed!
Hij is gewoon echt lief en perfect .
Gelukkig komt hij snel weer hier naartoe want dat wordt wel weer eens tijd .
Oud 22-07-2007, 10:33
Jones
Citaat:
Dzjun schreef op 22-07-2007 @ 09:59 :
ECHT... JONGENS....
Smsjes naar het buitenland willen nog wel eens een eigen leven leiden. Je hebt wel echt een stumper aan de haak geslagen als hij ze wel heeft ontvangen maar er gewoon echt niks over zegt.
Oud 22-07-2007, 10:39
Dzjun
Dzjun is offline
Hij belde net...

Eerst met een lulverhaal hoeveel ze wel niet hadden gezopen gisteren en eergisteren en toen met de vraag hoe het nu hier is.. Ik vertellen, en het enige wat hij zei was dat je dus maar van je leven moet genieten want het kan kort zijn..
Ok, dat was dus echt het laatste wat ik wilde horen. Aan de ene kant mis ik hem enorm en het enige wat ik wil is in zn armen liggen maar aan de andere kant erger ik me er enorm aan dat hij niet ff meelevend kan zijn..
Oud 22-07-2007, 10:51
I C U
I C U is offline
@ Dzjun: Oké, dat is best wel kut. Vooral omdat hij daar zit en jij hier en... Nou ja, smsjes en telefoontjes werken gewoon niet in dit soort situaties. Hoe lang blijft hij nog weg?

OT: Oh lala... Hij wil iets met me afspreken, wat op zich wel weer leuk is, maar dan moet hij wel snel terug smsen anders heeft vandaag geen zin meer Maar wel cool, hij vond het jammer dat hij gisteravond niet met me heeft kunnen praten enzo
En die andere jongen is zo schattig! Ik geef het nog twee weken, tegen die tijd toont hij ook initiatief
Oud 22-07-2007, 10:58
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
I C U schreef op 22-07-2007 @ 11:51 :
@ Dzjun: Oké, dat is best wel kut. Vooral omdat hij daar zit en jij hier en... Nou ja, smsjes en telefoontjes werken gewoon niet in dit soort situaties. Hoe lang blijft hij nog weg?
Hij blijft nog tot woensdag weg maar ik zie hem pas weer ergens volgende week zondag/maandag.. Hij blijft eerst namelijk nog bij zn ouders en dat is echt ver weg van waar ik zit. Dan pas komt hij naar de stad waar we allebei studeren.. Echt ik mis hem zo erg, alles gebeurt opeens nu hij er niet is, net nu ik hem eigenlijk zo hard nodig heb..

Regels voor berichten