Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0985694/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Away From Her
Regiedebuut van Sarah Polley (My Life Without Me, The Sweet Hereafter, The Secret Life of Words). Polley heeft gekozen voor een aardig zwaar thema: een man verliest langzaam zijn vrouw aan dementie en dan krijgt ze in het verpleegtehuis ook nog eens een intense band met de man van iemand anders. Nu en dan aangrijpend, geen meesterwerk, maar ook zeker niet slecht voor een regiedebuut. Atonement Stelt niet teleur. Ik had als een gek nog vandaag het boek uitgelezen en natuurlijk miste ik wat dingen, maar al met al een prima boekverfilming, en Knightley was best te pruimen deze keer. Mooi in beeld gebracht met toepasselijke typmachine-muziek. Eastern Promises Geweldige Cronenberg over de Russische maffia in Londen. Met Viggo Mortensen en Naomi Watts. Het duurt nog even voor 'ie hier te zien zal zijn (ik geloof eind okt/nov), maar mis het niet! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Datzelfde geldt ook wel voor Planet Terror, maar dat vond ik toch een wat grindhouserigere feel hebben, met name door het plot en de gore. Rodriguez heeft dus een betere nabootsing. Én is leuker. Maar Death Proof is ook leuk. Zonet nog ff de dvd gedownload. Kurt Russell <3 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hellbound: Hellraiser II - 8/10 Beter dan Hellraiser. Vrijwel alles is een stapje vooruit gegaan. De gore, de decors, het acteerwerk, de regie, de muziek, de special effects etc. Het bizarheidsgehalte is ook flink opgeschroeft, met als resultaat een hele rare sfeer. The Limey - 7/10 Gewoon een aardige wraakfilm. Terence Stamp is echt geweldig op dreef.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar toch, talkies > silents. Daarom kan ik het me voorstellen dat mensen silents niet echt boeiend vinden. Als je bent opgegroeid met praatfilms (of zelfs ook maar kleur), dan is zo'n stomme /B & W film toch wel ineens een behoorlijke stap terug. Mja.
||
Citaat:
|
Nee, maar je moest eens weten hoeveel mensen een film oninteressant vinden vanwege zijn gebrek aan kleur. En je moest eens weten hoeveel gesteun en gekreun ik daar zelf over heb mogen aanhoren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Russian Ark
Alles in 1 shot gefilmd in het Hermitage. In het begin zit je maar op die cut te wachten maar dat gevoel verminderd gelukkig snel. Moeilijk ook dat er absoluut geen verhaal in zit. Toch heb ik wel genoten van de markies, de kostuums en het decor van het Hermitage. Ook leuk dat je door verschillende tijden 'reist'. Opeens zit je in het heden, mensen in kekke tachtiger jaren outfits, en achter een andere deur een grauwe gang die de Tweede Wereldoorlog moet voorstellen. Catharina de Grote gespot, en de gehele Romanov familie. Sfeervol. 8/10 Das Leben der Anderen Briljant acteerwerk. Vond het moeilijk om er in te komen, en was even bang dat het afgezaagd zou worden op het einde, maar toen breiden ze er toch nog een stuk achteraan dat het weer goedmaakte. Vond het wel frustrerend overigens, dat de hoofdpersoon zo lame eindigt. 7/10
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.epinions.com/content_92015201924 |
![]() |
|
Hellraiser IV: Bloodline - 4/10
Yep. Fail. Hoewel, ik moet zeggen dat er hier en daar wel wat aardige stukjes in zitten. En de special- en make up effecten zijn ook niet eens zo slecht. Hmm.
|
Verwijderd
|
Ocean's Thirteen
Wel aardig voor een heist-filmpje, maar slechts meer van hetzelfde. Ik vond het niet zo heel erg boeiend eigenlijk; ze bedenken een plan, regelen mensen, saboteren de boel, slaan hun slag en lopen tevreden weg. Weinig verrassend of vernieuwend. Al Pacino's personage vond ik ook niet zo veel aan. En een beetje een flauwe terugkeer van enkele personages uit eerdere delen. |
![]() |
|
Hellraiser: Inferno - 3/10
Ik heb er weinig goeds over te melden. Nou ja, behalve dan dat de film heel erg anders is (qua sfeer en vertelstijl) dan de voorgaande delen. Pinhead is niet langer de antagonist maar meer een soort van gast. Wel een leuk concept. Verder is de uitvoering zeer slap.
|
Hellraiser: Hellseeker - 5/10
Gewoon een matige horrorfilm, hoewel een sterke verbetering ten opzichte van Bloodline en Inferno. Het leukste aan de film zijn de terugkeer van Kirsty en de parallellen die men trekt met de vroegere films. Denk aan de scene waarin
Spoiler
Verder niets bijzonders, maar ook niet echt vervelend om te zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? DanielC | 500 | 21-08-2007 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |