Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2007, 14:52
Verwijderd
Toe aan aandacht en knuffels en kusjes van diegene. *zucht*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2007, 15:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Toevallig die in de trein naar Gouda?
Jep. Zat je in dezelfde trein?

Niets nieuws onder de zon
Verder heb ik maandag mijn eerste stagedag, in Blijdorp. Spannend
Oud 01-09-2007, 15:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vanavond BBQ van m'n werk en daarna uit. Ach, een leuk jongen zoenen vanavond moet kunnen, zolang ik maar geen telefoonnmmr geef, ofzo. hihi.
Zeg, wanneer gaan wij samen uit? (a)
Oud 01-09-2007, 16:03
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Dude, ik rebound en niemand heeft er iets over te zeggen?

Dan maar meedelen dat er eergisteren éindelijk weer iets spannends op mijn slaapkamer gebeurde. Kijken of dat de aandacht trekt.
hihi ik was niet online om je de benodigde aand8 te geven!

Ik heb een lekker drukke week achter de rug, veel gedaan met het dispuut! Dat is echt leuk en gezellig. Pff komt mn roeivereniging er nu mee dat we 29 sept gala hebben. Uuuh kon dat niet ietsje eerder ofzo!? Mn teamgenootjes hebben allemaal bijbaantje enzo, dus dat kan nog wel eens lastig worden.En met het team is wel zo gezellig, met de rest van de vereniging heb ik niet zoveel. En dan vind ik het wel zo leuk om met een date te gaan. Ik denk dat het wel goed voor me is als ik dat doe. Ik moet nu toch wennen aan het vrijgezelle leventje, maar damn het is wel lastig zeg. Btje korte termijn. Ik ben echt dol op gala's
Ooh en mn exliefje heeft contact gezocht, en ik heb lekker met hem gebeld en van alles verteld enzo toppie zo mag het van mij doorgaan, dan komt er wel een mooi contact. denk wel dat hij het ook wel leuk vond
Oud 01-09-2007, 16:07
Poepkind
Poepkind is offline
ohja, de eerste gast die actief mij aan het versieren was heeft zich al aangediend. Alleen hij voelde zich vet afgewezen toen ik zei dat ik echt geen tijd had, maar ik loog niet, ik had echt geen tijd alleen hij is wel heel aardig, ziet er normaal leuk uit , maar heeft een beetje suffe uitstraling en tikkeltje onverzorgd hihi. Dus dat word m niet echt
Oud 01-09-2007, 16:13
Verwijderd
alles gaat echt zoooo goed! ik hou zoveel van hem
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 16:31
Pluis
Pluis is offline
Hmm, gister voor het eerst een lange knuffel van hem gekregen, en dat terwijl hij zegt dat hij niet zo klef is... Hij wordt steeds aanhankelijker en ik vind het heerlijk. En we zijn het echt overal over eens, nouja behalve om de onbenullige dingen want hij vindt het leuk om zinloze discussies te voeren.
Ik ben verliehiefd
Oud 01-09-2007, 16:36
Verwijderd
Goed. Maar hij moet morgen om 7.00 uur honkballen en komt daarom vanavond nog niet op mijn feestje met vrienden. Stiekem vind ik dat wel erg jammer Maar morgen is hij er wel en liever morgen (op mijn échte verjaardag) dan vandaag. Mist hij wel het leukste feestje Ik hoop dat er nog iemand om 00.00 uur is, meestal gaan ze zo vroeg weg Maar goed, we zullen zien; ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
hihi ik was niet online om je de benodigde aand8 te geven!
Dat bedoel ik

Die reboundactie wordt 'm trouwens ook niet. Maar het is wel een leuke introductie in het vrijgezelle leven, hihi. Het beest is los, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 17:26
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Dat bedoel ik

Die reboundactie wordt 'm trouwens ook niet. Maar het is wel een leuke introductie in het vrijgezelle leven, hihi. Het beest is los, ofzo.

exactly my thougts laat maar komen
Oud 01-09-2007, 17:35
ST*R
ST*R is offline
Als ik bij hem ben voel ik me zo goed, en voelt alles zo goed. En eigenlijk realiseer ik me dat pas als hij weg is.. Eerst voelde zelfs alleen maar práten over een relatie al benauwend, maar een relatie met hem voelt dus echt goed en totaal niet benauwend.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 18:41
Dott
Dott is offline
ik heb echt zin om me heerlijk klem te zuipen
Oud 01-09-2007, 19:20
Verwijderd
@ RebEls; alsvast gefeliciteerd!

OT: vanmiddag echt een superleuk sms en later msn gesprek gehad. Maar maakt het er allemaal niet makkelijker op. Het is maar goed dat ik allang voors en tegens tegen elkaar heb afgewogen wat hem betreft
Vriendlief is nu naar de voetbal, ga hem over 2 uurtjes ophalen. Me voor die tijd nog zien te motiveren om ff te douchen en iets leuks aan te doen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 19:26
bingomassacre
bingomassacre is offline
mag.niet.soort.van.vreemd.gaan
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen saccer Maar loop natuurlijk wel bij de klimmuur en ken er genoeg. Hoe heet hij dan/ziet hij eruit?

oh dat dacht ik hij heet Rik en is 1.80 à 1.80, smal gebouwd, blonde krulletjes, bril

Ontopic dan maar meteen even. Gister was een beetje stom; mijn vriend zegt steeds met stomme redenen af op het laatste moment, als we hebben afgesproken dat hij naar mij komt (hij is dus ook al de hele vakantie niet geweest), en dan denk ik steeds 'wat een kutreden' maar zeg ik er niets van, en gister zegde hij af met een goede reden en dan word ik opeens wél boos . Maargoed, nu is alles weer goed en hij komt morgen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:33
Verwijderd
Kut.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:36
Housemusic
Housemusic is offline
eenzaam
Maar aan de andere kant heel zeker van 'ons'
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:12
Verwijderd
Introweek begon echt super. Veel lol tijdens de eerste nacht. Rest was ook gaaf. Maar waar blijven die daden nou? Ik heb de woorden al zoveel gehoord... Ik wil meer dan gewoon maar wat woordjes! Ookal is het fouter dan fout en kan het natuurlijk niet en ben ik er principieel eigenlijk heel erg tegen om drie verschillende redenen. Maar hij heeft me gewoon uitgedaagd en nieuwsgierig gemaakt...
Gewoon om het te proberen...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:19
Rob
Rob is offline
Eenzaam op een incomplete manier. Bah. Lang niet zo gevoeld.
Godzijdank staan er nog wat blikken bier in de koelkast, ligt er eten in de kast en heb ik nog wat games om te spelen.

Scratch that. Ik ga zometeen wel even een paar blokken om in de nachtlucht. Die doet mij vast meer goed.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:22
Verwijderd
Hij is lief. Laatst was ik even flink van slag en ik moest echt even mijn verhaal kwijt en al. Hij weet dan gelukkig wat ik nodig heb: geen advies, maar een luisterend oor, veel knuffels en begrip. Die oplossing komt dan vanzelf wel

En vandaag met hem, zwagerlief, vriendin van zwager en vriend naar de Efteling geweest. Erg gezellig gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Jammer was wel dat ze ernaast zaten in de droomvlucht, ik krijg dan altijd zin om te zoene
Maandag ga ik met mijn zus op vakantie, heb er heel veel zin in. Ben wel benieuwd hoe dat gaat, een weekje zonder hem.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:46
Giles
Giles is offline
Oud 02-09-2007, 02:10
Orpheo
Orpheo is offline
Damn, wat een gestoorde avond! eerst zie ik m'n ma d'r trouwring weer dragen, voor het eerst in 16 jaar, en nu net 3 uur op stap geweest met m'n oom en n vriend van de familie; 3 uur lekker rondkarren, om gewoon ijsje te eten, en bier te kantelen. GE - FUCKIN - WELDIG!!! kijk, zo horen de sabbath-avonden gewoon te zijn zo, en nu slapen.
Oud 02-09-2007, 07:33
Dott
Dott is offline
Citaat:
ik heb echt zin om me heerlijk klem te zuipen
And so I did.. omfg.. ik was best wel heerlijk aardig vreselijk aangeschoten
Ben wel veilig thuisgekomen though
En ik stuurde een lief smsje naar iemand (een beetje erg openhartig achteraf) en dan krijg ik terug: bedankt voor je lieve woorden, tja sorry hoor, wel lief enzo, maar wat schiet ik daarmee op een, je hebt gelijk, of, zo voel ik me ook (althans ik had het idee dat het zo was.. maar nu weer nuchter ga ik toch mijn vraagtekens zetten ) was ook wel fijn geweest ach ja, ik weet het ook niet.. alcohol he?
En weer eens mijn maandelijkse feestje vandaag..
Oud 02-09-2007, 07:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Whaha, praten met bepaalde personen zorgt voor dromen over bepaalde personen En of dat nou zo gewenst is weet ik niet, maar lachen is het wel

En RebEls: gefeliciteerd
Oud 02-09-2007, 07:49
farai
farai is offline
mja die ene is wel lief. maar hij woont zo ver weg. en ik heb geen zin meer in langeafstandsrelatie.
Oud 02-09-2007, 07:52
Dott
Dott is offline
ik voel me nu erg leeg, kan wel een knuffel van een bepaalde persoon gebruiken.. maar ja, die heb ik al een tijdje niet gezien..
en ik had geen zin om dit erbij te editten
Oud 02-09-2007, 10:07
woezel
woezel is offline
ik voel me nogal slettig en gemakkelijk. maar dat gaat ook wel over zeker
Oud 02-09-2007, 12:55
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Godver, maak het mezelf nog altijd moeilijk. Ik kan hem gewoon niet zomaar vergeten, en andersom heb ik het idee dat hij dat ook heeft. Maar daar houd het op, we spreken elkaar nog maar sporadisch, durven beiden geen contact meer op te nemen. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Blegh.
Oud 02-09-2007, 13:15
stout!
stout! is offline
Nog 10 dagen. Afgelopen tijd heel druk gehad dus niet veel (diepgaand) contact, maar ben nu bij mijn ouders en al 2 keer gebeld. Ik wil hem zien, en het wordt vast fijn.
Morgen begin ik aan mijn master en ik ben vastbesloten hard mijn best te gaan doen. Ben een beetje klaar met het kansloze zuipen van de laatste tijd .
Oud 02-09-2007, 13:29
Verwijderd
Ik erger me dood omdat er gister niemand die ik kende in het filmhuis was. S niet, R niet, niet een G zodat ik kon vragen wat ik al weken moet vragen en aaah. Heb je eens plannen worden ze weer gefrustreerd door mensen die er gewoon nóóit zijn.
Maar goed, lieve vrienden heb ik wel. Jeej. En ik ga gewoon níet meer uit in Sittard want die stomme kennissengroep kan me intussen gestolen worden. Wat een stelletje achterlijke gladiolen zijn dat zeg, alsof ik niks beters te doen heb.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 13:47
Verwijderd
Ik heb de meest geweldige vriendinnen die er zijn. Abosluut. Een heerlijke avond met zn 4en gehad, ongelooflijk de slappe lach gehad maar ook serieuze gesprekken kunnen hebben
We waren uit eten geweest en daarna nog even kroeg in. Op een gegeven moment hadden we het over nummers die ons bij zouden blijven, waar je herinneringen bij krijgt als ze over 20 jaar weer gedraaid zouden worden. Voor ons waren dat o.a. summer of 69, kryptonite, fast car e.d. Toen had J. stiekem terwijl wij het niet doorhadden summer of 69 aangevraagd <3 ik hou van hun

En wat betreft liefdesrelationeel gebied: gisterochtend was geweldigliefschattigwauw. vanochtend was weer beetje kut, stomme gesprekken. hmja ik geef het maar weer wat tijd. heb hem wel gezegd dat ik niet maanden blijf wachten, simpelweg omdat ik niet denk dat áls we daarna nog wel iets krijgen dat het dan nog gelijkwaardig is. en ook omdat hij, als hij zo lang moet nadenken en blijft twijfelen, blijkbaar niet genoeg om me geeft. Ik bedoel, we zijn nu een maand verder en na bijv 2 maand ofzo dan weet je dat toch wel? voor zover je dat kunt weten natuurlijk

nou ja, nu beetje afwassen hier () straks bij mn ouders eten. en miss als ie niet moe was vanav gingen we nog film kijken. ik zie wel, ik ga niet wachten. ik heb ook een leven en ik vind het heerlijk om met hem te zijn en leuke dingen te doen, maar zodra ik merk dat ik weer ga piekeren dan ga ik gewoon lekker de knop omzetten en scheit hebben. ik kan er toch niets aan doen behalve gewoon mezelf zijn en blijven.

toch?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
@ RebEls; alsvast gefeliciteerd!
Dank je! Lief

ot.: Niet veel te melden. Hij is onderweg en ik ben zenuwachtig Zal wel vanwege de cadeautjes zijn waar hij de héle tijd over smst
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Whaha, praten met bepaalde personen zorgt voor dromen over bepaalde personen En of dat nou zo gewenst is weet ik niet, maar lachen is het wel

En RebEls: gefeliciteerd
Hahaha dank je muts Maar wel een leuke muts! Ik hoop dat je het naar je zin hebt in de bios
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:27
Verwijderd
Hmm, het gaat goed. Alleen was er vrijdag een afscheidsfeest van een vriendin die 13 maanden naar het buitenland gaat.. die ga ik echt missen. En moest ik gisteren mijn moeder troosten door iets wat mijn vader (gescheiden ouders) had gezegd/gedaan en dat haat ik. En nu wordt mijn broertjes verjaardag waarschijnlijk apart gevierd en weet ik niet voor welke verjaardag ik moet "kiezen" en ik vind het superkut.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:49
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik wil je niet bang maken, maar bewust dat sommige mensen zulke klootzakken zijn. Misschien kun je hem er beter gewoon mee confronteren. Zeggen dat je het niet leuk vind en het je gevoel over je relatie onzeker maakt ofso. Wordt hij dan weer boos, tjah lijkt me duidelijk dat zn eigen flirt met je vriendin belangrijker voor hem is dan jouw gevoelens.
Misschien ook een idee om met je vriendin te praten. Als zei er geen kwaad in ziet, toch gewoon vragen of ze rekening met jou wil houden en dr dus toch mee te stoppen!!
Nogmaals, ik wil je niet bang maken maar als je het zelf normaal vond, had je het hier niet neergezet. Ga je grenzen niet verleggen omdat hij geen rekening met je wil houden!

Succes!
Ja heb er 1 keer met hem over gepraat, en hij werd totaal niet boos en was heel bergipvol. Maar ik word er steeds meer zeker van dat hij mij echt heel leuk vindt en dat mn vriendin en hij het gewoon goed kunnen vinden en hij haar niet leuk vindt. Het is/was echt alleen wennen omdat de vorige jongens die ik leuk vond heel anders met meisjes omgingen, en volgens mij ben ik er nu wel aan gewend

Vanavond met mn soort van ex afgesproken en ben beetje bang voor wat er gaat gebeuren, maar komt ook wel goed.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 15:05
Verwijderd
Ik vind m zooooooo lief.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 15:58
wup
wup is offline
Ik doe een moord voor een vriendje wat af en toe zijn telefoon op neemt
Trek dit maar slecht..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:28
Verwijderd
En ik heb contact met klasgenootjes waar ik eerst heel oppervlakkig mee om ging, en dit is volgensmij 't eerste klasgenootje waarmee ik 't echt goed kan vinden.

De knul waarmee ik voordat ik mn vriend kende heel veel mee om ging is nu weer terug in Amsterdam, jammergenoeg heb ik geen tijd en ben ik te lui om op en neer naar Almere te treinen, anders had ik hem wel vaker gezien. Achja.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:50
I C U
I C U is offline
ARGH, ik ga nooit meer met een grote groep stappen. Of op zich dat wel, maar dan trek ik wel een eigen plan samen met mensen die ik leuk vind. Anders wordt het echt niets! Gelukkig is het gisteren toch nog goed gekomen!

Ik vind het allemaal allang best, geloof ik Ja.

@ Spek: Tja, zeg het maar! We pakken de agenda er nog wel bij
Oud 02-09-2007, 18:42
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ongelovelijk hoe ik me zo heb kunnen vergissen gisteren. Het was toch een zeer gezellig avondje stappen. Zo goed ga ik zelden stappen.

Deze week intro-week voor mijn nieuwe school, ik ben heel benieuwd wat we gaan aantreffen.
Oud 02-09-2007, 18:52
Lilium
Lilium is offline
Ik heb een heerlijke avond/nacht gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 19:00
Luna
Luna is offline
vandaag een beetje een dipje, puur mijn eigen onzekerheid (en moe+kater maakt ook beetje down). hij was gister een beetje afstandelijk terwijl ie dat normaal nooit is. maar we zijn 4 dagn bijna non-stop bij elkaar geweest en dat was allemaal heel fijn verder.
Oud 02-09-2007, 19:09
Verwijderd
hij is veel te lief en ik ben een dom wicht maar hij heeft wel gelijk...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:04
Verwijderd
Tof weekend gehad
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hahaha dank je muts Maar wel een leuke muts! Ik hoop dat je het naar je zin hebt in de bios
Bios was heel gezellig, wel met vrouwelijk gezelschap
Citaat:
@ Spek: Tja, zeg het maar! We pakken de agenda er nog wel bij
Nu ik in Rotterdam zit, gaat alles een stuk makkelijker

En: ik was net uit eten met mijn ouders, mijn zus en haar nieuwe vriend. En toen wisten ze nog wel een vriend van hem die wel bij mij zou passen. En als het daar niet mee klikte wisten ze er nog wel een paar. Omg. Ik word gekoppeld
Oud 02-09-2007, 20:06
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is zooo lief. (:
Oud 02-09-2007, 20:21
I C U
I C U is offline
Citaat:
Bios was heel gezellig, wel met vrouwelijk gezelschap Nu ik in Rotterdam zit, gaat alles een stuk makkelijker

En: ik was net uit eten met mijn ouders, mijn zus en haar nieuwe vriend. En toen wisten ze nog wel een vriend van hem die wel bij mij zou passen. En als het daar niet mee klikte wisten ze er nog wel een paar. Omg. Ik word gekoppeld
True! Al moet ik natuurlijk een slaapplaats regelen of heel erg nuchter blijven

Gekopeld worden kan leuk zijn, maar... Good luck! 't Houdt je iig bezig

Ik heb trouwens 'She's the man' gekocht! Ik kon het niet laten...
Oud 02-09-2007, 20:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
True! Al moet ik natuurlijk een slaapplaats regelen of heel erg nuchter blijven

Gekopeld worden kan leuk zijn, maar... Good luck! 't Houdt je iig bezig

Ik heb trouwens 'She's the man' gekocht! Ik kon het niet laten...
Taxi van centrum Rotterdam naar mijn huis is ongeveer 25 euro

Uhuh. Ik ben er ook veel te nuchter voor geloof ik, maar ben benieuwd naar de foto's die mijn zus gaat mailen. Wie weet zit er wel een hottie tussen (a)

Amanda Bynes <3
Oud 02-09-2007, 20:27
Verwijderd
Ik ben niet goed in msn-conversations. Gewoon omdat ik altijd veel botter over kom dan dat ik bedoelde, en we daardoor snel ruzie krijgen. En als ik expres probeer niet zo bot over te komen, lukt 't helemaal niet. Zucht. En daarna doen we weer lief.

Morgen komt ie terug, en 't zorgen dat ik niet naar school hoef is 'n hell, zeker met deze nieuwe (verneukte) tijden. Hmm. En toch is hij de allerliefste op de hele wereld. En nog maar +/- 15 uur en dan is hij weer in NL. <3
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:27
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Ik ben er ook veel te nuchter voor geloof ik, maar ben benieuwd naar de foto's die mijn zus gaat mailen. Wie weet zit er wel een hottie tussen (a)

ik wil ook gekoppeld worden, kan je tenminste lachen!
Reageren

Regels voor berichten