Advertentie | |
|
![]() |
|
ohja, de eerste gast die actief mij aan het versieren was heeft zich al aangediend. Alleen hij voelde zich vet afgewezen toen ik zei dat ik echt geen tijd had, maar ik loog niet, ik had echt geen tijd
![]()
|
Hmm, gister voor het eerst een lange knuffel van hem gekregen, en dat terwijl hij zegt dat hij niet zo klef is...
![]() Ik ben verliehiefd ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Goed. Maar hij moet morgen om 7.00 uur honkballen en komt daarom vanavond nog niet op mijn feestje met vrienden. Stiekem vind ik dat wel erg jammer
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ RebEls; alsvast gefeliciteerd!
OT: vanmiddag echt een superleuk sms en later msn gesprek gehad. Maar maakt het er allemaal niet makkelijker op. Het is maar goed dat ik allang voors en tegens tegen elkaar heb afgewogen wat hem betreft ![]() Vriendlief is nu naar de voetbal, ga hem over 2 uurtjes ophalen. Me voor die tijd nog zien te motiveren om ff te douchen en iets leuks aan te doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh dat dacht ik ![]() Ontopic dan maar meteen even. Gister was een beetje stom; mijn vriend zegt steeds met stomme redenen af op het laatste moment, als we hebben afgesproken dat hij naar mij komt (hij is dus ook al de hele vakantie niet geweest), en dan denk ik steeds 'wat een kutreden' maar zeg ik er niets van, en gister zegde hij af met een goede reden en dan word ik opeens wél boos ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Introweek begon echt super. Veel lol tijdens de eerste nacht. Rest was ook gaaf. Maar waar blijven die daden nou? Ik heb de woorden al zoveel gehoord... Ik wil meer dan gewoon maar wat woordjes! Ookal is het fouter dan fout en kan het natuurlijk niet en ben ik er principieel eigenlijk heel erg tegen om drie verschillende redenen. Maar hij heeft me gewoon uitgedaagd en nieuwsgierig gemaakt...
Gewoon om het te proberen... |
![]() |
|
Eenzaam op een incomplete manier. Bah. Lang niet zo gevoeld.
Godzijdank staan er nog wat blikken bier in de koelkast, ligt er eten in de kast en heb ik nog wat games om te spelen. ![]() Scratch that. Ik ga zometeen wel even een paar blokken om in de nachtlucht. Die doet mij vast meer goed. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is lief. Laatst was ik even flink van slag en ik moest echt even mijn verhaal kwijt en al. Hij weet dan gelukkig wat ik nodig heb: geen advies, maar een luisterend oor, veel knuffels en begrip. Die oplossing komt dan vanzelf wel
![]() En vandaag met hem, zwagerlief, vriendin van zwager en vriend naar de Efteling geweest. Erg gezellig gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Jammer was wel dat ze ernaast zaten in de droomvlucht, ik krijg dan altijd zin om te zoene ![]() Maandag ga ik met mijn zus op vakantie, heb er heel veel zin in. Ben wel benieuwd hoe dat gaat, een weekje zonder hem. |
![]() |
|
Damn, wat een gestoorde avond! eerst zie ik m'n ma d'r trouwring weer dragen, voor het eerst in 16 jaar, en nu net 3 uur op stap geweest met m'n oom en n vriend van de familie; 3 uur lekker rondkarren, om gewoon ijsje te eten, en bier te kantelen. GE - FUCKIN - WELDIG!!! kijk, zo horen de sabbath-avonden gewoon te zijn
![]()
||
Citaat:
![]() Ben wel veilig thuisgekomen though ![]() En ik stuurde een lief smsje naar iemand (een beetje erg openhartig achteraf) en dan krijg ik terug: bedankt voor je lieve woorden, tja sorry hoor, wel lief enzo, maar wat schiet ik daarmee op ![]() ![]() ![]() En weer eens mijn maandelijkse feestje vandaag..
|
Whaha, praten met bepaalde personen zorgt voor dromen over bepaalde personen
![]() ![]() En RebEls: gefeliciteerd ![]()
|
Godver, maak het mezelf nog altijd moeilijk. Ik kan hem gewoon niet zomaar vergeten, en andersom heb ik het idee dat hij dat ook heeft. Maar daar houd het op, we spreken elkaar nog maar sporadisch, durven beiden geen contact meer op te nemen. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Blegh.
|
Nog 10 dagen. Afgelopen tijd heel druk gehad dus niet veel (diepgaand) contact, maar ben nu bij mijn ouders en al 2 keer gebeld. Ik wil hem zien, en het wordt vast fijn.
Morgen begin ik aan mijn master en ik ben vastbesloten hard mijn best te gaan doen. Ben een beetje klaar met het kansloze zuipen van de laatste tijd ![]()
|
Verwijderd
|
Ik erger me dood omdat er gister niemand die ik kende in het filmhuis was. S niet, R niet, niet een G zodat ik kon vragen wat ik al weken moet vragen en aaah. Heb je eens plannen worden ze weer gefrustreerd door mensen die er gewoon nóóit zijn.
Maar goed, lieve vrienden heb ik wel. Jeej. En ik ga gewoon níet meer uit in Sittard want die stomme kennissengroep kan me intussen gestolen worden. Wat een stelletje achterlijke gladiolen zijn dat zeg, alsof ik niks beters te doen heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de meest geweldige vriendinnen die er zijn. Abosluut. Een heerlijke avond met zn 4en gehad, ongelooflijk de slappe lach gehad maar ook serieuze gesprekken kunnen hebben
![]() We waren uit eten geweest en daarna nog even kroeg in. Op een gegeven moment hadden we het over nummers die ons bij zouden blijven, waar je herinneringen bij krijgt als ze over 20 jaar weer gedraaid zouden worden. Voor ons waren dat o.a. summer of 69, kryptonite, fast car e.d. Toen had J. stiekem terwijl wij het niet doorhadden summer of 69 aangevraagd <3 ik hou van hun ![]() En wat betreft liefdesrelationeel gebied: gisterochtend was geweldigliefschattigwauw. vanochtend was weer beetje kut, stomme gesprekken. hmja ik geef het maar weer wat tijd. heb hem wel gezegd dat ik niet maanden blijf wachten, simpelweg omdat ik niet denk dat áls we daarna nog wel iets krijgen dat het dan nog gelijkwaardig is. en ook omdat hij, als hij zo lang moet nadenken en blijft twijfelen, blijkbaar niet genoeg om me geeft. Ik bedoel, we zijn nu een maand verder en na bijv 2 maand ofzo dan weet je dat toch wel? voor zover je dat kunt weten natuurlijk ![]() nou ja, nu beetje afwassen hier ( ![]() ![]() toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, het gaat goed. Alleen was er vrijdag een afscheidsfeest van een vriendin die 13 maanden naar het buitenland gaat.. die ga ik echt missen. En moest ik gisteren mijn moeder troosten door iets wat mijn vader (gescheiden ouders) had gezegd/gedaan en dat haat ik. En nu wordt mijn broertjes verjaardag waarschijnlijk apart gevierd en weet ik niet voor welke verjaardag ik moet "kiezen" en ik vind het superkut.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanavond met mn soort van ex afgesproken en ben beetje bang voor wat er gaat gebeuren, maar komt ook wel goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik heb contact met klasgenootjes waar ik eerst heel oppervlakkig mee om ging, en dit is volgensmij 't eerste klasgenootje waarmee ik 't echt goed kan vinden.
![]() De knul waarmee ik voordat ik mn vriend kende heel veel mee om ging is nu weer terug in Amsterdam, jammergenoeg heb ik geen tijd en ben ik te lui om op en neer naar Almere te treinen, anders had ik hem wel vaker gezien. Achja. |
![]() |
|
ARGH, ik ga nooit meer met een grote groep stappen. Of op zich dat wel, maar dan trek ik wel een eigen plan samen met mensen die ik leuk vind. Anders wordt het echt niets! Gelukkig is het gisteren toch nog goed gekomen!
Ik vind het allemaal allang best, geloof ik ![]() @ Spek: Tja, zeg het maar! ![]() ![]()
|
Ongelovelijk hoe ik me zo heb kunnen vergissen gisteren. Het was toch een zeer gezellig avondje stappen. Zo goed ga ik zelden stappen.
![]() Deze week intro-week voor mijn nieuwe school, ik ben heel benieuwd wat we gaan aantreffen. ![]()
|
vandaag een beetje een dipje, puur mijn eigen onzekerheid (en moe+kater maakt ook beetje down). hij was gister een beetje afstandelijk terwijl ie dat normaal nooit is. maar we zijn 4 dagn bijna non-stop bij elkaar geweest en dat was allemaal heel fijn verder.
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En: ik was net uit eten met mijn ouders, mijn zus en haar nieuwe vriend. En toen wisten ze nog wel een vriend van hem die wel bij mij zou passen. En als het daar niet mee klikte wisten ze er nog wel een paar. Omg. Ik word gekoppeld ![]()
||
Citaat:
![]() Gekopeld worden kan leuk zijn, maar... ![]() ![]() Ik heb trouwens 'She's the man' gekocht! ![]()
||
Citaat:
![]() Uhuh. Ik ben er ook veel te nuchter voor geloof ik, maar ben benieuwd naar de foto's die mijn zus gaat mailen. Wie weet zit er wel een hottie tussen ![]() Amanda Bynes <3 ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben niet goed in msn-conversations. Gewoon omdat ik altijd veel botter over kom dan dat ik bedoelde, en we daardoor snel ruzie krijgen. En als ik expres probeer niet zo bot over te komen, lukt 't helemaal niet. Zucht. En daarna doen we weer lief.
Morgen komt ie terug, en 't zorgen dat ik niet naar school hoef is 'n hell, zeker met deze nieuwe (verneukte) tijden. Hmm. En toch is hij de allerliefste op de hele wereld. En nog maar +/- 15 uur en dan is hij weer in NL. <3 |
![]() |
||
Citaat:
ik wil ook gekoppeld worden, kan je tenminste lachen!
|
![]() |
|
|