Advertentie | |
|
![]() |
|
ahum, joris is uit het spel. en dan nog, laatst moesten ze onder het toezicht van alle andere spelers de test doen. dan moet je toch op zijn minst doen alsof je iets intikt.
|
Verwijderd
|
Het is Edo gek.
Waarom zou hij anders de nummers vragen van de andere kandidaten. Lekker lang bellen met Joris, nouja.. die trapt daar wel in en Edo wist natuurlijk dat zij allebei dan niet te bereiken waren. Edo koos de eerste envelop, en daar ging alweer 1500 euro uit de pot. Wel nog even zijn best doen, maar niet te veel. Het is Edo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, van 6 afleveringen!
Het was juist goed van Edo om die anderen te bellen, hij wilde erachter komen wat die anderen op hun taxi hadden staan, zodat hij zelf ook kon helpen met het spel en niet afhankelijk moeten zijn van Patrick de mol. Haha, zal je zien Dunya de mol is ![]() Ik vond haar trouwens voor het eerst best verdacht deze aflevering. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fijn dat Joris er uit is, ik vond hem al helemaal niet verdacht (alleen irritant omdat hij wel z'n best deed de boel te saboteren), maar om me heen hoorde ik steeds meer mensen zeggen dat Joris wél de mol was. Het rode scherm vond ik een duidelijk teken dat hij de mol níet zou kunnen zijn, maar dat vonden anderen juist weer een goede mollenstreek. Mijn zus werd helemaal defensief toen ik ging uitleggen dat ik Joris niet verdacht vond
![]() ![]() ![]() Ik verdenk Dennis nog steeds, maar ik weet niet waarom. Edo is ook wel verdacht. Patrick verdenk ik ook een beetje omdat ik dat nog niet eerder gedaan heb... Lastig lastig. Ik ben héél benieuwd ![]() |
![]() |
|
Dennis is al een tijdje mijn hoofdverdachte, maar door deze aflevering twijfel ik heel erg over Patrick. En volgens mij vindt Edo het gewoon heel grappig als dingen misgaan en komt hij daardoor mollerig over.
Luistert er eigenlijk nog iemand naar die muzikale aanwijzingen? Of heb je daar eigenlijk alleen achteraf wat aan... |
![]() |
|
ze speelden een nummer van een cd (van boy sets fire geloof ik) waarop de hoes exact hetzelfde plaatje stond als wat dennis als tatoeage heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dat Joris eruit is, maar aan de andere kant was ik zijn 'ge-Mol' ook wel een zat eigenlijk. Regina zou ook wel een goede Mol zijn, ze kocht als enige een vrijstelling, ondanks dat er met die Topito's ook een vrijstelling gewonnen kan worden. Geloof niet dat zij er zo bijster veel heeft, maar op de manier van Patrick heeft iemand zijn Topo snel vol. Ach, ik zie het over een paar weken wel, ik zet nu in op Edo iig.. |
![]() |
|
dit is de muzikale hint van afgelopen week trouwens:
Amitri Del - Start With Me With all the stuff they sell you night and day With all the trash they try to trick you with you lie to me Well I don't need it but I get it anyway With all the sadness and lunacy, With all the dispossessed hopeless, you're leaving me Well I don't want it but it's how it's going to be Yeah, you can try to save the world And baby, that's fine But is it such a hateful crime to start with me? With all the bad debts and misery With all the dirty tricks and hypocrites you cheat on me Well I don't want it but it's all that I can see With all the discrete obscenities With all the money freaks and doublespeak you turn away Well I don't need it, but I guess it's gonna stay Yeah, you can try to save the world Well baby, that's fine But is it such a hateful crime to start with me die tekst vind ik op zich akelig veel van toepassing op patrick's diefstal bij dennis, als je uitgaat van dennis als mol ( wat ik doe)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '12 WolterB | 268 | 12-03-2012 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol, 2011! Signy | 483 | 07-07-2011 14:57 | |
De Kantine |