Advertentie | |
|
![]() |
|
Vreemd opkijken, want die spullen zitten nooit in mijn tas.
Wat zou jij doen als je door het raam kijkt in je ziet in de kamer tegenover je een naakt meisje rondlopen?
|
Zegggen dat ze nooit een dikke kont heeft maar juist een hele mooie kont! Tenzij die broek haar wel echt een dikke kont geeft, dan is eerlijk zijn goed!
Edit:Weer ergens gaan solliciteren ![]() WZJDA kazet je pmt dat hij je wilt daten?
|
Ik zou schrikken, kijken of er nog mensen waren, gewond raken en de brandweerb ellen (Wrsch eerst het laatste)
Als je 2 daagjes weggaat, maar je voelt je alsof je in elkaar geslagen bent en hebt keelpijn+hhoofdpijn?
|
Ladingen tissues meenemen, keelsnoepjes, pijnstillers en neusspray op voorraad in mijn handtas en toch gaan.
![]() Hoe zou jij reageren als je opeens wakker werd in een vreemde kamer met iemand naast je in bed die je je niet eens een beetje kunt herinneren?
|
Eisen dat ie mn toelage verdubbeld. Ik zou denk ik wel echt boos zou worden, maargoed.. Ik snap sowieso al niet hoe je het vol kunt houden om na je trouwdag nog maar met 1 persoon sex te hebben de rest van je leven, dus opzich.. Ik ben zelf vaak al op mn scharrels uitgekeken na 3 maanden, dus als hij na 30 jaar iets anders wil.. Wel hopen dat ze niet gaan scheiden + bijhorend moddergooien.
Wat zou je doen als je ontdekte dat je ouders overwegen een Chinees kindje te adopteren? (Been there) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? #2 Verwijderd | 1 | 19-09-2007 22:14 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft kritiek op famillie Verwijderd | 25 | 12-10-2003 17:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |