Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Ik dacht eigenlijk niet heel erg dat Ruby een wolf was, maar hij was de enige speler waarbij ik dan nog énkele theorieën/argumenten kon bedenken, al waren ze misschien niet veel waard. Maar in mijn ogen was hij vooral een irritante speler die zich per ongeluk een beetje verdacht gedroeg. Maar mooi dus dat we op 'm gestemd hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De tovenaar is goed bezig ![]() volgens mij is de tovenaar in iedergeval geen geliefde met een dorpeling (of iemand aan de kant van de dorpelingen). Want dan zou het me logisch lijken dat hij heel de tijd die dorpeling zou beschermen en zou er vast al iemand opgegeten zijn (of de weerwolven proberen telkens dezelfde op te eten, zou ook nog kunnen). Als de tovenaar geliefde zou zijn met een wolf, dan zou de tovenaar weten wie de wolven op zouden eten (de geliefden delen alles) en zou hij dus iemand anders beschermen en zouden er ook al mensen opgegeten zijn. Volgens mij is de tovenaar geen geliefde. 19 spelers: nog 3 wolven, 1 tovenaar, 1 ziener, 1 verrader, 1 wolfsbane, 2 geliefden, 1 cupido en 9 dorpelingen (correct me if i'm wrong ![]() ik ga nog even nadenken over mijn stem ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maarrehm, vooralsnog vind ik met name Kazet verdacht, om de reden die ik hiervoor al noemde (zie ook Soija's laatste post).
||
Citaat:
![]() Ik vind Kazet wel verdacht om precies wat Soija zegt. Die krijgt mijn stem morgen ![]()
|
Lieve spelers,
Als iemand iets niet snapt, mag hij/zij een pm sturen naar de spelleider. 01. sterrenmeisje 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! Het is de wolven eindelijk gelukt om iemand op te eten en ze hebben nu ook meteen de ziener te pakken. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om wraak te nemen. Succes!
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de ziener wel een fijnere functie is dan de tovenaar, of niet?
Ik heb in elk geval nooit heel veel meegekregen van de tovenaar in het spel. Ja, nu, in dit spel misschien, aangezien er twee keer niemand is opgegeten. Maar de ziener kan echt iedere eetronde een identiteit te weten komen, dat is ideaal... Ik vind het argument van Soija tegen Kazet erg aannemelijk en ga daarom ook eens meer op hem letten. Daarnaast vind ik Kazet nogal meegaand, maar volgens mij is ie dat wel vaker (in dit spel dan ![]() Maarrr... Soija stond ook nog wel op mijn lijstje een paar dagen geleden (voordat ik Ruby ging verdenken) dus ik ga even uitzoeken waarom hij dat ook alweer stond en dan ga ik er nog eens een nachtje over slapen. ![]() |
![]() |
||
Kut, de ziener
![]() Citaat:
@Flowtje: volgens mij moet je dan op het aantal reacties op een topic klikken, en kun je dan op de persoon klikken.
||
Citaat:
Kennis is leuk, maar niet als je er niks mee kunt. En de ziener, zonde. ![]()
|
Ik verbaas me iedere keer weer over alle mogelijke tactieken die er zijn. Zeker met de geliefden in het spel wordt alles toch een stuk lastiger. Ik speel normaal altijd het basisspel, met ziener, tovenaar en wolfsbane. Maar hier wordt het toch wel erg lastig. Zeker ook omdat na de vorige stemronde niet zo extreem veel gepost is aan theoriën en dergelijke. Dus ik blijf bij mijn laatste stem, en die was voor Lisaaah.
Kazet Nagorra drukknoopje Mr Soija MadameMinke? Daboman Femic ecnelis Lucky Luciano Pippeloen Lisaaah x-spekkie-x
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Omdat minimaal 1 keer de bescherming gewerkt heeft. Ecnelis doet niet mee. ![]() Kazet Nagorra Drukknoopje Mr Soija MadameMinke? Daboman Femic waves Kazet Nagorra Eye of Sauron Death-tears Lucky Luciano Pippeloen Lisaaah x-spekkie-x Daboman Dark Phoenix Laatst gewijzigd op 15-11-2007 om 13:13. |
![]() |
||
Maar ehm.. de mensen die in de vorige ronden ook op respectievelijk death-tears en Kazet gingen stemmen, lokten toch net zo goed gelijkspel uit? Volgens mij leidt Kazet de aandacht gewoon van hemzelf af, maar goed.
Citaat:
Anyway, laten we hopen dat er geen gelijkspel uit komt, vooralsnog heeft Kazet de meeste stemmen, maar het trekt gestaag gelijk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar jeetje darkie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder denk ik dat de verrader, zeker als het vrij laat pas gepost is, er jůist beter aan doet om te doen of hij / zij met de groep meegaat en vervolgens iemand anders te stemmen. Daar komt eerder gelijkspel van. Ik ga eens kijken op wie ik ga stemmen. Edit; ik ga voor Daboman. Hij is extreem stil dit spel, terwijl hij normaal gesproken altijd een van de actiefste spelers is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() iedereen nam het gewoon over hoor :') |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |