Advertentie | |
|
![]() |
|
Koos Spee zit aan het andere einde van het spectrum. Je valt ook nu amper nog serieus te nemen op deze manier.
Gisteren een lange tocht gemaakt van Emmen naar Maastricht (via Nijmegen) en op die manier weer terug om met een kennis naar een auto te kijken. Ik had niet zo'n fraaie actie in Nijmegen, waar ik het niet zo goed ken. Ik was een beetje verdwaalt en kwam toen plots op een punt uit wat ik wel herkende - en toen moest ik opeens twee banen naar rechts. Drie auto's eerst voorbij laten gaan, ik gaf duidelijk aan wat ik wilde doen, en ik meende dat ik wel nog ertussen kon tov een auto die een heel stuk verderop was. Die reed wat harder dan de bedoeling is, en was het er kennelijk niet mee eens. Het was niet echt een onveilige situatie - ik sneed niemand af - maar fraai was anders ![]() Voor de rest niet zoveel bijzonders, want ik stond toch voornamelijk stil - files op de A50 en de A73 (die laatste heen en terug). Wat ik overigens niet snap is dat er mensen zijn die enkel met de claxon op situaties reageren maar al hun andere ledematen stug op hun plek houden.
||
Citaat:
![]() Oh, ik ben overigens ook niet helemaal lief geweest. Gesport tegen een Ferrari F430, helaasch was-ie iets sneller, maar kon hem aardig bijhouden. Snelheden liepen op tot en met 150km/h (N210), daarna moesten we beide afremmen voor het verkeer dat in zicht kwam. ![]() |
![]() |
|
Ik zou niet geslaagd zijn overigens
![]() Bumperkleven, te hard rijden, geluidsoverlast, paar keer piepende bandjes (die moeten toch op want er komen andere velgen onder ![]() Verder niet veel bijzonders, maar een examinator had het niet op prijs gesteld vrees ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze ergens gras hebben gemaaid bijvoorbeeld, 2 dagen later staan die borden van wegwerkzaamheden er nog terwijl ze allang weg zijn. Gebeurt hier in ieder geval erg vaak en ik erger me er kapot aan. Haal die borden gewoon weg als je klaar bent met wat je moest doen daar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij wie moet je daar eigenlijk over klagen, gewoon bij de gemeente? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buiten de bebouwde kom/gemeentegrenzen: de Provincie. Rijkswegen: de Rijksoverheid. Dat soort dingen komt hier trouwens bijna nooit voor gelukkig en als zo'n bord er al staat, rijdt niemand er ook echt 30. Sowieso rijdt ook binnen 30 zones, vrijwel niemand (incluis de Hermandad) hier daadwerkelijk 30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier zie ik ook bijna niemand ook daadwerkelijk 30 rijden bij werkzaamheden of in 30 zones. Doe het zelf ook eigenlijk nooit, tenzij ze echt aan het werk zijn ergens of ik rij langs een school of speelplaats.
|
Ik heb bijna een fietser aangereden toen ik de oprit afreed
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar er zijn mensen die dat niet snappen, en je juist op dat punt dan maar inhalen ![]()
|
pfff mensen zonder inzicht
![]() ow vandaag geen enkele fout gemaakt ![]() ![]()
||
Citaat:
En op de snelweg mag je bij ons nu 's nachts nog maar 50, dat is echt waardeloos ![]() Gelukkig is er nog een route binnendoor.
|
Uhm nee, op achterafweggetjes (geen verkeer, geen kruisingen en tot een kilometer vooruit duidelijk zicht, ik heb dus niemand in gevaar gebracht
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, ik ga geen 185 rijden waar 80 is toegestaan, zéker niet wanneer een auto achter me dezelfde snelheid gaat rijden
![]() En wat vanmiddag betreft: Kan makkelijk, het is binnen de bebouwde kom maar het zijn 2 volledig van elkaar gescheiden weghelften met een lap gras er tussen en een lap gras tussen de weg en het fietspad, dus geen kans op gekke dingen die je niet aan ziet komen van een lichtjaar afstand ![]() |
![]() |
|
Ik ben niet geslaagd - voor m'n BE.
Was een eendaagse cursus, en toen (eindelijk) het examen begon lukt het aankoppelen van de aanhanger niet en ontstond er stress. Nja, toen ben ik maar weggelopen en naar huis gegaan ![]()
|
Omdat de losse lessen ook niet zo lekker gingen, maar dat had meer met het contact met de instructeur te maken
![]()
|
Nee, ik werd aan de kant gezet door de politie
![]() Tja ik ging om kwart voor 4 vannacht iets té enthousiast over de rotonde, dat moesten ze net zien natuurlijk. Even netjes geblazen en ik moest zelf maar vertellen waarom ze me aan de kant hadden gezet. Tja... ![]()
|
Ik zou mezelf ook aangesproken hebben, heeft niks met pesten te maken, want het was ook asociaal weggedrag
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik iemand dat zag doen zou ik meewarig mijn hoofd schudden ![]()
|
Ach, ik heb het ook gedaan (iemand inhalen via de andere kant van de rotonde, inhalen via rechts, inhalen via de vluchtstrook, et cetera). Ik lig er niet echt wakker van - ook al mag het niet, al herhaal ik het níet. Hoe duurder en dikker (en hoe meer 'status') de auto (heeft) hoe meer je vindt dat jij het wel 'mag' en het dus ook gewoon doet.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor hetzelfde geld komt er een grote drankwalm hen tegemoed bij het bevragen. Ik zou het toch bijzonder kwalijk vinden als ik hoor van een ongeluk met dronken veroorzaker en de politie blijkt vlak daarvoor diegene al asociaal rijdend gezien te hebben maar niks te hebben gedaan. En ja, ik zou wel geslaagd zijn. Heb goed gereden, geen rare dingen gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Moet zeggen dat het wel zin heeft gehad, ben vandaag veel braver geweest op de weg
![]() Dus, ik ben voorlopig weer braaf
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar sowieso snap ik het dus nog niet, zo erg is het toch niet om even terecht te worden gewezen op het feit dat je achterlijk rijdt? Had je maar normaal moeten rijden. En het is juist coulant dat je er dan vanaf komt zonder bon.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #3 Verwijderd | 500 | 21-05-2009 12:15 | |
Verkeer & Vervoer |