Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Uitgepraat, gehuild, alles. Het gaat nu een stuk beter.
Ik ben gisterochtend positief aan 't nieuwe jaar begonnen. Zowaar meteen na 't eten de afwas gedaan en samen met m'n vriend de keuken opgeruimd. Schoonmama koopt regelmatig thee voor ons en ik zag door de thee de keukenkastjes niet meer ![]() ![]() Verder een weddenschap afgesloten om de hele maand januari geen 'troep' te eten. Dus geen koekjes, snoepjes, chocola, ijs, chips etc. Dat wordt wat. Mag wel elke avond één handje nootjes, daar ben ik wel blij om zeg maar. Ik wil gewoon bewijzen dat ik 't wel kan ![]() Net alles gestreken, nu even pauze terwijl het ijzer afkoelt zodat ik 't zo op kan ruimen. Dan de konijnen een lekkere schone frisse kooi geven en dan douchen. Boodschappen doen, kamer wat opruimen en studeren. Dan vind ik 't wel weer mooi geweest. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast vind ik knalvuurwerk geldverspilling. Op straat gooien, knal, weg. Zonde. :\
|
![]() ![]() Uiteindelijk is oudejaarsdag nog wel leuk en gezellig geworden. We hebben lekker kaas gefondued en oliebollen gegeten en 2 oudejaarsconferences gekeken en toen was het 12uur en toen hebben we buiten in de regen (geen mist hier) vuurwerk gekeken. Gister nieuwjaarsborrel met de schoonfamilie. Ach, het ging wel. Hoewel ik me wel (weer) zat te ergeren aan de vriend van m'n schoonzusje, die tevens de beste vriend van mijn vriend is. Hij is op zich best aardig, maar hij geeft me altijd het gevoel dat ik iets raars zeg of doe, door zijn manier van vragen. Tis 9 van de 10 keer neerbuigend. Ik weet ook wel dat hij gewoon zo is en dat ik me er niks van aan moet trekken, maar het blijft irritant. Maar gister had ik hem op een gegeven moment wel tuk, dat was wel leuk. ![]() Gisteravond toen m'n vriend al in bed lag nog even dipje gehad. Slecht geslapen en nu weer veel te laat op, terwijl ik vandaag zou beginnen met mijn tentamen leren. Maar dat ga ik zo ook nog wel doen. Nu wel weer wat vrolijker want de zon schijnt ![]() |
![]() |
|
Jezusmina wat ben ik blij dat ik normaal met eten om kan gaan.
![]() ![]() ![]() Ofja ik ga voor Nederlands een betoog houden over anorexia en teh magere catwalkmodellen dus ik ging pro-ana-sites bekijken olee, en jezus gristes. Het is maar goed dat ik norrrmaal kan eten zonder te denken dat ik dan plotseling dik word. En dat ik dik niet lelijk vind. Echt wattefok. Maar goed, verder zit ik hier ganz lekker bij mn vriendje natuurlijk ook al issie op zn werk, en ik heb een vette nieuwe trui (L) en een mooi hemdje en een heleboel culinair eten en nu ga ik boekverslagen maken!
|
Oud en nieuw was uiteindelijk wel gezellig, viel me reuze mee. Weinig vuurwerk gezien, want we waren in het buitengebied en het was erg mistig. Gelukkig hoefden we naderhand maar een klein stukje met de auto, blij dat we niet naar huis hoefden die nacht.
Gisteren braaf naar mijn oma's geweest, wat altijd een gemengd gevoel oplevert. Vooral omdat ze bij de ene nogal moeilijk deden over het feit dat mijn moeder ziek is, terwijl ze dat gisteren nog niet was. Ze deden alsof het de meest ongeloofwaardige smoes was die je kunt verzinnen. En dat terwijl mijn ouders braaf altijd op afroep op komen draven, al moeten ze dan zo'n eind met de auto. Daar kan ik me echt kwaad om maken. Bah. Ik weet niet meer wie het zei, maar knalvuurwerk vind ik vreselijk en siervuurwerk is wel mooi. Maar dan wel als anderen het afsteken, ik zelf durf dat niet en heb er ook het geld niet voor over. Gisteravond stak hier in de wijk iemand nog een boel siervuurwerk af, dus Vriendje en ik hebben samen nog een poosje in ons eigen huisje voor het raam staan genieten van die idioot ![]() |
![]() |
|
Ik moet leren maar ik heb echt geen zin meer. Ik heb nog helemaal niks gedaan vandaag.
Dus wie schopt mij eens aan het werk? En ik word zo gek van mijn zusje. Elke keer als ik iets zeg zit ze me af te katten en dan mijn vader mij ook weer. Echt, hou gewoon eens je mond. Jij bemoeit je ook overal mee en als ik terug zeg ben ik altijd degene die in discussie gaat en ben ik altijd degene die het gedaan heeft, terwijl mijn vader nooit eens ziet hoe achterbaks en arrogant jij bent. Jij bent weggelopen en daar zijn ze niet eens boos om geweest. Trut. En ik weet dat het lullig is en diep van binnen meen ik het ook niet, maar was je maar weg gebleven. En een aansteller ben je ook. Je hebt altijd wat. Dat je last hebt van je pols is je eigen schuld, dan moet je maar stoppen met computeren dan was het allang over geweest. Dit klinkt vast heel gemeen, maar ze haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Het enige wat mijn ouders dan doen is schreeuwen tegen mij en haar als een engel behandelen, terwijl zij het uitlokt. Ik voer niet altijd discussies hier in huis, dat kan niet omdat dat kind niet op een normale manier kan reageren. En toch heb ik het dan gedaan. Terwijl ze alles wat zij doet gewoon door de vingers zien. En dat is altijd zo geweest. En nu moet iemand me echt even schoppen, want straks is het avond en zit ik nog steeds een beetje niks te doen.
Laatst gewijzigd op 02-01-2008 om 13:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
schijt-uwv en schijt-ib-groep. Waarom zijn die formulieren zo lastig, hoe moet ik de vragen interpreteren? En als je dan naar het uwv belt zeggen ze dat je maar een andere keer moet terugbellen omdat het te druk is. En dan bel ik naar de ib-groep, omdat ik geen afhaalkaart voor mijn ov heb gekregen, krijg ik te horen: een momentje geduld alstublieft, over 14 minuten bent u aan de beurt. Hallo! dat is geen momentje meer!
Ik word er helemaal schijtchagrijnig van. |
![]() |
|
Okee dan, ik wil een experiment uitvoeren hier op m'n stage. Blijkt dat de kit op is en de nieuwe pas vrijdag geleverd wordt. Nou kan ik hier dus weer twee dagen met m'n duimen gaan zitten draaien
![]()
|
![]() |
Godverdomme, fijn begin van het nieuwe jaar. Nog meer roddels en verhalen over mij. Mijn geloofwaardigheid is nu gezakt naar nul. Voor mij is momenteel ook iedereen ongeloofwaardig. Te veel leugens en niemand komt naar mij om te vragen wat waar is. Ik hoor alles van J., vertel hem mijn verhaal. Hij vertelt dat waarschijnlijk weer aan de anderen, maar dan is het natuurlijk al een beetje verdraaid. Ik heb gezegd dat die anderen naar mij moeten komen, hij ze door moet sturen. Lafbekken, lekker roddelen, ooh wat een sensatie, wat is het toch een slet, maar de waarheid willen ze niet weten, want dan is het niet meer spannend.
||
Citaat:
|
Dan ben je aangenomen voor een baan die je gewoon echt niet wilt...maar die je ouders als ideaal voor je zien en van je verwachten dat je er wel aan gat beginnen. Als ik inderdaad daar ga werken dan kan ik de linehan-training ook niet meer volgen. Erger nog is het dan dat ik het vrijwilligerswerk dat ik zo ontzettend leuk vind niet vast kan houden. Waar kies ik voor? Kies ik voor mezelf of kies ik voor mijn ouders? of is dat de keuze niet en maak ik het nu te zwart-wit? Over 1,5 week heb ik het arbeidsvoorwaardengesprek, laat ik proberen om me er nu nog niet te druk om te maken.
Verder wisselt mijn stemming in uitersten en daarmee ook mijn gedachtes ![]()
|
joehoe, gelukkig nieuwjaar
![]() Énorm veel geld ingezameld voor ons project in Nepal, het is definitief en ik vertrek begin feb. Willen jullie ook sponsoren????? Als iedereen een paar Euro geeft zijn we al een heel eind, ik pm jullie wel over die gegevens want privacyjeweettoch Oeh redhair, zogenaamd sletje, trek je dat geroddel niet aan he, roddelaars hebben over het algemeen een dusdanig miezerig suf leventje dat ze voor enige sensatie het maar over andermans vermeende doen en laten moeten hebben.
|
Verwijderd
|
@ Morri: Dankjewel, ik hoop dat het voor jou ook een heel mooi jaar mag worden. En optimistich blijven hè, ga er gewoon voor.
OT: Ik heb net op internet een beetje rond zitten kijken voor opleidingen en ik kwam wel wat leuke dingen tegen. Criminilogie, neuropsychologie en iets met genetica lijken me wel leuk. Alleen kan ik van die laatste 2 niet de toelatingseisen vinden, welk profiel je moet hebben gevolgd enzo. En ik kan ook niet direct een genetische opleiding vinden. Gisteren kreeg ik een mailtje van m'n 'ex'. Ik durfde hem niet te openen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moon: je moet kiezen wat je zelf wilt, niet wat je ouders willen. Als jij de baan niet leuk vindt, moet je het niet doen. Als je naast de baan geen dingen meer kan doen die jij belangrijk vindt, zoals therapie, of die je leuk vindt, zoals je vrijwilligerswerk, moet je het niet doen. Maar misschien kan je het bij het gesprek ter sprake brengen, misschien is er wel iets te regelen zodat je de therapie kan blijven volgen en vrijwilligerswerk kan blijven doen? En je kan misschien een maand proeftijd draaien, dan kan je er altijd nog mee ophouden als je het niet leuk vindt en je kan kijken of het echt niks is. Maar je moet niet doen wat je ouders willen dat je doet. Jij moet het doen, jij moet er gelukkig mee zijn. IcedEarth: wat houdt het project precies in? Ik wil wel sponsoren ![]() Ik heb niet geleerd vandaag en achteraf vind ik dat echt dom van mezelf, maar ik had er zo geen zin in ![]() Willen jullie voor me duimen morgen?
|
Verwijderd
|
We zijn weer thuis. Deze dagen waren erg goed voor de bewegingsdrang, hoezee! Mja en het eten ging wel redelijk geloof ik en verder ach, ik ben moe, voel me nu gewoon eenzaam en heb gister zomaar R. gebeld en dat hielp heel goed. Nu ga ik dat niet doen, maar ik ga d'r ff een mailtje sturen. En dan slapen geloof ik, ik ben doodmoe. Oh en morgen studeren enzo.
Happy new year @ iedereen en speciale *knuffel* voor kwast. |
![]() |
||
Citaat:
sterker nog na het eerste uur voelde ik me al leeg.. dat wil nog niet zeggen dat ik niet mn best doe/ga doen om een andere weg in te slaan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |