Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2008, 15:08
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Ja, wanneer krijgen wij die no claim eigenlijk? Aangezien ik ook aardig blut ben
Voor 1 april. Dus dat kan nog 2 weken duren. .
Oud 15-03-2008, 15:57
Metal
Metal is offline
Damn you, man with the hammer!
Oud 15-03-2008, 16:20
lapin
lapin is offline
Citaat:
Ik heb bezwaar gemaakt tegen gecombineerde aanslag vd gemeente t.w.v. 1000 euro, krijg ik folders en formulieren van 1000 pagina's die ik alsnog moet invullen en nu ben ik nooit op tijd. En gister had ik nog gebeld omdat ik een onterechte betalingsherinnering had maar ik kon niet worden geholpen. En nu ben ik boos.

En waarom krijg ik die kk no claim niet nu ik weinig geld heb. .
volgensmij was ik ook een eeuw telaat dus zoveel maakt dat niet uit. Voor de zekerheid kan je ook het forumlier invullen met niet alle bijlagen erbij, stuur je het op, krijg je uitstel van betaling en krijg je weer een brief terug van wat je moet aanvullen etc
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 16:22
kuik
kuik is offline
Citaat:
Ik heb bezwaar gemaakt tegen gecombineerde aanslag vd gemeente t.w.v. 1000 euro, krijg ik folders en formulieren van 1000 pagina's die ik alsnog moet invullen en nu ben ik nooit op tijd. En gister had ik nog gebeld omdat ik een onterechte betalingsherinnering had maar ik kon niet worden geholpen. En nu ben ik boos.

En waarom krijg ik die kk no claim niet nu ik weinig geld heb. .
ik was vorig jaar ook te laat met het terugsturen van de aanvraag voor kwijtschelding en toen kwam er elke zoveel tijd 6 euro bovenop de aanslag, maar uiteindelijk is het allemaal kwijtgescholden, dus het maakt niet zoveel uit dat je te laat ben. ik zou m wel zo snel mogelijk opsturen though.
Oud 15-03-2008, 18:14
Ok thanks, dat is een opluchting. Ik ga gelijk maandag kopieen maken enzo maar bijv. een overzicht van mijn zorgtoeslag moet ik weer apart op gaan vragen enzo (zz). Tenminste, ik raak dat soort dingen altijd kwijt.
Oud 16-03-2008, 14:24
Verwijderd
winkels dicht op zondag
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 15:20
Tuta
Tuta is offline
Dat ik gisteravond het scherm van mijn laptop heb schoongemaakt met een verkeerd doekje! Resultaat: Een vatsig scherm met rare vlekken die ik er niet vanaf krijg
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 14:27
kuik
kuik is offline
die stomme mongolen uit mijn blok die hun muziek fuckin hard aanzetten zodat mn huis zowat meetrilt.
Oud 17-03-2008, 14:54
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Laatst een paniekaanval/hyperventileren enz gehad, het was echt afschuwelijk en nou ben ik bang dat het nog n keer krijg ofzo..
Oud 17-03-2008, 15:04
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Laatst een paniekaanval/hyperventileren enz gehad, het was echt afschuwelijk en nou ben ik bang dat het nog n keer krijg ofzo..
self-fulfilling prophecy
Oud 17-03-2008, 19:30
Ik hoopte dat ik mijn loon vrijdag zou krijgen maar ik krijg het pas de dag na pasen. Waarom heb ik nou net zo optimistisch een rekening betaald. .
Oud 17-03-2008, 21:26
asjdfl
asjdfl is offline
karma heeft me echt wat tegoed.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 09:49
asjdfl
asjdfl is offline
ik haat mijn huisbaas.
huichelende kuthoer

Laatst gewijzigd op 19-03-2008 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 10:12
Wat dan?

-

Ik kan wel weer gaan zeuren over geld maar veel zin heeft het niet. .
Oud 19-03-2008, 10:26
asjdfl
asjdfl is offline
ze wacht 10.000 jaar met het opsturen van mijn huurcontract terwijl ik me allang weer in had moeten schrijven bij de gemeente, ze liegt vervolgens over het opsturen van de verhuurdersverklaring, het huurcontract staat vol moeizame bepalingen, ze neemt haar telefoon niet op als ik bel, komt onaangekondingd langs, reageert niet op directe vragen, laat klusjesmannen om de haverklap onze tuin gebruiken for godknows en ze komt uit BELGIE

ik twijfel heel erg over het ondertekenen van mijn huurcontract op het moment maar ik heb niet veel keus
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 10:46
Wat een muts. Woont ze nu in Rotterdam, anders kan jij ook even onaangekondigd langskomen. En flink boos worden en dreigen met nietszeggende instanties, helpt vaak wel.

Ik had ook zo'n huisbaas die dan gezellig even langskwam voor stomme klusjes. En dan na één keer kloppen gelijk je kamer binnen lopen op de vroege morgen. Ik kreeg ook altijd cryptische energie rekeningen per post en zijn vrouw kreeg het elke keer weer voor elkaar om mijn naam verkeerd te spellen. Ik word weer boos als ik eraan denk, heel sneu eigenlijk. .
Oud 19-03-2008, 11:02
asjdfl
asjdfl is offline
nee ze woont in belgie, maar volgens mijn huisgenoten is ze hier vaak. jammer genoeg kan ik haar blijkbaar alleen spreken als zij dat wil want ik heb mijn tirade al klaar, geloof me. er staat nu ook weer een klusjesman in huis 8)
die de ramen boven gaat vervangen en die van mij niet terwijl het juíst in mijn kamer kktocht, hij kon me ook niet vertellen waarom niet. hij sneed zojuist het warme water af terwijl ik net onder de douche stond met een hoofd vol shampoo
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 11:26
ragdoll
ragdoll is offline
oh werk KENSER en ik wil boodschappen doen en walgelijk veel geld aan nieuwe kleren uitgeven
Oud 19-03-2008, 11:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik keek vanochtend postbank.nl voor mn saldo, en een kwartier geleden deed ik hetzelfde maar dan bij de giromaat en toen stond mn salaris er nog niet op en nu kijk ik thuis weer op postbank.nl en staat het er wel op eikels. hoewel ik het alleen kan zien aan mn nieuwe saldo, want ik zie het er nog niet tussen staan bij mn lijstje met af/bijschriften huh. mindfuck or what dus nu twijfel ik of ik geld uit kan geven of nietttt!
Oud 19-03-2008, 11:48
Citaat:
er staat nu ook weer een klusjesman in huis 8)
die de ramen boven gaat vervangen en die van mij niet terwijl het juíst in mijn kamer kktocht, hij kon me ook niet vertellen waarom niet. hij sneed zojuist het warme water af terwijl ik net onder de douche stond met een hoofd vol shampoo
Haha, ik moet gewoon lachen, zo kut is dit.

Heeft juf Bulstronk ook een adres achtergelaten? Dan zou ik een dreigbrief van 20 kantjes sturen. Of misschien is dat niet zo slim als je officieel nog geen huurder bent hmm. Ik laat me helemaal meeslepen in dit perikel.
Oud 19-03-2008, 14:18
asjdfl
asjdfl is offline
alleen een adres in belgië. ik belde haar vandaag met iemand anders' telefoon, dus ze nam lekker nonchalant op, en toen kregen we ruzie over het huurcontract. maargoed ze schuift alles af op mijn huisgenoot/de hoofdhuurder dus ik ga er met even lekker bijzitten met mijn burgerlijke wetboekjes om uit te puzzelen of ik fucked ben als ik teken. ze zei ook nog IK ZEG HET JE aan de telefoon en zei dat het vroeger veel beter was toen er nog alleen jongens woonden want 'het is elke keer zo' blhhhhh

ik had gewoon bij piet moeten intrekken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:32
Beatdown voor die kenautje.
Oud 19-03-2008, 14:43
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
alleen een adres in belgië. ik belde haar vandaag met iemand anders' telefoon, dus ze nam lekker nonchalant op, en toen kregen we ruzie over het huurcontract. maargoed ze schuift alles af op mijn huisgenoot/de hoofdhuurder dus ik ga er met even lekker bijzitten met mijn burgerlijke wetboekjes om uit te puzzelen of ik fucked ben als ik teken. ze zei ook nog IK ZEG HET JE aan de telefoon en zei dat het vroeger veel beter was toen er nog alleen jongens woonden want 'het is elke keer zo' blhhhhh

ik had gewoon bij piet moeten intrekken.
Wat een gedoe? kan je nu niet beter opzoek naar een andere kamer of is dat geen optie?

---

Mijn dag is weer eens heel rustig en saai! (afstuderen)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 15:08
asjdfl
asjdfl is offline
ik denk het niet aangezien ik nog niets getekend heb lijkt het me dat ik er zo uitgeflikkerd kan worden en aan de hand van mijn eerdere zoektocht naar een kamer/huis kan het nog wel even duren voor ik iets anders heb gevonden (voor deze prijs).
anyhoo, alle andere aspecten van mijn leven falen momenteel ook, maargoed;

Citaat:

Ik kan wel weer gaan zeuren, maar veel zin heeft het niet. .
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 20:36
Drez
Drez is offline
arrrgh ik kan niet meer op mijn studentmail komen thuis. en bij anderen lukt het wel.
kutcomputer. meh.
Oud 20-03-2008, 14:19
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Ik laat me helemaal meeslepen in dit perikel.
sup. nieuw hoofdstuk in het saga. ik heb dus besloten me in te schrijven (ik weet het, ik weet het; )

sta ik 24985977777 jaar te wachten op het gemeentehuis, heeft die ho' een verkeerde naam ingevuld op de huurovereenkomst en de verhuurdersverklaring. ik zit er nu aan te denken om mijn volledige inboedel op marktplaats te zetten en mijn lot te accepteren. ik voel me net lindsay lohan in just my luck
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 16:17
funest
funest is offline
haha!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 19:30
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
sup. nieuw hoofdstuk in het saga. ik heb dus besloten me in te schrijven (ik weet het, ik weet het; [afbeelding] )

sta ik 24985977777 jaar te wachten op het gemeentehuis, heeft die ho' een verkeerde naam ingevuld op de huurovereenkomst en de verhuurdersverklaring. ik zit er nu aan te denken om mijn volledige inboedel op marktplaats te zetten en mijn lot te accepteren. ik voel me net lindsay lohan in just my luck
You've made a HUGE mistake!

GOB, mijn enige held in dit leven.
Oud 20-03-2008, 20:32
Citaat:
sup. nieuw hoofdstuk in het saga. ik heb dus besloten me in te schrijven (ik weet het, ik weet het; [afbeelding] )

Wat kut zeg, . Nu kan je zeker 1000 jaar wachten op nieuwe exemplaren?
Oud 20-03-2008, 21:52
Verwijderd
MIJN FUCKING BERGING STAAT VOL MET WATER OMDAT DE DAKGOOT ERIN LEKT GODVERDETERINGKUTHOERENZOOI want er staat nog een magnetron van de oude bewoonster in en een doos papier van mij die verneukt is... ik hoop zo hard dat het geen belangrijke shit was en die magnetron t nog doet, morgen komen ze t maken.. klotezooi de vloer is iig naar de klote en alles wat erop stond ook
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 00:31
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
You've made a HUGE mistake!

GOB, mijn enige held in dit leven.
ik weet het. ik google-afbeeldingde 'gob i've made a huge mistake'.

hoe briljant is arrested development, het enige hoogtepunt van deze dag is dat arrested development nu op bbc 2 aan is. oh en er komt een arrested development film

TOBIAS FÜNKE <333

Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 12:55
Broeder
Broeder is offline
Tijdens het fietsen werd ik van achteren geraakt door rondvliegende kartonnen doos waardoor ik opeens in de regen op straat lag midden op m'n brood en pak jus d'orange. Dat zijn de momenten om te koesteren
Oud 21-03-2008, 13:11
Broeder
Broeder is offline
Huhu, m'n OV, buskaart en treinkaartjes zitten aan elkaar geplakt. DIT WORDT STEEDS BETER.
Oud 21-03-2008, 16:20
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
ik weet het. ik google-afbeeldingde 'gob i've made a huge mistake'.

hoe briljant is arrested development, het enige hoogtepunt van deze dag is dat arrested development nu op bbc 2 aan is. oh en er komt een arrested development film

TOBIAS FÜNKE <333

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
is het zeker van de film? bron!
fuck yeah dat is mooi!
Oud 23-03-2008, 10:18
Gister op een feestje heeft iemand een half glas rode wijn over mijn nieuwe jurkje gegooid. . En daarvoor had ik zelf al nagellak erop gemorst. .
Oud 23-03-2008, 18:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
godver is heel mijn linkerarm naar de tering verbrand ikl ook nog 2 vingers aan de rechterkant!
Oud 24-03-2008, 17:48
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb het koud en ik heb ook nog buikpijn. verder heb ik morgen een tentamen en vind ik mijn kapsel stom. en er zit een pukkel op mijn wang LIFE IS TOUGH
Oud 25-03-2008, 23:36
*oma*
*oma* is offline
Oud 25-03-2008, 23:37
Verwijderd
das toch die kutfilm van dat kutnr van van velzen en die kut sophie hilbrand?

ot: mijn tompoucen zijn niet meer goed
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 23:39
*oma*
*oma* is offline
ja
Oud 26-03-2008, 13:28
Verwijderd
Echt, ik boycot die hele schijtfilm

ontopic: Een van mn beste vrienden heeft blijkbaar een oogje op me en ik weet niet wat ik er mee aan moet, het is zoooooooo weird
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:50
Verwijderd
Boek was ook al kutje, kostte niets, was ook niets.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 09:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
kut sophie hilbrand
Ho ho!
Oud 27-03-2008, 09:48
Charlott
Charlott is offline
kut sophie hilbrand, wat mot zij nou weer in een film.
en ja die stinkfilm ga ik ook nevernooit van mn leven checken
Oud 27-03-2008, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ho ho!
kom op he een bezemsteel heeft nog meer acteertalent en uitstraling
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 10:22
vilein
vilein is offline
Ik heb keelontsteking en juist vandaag kan ik dat écht niet gebruiken!
Oud 27-03-2008, 19:16
Verwijderd
ik was voor niks om half 1 van huis vertrokken om toen om half 3 te concluderen dat er geen treinen tussen den bosch en nijmegen rijden en ik dus en niet naar oss kon voor de tandarts en niet naar rotterdam want de ic naar roosendaal reed niet dus toen ben ik maar mn lush pakket op gaan halen en nog wat eten gaan zoeken en toen weer naar huis en ik ben chago en heb puistjes en ben al 3 maanden ziek en moet ws stoppen met school
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
kut sophie hilbrand, wat mot zij nou weer in een film.
en ja die stinkfilm ga ik ook nevernooit van mn leven checken
echt omg denk na voordat je achterlijke dingen zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten