Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ze wacht 10.000 jaar met het opsturen van mijn huurcontract terwijl ik me allang weer in had moeten schrijven bij de gemeente, ze liegt vervolgens over het opsturen van de verhuurdersverklaring, het huurcontract staat vol moeizame bepalingen, ze neemt haar telefoon niet op als ik bel, komt onaangekondingd langs, reageert niet op directe vragen, laat klusjesmannen om de haverklap onze tuin gebruiken for godknows en ze komt uit BELGIE
ik twijfel heel erg over het ondertekenen van mijn huurcontract op het moment maar ik heb niet veel keus |
![]() |
|
Wat een muts. Woont ze nu in Rotterdam, anders kan jij ook even onaangekondigd langskomen. En flink boos worden en dreigen met nietszeggende instanties, helpt vaak wel.
Ik had ook zo'n huisbaas die dan gezellig even langskwam voor stomme klusjes. En dan na één keer kloppen gelijk je kamer binnen lopen op de vroege morgen. Ik kreeg ook altijd cryptische energie rekeningen per post en zijn vrouw kreeg het elke keer weer voor elkaar om mijn naam verkeerd te spellen. Ik word weer boos als ik eraan denk, heel sneu eigenlijk. ![]()
|
![]() |
nee ze woont in belgie, maar volgens mijn huisgenoten is ze hier vaak. jammer genoeg kan ik haar blijkbaar alleen spreken als zij dat wil want ik heb mijn tirade al klaar, geloof me. er staat nu ook weer een klusjesman in huis 8)
die de ramen boven gaat vervangen en die van mij niet terwijl het juíst in mijn kamer kktocht, hij kon me ook niet vertellen waarom niet. hij sneed zojuist het warme water af terwijl ik net onder de douche stond met een hoofd vol shampoo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik keek vanochtend postbank.nl voor mn saldo, en een kwartier geleden deed ik hetzelfde maar dan bij de giromaat en toen stond mn salaris er nog niet op en nu kijk ik thuis weer op postbank.nl en staat het er wel op
![]() ![]()
||
Citaat:
Heeft juf Bulstronk ook een adres achtergelaten? Dan zou ik een dreigbrief van 20 kantjes sturen. Of misschien is dat niet zo slim als je officieel nog geen huurder bent hmm. Ik laat me helemaal meeslepen in dit perikel.
|
![]() |
alleen een adres in belgië. ik belde haar vandaag met iemand anders' telefoon, dus ze nam lekker nonchalant op, en toen kregen we ruzie over het huurcontract. maargoed ze schuift alles af op mijn huisgenoot/de hoofdhuurder dus ik ga er met even lekker bijzitten met mijn burgerlijke wetboekjes om uit te puzzelen of ik fucked ben als ik teken. ze zei ook nog IK ZEG HET JE aan de telefoon en zei dat het vroeger veel beter was toen er nog alleen jongens woonden want 'het is elke keer zo' blhhhhh
ik had gewoon bij piet moeten intrekken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
--- Mijn dag is weer eens heel rustig en saai! (afstuderen) |
![]() |
||
![]() |
ik denk het niet aangezien ik nog niets getekend heb lijkt het me dat ik er zo uitgeflikkerd kan worden en aan de hand van mijn eerdere zoektocht naar een kamer/huis kan het nog wel even duren voor ik iets anders heb gevonden (voor deze prijs).
anyhoo, alle andere aspecten van mijn leven falen momenteel ook, maargoed; Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sta ik 24985977777 jaar te wachten op het gemeentehuis, heeft die ho' een verkeerde naam ingevuld op de huurovereenkomst en de verhuurdersverklaring. ik zit er nu aan te denken om mijn volledige inboedel op marktplaats te zetten en mijn lot te accepteren. ik voel me net lindsay lohan in just my luck ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
GOB, mijn enige held in dit leven.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
MIJN FUCKING BERGING STAAT VOL MET WATER OMDAT DE DAKGOOT ERIN LEKT GODVERDETERINGKUTHOERENZOOI want er staat nog een magnetron van de oude bewoonster in en een doos papier van mij die verneukt is... ik hoop zo hard dat het geen belangrijke shit was en die magnetron t nog doet, morgen komen ze t maken.. klotezooi
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe briljant is arrested development, het enige hoogtepunt van deze dag is dat arrested development nu op bbc 2 aan is. oh en er komt een arrested development film TOBIAS FÜNKE <333 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
fuck yeah dat is mooi!
||
![]() |
Citaat:
http://www.filmjunk.com/2008/02/05/j...-is-happening/ http://www.eonline.com/gossip/kristi...7-092e60c397cb http://www.boxxet.com/Arrested_Devel...movie.1il9ub.d COME ON!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was voor niks om half 1 van huis vertrokken om toen om half 3 te concluderen dat er geen treinen tussen den bosch en nijmegen rijden en ik dus en niet naar oss kon voor de tandarts en niet naar rotterdam want de ic naar roosendaal reed niet dus toen ben ik maar mn lush pakket op gaan halen en nog wat eten gaan zoeken en toen weer naar huis en ik ben chago en heb puistjes en ben al 3 maanden ziek en moet ws stoppen met school
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |