Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2008, 09:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik ging net naar Nathan Fake en dat was tof,doch niet zo tof als de laatste keer dat ik die man ah werk zag.
daar ben ik vanavond dus bij in 11. heb m nog niet eerder gezien dus ben benieuwd!
straks eerst nog even naar school, kaartjes halen voor trentemoller en dan drinkennn
Oud 25-01-2008, 10:32
*oma*
*oma* is offline
Om 14.00 tentamen statistiek en ik hoop dat ik het dit keer wel ga halen. Daarna foto's ophalen bij de Hema en alleen nog maar leuke dingen doen voor vandaag, want ik heb overal de pest in. Vanavond dus Nepalees eten bij een vriendinnetje, met nog nog twee vriendinnetjes en daarna films kijken, want die moeten zaterdag terug.
Oud 25-01-2008, 10:37
STP
STP is offline
Citaat:
Om 14.00 tentamen statistiek en ik hoop dat ik het dit keer wel ga halen. Daarna foto's ophalen bij de Hema en alleen nog maar leuke dingen doen voor vandaag, want ik heb overal de pest in. Vanavond dus Nepalees eten bij een vriendinnetje, met nog nog twee vriendinnetjes en daarna films kijken, want die moeten zaterdag terug.
En morgen Best of 90's in Simplon party met Martin?

OT: Gisteravond filmpje gekeken met m'n nieuwe vlam, vandaag heerlijk uitgeslapen. Zometeen richting m'n stage want we hebben open huis; joepie! Daarna gelijk door naar de cd-presentatie van een toffe, lokale band!
Oud 25-01-2008, 10:48
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
En morgen Best of 90's in Simplon party met Martin?
Nou, ik zou er eerst wel heen gaan, maar ik heb eerst feestje van leon dus moet nog even zien of daar meer party people zijn.
Oud 25-01-2008, 11:14
JanDeVries
JanDeVries is offline
Zometeen tentamen tentamen tentamen en ik ben dodelijk zenuwachtig terwijl het gewoon een AVV'tje is
Oud 25-01-2008, 11:46
Lynne
Lynne is offline
Vandaag komt een vriendin en dan gaan we een japanse the ring marathon houden, wat inhoudt: ring 0, ringu, ring 2, ring spiral. Whoohoo. ^^
Oud 25-01-2008, 13:15
Verwijderd
mijn lokale supermarkt besloot om weer de roltrappen om te wisselen waardoor ik weer pontificaal op mijn bek ging ten overstaande van half maastricht. mijn dag kan alleen maar beter worden denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 15:18
Verwijderd
ik heb de douche schoongemaakt, en m'n huisgenoot had prachtige kermismuziek op staan daarna m'n kamer opgeruimd en gestofzuigd. toen nog een plastic fotoding aan m'n muur gehangen, maar ik kwam er achter dat ik hier eigenlijk niet zoveel foto's heb (lees: 2). dus nu hangt hij daar maar wat. en nu moet ik afwassen gvd en ik heb geen zin.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 15:25
vilein
vilein is offline
Omdat ik wakker werd gebeld om 4 door iemand, terwijl er op de achtergrond daar iemand aan het kotsen was, kon ik niet meer slapen. Heel rock en roll. Toch maar om half 9 opgestaan, omdat ik naar nmgn moest. Toen 3 uur in een café gezeten met een ex/best friend en toen met mn papa koffie gedronken op zn werk. Terug gegaan naar Utrecht en nu ben ik super duper moe. Vanavond films kijken.
Oud 25-01-2008, 15:28
Verwijderd
Ipv paradiso (waar we veels te laat aankwamen) zijn we gister naar sugar factory gegaan. Was wel dope. Nu zit ik in mijn hopelijk aanstaande kamer te wachten tot we gaan tjappen. Er wordt indiaas voor me gekookt

En morgen bass line ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 16:18
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Net van de trap gelazerd en mn hand opengehaald aan een uitstekende spijker. naar de drogist gegaan om verband en troep te halen. had vandaag naar amsterdam gewild om wat kleren te kopen maar dat is er dus niet meer van gekomen. vanavond naar TV's most popular art instructors en daar keihard los gaan. morgen d 'n b'en bij pendulum in patro.
Oud 25-01-2008, 16:24
Verwijderd
Is voor patro al uitverkocht? Ik wilde eigenlijk vanavond in tivoli gaan maar dat was ook al op.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 17:08
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
vanmiddag nog een kaartje gehaald!
Oud 25-01-2008, 17:10
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 17:42
llell
llell is offline
mijn kaartje is ook veiliggesteld

Vandaag kreeg ik behoorlijke kritiek te genieten op mn werk, ik was zo van slag dat ik genoodzaakt was onderweg naar huis een zakje m&m's leeg te eten.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 18:16
STP
STP is offline
Ik zou eerst ook naar Pendulum gaan, maar niemand wil mee vanuit het hoge noorden. Daarom dus toch maar gewoon Groningen!

@ Oma: Ik ben ook op het feestje van Leon zoals het nu lijkt, dus er zijn party-people aanwezig! Wij gaan dus gewoon kei-hard los op 2 Unlimited, Shabba Ranks, Snap en Mc Hammer!
Oud 25-01-2008, 18:33
Verwijderd
nou ik zit hier prachtig op een mooie en grote campus tegen een heuvel aan en ik heb alleen op donderdag en vrijdagmiddag les, en 2 van de 3 vakken zijn extreem leuk en er is een soort van weeralarm op tv geweest dat iedereen zich goed warm moet kleden want het zou zo koud worden want het zou wel 11 graden worden alleen dacht ik dat het hier warm was dus ik heb voornamelijk zomerkleren mee dus ik heb het idd wel enorm koud. morgen ga ik mijn stageverslag typen, zwemmen in het binnenzwembad op de campus en 's avonds uit met wat andere exchange students . en ik ben aan het bedenken waar ik heen zal gaan want er zijn redelijk wat goedkope last minutes en ik heb straks toch tijd zat maar hmmm kan niet kiezen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 20:08
Verwijderd
ik heb echt een omgekeerde wereld gehad vandaag want een engelse toets keihard verneukt en een van literatuur vet goed gemaakt.
en nu eet ik chocolademousse en dit weekend een meeting met alle uitwisselingstudenten en dinsdag komt mijn tante hier eten omg familie
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 20:18
Verwijderd
Super woning gezien in Wittevrouwen die ik gewoon moet hebben, binnenkort bezichtiging Verder omzeil ik het scheisse topic want ik ben dus genoodzaakt tijdens carnaval in Eindhoven te bivakeren dus ik eis dat er een niet-carnaval alternatief te vinden is! Electrocute is geen optie dus ik zend positieve stralingen naar de Effenaar.

Laatst gewijzigd op 25-01-2008 om 20:19. Reden: blah
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 20:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wittevrouwen is toch vlakbij t station?
Oud 25-01-2008, 20:41
Verwijderd
Ik denk dat je Lombok bedoelt. Wittevrouwen ligt meer bij het echte centrum. Het is in ieder geval een super leuke wijk en de woning is vlakbij de Biltstraat (bekend van Monopoly). Maar goed ik ben mezelf al helemaal aan het voorbereiden tot verhuizen terwijl het nog helemaal niet rond is.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 20:47
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mm wittevrouwen heeft mijn broer gewoond, als ik het goed heb. iig heel dicht bij t stadion. of hij woont nu in wittevrouwen t was geen lombok iig
Oud 25-01-2008, 20:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik vond utrecht met monopoly altijd zo seksueel getint

biltstraat was altijd bil
neude was neuken
en vreeburg vrijen

het zal wel aan mij hebben gelegen .

ik ben vandaag om precies 9 uur opgestaan, toen heb ik een uur lang getut en toen nam ik de bus langs een vriendinnetje en toen gingen we winkelen en lunchen en bijkletsen in hilversum en dat was leuk/nodig want we moesten elkaar duidelijk bijpraten . daarna kwam ik thuis en ging ik met/voor mn vriendje koken, toen hem uitzwaaien en daarna weer koken, dit maal voor mezelf, 3 pre puberale meisjes en mn oude moedertje. daarna nog even het dorp in gegaan langs mn werk en nu heb ik net koffie gedronken en slagroomijssoesjes uit de vriezer gegeten.
Oud 25-01-2008, 21:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het was weer eens chaos op m'n werk, want er waren mensen ziek en het was allemaal kut ingeroosterd, en dat terwijl het echt abnormaal teringdruk was. Ik heb echt geen 2 tellen stilgestaan. We hebben ons met z'n 3en uit de naad gewerkt en nu zijn m'n voeten officieel dood en wil ik niks anders dan languit op de bank liggen met een pot thee en de BBC aan. Dus dat ga ik zo doen.
Morgen op zoek naar een goedkopi carnavals outfit en daarna met een vriendin naar Utrecht voor Fixkes.
Oud 25-01-2008, 22:03
Verwijderd
ziek thuis gezeten en mn 2e bureau inelkaar gezet en kleren gewassen en nou zit ik op ijshockeydingen te geilen want ik heb een mooie tas gezien en ik wil een zweden shirt, en een mooi fiber stick maar die krengen zijn minimaal 150 euro, au dus ik ga sparen en slijmen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 22:04
lapin
lapin is offline
Citaat:
Ik denk dat je Lombok bedoelt. Wittevrouwen ligt meer bij het echte centrum. Het is in ieder geval een super leuke wijk en de woning is vlakbij de Biltstraat (bekend van Monopoly). Maar goed ik ben mezelf al helemaal aan het voorbereiden tot verhuizen terwijl het nog helemaal niet rond is.
het echte centrum wittenvrouwen daar loop je echt niet zomaar heen, maar het is wel een leuke buurt

ik heb zojuist met dolly een heerlijke curry laten bezogen mm
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 23:39
vilein
vilein is offline
Net Elephant gekeken op ned 2, wat een nare film is dat zeg. Ben benieuwd naar die nieuwe film van van Sant.
Oud 25-01-2008, 23:42
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Net Elephant gekeken op ned 2, wat een nare film is dat zeg. Ben benieuwd naar die nieuwe film van van Sant.
inderdaad..koelbloedig. brr.
Oud 25-01-2008, 23:52
Verwijderd
Ik ga nu american gangster kijken en de rest van de dag was klote.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 23:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

elephant is wel ontzettend goed. last days daarentegen is een vervelende kutfilm. dus hmm daarop afgaande ben ik ook wel benieuwd naar zijn nieuwe film ja.
Oud 26-01-2008, 03:12
Verwijderd
American gangster was nog best te doen ook
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 05:42
Verwijderd
Fuck pendulum in zowel utrecht als haarlem,morgen huisfeest bij vilein,paupers.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 09:57
Verwijderd
ahh heb heerlijk geslapen, gisteren met charlotte en japser gechilled in breda in pand van vrienden en hebben we veeeel films gekeken dat was wel leuk, was daarna echt wel heel lam van de hele tijd naar het scherm staren. redelijk op tijd gaan slapen, hmm heb net ontbijt gemaakt en ga zometeen even snel haarverf en nog wat dingen kopen, want ik mooeeety mn haar weer verven. en weet eigenlijk nog niet precies wat ik vandaag ga doen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
dat dus, maar dan gisteravond. nare film inderdaad, maar wel heel goed.

ik ben net wakker, en zometeen ga ik een boek over korte therapie ofzoiets leren, en ik heb me laten vertellen dat het over mirakels en wonderen gaat. hippiestof. ik heb ZIN in vanavond, want dan ga ik de stad in met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 11:01
Verwijderd
elephant is indd naar maar zeker vet
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 11:07
Drez
Drez is offline
Ik ben al uren wakker maar nog steeds niet aan het studeren, grr. Maar ik heb wel keelpijn als excuus. :/
Oud 26-01-2008, 11:23
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
@ Oma: Ik ben ook op het feestje van Leon zoals het nu lijkt, dus er zijn party-people aanwezig! Wij gaan dus gewoon kei-hard los op 2 Unlimited, Shabba Ranks, Snap en Mc Hammer!

Ik hoop dat er wel mensen mee willen.

Ot: Vandaag winkelen met vriendinnetjes, maar nu ga ik eerst burnout spelen, want dat heb ik al veel te lang niet meer gedaan.
Oud 26-01-2008, 11:27
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gistermiddag keek ik slechte films met een paar MEIDEN en gingen we samen eten. Daarna naar een feestje van een vriend waar het best druk was. We zouden eigenlijk naar 11 maar dat ging niet door want het was uitverkocht. Helaas had ik wel een plek op de gastenlijst en twee vrijkaarten maar de rest had dat niet dus het hele feest ging niet door. Na een flink staaltje muziek van o.a. Celine Dion en Az Yet zijn we naar de MEANDER gegaan waar een MILLION DOLLAR KIDS feestje was, oftewel een scenestar contest. Dat vond ik wel een reden om een sigaret te roken en daar was ik 30 min van ondersteboven, . LOSERRRR. Waarschijnlijk kwam dat ook door de combinatie met alcohol. Toen heb ik braaf met een glaasje water naar de queens met vleugels en herenslips gekeken. Even lekker bijkomen.

Vanmorgen werd ik veels te vroeg wakker en heb ik gebeld met een vriendin die gisteravond graag van de partij wilde zijn maar niet op de hoogte was wegens miscommunicatie. Nu voel ik me schuldig maar gelukkig kunnen we vanavond graties los in de flexbar incl. kleine modeshow.
Oud 26-01-2008, 15:26
Verwijderd
Vanavond paradiso, sowieso bassline en misschien pakken we extince ook nog even mee
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 15:32
vilein
vilein is offline
Net de hele woonkamer leeggehaald en drank gehaald en straks het glas wegbrengen. Altijd leuk zo'n feestje, maar het is zoveel werk.. Gelukkig komen er straks 2 vrienden en dan gaan we kleren kopen.
Oud 26-01-2008, 15:59
kuik
kuik is offline
gister mocht ik meelopen op de polikliniek anesthesiologie en ik was niet welkom bij de arts-assistenten , dus ik was blij toen ik klaar was. voor de rest was de week heel leuk. 's avonds uit eten geweest en op kraamvisite langsgeweest, de baby heeft op mijn nieuwe broek gebarft, maar voor de rest was ze te cute.
vannacht heb ik al mijn gemiste uren slaap van deze week ingehaald (L) en net at ik ah-appeltaart en dronk ik koffie verkeerd (L) vanavond thee drinken met een vriendin.
Oud 26-01-2008, 16:13
Verwijderd
Nou ik was vandaag bij de anti Islam demo op de Dam om... nee grapje ik lig al de hele dag in mijn bed. Gister naar Viva la fete wat wel ok was, maar niet super. Straks Pedulum, sorry vilein en dan morgen terug naar Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 16:35
Verwijderd
Er is ook een dope feestje in de kleine zaal van patro, dat je het weet als pendulum opeens toch klote is.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Er is ook een dope feestje in de kleine zaal van patro, dat je het weet als pendulum opeens toch klote is.
Yes, ik ga er iig ff een kijkje nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 17:57
Luna
Luna is offline
gister ging ik de dom beklimmen en het waaide daarboven keihard maar het uitzicht was leuk. savonds eten met vriendinnetjes en daarna naar club11, een van de betere feestjes van de afgelopen maanden qua muziek
vandaag heb ik de hele dag niks gedaan&little miss sunshine gekeken en ik ga zo wraps maken en weer niks doen.
Oud 26-01-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
het echte centrum wittenvrouwen daar loop je echt niet zomaar heen, maar het is wel een leuke buurt
Ja dat is te algemeen maar in ieder geval, het is vlakbij de Biltstraat, dat is toch wel centrum?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 19:40
lapin
lapin is offline
ik denk dat het centrum binnen de singels is en de biltstraat begint daar net buiten en loopt langs de hele buurt wittenvrouwen. Fietsend ben je wel zo in het centrum.

ik heb mijn onderzoeksverslag bijna af en het is een levenswerk geworden huu
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 21:40
Charlott
Charlott is offline
Citaat:
elephant is indd naar maar zeker vet
uhuh! ik had 'm ook gekeken! En verder vandaag genikst. Wou vanavond nog wat doen maar ik kon geen friends bereiken
Oud 27-01-2008, 01:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag met een vriendin de stad in geweest om te shoppen en koffie te drinken. Vrij weinig gekocht, alleen maar onzin meuk en een carnavals outfit heb ik nog steeds niet. M'n vriendin vond natuurlijk het ene leuke ding na het andere. Grrr, mazzelmuts.
Na het shoppen gauw naar huis, was opgehangen en weer terug naar het station om naar Utrecht te gaan. Ik had dus kaartjes gewonnen voor Fixkes en zou er heen gaan met een vriendin, maar die was het vergeten dus ging ik met iemand anders. En het was superleuk en gezellig. Fixkes is echt een band vol Vlaamse schattekes en muzikaal gezien was het ook errug leuk. Ik ben fan.
En de Ekko is ook een relaxte tent, dus daar ga ik vaker heen.

Nu ben ik gaar, maar ik wil nog niet slapen, want ik heb nog tig films die ik moet (ja MOET) kijken.
Oud 27-01-2008, 01:41
Verwijderd
mn bed roept mij, dus ik ga
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten